Wat een lul zeg, echt niet normaal, ik heb niet vaak dat ik me echt irriteer tot in de mate dat ik iemand helemaal verrot zou kunnen trappen, maar bij hem zou het wel lukken.
Die vent is echt de grootste eikel die er rondloopt.
Vandaag zijn er daar een zoon met zijn ouders en die ouders hebben problemen met hun zoon. Verkeerd gedrag en volgens hun gebruikt hij drugs. Alles lukt het ze niet een oplossing ervoor te verzinnen dus gaan ze maar naar Dr. Phil.
Hebben ze die zoon met een smoes de studio ingelokt en krijgt ie daar prive video's te zien die met verborgen camera zijn opgenomen
![]()
Zijn ouders vertellen allemaal prive-dingen over die zoon op tv, die jongen zegt een paar keer dat ie het niet leuk vind, laat het merken, zegt dat dat prive is, maar ze gaan gewoon lekker door, onder aanmoediging van Phil, de hufter!!
Die vader verteld dat ie een keer de kluis van zijn zoon heeft opengebroken en daarin allerlei drugs vond en had er zelfs een foto van gemaakt, hoppa, ook die ff op nationale tv en Dr. Phil vind het allemaal prachtig.
Die vent is godverdomme
![]()
psycholoog, die moet godverdomme weten dat dat helemaa niet mag, en dat kinderen (die gast was 21) dingen die ze voor zichzelf willen houden voor zichzelf willen houden. Die zoon wordt zo helemaal de grond ingetrapt, voor nationaal en internationaal publiek.
Lijkt me niet dat dat de oplossing voor het probleem zou kunnen zijn. Maar nee hoor, volgens onze Phil wel, ook al zegt die jongen duidelijk dat ie geen zin heeft in de manier waarop alles nu wordt gedaan, begint Phil hem ff uit te maken voor leugenaar en hem te vertellen dat hij wel geholpen wilt worden, dat hij wel problemen heeft en weet ik veel wat al niet meer.
Hoe gestoord kan je bezig zijn als psycholoog. Een beetje op je client lopen inpraten, hem klein maken, je macht tonen, hem woorden in de mond leggen, hem voor bepaalde dingen uitmaken.
Dat kan echt niet, is helemaal de grootste onkunde ever, hij zet het hele vak van psychologie te kakken. Vieze, vuile, kuthufter!!
Maar het ergste vind ik het gewoon voor die zoon, dat ie moet leven met zulke ouders, ik zou godallejezus ook aan de drugs gaan om de gestoordheid van die ouders te ontvluchten. En dan krijgt ie ook nog eens ff de volle laag op tv, waar iedereen het kan zien, die jongen kan niet meer normaal over straat, maar zijn ouders zijn iig blij. Wie is er nou gestoord? Wie heeft er nou hulp nodig??
Die ouders ja, maar niemand die het ziet, ook Dr. Phil niet, onze allesweter
![]()
![]()
Ik kots op zulke ouders en op Dr. Phil met zijn ideeen, en hij zou het eens bij mij moeten proberen, ik zou wel ff wat wijsheid in hem rammen.