dus moet ie neuken met z'n zusjequote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:58 schreef Swetsenegger het volgende:
Gewoon... als je stoned ben is je orgasme intenser
nee hij was een vette bong aan het sucken buiten in de kou. muhahahaquote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:10 schreef kastanova het volgende:
Knap trouwens dat je zusje direct het verschil ziet tussen een shaggie en een joint als ze toevallig even voorbij komt...
Of had je er een waterpijp naast staan ofzo?
dat wil je niet weten, ze zien er beiden niet uitquote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:30 schreef renz0r het volgende:
hmmz....Hoe oud is je zusje en hoe ziet eruit?....Foto is ook welkom
Goed, herstel.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:54 schreef laffer het volgende:
[..]
![]()
het zijn 2 trutten van 16 en 17![]()
het profiel van de TS is niet naar waarheid ingevuld![]()
Rode Vodka Jusquote:Op zaterdag 29 januari 2005 01:01 schreef heiden6 het volgende:
O wacht, laffer, dat is toch dat meiske waarvan jij zegt dat het een irritante hoer is?
Vertel enzo.
Uh nee, de meeste mensen zijn aan de drugs omdat ze verstandelijk gezien nogal labiel zijn, zoveel labiele mensen zijn er nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:03 schreef Tobber het volgende:
Ik weet niet hoe oud je ouders zijn maar als wij het van 1 van onze kids te weten zouden komen weet ik zeker dat we ons te pletter zouden lachen.
Vanaf jaren 60 is iedereen wel eens stoned geweest lijkt me zo.
Ik en m'n vrouw hebben het zeker 20 jaar gerookt.
waarom verbaast me dat nietquote:Op zaterdag 29 januari 2005 01:59 schreef Sessy het volgende:
iets van een kwart van onze tweede kamer had toch ooit een jointje gerookt? Nou dan.
LOL hier precies hetzelfdequote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:03 schreef djenneke het volgende:
Ik mocht dat gewoon van mijn ouders.... waarschijnlijk ook meteen de reden waarom ik nog nooit een joint heb gerookt...
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 12:07 schreef Mikkie het volgende:
Dude, je bent 21
En anders... zeg dat je het na het aanranden van een vriend eens hebt geprobeerd om rustig te worden na wat stress op school. Ofzo.
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 10:56 schreef Katana het volgende:
Laffer is een kinderachtige nerd van denk net 14 die het leuk vind om mensen te sarren. Hij krijgt denk thuis te weinig aandacht en dat gebrek aan aandacht hoopt hij hier te krijgen. Niet op ingaan dus.
Mooi zo... tijd om te rollenquote:Maar ontopic:
mn zusje heeft dus niks gezegd en mocht ze dat doen, boeie idd.
Ik heb alleen weinig zin dat mn ouders er zich mee gaan bemoeien oid.
Lijkt me niet verstandig om in zo'n toestand aan de drugs te gaan. De meeste mensen weten wel dat iig van wiet je geestelijke toestand versterkt wordt. Dat is leuk als je in een goeie bui bent, maar niet als je je minder goed voelt.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 01:41 schreef Tichelaar het volgende:
Uh nee, de meeste mensen zijn aan de drugs omdat ze verstandelijk gezien nogal labiel zijn, zoveel labiele mensen zijn er nou ook weer niet.
ik las 'aanranden'quote:Op zaterdag 29 januari 2005 12:07 schreef Mikkie het volgende:
Dude, je bent 21
En anders... zeg dat je het op aanraden van een vriend eens hebt geprobeerd om rustig te worden na wat stress op school. Ofzo.
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 12:04 schreef Beach het volgende:
Zeg eerst tegen je ouders dat je homo bent.
Zij enorm schrikken.
Dan zeg je : "Grapje, ik rook alleen wiet."
Kan hun reactie alleen maar meevallen
Die smerige zut ruik je op een kilometer afstandquote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:10 schreef kastanova het volgende:
Knap trouwens dat je zusje direct het verschil ziet tussen een shaggie en een joint als ze toevallig even voorbij komt...
Of had je er een waterpijp naast staan ofzo?
ja, maar jij zuigt alle rook via een waterpijp in je longen van een klein beetje wiet en houd het redelijk lang ing, zodat er geen rook is en niemand het ruiktquote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:22 schreef EternalSolstice het volgende:
[..]
nee hij was een vette bong aan het sucken buiten in de kou. muhahaha
klopt, tegenwoordig meer hardere shit, coke, pilletjes hier en daar.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:53 schreef haagse_elfje het volgende:
blowen is so 70's
ik sta versteld van je mensenkennis, echt waarquote:Op zaterdag 29 januari 2005 10:56 schreef Katana het volgende:
Laffer is een kinderachtige nerd van denk net 14 die het leuk vind om mensen te sarren. Hij krijgt denk thuis te weinig aandacht en dat gebrek aan aandacht hoopt hij hier te krijgen. Niet op ingaan dus.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |