quote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:17 schreef stil het volgende:
[..]
ja dit staat er:
Zending geaccepteerd en gesorteerd door TPG Post 29-01-2005 Delft-Hippolytusbuurt , balie postkantoren bv
Dank je welquote:
Ja, om half twee 's nachts op een doordeweekse dag heb je wel eens van die momenten...quote:Op woensdag 2 februari 2005 01:29 schreef Ouwesok het volgende:
JaAls d'r dan niemand meer post kan ik net zo goed gaan pitten..... [afbeelding]
quote:
Je bedoelt dus eigenlijk dat je zo je post-aantal nog verder op kan krikken vandaag?quote:Op woensdag 2 februari 2005 08:55 schreef Xilantof het volgende:
Pdehoog: mij viel het ook op idd!
dat fok lekker vlot is
vind ik niet erg verder
Zelfs met fulltime werken is mijn gemiddelde niet gezakt.quote:Op woensdag 2 februari 2005 08:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je bedoelt dus eigenlijk dat je zo je post-aantal nog verder op kan krikken vandaag?
gemiddeld 34 per dag. Heb jij wel een leven
![]()
. Ga wat fotograferen man
filmpjes FOT-ers moeten elkaar helpen in deze tijden dat analoog door de massa in het verdoem hoekje geschopt word....quote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:26 schreef PdeHoog het volgende:
bij Shark een fijn 1600-isofilmpje ophalen
Shark is goed bezig![]()
![]()
Je gaat eindelijk die 80-200mm F2.8 halen?quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2005 09:25 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
filmpjes FOT-ers moeten elkaar helpen in deze tijden dat analoog door de massa in het verdoem hoekje geschopt word....
nee die kan even wachten..quote:Op woensdag 2 februari 2005 09:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je gaat eindelijk die 80-200mm F2.8 halen?
Is zo'n 10-22mm niets voor jou? Lekker veel groothoekquote:Op woensdag 2 februari 2005 09:36 schreef Xilantof het volgende:
[..]
nee die kan even wachten..
ik heb nog andere dingen op het ook die ik ook wel wil.
nog steeds de tamron 90 mm marco.
en nu ook een mooie 35 mm 2.0 nikkor.
maar waarvoor ik ga winkelen is heel wat anders
huhquote:Op woensdag 2 februari 2005 09:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Is zo'n 10-22mm niets voor jou? Lekker veel groothoek. Meer gebouw op de foto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |