En waarom zou zijn ex-vriendin hem onderhouden?quote:Op zondag 30 januari 2005 00:44 schreef SwOoSh het volgende:
[..]
hmm das dan wel kut voor hem ja....
gelukkig heb jij nog een baan
ow je heb hem gelijk gedumpt toen die ontslagen was...quote:Op zondag 30 januari 2005 00:45 schreef Xennia het volgende:
[..]
En waarom zou zijn ex-vriendin hem onderhouden?
Idd, bek houdenquote:Op zondag 30 januari 2005 00:52 schreef thiamat het volgende:
't komt mij eigenlijk allemaal heel onvolwassen over, de hele situatie ... ook al heb ik weinig recht van spreken met mijn zeventien jaren.
idd, ga je luiers uitkokenquote:Op zondag 30 januari 2005 00:52 schreef thiamat het volgende:
't komt mij eigenlijk allemaal heel onvolwassen over, de hele situatie ... ook al heb ik weinig recht van spreken met mijn zeventien jaren.
Inderdaad. Dus opmieteren.quote:Op zondag 30 januari 2005 00:52 schreef thiamat het volgende:
quote:Op zaterdag 29 januari @ 11:19 schreef Tessje het volgende:
k zit nog steeds met verbazing dit topic te lezen.
Het staat in 'Onzin'. Als het in GC had gestaan had het ook weer een iets ander verhaal geweest. Maar in onzin? Kom op. Nu vraag ik mij af wie het in godsnaam ingestuurd heeft. Aangezien het degene niet geweest is die Kasta zijn site ondergespamt heeft, neem ik aan dat het gewoon iemand was die dacht 'grappig' te zijn.
Laat ik het zo zeggen: Als je denkt dat zo'n topic insturen naar @home grappig is, wat doe je dan in godsnaam in onzinGa je 'Geweldig gevoel voor humor' dan ergens anders delen met de rest van internettend Nederland.
Even de kern highlighten voor de minder begaafde users die schrokken van al je lettertjes, Kasta.quote:Op zondag 30 januari 2005 03:23 schreef kastanova het volgende:
Maar de persoon in kwestie (b0ng) vond het dus allemaal mooi geweest, hij deed niets, ik deed niets en we leefden allemaal nog lang en gelukkig en beschouwden het als simplistisch geintje...
Kennnelijk zagen mensen die er niets mee te maken hadden het helaas toch anders...
Dat maakt hem misschien juist wel moedig weer.quote:Op zondag 30 januari 2005 03:34 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik begrijp niet helemaal dat je je ontslag openbaar maakt Kasta. Ik schat namelijk in dat een trots man als jij, geen van je antipathysanten hier op Fok, een gevoel van euforie of overwinning gunt. Want iedereen weet, dat een aantal geregistreerden waarmee jij "debat" hebt gevoerd, dit zo zal ervaren.
Ja, maar hij verhult sowieso helemaal niks. Dus waarom dat dan wel. Als anderen zoiets als een overwinning ervaren, dat zou pas sneu zijn.quote:Op zondag 30 januari 2005 03:34 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik begrijp niet helemaal dat je je ontslag openbaar maakt Kasta. Ik schat namelijk in dat een trots man als jij, geen van je antipathysanten hier op Fok, een gevoel van euforie of overwinning gunt. Want iedereen weet, dat een aantal geregistreerden waarmee jij "debat" hebt gevoerd, dit zo zal ervaren.
Dus geen mailtje meer naar @home deze week......quote:Op zondag 30 januari 2005 03:23 schreef kastanova het volgende:
Oftewel, je hebt in principe gelijk, maar je blijft een NSB-er
Een fikse tik op de vingers.quote:Op zondag 30 januari 2005 03:47 schreef Xennia het volgende:
Danaantje je zei dat je dat mailtje niet had gestuurd als je had geweten dat hij ontslagen zou worden, maar wat had je dan verwacht dat er zou gebeuren?
Vuile NSB-hoer. Hij zou je op moeten zoeken, een paar tikken op je harses moeten geven en je de kop kaal moeten scheren.quote:Op zondag 30 januari 2005 03:45 schreef danaantje het volgende:
[..]
Dus geen mailtje meer naar @home deze week......
Danielle.
Nee, maar ze vond het 'gewoon niet kunnen'.quote:Op zondag 30 januari 2005 03:49 schreef Xebrozius het volgende:
Zeg danaantje, ben jij ooit eens door Kasta op je zieltje getrapt?
Serieuze vraag....
Ik heb helemaal geen zin om op iemand anders dan kastanova tequote:Op zondag 30 januari 2005 03:47 schreef Xennia het volgende:
Danaantje je zei dat je dat mailtje niet had gestuurd als je had geweten dat hij ontslagen zou worden, maar wat had je dan verwacht dat er zou gebeuren?
De weledele heer MB sloot z'n posts vroeger ook altijd af met z'n voornaam. Toeval of schoonheidsfoutje.quote:Op zondag 30 januari 2005 03:45 schreef danaantje het volgende:
[..]
Dus geen mailtje meer naar @home deze week......
Danielle.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |