Ik ontdek dit topic net pas maar er ging hier in Brabant ook het gerucht dat Eric Gerets een scheve schaats heeft gereden met de moeder van Van Nistelrooij en dat de reden was dat pa en ma Van Nistelrooij zijn gescheiden....quote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:04 schreef rubbereend het volgende:
Heb in Eindhoven ooit het gerucht gehoord dat Gerets bij PSV weg moest omdat hij met enkele spelersvrouwen het bed had gedeeld.

Oh kut hij stond er alquote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:36 schreef Coelho het volgende:
[..]
Ik kende wel het gerucht dat Gerets de moeder van Ruud van Nistelrooy gepakt had, en dat dat de reden was dat de ouders van RvN nu uit elkaar zijn.

als je op vrouwen van 50+ valt is ze nog goed te doen denk ikquote:Op maandag 15 augustus 2005 18:37 schreef One_conundrum het volgende:
Desondanks leuk om nog een keer te lezen. Maar is die moeder van Ruud nog wat te doen dan? Gerets zou toch wel wat jonger spul kunnen krijgen niewa

quote:

Ik zou m'n achternaam veranderen als ik jou wasquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Toen Prince Rajcomar nog bij Fortuna speelde heeft hij iets met mijn oudere nicht gehad.
Ze wordt in January 20.
Mijn nicht is wel degene die hem heeft gedumpt

Zij heeft een andere achternaamquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik zou m'n achternaam veranderen als ik jou was

En terecht!!!quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:53 schreef BVO het volgende:
Misschien niet verrassend, maar van van Persie weet ik dat 'ie hier aardig in de rondte heeft geneukt vroeger. ..

die zijn allang blij dat er een lekker wijf op ze afkomt !quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:37 schreef Suijk het volgende:
Maar ook die voetballers vallen natuurlijk op het goede karakter van zo'n meid en echt niet omdat ze alle covers van de Vogue sieren.

Karelse?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:38 schreef snellejelle het volgende:
pierre is een enorme viespeuk! een collega van mij is regelmatig oneerbaar benaderd door hem....
ook de vroegere keeper van NAC (kan niet op z'n naam komen..) ging zich regelmatig te buiten aan de gastvrouwen....

Karelse! die is hetquote:

Inderdaad, ik heb Pierre ook vaak aan het werk gezien in het amsterdamse uitgaanslevenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:38 schreef snellejelle het volgende:
pierre is een enorme viespeuk! een collega van mij is regelmatig oneerbaar benaderd door hem....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |