huiliequote:Op zondag 30 januari 2005 19:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Op aanvraag bij mijn moeder waar ik niet eens IRC, de nieuwste MSN, website maker etc op mag zetten...
Wat anders is dan wat ik zou willen is:quote:
Vind je niet?quote:
AMD64 bedoel je hèquote:Op zondag 30 januari 2005 19:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat anders is dan wat ik zou willen is:
CDrom - DVD (waarom? dunno? maar ja..)
En een videokaart
Misschien de 2.8 een 3000 van maken![]()
Hoi jongen.quote:
Kijk, zo wil ik het horenquote:Op zondag 30 januari 2005 19:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vind je niet?
Wat ik denk ik wel ga veranderen (8 euro) is een andere Mobo, een mobo voor een AMD64![]()
Ga werk zoeken danquote:Op zondag 30 januari 2005 19:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoi jongen.
hahaha, Nee dus![]()
Het is stik duurder man
Ik ben een arme scholier van 16![]()
Laatste DIG vraag:quote:
Dat roep jij, de man die eeuwig werkloos wasquote:
Volgens mij (de nieuwe videokaarten wel), maar dat zie je zoquote:Op zondag 30 januari 2005 19:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Laatste DIG vraag:
Zit er altijd onboard VGA op?![]()
Halloquote:Op zondag 30 januari 2005 19:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat roep jij, de man die eeuwig werkloos was![]()
![]()
![]()
De aanhouder wint op een keer!quote:Op zondag 30 januari 2005 19:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat roep jij, de man die eeuwig werkloos was![]()
![]()
![]()
Op je MOBO onboard Video?quote:Op zondag 30 januari 2005 19:39 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Volgens mij (de nieuwe videokaarten wel), maar dat zie je zo
Hey Esquote:
Heb trouwens al werk, maar ik krijg nog lang niet uitbetaald (de eerste maand zowiezo al niet, of misschien 6,20 omdat ik 2 uurtjes heb gezetenquote:
quote:Op zondag 30 januari 2005 19:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Laatste DIG vraag:
Zit er altijd onboard VGA op?![]()
Ik heb ook werk , kan alleen niet gaan bezorgen door carnavalquote:Op zondag 30 januari 2005 19:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb trouwens al werk, maar ik krijg nog lang niet uitbetaald (de eerste maand zowiezo al niet, of misschien 6,20 omdat ik 2 uurtjes heb gezeten
Mooi zoquote:Op zondag 30 januari 2005 19:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hey Es
Ik word spontaan weer vrolijk![]()
quote:Op zondag 30 januari 2005 19:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb trouwens al werk, maar ik krijg nog lang niet uitbetaald (de eerste maand zowiezo al niet, of misschien 6,20 omdat ik 2 uurtjes heb gezeten
Dat heeft hij al verteld....quote:
http://www.4u-com.nl/site/producten.asp?groep=7&selected=235&artikel=210202quote:
Kan nog niet achterkomen. Even kijken of ik de achterkant van de mobo kan vinden. 1 momentquote:Op zondag 30 januari 2005 19:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
http://www.4u-com.nl/site/producten.asp?groep=7&selected=235&artikel=210202
Ja oder nee, ik ben van plan als mijn ouders instemmen morgen even te gaan kijken![]()
Niet alleen aan mij hoor, gewoon hier in het topicquote:
Zenksquote:Op zondag 30 januari 2005 18:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Strikt genomen kan het me geen ene RUK schelen wie welk topic opent, maar gewoon gebagger is nergens goed voor, ongewenst en zo. En dat moet bestreden worden. Het is hier General Chat en dat betekent "Klets overal over". Dat betekent NIET "Bagger maar een eind raak". Dat geldt OOK voor de slowchat, en dat geldt OOK voor de nacht. Het was gisterenavond weer niet best, dat gaat vanavond niet weer gebeuren. Ik heb er een bloedhekel aan om politieagentje te moeten spelen, maar wat moet, dat moet.
DUS het wordt vanavond gewoon heel gezellig
Hoezo dat? (Ik stuur altijd alleen mijn cv per mailquote:Op zondag 30 januari 2005 19:50 schreef Stuart het volgende:
Als iemand nog een paar mooie voorbeelden nodig heeft van een sollicitatiebrief [afbeelding]
Ik geef je de link wel op MSN, heb je nog een leuke avondquote:Op zondag 30 januari 2005 19:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoezo dat? (Ik stuur altijd alleen mijn cv per mail).
Laat je me nu alweer 'alleen' ?quote:Op zondag 30 januari 2005 19:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik geef je de link wel op MSN, heb je nog een leuke avond![]()
![]()
![]()
* Stuart gaat TV kijken, au revoir![]()
![]()
Zet MSN dan even aan, geef ik je een leuk leestopicquote:
Heb je er toevallig een in het engels ?quote:Op zondag 30 januari 2005 19:50 schreef Stuart het volgende:
Als iemand nog een paar mooie voorbeelden nodig heeft van een sollicitatiebrief [afbeelding]
AMDtjequote:
Beejjjjjjjjjjjjquote:Op zondag 30 januari 2005 20:32 schreef Bengeltje het volgende:
Goedenavond![]()
ik verheug me op flinke grote zinnige posts![]()
24 woorden per post?quote:Op zondag 30 januari 2005 20:36 schreef dolle_hond het volgende:
en dan 24
Hai D.quote:Op zondag 30 januari 2005 20:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Beejjjjjjjjjjjj
Welkom terug
Ik ga een auto winnen
tenminste, da's de bedoelning
24 is een tv-programma op yorinquote:Op zondag 30 januari 2005 20:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
24 woorden per post?
Denk je dat de meeste dat wel halen ? Het is volgens mij wat hoog gegrepen![]()
nee, geen Corvette, en ja, verkopen, om mijn budget te vergrotenquote:Op zondag 30 januari 2005 20:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hai D.![]()
lijkt wel alsof je op de loer lag.
Ik hoop voor je dat je de auto wint, kun je die weer verkopen, of is het een corvette![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |