Ik zie nu pas wat je bedoelt, met je opmerking in het vogel-topic, want daar had ik eerst gekeken, en nu kijk ik pas hier.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 19:28 schreef pea4fun het volgende:
Ik kom even huilie spelen hoor....Kijkt er nou niemand naar mijn natte ooievaar? Foto's van vogels deeltje 2
Die is goooooeeeed....Hopies stoere motorjongens komen hier over de vloer....dat moet ik ook proberenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 21:02 schreef Borelius het volgende:
[..]
Ik zie nu pas wat je bedoelt, met je opmerking in het vogel-topic, want daar had ik eerst gekeken, en nu kijk ik pas hier.
Ik heb nog een geintje. Vorig jaar, toen ik mijn D70 pas had, heb ik hem even naar mijn werk meegenomen om te showen. Een van mijn collega's ging wat vroeger naar huis op de motor en toen heb ik daar een foto van gemaakt, op flinke afstand om mijn tele-lens te testen.
Andere collega's hebben recentelijk mijn foto verbouwd om die collega een beetje te plagen.
We hebben er allemaal (ook het slachtoffer) smakelijk om moeten lachen:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:17 schreef stil het volgende:
[..]
ja dit staat er:
Zending geaccepteerd en gesorteerd door TPG Post 29-01-2005 Delft-Hippolytusbuurt , balie postkantoren bv
Dank je welquote:
Ja, om half twee 's nachts op een doordeweekse dag heb je wel eens van die momenten...quote:Op woensdag 2 februari 2005 01:29 schreef Ouwesok het volgende:
JaAls d'r dan niemand meer post kan ik net zo goed gaan pitten..... [afbeelding]
quote:
Je bedoelt dus eigenlijk dat je zo je post-aantal nog verder op kan krikken vandaag?quote:Op woensdag 2 februari 2005 08:55 schreef Xilantof het volgende:
Pdehoog: mij viel het ook op idd!
dat fok lekker vlot is
vind ik niet erg verder
Zelfs met fulltime werken is mijn gemiddelde niet gezakt.quote:Op woensdag 2 februari 2005 08:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je bedoelt dus eigenlijk dat je zo je post-aantal nog verder op kan krikken vandaag?
gemiddeld 34 per dag. Heb jij wel een leven
![]()
. Ga wat fotograferen man
filmpjes FOT-ers moeten elkaar helpen in deze tijden dat analoog door de massa in het verdoem hoekje geschopt word....quote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:26 schreef PdeHoog het volgende:
bij Shark een fijn 1600-isofilmpje ophalen
Shark is goed bezig![]()
![]()
Je gaat eindelijk die 80-200mm F2.8 halen?quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2005 09:25 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
filmpjes FOT-ers moeten elkaar helpen in deze tijden dat analoog door de massa in het verdoem hoekje geschopt word....
nee die kan even wachten..quote:Op woensdag 2 februari 2005 09:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je gaat eindelijk die 80-200mm F2.8 halen?
Is zo'n 10-22mm niets voor jou? Lekker veel groothoekquote:Op woensdag 2 februari 2005 09:36 schreef Xilantof het volgende:
[..]
nee die kan even wachten..
ik heb nog andere dingen op het ook die ik ook wel wil.
nog steeds de tamron 90 mm marco.
en nu ook een mooie 35 mm 2.0 nikkor.
maar waarvoor ik ga winkelen is heel wat anders
huhquote:Op woensdag 2 februari 2005 09:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Is zo'n 10-22mm niets voor jou? Lekker veel groothoek. Meer gebouw op de foto
Het was dus een 12-24quote:
goedemorgen Bowiefan!quote:Op woensdag 2 februari 2005 10:18 schreef Bowiefan het volgende:
mooogguuuhh all
* Bowiefan is ook weer uit bed gerold
toch lekker als het weekend eens op woensdag begint
Valt wel meequote:Op woensdag 2 februari 2005 09:25 schreef Shark.Bait het volgende:
........ in deze tijden dat analoog door de massa in het verdoem hoekje geschopt word....
quote:Op woensdag 2 februari 2005 11:26 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Valt wel mee. Ik had voor vanavond gepland om een nieuwe scanner te bestellen waardoor mijn middenformaatspullen weer gewoon meedoen
quote:Op woensdag 2 februari 2005 11:49 schreef Subhuman het volgende:
Ik heb ook eens een nieuwe scanner nodig... Alleen bij je ouders kunnen scannen als je daar eens bent is ook zo onhandig.
En m'n nieuwe websiteadres werkt!
Het wordt de 4180 . Aanvankelijk wilde ik de 4870 of de Canon 9950, alleen zijn die twee keer zo duur, en voor een incidentele grootformaatscan kan ik altijd nog met een overlay met stitchmarks werken(scan linkerhelft, scan rechterhelft en vervolgens in soep de stitchmarks over elkaar leggen en er zo weer één geheel van maken)quote:Op woensdag 2 februari 2005 11:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je gaat nu eindelijk die Epson bestellen? Hehe, kunnen we tenminste weer middenformaat-foto's bekijken van je
Hehehehe,quote:Op woensdag 2 februari 2005 12:48 schreef Ouwesok het volgende:
Alleen kan ik me dus bij de komende meets het lazarus gaan slepenin het kader van de universele wet van behoud van ellende
* Bowiefan steekwagen achter in auto mietertquote:Op woensdag 2 februari 2005 12:48 schreef Ouwesok het volgende:
Alleen kan ik me dus bij de komende meets het lazarus gaan slepenin het kader van de universele wet van behoud van ellende
En nu hebben jullie nog niet door waarom ik Jongesok zo loop te enthousiasmeren voor die FOT-meets ?quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:20 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
* Bowiefan steekwagen achter in auto mietert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |