Dat vond ik eigenlijk wel meevallen, volgens mij hadden de mensen die op hun vingers geraakt werden veel meer last. Maar je kan ook gewoon een petje opzetten, heb je meteen die smurrie niet in je haar.quote:Op zondag 30 januari 2005 23:34 schreef MUUS het volgende:
Pfffffffffffffff....
Enniewee, waarom krijg je eigenlijk niks op je knar? Als zo'n ding tegen je hoofd vliegt, lijkt me dat toch behoorlijk pijn doen.
Deze balletjes deden ( mijn mening ) niet zo zeer. Ze gingen aardig snel stuk, dus een echte "mep" kreeg je er niet van. Maar vond het wel raar dat je wel bewust op het hoofd mocht schieten.quote:Op zondag 30 januari 2005 23:34 schreef MUUS het volgende:
Pfffffffffffffff....
Enniewee, waarom krijg je eigenlijk niks op je knar? Als zo'n ding tegen je hoofd vliegt, lijkt me dat toch behoorlijk pijn doen.
Bleef voor de rest ook weinig over, af en toe zag je een masker maar voor de rest lag het grootste gedeelte in dekking.quote:Op zondag 30 januari 2005 23:37 schreef nikky het volgende:
[..]
Deze balletjes deden ( mijn mening ) niet zo zeer. Ze gingen aardig snel stuk, dus een echte "mep" kreeg je er niet van. Maar vond het wel raar dat je wel bewust op het hoofd mocht schieten.
De balletjes van de verleden keer toen ik ging paintballen waren toch een stukkie pijnlijker![]()
Mag ik je even wijzen op mijn rechter, MIJN RUK HAND!!!, die toch echt wat stijf aanvoelt en een blauwe plek vertoond!quote:Op zondag 30 januari 2005 23:37 schreef nikky het volgende:
[..]
Deze balletjes deden ( mijn mening ) niet zo zeer. Ze gingen aardig snel stuk, dus een echte "mep" kreeg je er niet van. Maar vond het wel raar dat je wel bewust op het hoofd mocht schieten.
De balletjes van de verleden keer toen ik ging paintballen waren toch een stukkie pijnlijker![]()
Hij viel aan vanachter een muur, dus ik rende naar hem toe en vervolgens probeerde het mietje te vluchtenquote:Op zondag 30 januari 2005 23:32 schreef MUUS het volgende:
[..]
Serieus?. Jullie bipsjes lijken op elkaar.
Niet eens op je reet geraakt? Kunnen die vrienden niet mikken ofzo?
Mietjequote:Op zondag 30 januari 2005 23:43 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Mag ik je even wijzen op mijn rechter, MIJN RUK HAND!!!, die toch echt wat stijf aanvoelt en een blauwe plek vertoond!
En dat schot kwam toch echt van meer dan 20 meter.
Wie hoorde ik aardig hard auw gillen??quote:
Waarna we een hele preek kregen over mensen die au zeidenquote:Op zondag 30 januari 2005 23:52 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Wie hoorde ik aardig hard auw gillen??
Iddquote:Op zondag 30 januari 2005 23:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Waarna we een hele preek kregen over mensen die au zeiden
Geloof mij maar dat ik het niet was. Ik proteersteerde wel toen ik was geraakt ( ook al spatte het balletje niet uitelkaarquote:Op zondag 30 januari 2005 23:52 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Wie hoorde ik aardig hard auw gillen??
Dat was jij wel, jij zat voor me. Ik was net geraakt, toen kwamen ze jou kant opgerend....quote:Op zondag 30 januari 2005 23:56 schreef nikky het volgende:
[..]
Geloof mij maar dat ik het niet was. Ik proteersteerde wel toen ik was geraakt ( ook al spatte het balletje niet uitelkaar) netjes me overgaf en vervolgens een compleet vuursalvo op me af werdt gevuurd
En dat als reden was gegeven dat het balletje moet knappen
![]()
Ik heb geen 1 keer auw geroepen, geschreeuwd ook nietquote:Op zondag 30 januari 2005 23:58 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Dat was jij wel, jij zat voor me. Ik was net geraakt, toen kwamen ze jou kant opgerend....
Nou ... tijdens die periode dat we je loslieten in de ballenbak bij de Mac schaamde ik me dood voor jequote:
Ik kon me gewoonweg niet beheersen.quote:Op maandag 31 januari 2005 00:44 schreef Furby het volgende:
[..]
Nou ... tijdens die periode dat we je loslieten in de ballenbak bij de Mac schaamde ik me dood voor je
Ik heb er 2 geraakt, waarvan een recht op jouw kneiter.quote:Op maandag 31 januari 2005 01:12 schreef Cynix ® het volgende:
De kogeltjes vielen op zich misschien mee, maar niet als je ze 2 keer vlak achter elkaar precies op dezelfde fontanel krijgt.
Heameauquote:Op zondag 30 januari 2005 23:43 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Mag ik je even wijzen op mijn rechter, MIJN RUK HAND!!!, die toch echt wat stijf aanvoelt en een blauwe plek vertoond!
En dat schot kwam toch echt van meer dan 20 meter.
'vaker' dus...'als'='dan'. (moeilijk in branbant?)quote:Op maandag 31 januari 2005 03:39 schreef DaMook het volgende:
Leuke foto'sIk sta er alleen vaker op als gewild
moeilijk Brabant?quote:Op maandag 31 januari 2005 04:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
'vaker' dus...'als'='dan'. (moeilijk in branbant?)
Waarom dragen bijna alle fokkers toch van die ultieme verkeerde jassen, demquote:Op zondag 30 januari 2005 19:32 schreef Wrinex het volgende:
Met dank aan Dirkh voor de hosting.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
nee dat staat er nietquote:
eufemisme mag ik hopen?quote:Op maandag 31 januari 2005 05:03 schreef Manono het volgende:
[..]
Waarom dragen fokkers toch altijd van die ultieme verkeerde jassen, dem
Wil je in het vervolg geen mensen meer corrigeren als je jezelf niet eens fatsoenlijk uit kunt drukken? B.v.d.quote:
Hey als jij er een schepje bovenop wil doen, het staat je vrijquote:Op maandag 31 januari 2005 05:04 schreef zoalshetis het volgende:
eufemisme mag ik hopen?
kan je me toch ergens op pakken he loishrink? voelt zeker fijn he?quote:Op maandag 31 januari 2005 05:05 schreef Xennia het volgende:
[..]
Wil je in het vervolg geen mensen meer corrigeren als je jezelf niet eens fatsoenlijk uit kunt drukken? B.v.d.
nuff said.quote:Op maandag 31 januari 2005 05:07 schreef Manono het volgende:
[..]
Hey als jij er een schepje bovenop wil doen, het staat je vrij
Ik heb je al zo vaak ergens op kunnen pakken, Pistolen Paultje wannabequote:Op maandag 31 januari 2005 05:09 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kan je me toch ergens op pakken he loishrink? voelt zeker fijn he?![]()
quote:Op maandag 31 januari 2005 05:11 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik heb je al zo vaak ergens op kunnen pakken, Pistolen Paultje wannabe
Omdat je niet naar een paintbal-meet gaat met je goede kleren aan?quote:Op maandag 31 januari 2005 05:03 schreef Manono het volgende:
[..]
Waarom dragen bijna alle fokkers toch van die ultieme verkeerde jassen, dem
Frustatie???quote:Op maandag 31 januari 2005 05:11 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik heb je al zo vaak ergens op kunnen pakken, Pistolen Paultje wannabe
Neuk Mohammed maar in zn reet en je opblaasschaap idem.quote:Op woensdag 9 februari 2005 17:49 schreef Youssef het volgende:
[..]
mag weleens naar de kapper gaan met dat verotte haar.
yellow...quote:Op woensdag 9 februari 2005 17:49 schreef Youssef het volgende:
[..]
mag weleens naar de kapper gaan met dat verotte haar.
quote:Op woensdag 9 februari 2005 17:58 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Zo erg is het haar van dat meisje toch niet.
Hoe gaat het met je opblaasschaap Mohammed btw?
Vond je hem niet hard genoeg, of dacht je dat je stoerder over zou komen na je edit?quote:Op woensdag 9 februari 2005 17:58 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Neuk Mohammed maar in zn reet en je opblaasschaap idem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |