abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24826378
quote:
Op zondag 30 januari 2005 00:44 schreef SwOoSh het volgende:

[..]

hmm das dan wel kut voor hem ja....

gelukkig heb jij nog een baan
En waarom zou zijn ex-vriendin hem onderhouden?
  zondag 30 januari 2005 @ 00:46:16 #152
38758 SwOoSh
Bert en Bin laden
pi_24826385
quote:
Op zondag 30 januari 2005 00:45 schreef Xennia het volgende:

[..]

En waarom zou zijn ex-vriendin hem onderhouden?
ow je heb hem gelijk gedumpt toen die ontslagen was...
♠ ▪ ♣ ▪ ♥ ▪ ♦ ™
  zondag 30 januari 2005 @ 00:52:58 #153
39284 thiamat
...Mmmm...
pi_24826496
't komt mij eigenlijk allemaal heel onvolwassen over, de hele situatie ... ook al heb ik weinig recht van spreken met mijn zeventien jaren.
Op zondag 30 mei 2004 22:06 schreef Croupouque het volgende:
"De slimste van FOK!", dat is net zoiets als 'de minst stinkende drol op de mesthoop'.
  zondag 30 januari 2005 @ 01:04:50 #154
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_24826680
quote:
Op zondag 30 januari 2005 00:52 schreef thiamat het volgende:
't komt mij eigenlijk allemaal heel onvolwassen over, de hele situatie ... ook al heb ik weinig recht van spreken met mijn zeventien jaren.
Idd, bek houden .
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_24826787
quote:
idd, ga je luiers uitkoken
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
pi_24827209
quote:
Inderdaad. Dus opmieteren.
The gum you like, is coming back in style.
pi_24827877
quote:
Op zaterdag 29 januari @ 11:19 schreef Tessje het volgende:
k zit nog steeds met verbazing dit topic te lezen.
Het staat in 'Onzin'. Als het in GC had gestaan had het ook weer een iets ander verhaal geweest. Maar in onzin? Kom op. Nu vraag ik mij af wie het in godsnaam ingestuurd heeft. Aangezien het degene niet geweest is die Kasta zijn site ondergespamt heeft, neem ik aan dat het gewoon iemand was die dacht 'grappig' te zijn.
Laat ik het zo zeggen: Als je denkt dat zo'n topic insturen naar @home grappig is, wat doe je dan in godsnaam in onzin Ga je 'Geweldig gevoel voor humor' dan ergens anders delen met de rest van internettend Nederland.
. . .

"Bedreigingen" via internet horen toch altijd afgestraft te worden? Of via een jankmailtje naar een werkgever, of via een mutatie. .
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_24827990
Simpele uitleg:

Kijk, als de persoon in kwestie (de persoon die bij het ip adres hoort) zich nu bedreigd zou voelen ondanks het feit dat het een onzin topic betreft, ok, dan zou ik er vrede mee hebben.
Persoon spammend mij > ik heb een grote bek > persoon stuurt daar een klacht over in.

So be it, shit happens...

Maar de persoon in kwestie (b0ng) vond het dus allemaal mooi geweest, hij deed niets, ik deed niets en we leefden allemaal nog lang en gelukkig en beschouwden het als simplistisch geintje...
Kennnelijk zagen mensen die er niets mee te maken hadden het helaas toch anders...

Maar dat er dan toch mensen zich genoodzaakt zien om een abuse mailtje te sturen naar @home en troublesathome, terwijl ze er niets mee te maken hebben, de "bedreiging" niet eens betrekking op ze heeft, het topic in ONZin staat en ze me verder niets met de hele "zaak" te maken hebben, tja, dat zal dan kennelijk de burgerlijke gehoorzaamheid zjn.

Alhoewel ik het op dit moment toch meer zie als bellen naar de kliklijn omdat de buurman het vuilnis te vroeg buiten heet gezet...

Oftewel, je hebt in principe gelijk, maar je blijft een NSB-er
I was an atheist until I realized I was God
pi_24828008
quote:
Op zondag 30 januari 2005 03:23 schreef kastanova het volgende:

Maar de persoon in kwestie (b0ng) vond het dus allemaal mooi geweest, hij deed niets, ik deed niets en we leefden allemaal nog lang en gelukkig en beschouwden het als simplistisch geintje...
Kennnelijk zagen mensen die er niets mee te maken hadden het helaas toch anders...
Even de kern highlighten voor de minder begaafde users die schrokken van al je lettertjes, Kasta. .
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_24828019
tja das een nadeel van een openbaar forum he.. je weet nooit wie er meekijkt en wat ze ermee doen..
dag
  zondag 30 januari 2005 @ 03:30:46 #161
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_24828022
Het is inderdaad niet netjes van degene die @home gemaild heeft... aan de andere kant ben je zelf zo naief geweest.

Het superieure wat uit OP doorklonk heeft dit keer zijn tol geeist.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_24828036
Ik begrijp niet helemaal dat je je ontslag openbaar maakt Kasta. Ik schat namelijk in dat een trots man als jij, geen van je antipathysanten hier op Fok, een gevoel van euforie of overwinning gunt. Want iedereen weet, dat een aantal geregistreerden waarmee jij "debat" hebt gevoerd, dit zo zal ervaren.
  zondag 30 januari 2005 @ 03:35:46 #163
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_24828043
quote:
Op zondag 30 januari 2005 03:34 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik begrijp niet helemaal dat je je ontslag openbaar maakt Kasta. Ik schat namelijk in dat een trots man als jij, geen van je antipathysanten hier op Fok, een gevoel van euforie of overwinning gunt. Want iedereen weet, dat een aantal geregistreerden waarmee jij "debat" hebt gevoerd, dit zo zal ervaren.
Dat maakt hem misschien juist wel moedig weer.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  zondag 30 januari 2005 @ 03:41:14 #164
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_24828062
Swets, elke belediging, flame of bedreiging mail ik naar je werkgever. Ik ga even consequent zijn en mailtjes sturen.

Maar even serieus:
Op zich ben ik het wel eens met wat je zegt, en is het een kwestie van policy en overschrijding van privacy.
Maar ik vind dat mensen die dreigen om langs te komen bij Danny en zijn hond willen verkrachten niet echt recht van spreken hebben als ze het hebben over "dat zou ik als werknemer ook doen". Want jij bent nou ook niet echt het toonbeeld van stabiliteit en kalmte op het forum. Hypocriet gelul van je...
Kaats-bal-plaat-kop.

[ Bericht 33% gewijzigd door Xebrozius op 30-01-2005 03:48:29 ]
pi_24828064
quote:
Op zondag 30 januari 2005 03:34 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ja, maar hij verhult sowieso helemaal niks. Dus waarom dat dan wel. Als anderen zoiets als een overwinning ervaren, dat zou pas sneu zijn.
pi_24828081
quote:
Op zondag 30 januari 2005 03:23 schreef kastanova het volgende:
Oftewel, je hebt in principe gelijk, maar je blijft een NSB-er
Dus geen mailtje meer naar @home deze week......

Danielle.
HELP ALSJEBLIEFT !
http://www.tim.zvssite.nl/
pi_24828090
Danaantje je zei dat je dat mailtje niet had gestuurd als je had geweten dat hij ontslagen zou worden, maar wat had je dan verwacht dat er zou gebeuren?
pi_24828095
quote:
Op zondag 30 januari 2005 03:47 schreef Xennia het volgende:
Danaantje je zei dat je dat mailtje niet had gestuurd als je had geweten dat hij ontslagen zou worden, maar wat had je dan verwacht dat er zou gebeuren?
Een fikse tik op de vingers.
pi_24828098
quote:
Op zondag 30 januari 2005 03:48 schreef Renmaestro het volgende:

[..]

Een fikse tik op de vingers.
Danaantje
pi_24828107
quote:
Op zondag 30 januari 2005 03:45 schreef danaantje het volgende:

[..]

Danielle.
Vuile NSB-hoer. Hij zou je op moeten zoeken, een paar tikken op je harses moeten geven en je de kop kaal moeten scheren.
  zondag 30 januari 2005 @ 03:49:34 #171
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_24828108
Zeg danaantje, ben jij ooit eens door Kasta op je zieltje getrapt?
Serieuze vraag....
pi_24828114
quote:
Op zondag 30 januari 2005 03:48 schreef Xennia het volgende:

[..]

Danaantje
Nee, een tik op de vingers.
pi_24828117
quote:
Op zondag 30 januari 2005 03:49 schreef Xebrozius het volgende:
Zeg danaantje, ben jij ooit eens door Kasta op je zieltje getrapt?
Serieuze vraag....
Nee, maar ze vond het 'gewoon niet kunnen'.
Stond ergens eerder in dit of het vorige topic.
pi_24828137
quote:
Op zondag 30 januari 2005 03:47 schreef Xennia het volgende:
Ik heb helemaal geen zin om op iemand anders dan kastanova te
reageren , maar ik verwachtte dat zijn werkgever hem een flinke
tik op zijn vingers zou geven, zodat 'ie besefte dat 'ie als
helpdeskmedewerker NIET op een openbaar forum kan gaan
lopen verkondigen dat meneer 'je wel es even afsluit'

Als kastanova er GEEN ip adres bij had gezet en als hij er
NIET als een klein-kind een ultimatum bij had verzonnen had
ik het mailtje OOK niet verstuurd.

Als hij dan vanavond of vanacht zijn excuses had aangeboden
aan de originele poster en mij had beloofd geen gelul in het
openbaar meer uit handen van zijn funcite zou doen (stel je
voor dat 'ie in het leger of bij de politie zat!) dan had ik ook nog
de moeite genomen om een email richting @home te sturen om
in zijn voordeel te bepleiten dat ze over zijn ontslag nog es na
zouden denken.. MAAR die kans heeft ie (voorlopig) een BEETJE
verkeken met zijn nsb-opmerking hierboven.

Daniel
HELP ALSJEBLIEFT !
http://www.tim.zvssite.nl/
pi_24828138
quote:
Op zondag 30 januari 2005 03:45 schreef danaantje het volgende:

[..]

Danielle.
De weledele heer MB sloot z'n posts vroeger ook altijd af met z'n voornaam. Toeval of schoonheidsfoutje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')