Is een keer wat andersquote:Op zondag 30 januari 2005 17:56 schreef Stuart het volgende:
Wat een interessante gesprekken over DIG zeg![]()
Ruim je de kots zelf even opquote:Op zondag 30 januari 2005 17:58 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ben het hele fokgezeik gewoon SPUUGzat
Welk gezeik ?quote:Op zondag 30 januari 2005 17:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Pc uit!!!quote:Op zondag 30 januari 2005 17:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Klinkt goed!quote:Op zondag 30 januari 2005 17:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zelf ben ik gek op Biefstuk in boemboe bali saus met witte rijst (vergeef me de eventueel foutieve spelling). Dat is heel zachte biefstuk in een lekker pittige saus met groenten![]()
Hou je nog wel van mij dan?quote:Op zondag 30 januari 2005 17:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, dan heb je in ieder geval iets waarvan je weet dat het lekker isquote:Op zondag 30 januari 2005 18:00 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Ik ga denk ik zoiets maar proberen.
Ik neem er denk ik alleen nasi bij ipv witte rijst.
Ik snap t niet ..quote:Op zondag 30 januari 2005 18:06 schreef AMD64 het volgende:
Ik snap al waarom Flash's druppeltje is overgelopen
Hij reageerde erg streng nadat iemand dolle_honds topic opendequote:
Jij begrijpt er dus blijkbaar weer helemaal niets vanquote:Op zondag 30 januari 2005 18:10 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Hij reageerde erg streng nadat iemand dolle_honds topic opende
Terwijl HIJ (d_h) het moet openen
Jij ook nietquote:Op zondag 30 januari 2005 18:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij begrijpt er dus blijkbaar weer helemaal niets van![]()
owzoquote:Op zondag 30 januari 2005 18:10 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Hij reageerde erg streng nadat iemand dolle_honds topic opende
Terwijl HIJ (d_h) het moet openen
Nee, dankje. Geen tijd nu.quote:Op zondag 30 januari 2005 18:13 schreef Dromenvanger het volgende:
Biertjuh!!!
Strikt genomen kan het me geen ene RUK schelen wie welk topic opent, maar gewoon gebagger is nergens goed voor, ongewenst en zo. En dat moet bestreden worden. Het is hier General Chat en dat betekent "Klets overal over". Dat betekent NIET "Bagger maar een eind raak". Dat geldt OOK voor de slowchat, en dat geldt OOK voor de nacht. Het was gisterenavond weer niet best, dat gaat vanavond niet weer gebeuren. Ik heb er een bloedhekel aan om politieagentje te moeten spelen, maar wat moet, dat moet.quote:Op zondag 30 januari 2005 18:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij begrijpt er dus blijkbaar weer helemaal niets van![]()
Van de PC, of een huisdier?quote:Op zondag 30 januari 2005 18:21 schreef hallo_mensen het volgende:
de muis van mijn broertje is net dood gevonden
Wat ga je allemaal nemen?quote:Op zondag 30 januari 2005 18:20 schreef Stuart het volgende:
Zelf ga ik vandaag ook maar lekker iets chinees eten![]()
Natuurlijk wordt het vanavond heel gezelligquote:Op zondag 30 januari 2005 18:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
DUS het wordt vanavond gewoon heel gezellig
Mijn oudste hamster is 2 jaar en 7 maanden geworden.quote:Op zondag 30 januari 2005 18:26 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Anderhalf jaar ofzo , die dingen gaan over het algemeen niet lang mee![]()
ook dood terug gevonden ?quote:Op zondag 30 januari 2005 18:28 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Mijn oudste hamster is 2 jaar en 7 maanden geworden.![]()
quote:Op zondag 30 januari 2005 18:47 schreef Sandertje21 het volgende:
Schni schna schnappi, schnappi schnappi schnap!
quote:Op zondag 30 januari 2005 18:47 schreef Sandertje21 het volgende:
Schni schna schnappi, schnappi schnappi schnap!
quote:Op zondag 30 januari 2005 19:03 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Eyo Schnappi Pas Die Jonko
Hij gaat met de verkeerde mensen om![]()
Dat geld mis ikquote:Op zondag 30 januari 2005 17:54 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Als je nu nog 200 erbij doet, dan heb je iets beters
Dat zal ook wel weer niet anders he :pquote:Op zondag 30 januari 2005 18:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Iedereen is eten of douchen![]()
oja douchen![]()
doeiiiii
Op aanvraag bij mijn moeder waar ik niet eens IRC, de nieuwste MSN, website maker etc op mag zetten...quote:Op zondag 30 januari 2005 19:19 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Je kan nu toch ook nog pjoeteren
Dat is lulligquote:Op zondag 30 januari 2005 19:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Op aanvraag bij mijn moeder waar ik niet eens IRC, de nieuwste MSN, website maker etc op mag zetten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |