abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29680402
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 20:53 schreef BVO het volgende:
Misschien niet verrassend, maar van van Persie weet ik dat 'ie hier aardig in de rondte heeft geneukt vroeger. . .
En terecht!!!
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_29681524
Vieri:

Shevchenko:

Karembeu:

Totti nieuwste verloofde:

Dit had bij Ajax op de tribune kunnen zitten, Coco:

Inzaghi's ex:

Redknap

Beetje jammer Thierry, geen heupen:

Ronaldo:
[/img]http://soccer-buzz.com/albums/userpics/3216440_7_3.jpg[/img]

Raúl:

[ Bericht 5% gewijzigd door Cassii op 16-08-2005 07:58:47 ]
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 09:52:05 #213
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_29682599
en die meiden doen het niet eens om het geld.....die doen het puur omdat die voetballer zo aardig is, want zelfs al waren die jongens fietsenmaker geweest hadden ze op hen gevallen

cassii, bij de foto van ronaldo moet je tussen de 1e haakjes de / weghalen
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_29683458
Maar ook die voetballers vallen natuurlijk op het goede karakter van zo'n meid en echt niet omdat ze alle covers van de Vogue sieren.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 10:50:42 #215
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_29683712
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 10:37 schreef Suijk het volgende:
Maar ook die voetballers vallen natuurlijk op het goede karakter van zo'n meid en echt niet omdat ze alle covers van de Vogue sieren.
die zijn allang blij dat er een lekker wijf op ze afkomt !
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_29685729
Die van Henry
pi_29686485
pierre is een enorme viespeuk! een collega van mij is regelmatig oneerbaar benaderd door hem....

ook de vroegere keeper van NAC (kan niet op z'n naam komen..) ging zich regelmatig te buiten aan de gastvrouwen....
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 12:42:57 #218
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_29686582
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 12:38 schreef snellejelle het volgende:
pierre is een enorme viespeuk! een collega van mij is regelmatig oneerbaar benaderd door hem....

ook de vroegere keeper van NAC (kan niet op z'n naam komen..) ging zich regelmatig te buiten aan de gastvrouwen....
Karelse?

Babos ?

Van Zwam?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_29686733
Weer een schandaaltje !
pi_29686810
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 12:42 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

Karelse?

Babos ?

Van Zwam?
Karelse! die is het
hij is wel es bij een vriendin van mijn collega in zijn nakie de deur uit gezet terwijl zij zijn kleren al naar beneden (3 hoog) had gegooid
pi_29686941
Geweldig
pi_29687055
die collega van mij heeft wel es in de prive gestaan als zijnde de nieuwe vriendin van pierre (ze waren samen uit eten), terwijl pierre toen getrouwd was... werd ze door d'r oma in lichte paniek opgebeld
pi_29687883
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 12:38 schreef snellejelle het volgende:
Inderdaad, ik heb Pierre ook vaak aan het werk gezien in het amsterdamse uitgaansleven

Ow ja, als iemand ooit wat gehoord heeft over landzaat hoor ik het graag. Zijn exvriendin is mijn nichtje namelijk
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_29689116
quote:
Op donderdag 28 april 2005 08:36 schreef sitting_elfling het volgende:
[afbeelding]
vrouw totti ;o
Nu weet je ook waar Totti's goede balgevoel vandaan komt.
Kaas.
  donderdag 18 augustus 2005 @ 01:37:34 #225
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_29741307
Soms vraag ik me af of De Ridder ook niet om deze redenen ineens te koop staat bij Ajax. Weet iemand er iets vanaf?
None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free
pi_29741612
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 15:36 schreef Coelho het volgende:

[..]

Ik kende wel het gerucht dat Gerets de moeder van Ruud van Nistelrooy gepakt had, en dat dat de reden was dat de ouders van RvN nu uit elkaar zijn.
HAHAHA

Een meisje op werk vertelde dat haar zus door Mourad Mghizrat is gepaald. Hij vertelde haar dat hij een bekende voetballer was, zij geloofde dat niet en ze moest maar s'avonds op Nederland 2 kijken. En jawel hoor daar zag ze hem op tv.....even later was het nuecken Je kan je nu afvragen wie hier nu triester is...die zus of hij
pi_29741657
Sjees
voetballer worden om de prestige en het geld is nu wat minder belangrijk geworden
pi_29741811
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 01:49 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

HAHAHA

[afbeelding]
Een meisje op werk vertelde dat haar zus door Mourad Mghizrat is gepaald. Hij vertelde haar dat hij een bekende voetballer was, zij geloofde dat niet en ze moest maar s'avonds op Nederland 2 kijken. En jawel hoor daar zag ze hem op tv.....even later was het nuecken Je kan je nu afvragen wie hier nu triester is...die zus of hij
Die gozer woont in Gouda. In een achterbuurt
pi_29743259
quote:

[..]

HAHAHA

[afbeelding]
jak..
pi_29759202
Status erotiseert zelfs Mourad, die zonder voetbal vermoedelijk was uitgemaakt voor terrorist door hetzelfde meisje.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 18 augustus 2005 @ 19:25:30 #231
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_29759939
Die van Raul
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_33506359
Wotte schijnt er ook wat van te kunnen:
quote:
Wotte ontslagen door affaire?

Voetbal International schijnt weer een heel ander licht over het vertrek van Mark Wotte bij Feyenoord. Volgens het weekblad is de ware reden van het ontslag een liefdesaffaire op de werkvloer. Typisch is dat Wotte in het AD gisteren nog vertelde dat hij en zijn vrouw nog gewoon bij elkaar zijn en dat er helemaal niks waar is van de geruchten. 'Onzin' zegt hij, 'of ongelooflijk opgeblazen'. Maar dat laatste suggereert toch wel dat er iets aan de hand is geweest dat opgeblazen kon worden. Wotte schijnt al een keer eerder gewaarschuwd te zijn door de directie van Feyenoord. En als het een ontslag tot gevolg heeft, dan moet het dus ernstiger zijn dan de affaire Kuijt en Kalou en de vermeende investeringsmaatschappij. Hoe erg dat ook was, toen mocht Wotte aanblijven. Wat moet er dan nu gebeurd zijn?

Wottes' avontuur bij Southampton zou niet door zijn gegaan doordat oud-Feyenoord coach Ruud Gullit de bovengenoemde affaire heeft doorgespeeld naar contacten in Engeland.

Bron: elf
Bosschenaren Zie Je Overal!
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_33507880
geweldig topic
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  donderdag 29 december 2005 @ 15:58:04 #234
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_33508040
quote:
Op zondag 30 januari 2005 21:53 schreef MaxPower het volgende:
Hans Kraay Jr. heeft ooit een meisje van 16 van mijn middelbare school geneukt... 3 dagen nadat hij getrouwd was.
RSG? Hansie heeft ook met mijn buurmeisje een tijdje lopen rondklooien net voor z'n huwelijk. En haar ook uiteraard voor diezelfde huwelijk uitgenodigd
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
  donderdag 29 december 2005 @ 19:25:15 #235
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_33514365
briljant topic dit!! heb helaas niks toe te voegen
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_33515550
Theo Lucius heeft toch ook ergens in het buitenland een kind rondlopen?
pi_33517697
quote:
Op donderdag 29 december 2005 19:56 schreef Frenkel het volgende:
Theo Lucius heeft toch ook ergens in het buitenland een kind rondlopen?
Inderdaad.
Dit is zijn dochter samen met haar moeder:

Bron
Bosschenaren Zie Je Overal!
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_33518016
quote:

[..]

HAHAHA

[afbeelding]
Beetje laat, maar volgens mij weet ik over wie je het hebt .
pi_33519559
quote:
Op donderdag 29 december 2005 15:58 schreef D1 het volgende:

[..]

RSG? Hansie heeft ook met mijn buurmeisje een tijdje lopen rondklooien net voor z'n huwelijk. En haar ook uiteraard voor diezelfde huwelijk uitgenodigd
Ik denk dat wij het over hetzelfde meisje hebben ja.
pi_33532179
Hans Kraay wordt hier nog regelmatig op de Parade gesignaleerd met veel te jonge sletjes.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')