Hoezo dat? (Ik stuur altijd alleen mijn cv per mailquote:Op zondag 30 januari 2005 19:50 schreef Stuart het volgende:
Als iemand nog een paar mooie voorbeelden nodig heeft van een sollicitatiebrief [afbeelding]
Ik geef je de link wel op MSN, heb je nog een leuke avondquote:Op zondag 30 januari 2005 19:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoezo dat? (Ik stuur altijd alleen mijn cv per mail).
Laat je me nu alweer 'alleen' ?quote:Op zondag 30 januari 2005 19:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik geef je de link wel op MSN, heb je nog een leuke avond![]()
![]()
![]()
* Stuart gaat TV kijken, au revoir![]()
![]()
Zet MSN dan even aan, geef ik je een leuk leestopicquote:
Heb je er toevallig een in het engels ?quote:Op zondag 30 januari 2005 19:50 schreef Stuart het volgende:
Als iemand nog een paar mooie voorbeelden nodig heeft van een sollicitatiebrief [afbeelding]
AMDtjequote:
Beejjjjjjjjjjjjquote:Op zondag 30 januari 2005 20:32 schreef Bengeltje het volgende:
Goedenavond![]()
ik verheug me op flinke grote zinnige posts![]()
24 woorden per post?quote:Op zondag 30 januari 2005 20:36 schreef dolle_hond het volgende:
en dan 24
Hai D.quote:Op zondag 30 januari 2005 20:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Beejjjjjjjjjjjj
Welkom terug
Ik ga een auto winnen
tenminste, da's de bedoelning
24 is een tv-programma op yorinquote:Op zondag 30 januari 2005 20:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
24 woorden per post?
Denk je dat de meeste dat wel halen ? Het is volgens mij wat hoog gegrepen![]()
nee, geen Corvette, en ja, verkopen, om mijn budget te vergrotenquote:Op zondag 30 januari 2005 20:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hai D.![]()
lijkt wel alsof je op de loer lag.
Ik hoop voor je dat je de auto wint, kun je die weer verkopen, of is het een corvette![]()
Het is weer hoog tijd voor een nieuw topicquote:Op zondag 30 januari 2005 20:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
24 woorden per post?
Denk je dat de meeste dat wel halen ? Het is volgens mij wat hoog gegrepen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |