Vraag eens aan je mama wat ze van Kasta vindt.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:41 schreef Tiemie het volgende:
Is dat alles, matig hoor.
Liefde op het eerste gezicht tussen jou en Kasta's moeder.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:41 schreef Tiemie het volgende:
Is dat alles, matig hoor. oh, ik was het niet hoor.![]()
Er staat een fout in je username.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:43 schreef demediadoodt het volgende:
[..]
Vraag eens aan je mama wat ze van Kasta vindt.
Je mist de diepgang.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:44 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Er staat een fout in je username.
Bij jou ook.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:44 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Er staat een fout in je username.
die vindt helemaal niets.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:43 schreef demediadoodt het volgende:
[..]
Vraag eens aan je mama wat ze van Kasta vindt.
Meervoud.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:47 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
me·dia2 (de ~, ~e)
1 [taalk.] stemhebbende explosief: b, d, g
Enkelvoud..
Al lang niet meer.quote:
Welles.quote:
Taaltechnisch gezien!!
Agressief? Ik heb iets gemist...quote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:02 schreef Pool het volgende:
Meneer Demedia is gewoon een zeer agressieve man. Waarschijnlijk heeft hij het mailtje naar @home ook gestuurd.
Ikke !quote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:40 schreef kastanova het volgende:
Oh,mams
leest ook mee; haar hele mening over het gebeuren en ik citeer:
"Wat is die Tiemie voor een figuur?
Ik denk dat je het bij zo'n figuur moet zoeken, iemand die zijn hele leven leidt op internet..."
Trouwens wel een beetje jammer dat de de emailer zich nu zo stil houdt...
Ik bedoel, wie wil nou niet in de openbaarheid brengen dat hij kasta erbij genaaid heeft?
Whehe, gevoel voor PR heeft hij wel, die Kasta. @home zou eens moeten weten wat voor talent ze hebben weggegooid!quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:04 schreef danaantje het volgende:
[..]
Ikke !
Ik heb een bericht naar je (waarschijnlijke) werkgever gestuurd, omdat
ik vind dat kinderachtig gedrag 'uit naam van @home' niet kan; ook niet
op een onzin-forum
Danielle.
Leugenaar!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:04 schreef danaantje het volgende:
[..]
Ikke !
op een onzin-forum
Danielle.

Ah, vertel me dan maar eens van wie je een mailtje terug hebt gekregen.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:04 schreef danaantje het volgende:
Ikke !
op een onzin-forum
Danielle.
Toch wel zoete he?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:11 schreef sugarjunkie het volgende:
* sugarjunkie neemt popcorn erbij![]()
Jawel, b0ng is de persoon die m'n site zat te spammen (Thanx Breuls en Shmoopyquote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:13 schreef D-Devil het volgende:
En hier is nog steeds niemand met dit IP langsgekomen dus.
Je bent overduidelijk geen reluser, aan je postgeschiedenis te zien.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:04 schreef danaantje het volgende:
[..]
Ikke !
op een onzin-forum
Danielle.
Het vorige topic wel denk ik, altijd leuk tijdens een rustige werkdagquote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:17 schreef DennisMoore het volgende:
Zouden ze bij Abuse dit (en het vorige) topic nog bijhouden trouwens?
En zich zitten te verkneukelen ofzo?
Geen idee, heb ze allebei gedelete. Kreeg eerst een autoreply enquote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:09 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ah, vertel me dan maar eens van wie je een mailtje terug hebt gekregen.
Die naam heb ik namelijk wel snel kunnen bekijken op het printje.
Geen idee, heb ze allebei gedelete. Kreeg eerst een autoreply enquote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:09 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ah, vertel me dan maar eens van wie je een mailtje terug hebt gekregen.
Die naam heb ik namelijk wel snel kunnen bekijken op het printje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |