Whehe, er werd inderdaad heel wat afgerookt.quote:Op zondag 30 januari 2005 19:46 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Grappig om te zien dat iedereen staat te paffen van de zenuwen.
Van de zenuwen.quote:Op zondag 30 januari 2005 19:51 schreef Wrinex het volgende:
[..]
Whehe, er werd inderdaad heel wat afgerookt..
quote:Op zondag 30 januari 2005 20:00 schreef kastanova het volgende:
Zelden zulke duffe paintballfoto's gezien.
En die met de rode lintjes hoorden dus niet bij ons. Dat dat even duidelijk is.quote:Op zondag 30 januari 2005 20:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
[afbeelding]
Er is er maar een die duf was.
Juist dankzij die lui maakte ik geen opmerking over het kneuzengehaltequote:Op zondag 30 januari 2005 20:22 schreef Wrinex het volgende:
[..]
En die met de rode lintjes hoorden dus niet bij ons. Dat dat even duidelijk is.
Heb je die efteling foto's wel eens gezien? Daar is de doorsnee tweaker nog een john rambo bij. Ik vind dit wel wat meevallen.quote:Op zondag 30 januari 2005 20:31 schreef EmmYKuHh het volgende:
Hahahaha, jullie zijn allemaal 1 voor 1 stuk voor stuk nerds 8-|
Behalve ns.
Da's een Laaf.quote:
Zou jij niet opbokken van FOK! aandachtsgeile nicht.quote:
Weet je wel hoe fokking koud het was?quote:Op zondag 30 januari 2005 19:41 schreef Golf het volgende:
Mjah, als jullie net zo'n lol hebben gehad als op de gezichten af te lezen is.![]()
Je ssttttt-ooooo-tterttt wel ;')quote:Op zondag 30 januari 2005 20:56 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Zou jij niet opbokken van FOK! aandachtsgeile nicht.. ?
En ik sttt-tttotter he-llleeee-maaa-aaaal niet
Da's nitespeedquote:
quote:
In hetzelfde team zitten als nikky en cynix zodat die ook eens winnen heeft dus blijkbaar z'n voordelen.quote:Op zondag 30 januari 2005 21:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je ssttttt-ooooo-tterttt wel ;')
Zelfs op MSN
Zeg
was jouw account niet door de shredder?
Geen mailtje naar forumcrew gezien...
Rode lintjes hoorden niet bij onsquote:
ik weet niet of elke andere kleur dan zoveel beter wasquote:Op zondag 30 januari 2005 21:52 schreef nikky het volgende:
[..]
Rode lintjes hoorden niet bij onsgoddank
Na de teamwissel was het gele team veel beter dan het team zonder lintjes voor de wissel.quote:Op zondag 30 januari 2005 21:52 schreef Dagonet het volgende:
[..]
In hetzelfde team zitten als nikky en cynix zodat die ook eens winnen heeft dus blijkbaar z'n voordelen.
Maar kwam dat omdat Boe en die ander erbij kwamen of omdat BE en aventura weggingen?quote:Op zondag 30 januari 2005 22:01 schreef nikky het volgende:
[..]
Na de teamwissel was het gele team veel beter dan het team zonder lintjes voor de wissel.
Was ja.quote:Op zondag 30 januari 2005 21:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je ssttttt-ooooo-tterttt wel ;')
Zelfs op MSN
Zeg
was jouw account niet door de shredder?
Geen mailtje naar forumcrew gezien...
Nee BE en ik in 1 team, dat gaat gewoon niet samen. We lagen contant dubbel van het lachenquote:Op zondag 30 januari 2005 22:06 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Maar kwam dat omdat Boe en die ander erbij kwamen of omdat BE en aventura weggingen?
Voor de rest sprak het wel voor zich dat we beter waren, zij hadden maanvis.
Pathetic...quote:Op zondag 30 januari 2005 22:07 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Was ja.
Maar op de meet heb ik Nikky een intense natte tongzoen gegeven waardoor ze mijn account wel weer terug wou zetten. Lief he..
Vanaf het begin al!quote:Op zondag 30 januari 2005 22:11 schreef nikky het volgende:
[..]
Nee BE en ik in 1 team, dat gaat gewoon niet samen. We lagen contant dubbel van het lachen![]()
Flikker toch op kneusquote:Op zondag 30 januari 2005 22:13 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Oh, maar dit was toch wat je zo graag wou horen..
In je dromen lieverdquote:Op zondag 30 januari 2005 22:07 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Was ja.
Maar op de meet heb ik Nikky een intens natte tongzoen gegeven waardoor ze mijn account wel weer terug wou zetten. Lief he..
Jah!quote:
quote:
Omdat je blind bent, domme kut...quote:Op zondag 30 januari 2005 22:27 schreef ondeugend het volgende:
Wheeeeee .... waarom wist ik hier niet van af !![]()
Kom je net terug van een drie maanden ban ofzoquote:Op zondag 30 januari 2005 22:27 schreef ondeugend het volgende:
Wheeeeee .... waarom wist ik hier niet van af !![]()
Zeg bemoei jij je eens even met je eigen zaken.... oud wijf !quote:Op zondag 30 januari 2005 22:28 schreef kastanova het volgende:
[..]
Omdat je blind bent, domme kut...
Ik heb het topic iedere dag wel een keer voorbij zie komen.
Wat mooi, hoe je van het onderwerp af probeert te draaienquote:Op zondag 30 januari 2005 22:33 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Deed Blinky bepaalde handelingen in de auto.?
Nee.... misschien moet ik beter mijn best doen.quote:Op zondag 30 januari 2005 22:32 schreef nikky het volgende:
[..]
Kom je net terug van een drie maanden ban ofzo
Welk onderwerp Orange ?je had het toch over blinkyquote:Op zondag 30 januari 2005 22:34 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Wat mooi, hoe je van het onderwerp af probeert te draaien![]()
quote:
Hahahahaquote:Op zondag 30 januari 2005 22:36 schreef MUUS het volgende:
Soms krijg je door bepaalde opmerkingen visuals waar je gewoon écht niet op zat te wachten.
quote:Op zondag 30 januari 2005 22:39 schreef Cynix ® het volgende:
Leuke foto's!
En gelukkig is bijna iedereen onherkenbaar.
Viel op zich wel mee, het was eigenlijk te koud om te lang stil te zitten.quote:
quote:Op zondag 30 januari 2005 22:43 schreef B4CO het volgende:
Jammer dat er voor de doorsnee fokkers niet bijstaat wie wie is
k zou Dirkh wel willen zien
gebrek aan motivatiequote:Op zondag 30 januari 2005 22:44 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Viel op zich wel mee, het was eigenlijk te koud om te lang stil te zitten.
Waarom was jij niet mee?
Kheb nergens blinky genoemd, maar goedquote:Op zondag 30 januari 2005 22:35 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Welk onderwerp Orange ?je had het toch over blinky
[..]
<sir-mr-orange> nou er waren 2 FA's, als de een geen tongzoen gehad heeft, moet toch die andere fa gepakt zijn..quote:Op zondag 30 januari 2005 22:07 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Was ja.
Maar op de meet heb ik Nikky een intens natte tongzoen gegeven waardoor ze mijn account wel weer terug wou zetten. Lief he..
Volgende keer gewoon meegaan, best goed te doen.quote:
Jammer dat het dan nét jouw team betreftquote:Op zondag 30 januari 2005 22:53 schreef Dirkh het volgende:
[afbeelding]
Hier moet eigenlijk nog een gijzelaar in geshopt worden, oranje overall en een mes op z'n/d'r strot![]()
Tuig.
Wat overigens vermeldingswaardig, het winnende team was.quote:Op zondag 30 januari 2005 23:03 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Jammer dat het dan nét jouw team betreft
Pffft, laatste veld verloren jullie, één na laatste veld verloren jullie, veld daarvoor verloren jullie, alleen het eerste veld hebben jullie overtuigend gewonnen.quote:Op zondag 30 januari 2005 23:09 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wat overigens vermeldingswaardig, het winnende team was.
No way dude.quote:Op zondag 30 januari 2005 23:09 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wat overigens vermeldingswaardig, het winnende team was.
BE en ik hadden niet eens door dat onze vlag al gejat wasquote:Op zondag 30 januari 2005 23:11 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Pffft, laatste veld verloren jullie, één na laatste veld verloren jullie, veld daarvoor verloren jullie, alleen het eerste veld hebben jullie overtuigend gewonnen.
Is dit een uitdaging om 1on1 met alleen een boxer aan te gaan paintballen ?quote:Op zondag 30 januari 2005 23:14 schreef kastanova het volgende:
Paintballen met kleding aan, de mietjes.
Bij 1 graad Celcius en publiekquote:Op zondag 30 januari 2005 23:15 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Is dit een uitdaging om 1on1 met alleen een boxer aan te gaan paintballen ?
Been there, done that, I wonquote:Op zondag 30 januari 2005 23:15 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Vriend.quote:Op zondag 30 januari 2005 23:19 schreef gelly het volgende:
[..]
Dan valt er bij Boe bar weinig in z'n broekje te zien vrees ik.
Da's nog steeds kleding.quote:Op zondag 30 januari 2005 23:15 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Alleen de kont zien en geen nick.... en dan toch weten dat jij het bent.quote:Op zondag 30 januari 2005 23:18 schreef kastanova het volgende:
[..]
Been there, done that, I won.
[afbeelding]
Nee hoor, dus je hebt nog niets gemist.quote:Op zondag 30 januari 2005 23:17 schreef gelly het volgende:
Dit was de opendag voor VMBO voorbereiding op het leger ?
Je zat er gewoon om te vissen, zodat je die foto weer eens kon laten zien hè?quote:Op zondag 30 januari 2005 23:18 schreef kastanova het volgende:
[..]
Been there, done that, I won.
[afbeelding]
Speculeer hier waarom MUUS Kasta aan z'n kont herkentquote:Op zondag 30 januari 2005 23:22 schreef MUUS het volgende:
[..]
Alleen de kont zien en geen nick.... en dan toch weten dat jij het bent.. Ik herken je aan je kont.
.
En nog niemand is langs geweest om dat touw door te knippen? Vriendschap is een illusie he Gelly.quote:Op zondag 30 januari 2005 23:23 schreef gelly het volgende:
[..]
Opgeknoopt aan een boom en half opgevreten door maden![]()
Dat valt me dan behoorlijk van je tegen MUUS, dat is namelijk de kont van m'n tegenstanderquote:Op zondag 30 januari 2005 23:22 schreef MUUS het volgende:
[..]
Alleen de kont zien en geen nick.... en dan toch weten dat jij het bent.. Ik herken je aan je kont.
.
Zo gaat het al m'n gehele fok carriere, ik zet zelf voor en kop zelf in, ik ben een eenmanselftalquote:Op zondag 30 januari 2005 23:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je zat er gewoon om te vissen, zodat je die foto weer eens kon laten zien hè?
Laat ik dit topic niet vervuilen met mijn aversie jegens jou, dat ben je ook niet waard. Een gluiperd als jij krijgt nog genoeg kansen om een ander z'n (of haar) leven te verzieken, dit lolletje gun ik je niet.quote:Op zondag 30 januari 2005 23:26 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
En nog niemand is langs geweest om dat touw door te knippen? Vriendschap is een illusie he Gelly.. Waar hang je ergens, dan kom ik wel even langs.
.
Serieus?quote:Op zondag 30 januari 2005 23:30 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat valt me dan behoorlijk van je tegen MUUS, dat is namelijk de kont van m'n tegenstander.
Ikzelf ben maar 3 keer geraakt:
[afbeelding]
Die blik ook
Ja, doei he.quote:Op zondag 30 januari 2005 23:31 schreef gelly het volgende:
[..]
Laat ik dit topic niet vervuilen met mijn aversie jegens jou, dat ben je ook niet waard. Een gluiperd als jij krijgt nog genoeg kansen om een ander z'n leven te verzieken, dit lolletje gun ik je niet.
Dat vond ik eigenlijk wel meevallen, volgens mij hadden de mensen die op hun vingers geraakt werden veel meer last. Maar je kan ook gewoon een petje opzetten, heb je meteen die smurrie niet in je haar.quote:Op zondag 30 januari 2005 23:34 schreef MUUS het volgende:
Pfffffffffffffff....
Enniewee, waarom krijg je eigenlijk niks op je knar? Als zo'n ding tegen je hoofd vliegt, lijkt me dat toch behoorlijk pijn doen.
Deze balletjes deden ( mijn mening ) niet zo zeer. Ze gingen aardig snel stuk, dus een echte "mep" kreeg je er niet van. Maar vond het wel raar dat je wel bewust op het hoofd mocht schieten.quote:Op zondag 30 januari 2005 23:34 schreef MUUS het volgende:
Pfffffffffffffff....
Enniewee, waarom krijg je eigenlijk niks op je knar? Als zo'n ding tegen je hoofd vliegt, lijkt me dat toch behoorlijk pijn doen.
Bleef voor de rest ook weinig over, af en toe zag je een masker maar voor de rest lag het grootste gedeelte in dekking.quote:Op zondag 30 januari 2005 23:37 schreef nikky het volgende:
[..]
Deze balletjes deden ( mijn mening ) niet zo zeer. Ze gingen aardig snel stuk, dus een echte "mep" kreeg je er niet van. Maar vond het wel raar dat je wel bewust op het hoofd mocht schieten.
De balletjes van de verleden keer toen ik ging paintballen waren toch een stukkie pijnlijker![]()
Mag ik je even wijzen op mijn rechter, MIJN RUK HAND!!!, die toch echt wat stijf aanvoelt en een blauwe plek vertoond!quote:Op zondag 30 januari 2005 23:37 schreef nikky het volgende:
[..]
Deze balletjes deden ( mijn mening ) niet zo zeer. Ze gingen aardig snel stuk, dus een echte "mep" kreeg je er niet van. Maar vond het wel raar dat je wel bewust op het hoofd mocht schieten.
De balletjes van de verleden keer toen ik ging paintballen waren toch een stukkie pijnlijker![]()
Hij viel aan vanachter een muur, dus ik rende naar hem toe en vervolgens probeerde het mietje te vluchtenquote:Op zondag 30 januari 2005 23:32 schreef MUUS het volgende:
[..]
Serieus?. Jullie bipsjes lijken op elkaar.
Niet eens op je reet geraakt? Kunnen die vrienden niet mikken ofzo?
Mietjequote:Op zondag 30 januari 2005 23:43 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Mag ik je even wijzen op mijn rechter, MIJN RUK HAND!!!, die toch echt wat stijf aanvoelt en een blauwe plek vertoond!
En dat schot kwam toch echt van meer dan 20 meter.
Wie hoorde ik aardig hard auw gillen??quote:
Waarna we een hele preek kregen over mensen die au zeidenquote:Op zondag 30 januari 2005 23:52 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Wie hoorde ik aardig hard auw gillen??
Iddquote:Op zondag 30 januari 2005 23:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Waarna we een hele preek kregen over mensen die au zeiden
Geloof mij maar dat ik het niet was. Ik proteersteerde wel toen ik was geraakt ( ook al spatte het balletje niet uitelkaarquote:Op zondag 30 januari 2005 23:52 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Wie hoorde ik aardig hard auw gillen??
Dat was jij wel, jij zat voor me. Ik was net geraakt, toen kwamen ze jou kant opgerend....quote:Op zondag 30 januari 2005 23:56 schreef nikky het volgende:
[..]
Geloof mij maar dat ik het niet was. Ik proteersteerde wel toen ik was geraakt ( ook al spatte het balletje niet uitelkaar) netjes me overgaf en vervolgens een compleet vuursalvo op me af werdt gevuurd
En dat als reden was gegeven dat het balletje moet knappen
![]()
Ik heb geen 1 keer auw geroepen, geschreeuwd ook nietquote:Op zondag 30 januari 2005 23:58 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Dat was jij wel, jij zat voor me. Ik was net geraakt, toen kwamen ze jou kant opgerend....
Nou ... tijdens die periode dat we je loslieten in de ballenbak bij de Mac schaamde ik me dood voor jequote:
Ik kon me gewoonweg niet beheersen.quote:Op maandag 31 januari 2005 00:44 schreef Furby het volgende:
[..]
Nou ... tijdens die periode dat we je loslieten in de ballenbak bij de Mac schaamde ik me dood voor je
Ik heb er 2 geraakt, waarvan een recht op jouw kneiter.quote:Op maandag 31 januari 2005 01:12 schreef Cynix ® het volgende:
De kogeltjes vielen op zich misschien mee, maar niet als je ze 2 keer vlak achter elkaar precies op dezelfde fontanel krijgt.
Heameauquote:Op zondag 30 januari 2005 23:43 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Mag ik je even wijzen op mijn rechter, MIJN RUK HAND!!!, die toch echt wat stijf aanvoelt en een blauwe plek vertoond!
En dat schot kwam toch echt van meer dan 20 meter.
'vaker' dus...'als'='dan'. (moeilijk in branbant?)quote:Op maandag 31 januari 2005 03:39 schreef DaMook het volgende:
Leuke foto'sIk sta er alleen vaker op als gewild
moeilijk Brabant?quote:Op maandag 31 januari 2005 04:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
'vaker' dus...'als'='dan'. (moeilijk in branbant?)
Waarom dragen bijna alle fokkers toch van die ultieme verkeerde jassen, demquote:Op zondag 30 januari 2005 19:32 schreef Wrinex het volgende:
Met dank aan Dirkh voor de hosting.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
nee dat staat er nietquote:
eufemisme mag ik hopen?quote:Op maandag 31 januari 2005 05:03 schreef Manono het volgende:
[..]
Waarom dragen fokkers toch altijd van die ultieme verkeerde jassen, dem
Wil je in het vervolg geen mensen meer corrigeren als je jezelf niet eens fatsoenlijk uit kunt drukken? B.v.d.quote:
Hey als jij er een schepje bovenop wil doen, het staat je vrijquote:Op maandag 31 januari 2005 05:04 schreef zoalshetis het volgende:
eufemisme mag ik hopen?
kan je me toch ergens op pakken he loishrink? voelt zeker fijn he?quote:Op maandag 31 januari 2005 05:05 schreef Xennia het volgende:
[..]
Wil je in het vervolg geen mensen meer corrigeren als je jezelf niet eens fatsoenlijk uit kunt drukken? B.v.d.
nuff said.quote:Op maandag 31 januari 2005 05:07 schreef Manono het volgende:
[..]
Hey als jij er een schepje bovenop wil doen, het staat je vrij
Ik heb je al zo vaak ergens op kunnen pakken, Pistolen Paultje wannabequote:Op maandag 31 januari 2005 05:09 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kan je me toch ergens op pakken he loishrink? voelt zeker fijn he?![]()
quote:Op maandag 31 januari 2005 05:11 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik heb je al zo vaak ergens op kunnen pakken, Pistolen Paultje wannabe
Omdat je niet naar een paintbal-meet gaat met je goede kleren aan?quote:Op maandag 31 januari 2005 05:03 schreef Manono het volgende:
[..]
Waarom dragen bijna alle fokkers toch van die ultieme verkeerde jassen, dem
Frustatie???quote:Op maandag 31 januari 2005 05:11 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik heb je al zo vaak ergens op kunnen pakken, Pistolen Paultje wannabe
Neuk Mohammed maar in zn reet en je opblaasschaap idem.quote:Op woensdag 9 februari 2005 17:49 schreef Youssef het volgende:
[..]
mag weleens naar de kapper gaan met dat verotte haar.
yellow...quote:Op woensdag 9 februari 2005 17:49 schreef Youssef het volgende:
[..]
mag weleens naar de kapper gaan met dat verotte haar.
quote:Op woensdag 9 februari 2005 17:58 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Zo erg is het haar van dat meisje toch niet.
Hoe gaat het met je opblaasschaap Mohammed btw?
Vond je hem niet hard genoeg, of dacht je dat je stoerder over zou komen na je edit?quote:Op woensdag 9 februari 2005 17:58 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Neuk Mohammed maar in zn reet en je opblaasschaap idem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |