Ik deed altijd een beetje dreft aan een keukenpapiertje, en heel goed uitwrijven in de binnenkant van je vizierquote:Op zondag 30 januari 2005 22:23 schreef hicham het volgende:
Gebruiken jullie trouwens iets tegen het beslaan van je helmvizier? Heb er best last van soms
quote:Op zondag 30 januari 2005 22:33 schreef BazzoS het volgende:
Ik deed altijd een beetje dreft aan een keukenpapiertje, en heel goed uitwrijven in de binnenkant van je vizier
quote:Op zondag 30 januari 2005 22:13 schreef Youssef het volgende:
Plaines, Trains & Automobiles >> Het Keldertje.
Niet ineensquote:
van mij welquote:Op zondag 30 januari 2005 22:41 schreef hicham het volgende:
Hmm, mag het ook een imitatie-dreft zijn ?
Ik ga dat dan eerst even proberen voordat ik andere dingen ga kopen
FogCity. Zit bij mij in m'n vizier, zijn ook los te koop... heb ik betere ervaring mee dan Pinlock (Pinlock sloot niet aan op m'n vizier). Toen een anti-fog vizier van HJC zelf gekocht en die heeft fabriek-af FogCity erin zittenquote:Op zondag 30 januari 2005 22:41 schreef hicham het volgende:
Hmm, mag het ook een imitatie-dreft zijn ?
Ik ga dat dan eerst even proberen voordat ik andere dingen ga kopen
quote:Op zondag 30 januari 2005 22:23 schreef hicham het volgende:
WheheheAl die onwetende niet-motorkneuzen krijgen nu hele andere gedachten bij dit topic
Bij het zien van dit soort filmpjes >> http://www.papercupandy.clara.net/mental.wmv krijg ik ook SM kriebels
Aha, die wil ik wel een keer zien.quote:Op zondag 30 januari 2005 22:42 schreef Didiot het volgende:
Nelizz rijdt een XT600 van 2000. Met Hyperpro vering, K&N luchtfilter, dynojetkit, dikkere voorbochten (2 stuks) en een open demper (merkloos uit Duitsland, supermooie diepe toon).
Overigens gewoon met 21" voorwiel...
quote:Op zondag 30 januari 2005 22:50 schreef BazzoS het volgende:
Mijn vizier kon altijd op 6 verschillende standen open staan, ik had hem ook wel eens een tandje open staan tegen het beslaan
quote:Subject: ruil? bmw
Hoi ik heb een suzuki hayabusha van 2000
23000km,zwart in nieuwstaat met alarm
ik hoor het wel
vr.gr: I.K
ja, of je helm wat verder voorover draaienquote:Op zondag 30 januari 2005 22:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb mijn vizier ook nooit dicht, altijd een klein randje open.
Als je iets naar beneden kijkt tijdens het rijden kan je daar nog iets mee varieren.![]()
K'heb weer een mailtje over de Beemer n.a.v. Marktplaats..
[..]
Die van mij kan op 8 verschillende standen, maar ik heb liever of open, of dicht. Misschien is het wel lekker in de zomer om hem op een bepaalde stand open te zetten, maar als ik hem nu voor de helft dichtdoe dan komt de koude wind op een rare manier tegen mijn gezicht. Liever dan helemaal open en vol in de windquote:Op zondag 30 januari 2005 22:50 schreef BazzoS het volgende:
Mijn vizier kon altijd op 6 verschillende standen open staan, ik had hem ook wel eens een tandje open staan tegen het beslaan
daar zit wat in, maar goed. helemaal open=fucking koud, en helemaal dicht=blind door het beslaan.quote:Op zondag 30 januari 2005 23:00 schreef hicham het volgende:
[..]
Die van mij kan op 8 verschillende standen, maar ik heb liever of open, of dicht. Misschien is het wel lekker in de zomer om hem op een bepaalde stand open te zetten, maar als ik hem nu voor de helft dichtdoe dan komt de koude wind op een rare manier tegen mijn gezicht. Liever dan helemaal open en vol in de wind![]()
quote:Op zondag 30 januari 2005 22:59 schreef BazzoS het volgende:
ja, of je helm wat verder voorover draaienkan je vizier nog verder open
quote:Op zondag 30 januari 2005 22:42 schreef BazzoS het volgende:
Niet ineens
Mijn droom toen ik nog klein was: Of een sm (keek altijd op eurosport SM wedstrijden als het er op was) of een racer, net als mn vader
Choppers
Inderdaad, gewoon dicht en lekker op het midden van de weg rijden. Kan er nooit wat mis gaanquote:Op zondag 30 januari 2005 23:02 schreef BazzoS het volgende:
[..]
daar zit wat in, maar goed. helemaal open=fucking koud, en helemaal dicht=blind door het beslaan.
dan maar een middenweg zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |