abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24951628
quote:
Op zondag 6 februari 2005 11:52 schreef Fonkmeistah het volgende:
terwijl die lui op dit moment land na land volledig naar de klote bombarderen, spreekt voor zich.. straussvogel
Je hebt het over de amerikaanse buitenlandse politiek ?
Goed onderwerp, daar erger ik me ook al jaren aan..
Maar dat hoort niet in dit topic...
Of je wilt beweren dat "die lui", dus de amerikaanse regeringen, allemaal stiekem joods zijn of in dienst van een joods complot ??
  zondag 6 februari 2005 @ 15:04:46 #152
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_24953591
quote:
Op zondag 6 februari 2005 13:03 schreef Bluesdude het volgende:
Of je wilt beweren dat "die lui", dus de amerikaanse regeringen, allemaal stiekem joods zijn of in dienst van een joods complot ??
Bingo.. en niet eens stiekem hoor. gewoon openlijk..

de meesten zijn gewoon lid van rechtse pro israelische lobbies en denktanks

zo was Dick Cheney oa adviseur voor JINSA ( Jewish Institute for National Security Affairs )
Was Richard Perle een beleidsadviseur voor de israelische ultra rechtse likud partij
James Woolsey voormalig CIA directeur, lid van JINSA en Washington Institute for Near East Policy
Pau Wolfowitz lid van Washington Institute for Near East Policy, een pro israel denktank
Douglas Feith lid van het American Jewish Committee,
quote:
“The war in Iraq was conceived by 25 neoconservative intellectuals, most of them Jewish, who are pushing President Bush to change the course of history”
-Ari Shavit , Haaretz Israeli newspaper
http://www.haaretzdaily.com/hasen/pages/ShArt.jhtml?itemNo=280279
quote:
Speaking to a group of college students on April 2, 2003, former CIA Director Woolsey revealed, "...the United States is engaged in World War IV, and that it could continue for years." Woolsey described the Cold War as the third world war. He then said "This fourth world war, I think, will last considerably longer than either World Wars I or II did for us. Hopefully not the full four-plus decades of the Cold War."
en nog zo'n interresante..

Richard B. Myers , deze generaal had op 11 september 2001 de leiding over NORAD..
Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
  zondag 6 februari 2005 @ 15:15:48 #153
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_24953772
FM is er waarschijnlijk ook nog steeds van overtuigd dat de Protocols of the Elders of Zion authentiek zijn

We wachten ook nog steeds op het antwoord (ja of nee) op de vraag of FM gelooft in de Holocaust.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_24953910
Overigens, het is niet bijzonder ver gezocht, integendeel, dat het Witte Huis op dit moment vol zit met pro-Israëlische personen. Met als consequentie dat Israëlische bewindslieden tot op zekere hoogte gebruik kunnen maken van de macht van Amerika (wat heeft de Mossad wel of niet verteld over Irak?).

Maar goed, om dat dan door te trekken tot: Joden willen en hebben de macht. Altijd. Vanwege het Joods-zijn. Dat is dan toch weer een stapje verder.
pi_24954002
quote:
Op zondag 6 februari 2005 15:24 schreef Monidique het volgende:
Overigens, het is niet bijzonder ver gezocht, integendeel, dat het Witte Huis op dit moment vol zit met pro-Israëlische personen. Met als consequentie dat Israëlische bewindslieden tot op zekere hoogte gebruik kunnen maken van de macht van Amerika (wat heeft de Mossad wel of niet verteld over Irak?).
Ook veel andere westerse parlementen en partijen barsten uit den voegen van pro-israelpolitiek.
quote:
Op zondag 6 februari 2005 15:24 schreef Monidique het volgende:
\Maar goed, om dat dan door te trekken tot: Joden willen en hebben de macht. Altijd. Vanwege het Joods-zijn. Dat is dan toch weer een stapje verder.
Dit is een understatement.
Zeg maar gerust dat FM nazistische jodenhaat belijdt.
Met dezelfde psychopathische trekken als Hitler..
  zondag 6 februari 2005 @ 15:57:23 #156
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_24954391
quote:
Op zondag 6 februari 2005 15:30 schreef Bluesdude het volgende:
Ook veel andere westerse parlementen en partijen barsten uit den voegen van pro-israelpolitiek.
en nog gaat er geen lampje branden..
Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
pi_24954559
quote:
Op zondag 6 februari 2005 15:57 schreef Fonkmeistah het volgende:

[..]

en nog gaat er geen lampje branden..
Zeg is die zgn joodse slechtigheid nu ingeboren of cultureel bepaald?
Wat denk je ?
  zondag 6 februari 2005 @ 16:34:28 #158
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_24955069
kun je mij vertellen waarom ultra rechtse joden zonder problemen getolereerd worden
maar bij het lichtste vermoeden dat een "blanke " "rechts" zou zijn men gelijk moord en brand schreeuwd of in dit geval "holocaust , nazi, huil, blèhr .. " ?
  zondag 6 februari 2005 @ 17:07:18 #159
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_24955658
quote:
Op zondag 6 februari 2005 15:15 schreef Lord_Vetinari het volgende:
We wachten ook nog steeds op het antwoord (ja of nee) op de vraag of FM gelooft in de Holocaust.
er zijn in de afgelopen 100 jaar zo'n 80 miljoen christenen omgebracht, het kunnen er 20 miljoen meer of minder zijn geweest.
waarvan tientallen miljoenen in de russische gulags
kun je mij dan uitleggen wat er dan zo speciaal is aan 3 miljoen joden ? henry kissinger heeft meer slachtoffers gemaakt en er nog een nobelprijs voor gekregen ook.
  zondag 6 februari 2005 @ 17:17:25 #160
66444 Lord_Vetinari
pi_24955831
quote:
Op zondag 6 februari 2005 17:07 schreef Fonkmeistah het volgende:

[..]

er zijn in de afgelopen 100 jaar zo'n 80 miljoen christenen omgebracht, het kunnen er 20 miljoen meer of minder zijn geweest.
waarvan tientallen miljoenen in de russische gulags
kun je mij dan uitleggen wat er dan zo speciaal is aan 3 miljoen joden ? henry kissinger heeft meer slachtoffers gemaakt en er nog een nobelprijs voor gekregen ook.
Wat begrijp je niet aan " 'ja' of 'nee' "?

En wat wil je met de rest impliceren? Dat je vindt dat Hitler ook een Nobelprijs had moeten krijgen?

(Op je zwakzinnige gereutel over het aantal ga ik maar niet eens meer in...)
  zondag 6 februari 2005 @ 17:40:09 #161
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_24956199
nahja bewijs dan maar dat voor 1990 het officiele aantal holocaust slachtoffers lag op 8,5 miljoen
  zondag 6 februari 2005 @ 17:44:05 #162
66444 Lord_Vetinari
pi_24956287
quote:
Op zondag 6 februari 2005 17:40 schreef Fonkmeistah het volgende:
nahja bewijs dan maar dat voor 1990 het officiele aantal holocaust slachtoffers lag op 8,5 miljoen
Als je nou eerst eens begint met een antwoord te geven op de vraag in plaats van er elke keer omheen te lullen?
  zondag 6 februari 2005 @ 19:01:14 #163
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_24957564
Ik heb al twee keer antwoord gegeven, dat jij die antwoorden niet snapt omdat ze complexer zijn dan een simplistisch ja of nee is niet mijn probleem. je zal het ermee moeten doen..
pi_24957942
quote:
Op zondag 6 februari 2005 19:01 schreef Fonkmeistah het volgende:
Ik heb al twee keer antwoord gegeven, dat jij die antwoorden niet snapt omdat ze complexer zijn dan een simplistisch ja of nee is niet mijn probleem. je zal het ermee moeten doen..
Nou en
pi_24958101
quote:
Op zondag 6 februari 2005 16:34 schreef Fonkmeistah het volgende:
kun je mij vertellen waarom ultra rechtse joden zonder problemen getolereerd worden
maar bij het lichtste vermoeden dat een "blanke " "rechts" zou zijn men gelijk moord en brand schreeuwd of in dit geval "holocaust , nazi, huil, blèhr .. " ?
Er zijn niet zoveel ultrarechtse joden in Nederland..
En veel meer ander soort ultrarechtsen bijv jijzelf.
Het is dus statistisch normaal dat het andersoort tuig meer kritiek krijgen..

En dat een rechts iemand direct een moord&brandbehandeling krijgt is puur slachtofferspel jouwerzijds.
Maar wat heeft blank of niet blank ermee te maken?
Meeste ultrarechtse joden zijn ook blanke ras toch ?
pi_24958144
quote:
Op zondag 6 februari 2005 17:07 schreef Fonkmeistah het volgende:

kun je mij dan uitleggen wat er dan zo speciaal is aan 3 miljoen joden ?
Welke 3 miljoen..??
Bedoel je die bijna 6 miljoen die jouw ideologische voorgangers vergast hebben ?

Er zijn geen tientallen miljoenen mensen omgekomen in de stalinkampen.
De russische mensenorganisatie Memorial schat het aantal doden op 10 miljoen.
En daar waren ook joden bij en de hele bureaucratie die verantwoordelijk was , was voornamelijk van christelijke afkomst.
  zondag 6 februari 2005 @ 19:33:57 #167
66444 Lord_Vetinari
pi_24958165
Mja, ik denk dat ik dit topic verder maar laat voor wat het is. Ik heb niks tegen paarlen voor de zwijnen werpen (ik heb tenslotte eerstejaars werkcolleges gegeven en daar worden heel wat paarlen geworpen ), maar als er hele oesterbanken aan moeten geloven zonder resultaat, dan vind ik dat ietwat zonde van mijn tijd.
pi_24958662
Fonkmeistah zal wel denken dat hij met zijn erudiete en complexe argumenten overwonnen heeft, maar ach, wie maalt er nog om wat hij van mening is?
Ik zie wel wat er verder nog gebeurt. Zou het amateuristisch citeren zijn, bagatelliseren van de Holocaust en gigantisch overdrijven van de slachtoffers van het bolsjewisme en ''Kissinger'', of Calimero-insinuaties vervat in het woord ''jullie''?
pi_24960308
Het is duidelijk dat sinds het begin van het christendom de Joden overal de schuld van hebben gekregen, omdat ze altijd trouw zijn gebleven aan hun eigen geloof. Mohammed en Luther zijn hier mooie voorbeelden van. In het begin tolerant todat de Joden blijk gaven geen zin hadden om zich achter hun te scharen en toen sloegen beide resoluut om (al kan je mohammed geen anti-semiet noemen, omdat Arabieren zichzelf ook als semieten zien)

Ik snap trouwens ook niet waarom anti-semieten altijd komen met het bagatelliseren van de holocaust. Alsof het ontkennen van de holocaust een vrijbrief voor een haat is?
pi_24960801
quote:
Op zondag 6 februari 2005 21:55 schreef brambor het volgende:

Ik snap trouwens ook niet waarom anti-semieten altijd komen met het bagatelliseren van de holocaust. Alsof het ontkennen van de holocaust een vrijbrief voor een haat is?
De holocaust is een schuldcomplex van de nazi-achtigen onder de antisemieten.
Men kan zonder morele kwellingen doorgaan met nazi-achtigheid als men die moordorgieën ontkent.
Bijv..een kleptomaan blijft dingetjes jatten en verdringt zijn daden volkomen..dat is heel handig om geen last te hebben van schuldgevoelens: simpelweg niet willen weten.
Een ander voordeel is dat men onbekommerd kan doordrammen dat de joden de holocaust verzonnen hebben en varianten hierop.
  zondag 6 februari 2005 @ 22:25:41 #171
95278 Scandum
Conform Consume Obey
pi_24960911
quote:
Op zondag 6 februari 2005 19:33 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Mja, ik denk dat ik dit topic verder maar laat voor wat het is. Ik heb niks tegen paarlen voor de zwijnen werpen (ik heb tenslotte eerstejaars werkcolleges gegeven en daar worden heel wat paarlen geworpen ), maar als er hele oesterbanken aan moeten geloven zonder resultaat, dan vind ik dat ietwat zonde van mijn tijd.
Dan moet je ook geen pareltjes naar de sweinhunden gooien he?

Ik denk dat de situatie eerder andersom is, een beetje uit de hoogte doen en anders denkenden beledigen is het enige wat jij kan. Het was weer grappig
I'm nobody's sheep
  zondag 6 februari 2005 @ 22:40:46 #172
95278 Scandum
Conform Consume Obey
pi_24961231
quote:
Op zondag 6 februari 2005 22:19 schreef Bluesdude het volgende:
De holocaust is een schuldcomplex van de nazi-achtigen onder de antisemieten.
Men kan zonder morele kwellingen doorgaan met nazi-achtigheid als men die moordorgieën ontkent.
Bijv..een kleptomaan blijft dingetjes jatten en verdringt zijn daden volkomen..dat is heel handig om geen last te hebben van schuldgevoelens: simpelweg niet willen weten.
Een ander voordeel is dat men onbekommerd kan doordrammen dat de joden de holocaust verzonnen hebben en varianten hierop.
Eigenlijk is er na de tweede wereld oorlog een ongekende cultuur omslag geweest. Onder het juk van de holocaust werd gelijkheid voor allen gepredikt, en iedereen die daar anders over dacht werd hardhandig de nek om gedraaid. Homos zijn gelijk aan hetros, joden zijn gelijk aan christenen, vrouwen zijn gelijk aan mannen, afrikanen zijn gelijk aan europeanen. Alleen kinderen zijn ongelijk, die moeten eerst 18 jaar lang geindoctrineerd worden met ethica tot ze iedereen gelijk vinden.

Er is nog 1 andere groep die niet gelijk is, dat zijn de mensen die niet in gelijkheid geloven.

Zoals jij heel mooi uitlegt, het is een absolute morele waarheid, en alle anders denkenden zijn geestes zieke gekken die een nek schot verdienen.
I'm nobody's sheep
pi_24961415
Doe je weer pogingen om wat opschudding te veroorzaken, Scandum?
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_24961613
quote:
Op zondag 6 februari 2005 22:40 schreef Scandum het volgende:

[..]

Eigenlijk is er na de tweede wereld oorlog een ongekende cultuur omslag geweest. Onder het juk van de holocaust werd gelijkheid voor allen gepredikt, en iedereen die daar anders over dacht werd hardhandig de nek om gedraaid. Homos zijn gelijk aan hetros, joden zijn gelijk aan christenen, vrouwen zijn gelijk aan mannen, afrikanen zijn gelijk aan europeanen. Alleen kinderen zijn ongelijk, die moeten eerst 18 jaar lang geindoctrineerd worden met ethica tot ze iedereen gelijk vinden.

Er is nog 1 andere groep die niet gelijk is, dat zijn de mensen die niet in gelijkheid geloven.

Zoals jij heel mooi uitlegt, het is een absolute morele waarheid, en alle anders denkenden zijn geestes zieke gekken die een nek schot verdienen.
Vergeet de Franse Revolutie en de Stoicijnen niet.
  zondag 6 februari 2005 @ 22:59:09 #175
95278 Scandum
Conform Consume Obey
pi_24961628
quote:
Op zondag 6 februari 2005 21:55 schreef brambor het volgende:
Ik denk dat het meer een poging is om de stoel poten onder de luie reet van anders denkenden uit te schoppen. Dit in een poging om de mensen wakker te maken en te laten zien dat de wereld die is voortgekomen uit de tweede wereld oorlog niet een goede wereld is.

Natuurlijk is dit zinloos zolang de mensen zich redelijk veilig voelen, eten en onderdak hebben. Een ander probleem is dat ze proberen om 18 jaar aan beeld vorming uit te wissen, beetje zinloze bezigheid voor mensen die geleerd is dat hun wereld hardstikke mooi en fijn is.

Iedereen haat wel wat, jan haat de jodenhater genaamt hans, en hans haat de joden, de joden haten de moslims, de moslims haten het westen, en het westen haat zichzelf. Het is allemaal de schuld van de blanken als je de geschiedenis goed bekijkt, misschien is de wereld beter af zonder de blanken. Voor de mensen die het met mij eens zijn, in 1933 was 33% van de wereld bevolking blank, vandaag de dag 8%, we zijn dus goed bezig
I'm nobody's sheep
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')