Omdat er anders een wildgroei aan slowchattopics komt. Ik vind twee topics meer dan genoeg.quote:Croupoeque, kun je dat onderbouwen, behalve dat je meer recht hebt dan ik, omdat jij blauw bent?
Stel je vraag, lieve Conflictquote:Op zondag 30 januari 2005 15:16 schreef Conflict het volgende:
Ik heb een vraag.
Waarom je droom topic dicht is?quote:Op zondag 30 januari 2005 15:16 schreef Conflict het volgende:
Ik heb een vraag.
quote:Op zondag 30 januari 2005 15:17 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Omdat er anders een wildgroei aan slowchattopics komt. Ik vind twee topics meer dan genoeg.
Confucius zegt: "hij die als enige zijn vinger in de pap mag steken, moet niet zijn hele hand gebruiken."quote:Op zondag 30 januari 2005 15:24 schreef Conflict het volgende:
waarom is mijn topic dicht?
Ik vind het nog steeds onzin dat je onder een kloon zitquote:Op zondag 30 januari 2005 15:26 schreef No-One-Special het volgende:
[..]
![]()
Alsof er van iedereen maar 1 topic in onzin staat!!Ik meende altijd dat Knut het grappigst was van jullie..
WHAHAHAHAHA...
Laat maar.. ik ga hier ook niet verder op in.. BEHALVE DAT IK HET ONZIN VIND DAT HET TOPIC DICHT IS.
Daar heb je flipper, flipper, hij is gewelllldig!quote:Op zondag 30 januari 2005 15:32 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds onzin dat je onder een kloon zit
[afbeelding]
pas maar op, ze editten alle toffe uitspraken weg!quote:Op zondag 30 januari 2005 15:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Daar heb je flipper, flipper, hij is gewelllldig!
Mits het over het ONZ-forum gaat natuurlijk.quote:Op zondag 30 januari 2005 15:44 schreef Anguisy het volgende:
Ah, kan ik hier alles kwijt wat mij dwars zit?
De rest op het toilet.quote:Op zondag 30 januari 2005 15:45 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Mits het over het ONZ-forum gaat natuurlijk.
Omdat ik sneller op het knopje 'invoeren' drukte.quote:Op zondag 30 januari 2005 17:11 schreef Lu_uK het volgende:
Hey tessje waarom zit er een slotje op dames-herenfiets ofzo..
Ik wilde het andwoord gaan posten dan kon je hem daarna op slot doen!
ppfffffquote:Op zondag 30 januari 2005 17:15 schreef Tessje het volgende:
[..]
Omdat ik sneller op het knopje 'invoeren' drukte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |