En terecht!!!quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:53 schreef BVO het volgende:
Misschien niet verrassend, maar van van Persie weet ik dat 'ie hier aardig in de rondte heeft geneukt vroeger. ..
die zijn allang blij dat er een lekker wijf op ze afkomt !quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:37 schreef Suijk het volgende:
Maar ook die voetballers vallen natuurlijk op het goede karakter van zo'n meid en echt niet omdat ze alle covers van de Vogue sieren.
Karelse?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:38 schreef snellejelle het volgende:
pierre is een enorme viespeuk! een collega van mij is regelmatig oneerbaar benaderd door hem....
ook de vroegere keeper van NAC (kan niet op z'n naam komen..) ging zich regelmatig te buiten aan de gastvrouwen....
Karelse! die is hetquote:
Inderdaad, ik heb Pierre ook vaak aan het werk gezien in het amsterdamse uitgaanslevenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:38 schreef snellejelle het volgende:
pierre is een enorme viespeuk! een collega van mij is regelmatig oneerbaar benaderd door hem....
HAHAHAquote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:36 schreef Coelho het volgende:
[..]
Ik kende wel het gerucht dat Gerets de moeder van Ruud van Nistelrooy gepakt had, en dat dat de reden was dat de ouders van RvN nu uit elkaar zijn.
Die gozer woont in Gouda. In een achterbuurtquote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:49 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
HAHAHA![]()
![]()
[afbeelding]
Een meisje op werk vertelde dat haar zus door Mourad Mghizrat is gepaald. Hij vertelde haar dat hij een bekende voetballer was, zij geloofde dat niet en ze moest maar s'avonds op Nederland 2 kijken. En jawel hoor daar zag ze hem op tv.....even later was het nueckenJe kan je nu afvragen wie hier nu triester is...die zus of hij
jak..quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:49 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
HAHAHA![]()
![]()
[afbeelding]
Een meisje op werk vertelde dat haar zus door Mourad Mghizrat is gepaald. Hij vertelde haar dat hij een bekende voetballer was, zij geloofde dat niet en ze moest maar s'avonds op Nederland 2 kijken. En jawel hoor daar zag ze hem op tv.....even later was het nueckenJe kan je nu afvragen wie hier nu triester is...die zus of hij
quote:Wotte ontslagen door affaire?
Voetbal International schijnt weer een heel ander licht over het vertrek van Mark Wotte bij Feyenoord. Volgens het weekblad is de ware reden van het ontslag een liefdesaffaire op de werkvloer. Typisch is dat Wotte in het AD gisteren nog vertelde dat hij en zijn vrouw nog gewoon bij elkaar zijn en dat er helemaal niks waar is van de geruchten. 'Onzin' zegt hij, 'of ongelooflijk opgeblazen'. Maar dat laatste suggereert toch wel dat er iets aan de hand is geweest dat opgeblazen kon worden. Wotte schijnt al een keer eerder gewaarschuwd te zijn door de directie van Feyenoord. En als het een ontslag tot gevolg heeft, dan moet het dus ernstiger zijn dan de affaire Kuijt en Kalou en de vermeende investeringsmaatschappij. Hoe erg dat ook was, toen mocht Wotte aanblijven. Wat moet er dan nu gebeurd zijn?
Wottes' avontuur bij Southampton zou niet door zijn gegaan doordat oud-Feyenoord coach Ruud Gullit de bovengenoemde affaire heeft doorgespeeld naar contacten in Engeland.
Bron: elf
RSG? Hansie heeft ook met mijn buurmeisje een tijdje lopen rondklooien net voor z'n huwelijk. En haar ook uiteraard voor diezelfde huwelijk uitgenodigdquote:Op zondag 30 januari 2005 21:53 schreef MaxPower het volgende:
Hans Kraay Jr. heeft ooit een meisje van 16 van mijn middelbare school geneukt... 3 dagen nadat hij getrouwd was.
Inderdaad.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:56 schreef Frenkel het volgende:
Theo Lucius heeft toch ook ergens in het buitenland een kind rondlopen?
Beetje laat, maar volgens mij weet ik over wie je het hebtquote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:49 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
HAHAHA![]()
![]()
[afbeelding]
Ik denk dat wij het over hetzelfde meisje hebben ja.quote:Op donderdag 29 december 2005 15:58 schreef D1 het volgende:
[..]
RSG? Hansie heeft ook met mijn buurmeisje een tijdje lopen rondklooien net voor z'n huwelijk. En haar ook uiteraard voor diezelfde huwelijk uitgenodigd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |