hmzzz wat betreft Tara heb je wel gelijkquote:Op zondag 30 januari 2005 22:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
geen idee eigenlijk, vind haar gewoon niet zo leuk
beetje overgewaardeerd ook.
net als Tara Elders, loopt ook iedereen mee weg.
maar mijn nekharen gaan ervan overeind staan...
Claire hoeft sowieso niet echt terug in het huidige ONMquote:Op zondag 30 januari 2005 22:26 schreef Airelle het volgende:
om nog even terug te komen op die claire-recast: eigenlijk kunnen ze het beter zo laten.
Recasten is in de meeste gevallen toch niet positief, vooral niet als de eerste acteur/actrice erg gewaardeerd werd.
M.a.w.: jij weet weinigs zinnigs te zeggen dus ga je maar onzin uitkramen.quote:Op zondag 30 januari 2005 22:22 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
M.a.w.: ze zien er beter uit dan jij en jij bent nou stinkend jaloers?
ai wat een foute opmerking......quote:Op zondag 30 januari 2005 22:29 schreef haagse_elfje het volgende:
Er was in mijn ogen maar een goede recast en dat was van Manouk van der Meulen naar Annemieke Verdoorn in de rol van Joyce Couwenberg
ai dit is idd een beetje eng....quote:Op zondag 30 januari 2005 22:23 schreef Wup het volgende:
nou ja zeg..........................dit is dus echt toeval...
dapper doorzetten.... ik word altijd zo blij van onze oude verhaaltjesquote:hoe kan jij trouwens topic surfen met deze FMP.....
dit meen je niet toch?!??!quote:Op zondag 30 januari 2005 22:29 schreef haagse_elfje het volgende:
Er was in mijn ogen maar een goede recast en dat was van Manouk van der Meulen naar Annemieke Verdoorn in de rol van Joyce Couwenberg
Doe jij hier dan doorgaans wat anders?quote:Op zondag 30 januari 2005 22:28 schreef Airelle het volgende:
M.a.w.: jij weet weinigs zinnigs te zeggen dus ga je maar onzin uitkramen.
Ehhhhh? Mis ik iets?quote:Op zondag 30 januari 2005 22:29 schreef haagse_elfje het volgende:
quote:ai wat een foute opmerking......
zit jij me op afstand te besturen ofzo?!?!quote:ai dit is idd een beetje eng....
Hikmet staat op het punt om in een weerwolf te veranderen.quote:Op zondag 30 januari 2005 22:36 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Lang leve de multiculturele samenleving!
quote:Op zondag 30 januari 2005 22:45 schreef Iwan1976 het volgende:
Net werd in 'De Afdeling' de oude leadermuziek van ONM (Ruth Jacott) ingestart.
ik vond het een goede geslaagde recast hoezo word ik nu aan de muur gezet en neergeschoten?quote:
Misschien moet je je eens in de namen van de acteurs verdiepen?quote:Op zondag 30 januari 2005 22:49 schreef haagse_elfje het volgende:
ik vond het een goede geslaagde recast hoezo word ik nu aan de muur gezet en neergeschoten?
omdat Manouk nooit vervangen is door Annemieke....quote:Op zondag 30 januari 2005 22:49 schreef haagse_elfje het volgende:
ik vond het een goede geslaagde recast hoezo word ik nu aan de muur gezet en neergeschoten?
ik ga al......quote:Op zondag 30 januari 2005 22:52 schreef babette21 het volgende:
[..]
omdat Manouk nooit vervangen is door Annemieke....
je begrijpt dat we je nu nooit meer serieus kunnen nemen
In 'Zonder Ernst' (NCRV comedy) vond ik haar toch zeer leuk spelen met Sjoukje Hooymaayer, Ellemijn Veldhuijzen van Zanten en Marnix Kappers.quote:Op zondag 30 januari 2005 21:55 schreef Wup het volgende:
een goed acteur mag toch best een tijdje soapen... niks mis mee lijkt me,
zolang ze er maar een acceptabele tegenspeler tegenover zetten
Ellen Vogel vind ik helemaal geen tv-actrice [ film is al discutabel] dus doe ONM maar Thekla....
ps: Ellen heeft ook niet zo een geschikte naam voor ONM
Een van de betere Nederlandse comedy's van dit moment... en met weer een roodharige Bettina.quote:Op zondag 30 januari 2005 22:47 schreef babette21 het volgende:en Babetje zat meteen in de "wat hoor ik daar houding"....
in De Afdeling doen ze blijkbaar ook aan dooie vogeltjes
mja zei elfje ook al.. ik weet dat niet zo, heb het misschien 1 of 2 keer gezien,quote:Op zondag 30 januari 2005 23:01 schreef Iwan1976 het volgende:
In 'Zonder Ernst' (NCRV comedy) vond ik haar toch zeer leuk spelen met Sjoukje Hooymaayer, Ellemijn Veldhuijzen van Zanten en Marnix Kappers.
Ex equo, met lichte voorkeur voor Marjolein 'Eefje Winkel' Keuning... De enige echt duidelijk geslaagde recast (van een acteur van de vaste cast) was Niels Megens => Sander Foppele.quote:Op zondag 30 januari 2005 22:29 schreef haagse_elfje het volgende:
Er was in mijn ogen maar een goede recast en dat was van Manouk van der Meulen Marjolein Keuning naar Annemieke Verdoorn in de rol van Joyce Couwenberg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |