abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 augustus 2004 @ 18:19:58 #1
4180 Hare
Come fly with me!
pi_21327292
Wat een lul zeg, echt niet normaal, ik heb niet vaak dat ik me echt irriteer tot in de mate dat ik iemand helemaal verrot zou kunnen trappen, maar bij hem zou het wel lukken.

Die vent is echt de grootste eikel die er rondloopt.

Vandaag zijn er daar een zoon met zijn ouders en die ouders hebben problemen met hun zoon. Verkeerd gedrag en volgens hun gebruikt hij drugs. Alles lukt het ze niet een oplossing ervoor te verzinnen dus gaan ze maar naar Dr. Phil.

Hebben ze die zoon met een smoes de studio ingelokt en krijgt ie daar prive video's te zien die met verborgen camera zijn opgenomen
Zijn ouders vertellen allemaal prive-dingen over die zoon op tv, die jongen zegt een paar keer dat ie het niet leuk vind, laat het merken, zegt dat dat prive is, maar ze gaan gewoon lekker door, onder aanmoediging van Phil, de hufter!!
Die vader verteld dat ie een keer de kluis van zijn zoon heeft opengebroken en daarin allerlei drugs vond en had er zelfs een foto van gemaakt, hoppa, ook die ff op nationale tv en Dr. Phil vind het allemaal prachtig.
Die vent is godverdomme psycholoog, die moet godverdomme weten dat dat helemaa niet mag, en dat kinderen (die gast was 21) dingen die ze voor zichzelf willen houden voor zichzelf willen houden. Die zoon wordt zo helemaal de grond ingetrapt, voor nationaal en internationaal publiek.

Lijkt me niet dat dat de oplossing voor het probleem zou kunnen zijn. Maar nee hoor, volgens onze Phil wel, ook al zegt die jongen duidelijk dat ie geen zin heeft in de manier waarop alles nu wordt gedaan, begint Phil hem ff uit te maken voor leugenaar en hem te vertellen dat hij wel geholpen wilt worden, dat hij wel problemen heeft en weet ik veel wat al niet meer.

Hoe gestoord kan je bezig zijn als psycholoog. Een beetje op je client lopen inpraten, hem klein maken, je macht tonen, hem woorden in de mond leggen, hem voor bepaalde dingen uitmaken.

Dat kan echt niet, is helemaal de grootste onkunde ever, hij zet het hele vak van psychologie te kakken. Vieze, vuile, kuthufter!!

Maar het ergste vind ik het gewoon voor die zoon, dat ie moet leven met zulke ouders, ik zou godallejezus ook aan de drugs gaan om de gestoordheid van die ouders te ontvluchten. En dan krijgt ie ook nog eens ff de volle laag op tv, waar iedereen het kan zien, die jongen kan niet meer normaal over straat, maar zijn ouders zijn iig blij. Wie is er nou gestoord? Wie heeft er nou hulp nodig??

Die ouders ja, maar niemand die het ziet, ook Dr. Phil niet, onze allesweter

Ik kots op zulke ouders en op Dr. Phil met zijn ideeen, en hij zou het eens bij mij moeten proberen, ik zou wel ff wat wijsheid in hem rammen.
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
  maandag 16 augustus 2004 @ 18:22:35 #2
60313 _ThundeR_
Houdbare halfvolle melk
pi_21327343
Moet je voor de lol eens Dr. Bill kijken
Laat me toch met rust.
pi_21327400
Vroeger was ie goed toen hij nog bij Oprah zat... nu is het net zo'n commerciele toestand geworden.
Maar hij is altijd nog beter dan die psycholoog van Nederland 1 ofzo. Die slaat werkelijk alles !
Jupiler is goed
pi_21327419
wahaahahahaa , het aller ergste van het hele verhaal is nog wel dat zo ongeveer de helft van de amerikaanse vrouwen verslaafd is aan dit soort progamma's. en dat er daardoor dus nog een heleboel (kinderen van 21 ) zijn met dit soort ouders
My wife made me join a bridge club. I jump off next Tuesday
pi_21327427
Hee, ik zat me net te bedenken dat ik Dr. Phil had willen kijken, maar dat ik het was vergeten, bedankt voor deze samenvatting!

Ik vind Dr. Phil soms best zinnige dingen zeggen, maar ik vind hem ook wel heel erg stellig, alsof hij altijd precies weet wat goed is en wat niet. Maar ja, veel instabiele mensen hebben behoefte aan iemand die een houding heeft van 'zo moet het en niet anders', als houvast.

Ik vind dat alles er ook wel een beetje op gericht is hoe geweldig hij wel niet is. Laatst een aflevering over een meisje van vijftien dat een baby kreeg, op zich deed hij heel erg veel voor die mensen en dat was allemaal goed, maar aan de andere kant wel weer die hele cameraploeg erbij terwijl dat meisje lag te bevallen, kom op zeg, een beetje privacy mag toch wel. Ik vind het dan altijd een heel eng nasmaakje hebben, alsof alles wat hij doet eigenlijk een soort 'kijk hoe goed ik ben' is.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
  maandag 16 augustus 2004 @ 18:26:36 #6
60313 _ThundeR_
Houdbare halfvolle melk
pi_21327434
"Check your ass in"
Laat me toch met rust.
  maandag 16 augustus 2004 @ 18:26:45 #7
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_21327436
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 18:19 schreef Hare het volgende:
Ik kots op zulke ouders en op Dr. Phil met zijn ideeen, en hij zou het eens bij mij moeten proberen, ik zou wel ff wat wijsheid in hem rammen.
Zeker weten, het is inderdaad veel beter om jezelf kapot te spuiten. En daar hebben je ouders lekker niks mee te maken
In de Pauluskerk is het trouwens ook best gezellig
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_21327601
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 18:26 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Zeker weten, het is inderdaad veel beter om jezelf kapot te spuiten. En daar hebben je ouders lekker niks mee te maken
Het gaat om de manier waarop hij "geholpen" wordt..
  maandag 16 augustus 2004 @ 18:37:45 #9
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_21327691
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 18:34 schreef Multiply het volgende:
Het gaat om de manier waarop hij "geholpen" wordt..
Dan had dat eigenwijze teringjong in eerste instantie wat beter naar z'n ouders moeten luisteren, dan had het niet zover hoeven komen dat 'ie met z'n kop op TV moest.
  maandag 16 augustus 2004 @ 18:40:12 #10
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_21327743
Was helemaal geen verborgen camera, hij zei duidelijk dat iedereen in dat huis wist dat die camera er zat .
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_21327744
Totally agree.. 'It's not the kid you're talking to, its the drug' . Die jongen sloot zich helemaal op (typisch tiener), omdat ie gek wordt van die verschrikkelijke ouders.. Tragisch dat ie daar nog steeds niet aan ontsnapt is op z'n 21e
Ashes to ashes
Dust to dust
Oil those brains
Before they rust.
  maandag 16 augustus 2004 @ 18:40:42 #12
53267 TC03
pi_21327751
En boeiend wat die gozert dacht, hij kon zo te zien toch niet normaal denken .
  maandag 16 augustus 2004 @ 18:55:24 #13
4180 Hare
Come fly with me!
pi_21328148
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 18:40 schreef TC03 het volgende:
En boeiend wat die gozert dacht, hij kon zo te zien toch niet normaal denken .
Hij was de enige die normaal kon denken en hij wist helemaal niet dat die cam daar hing, hij wist iig niet dat ie hiervoor gebruikt zou worden.

En hij vertelde duidelijk dat zijn ouders dus geliegd hadden om hem op de show te krijgen, hij wist niet dat het om hem zou gaan.

Ik kon de show niet afkijken anders had ik de tv zo het raam uitgeflikkerd, maar op het eind had hij de keus:

of geholpen worden door Dr. Phil
Of naar de gevangenis

Hoe zielig kan je zijn zeg.

Gaat toch echt nergens over. Lekkere psycholoog ben je dan, om van de ouders nog maar niet te spreken
  maandag 16 augustus 2004 @ 18:57:50 #14
4180 Hare
Come fly with me!
pi_21328220
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 18:26 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Idd, hebben je ouders idd niks mee te maken.

Die gast is 21, mag doen en laten wat ie wil. Kun je als ouder heel vervelend vinden, maar je hebt er maar mee te leven.
pi_21328484
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 18:37 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Dan had dat eigenwijze teringjong in eerste instantie wat beter naar z'n ouders moeten luisteren, dan had het niet zover hoeven komen dat 'ie met z'n kop op TV moest.
Waarom moest die met zijn kop op TV dan?
pi_21328705
Om wat voor drugs ging het btw? Waarschijnlijk nog om softdrugs ook

Je hebt gelijk. Ik zou echt de uitzending uitlopen en tegen mijn ouders zeggen dat ze me nooit terugzien. Oprotten met dat gekloot. En die vieze sensatiezoeker van dr. phill moet ook oprotten met zijn 'voorbeeldige' gedrag... zal me niets verbazen als er nog eens een of ander nieuws naar buiten komt dat hij zijn vrouw slaat ofzo...
  maandag 16 augustus 2004 @ 19:18:10 #17
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_21328746
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 18:22 schreef _ThundeR_ het volgende:
Moet je voor de lol eens Dr. Bill kijken
Dr. Bill
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
  maandag 16 augustus 2004 @ 19:20:06 #18
53267 TC03
pi_21328787
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 19:16 schreef MrHoogeveen het volgende:
Om wat voor drugs ging het btw? Waarschijnlijk nog om softdrugs ook
Nee, pillen (medicijnen enzo).
pi_21328801
Aanklagen die hap.
  maandag 16 augustus 2004 @ 19:22:42 #20
101582 Lloyd-R-Q
Real Gentleman
pi_21328860
beter dat de jeugd dr phill als voorbeeld neemt dan dat ze een willekeurige nikker rapper als voorbeeld nemen, lijkt me.
  maandag 16 augustus 2004 @ 19:33:45 #21
95788 Electrical-Storm
Ondertitels zijn voor mietjes
pi_21329120
Allemachtig Hare ik moet zeggen dat je het verhaal wel op een enorm trieste manier omdraait. Normaal gesproken ben ik het niet altijd met de aanpak van Dr Phil eens (ik kijk eerlijk gezegd ook zelden) maar deze keer kon ik me er eigenlijk helemaal in vinden

Die kerel was 100% zeker weten dood geeindigd als hij zo door ging met drugs gebruiken, dat zei zelfs de huisarts die al het spul dat die kerel slikte analyseerde

Bovendien waren het redelijk normale ouders (helemaal vergeleken met de gemiddelde Amerikaan) die het gewoon niet aan konden zien dat hun zoon de sfeer thuis zo enorm verneukte. Bovendien; Je bent 21, woont nog steeds bij je ouders en verstiert dan ook nog eens het leven van iedereen die in dat huis woont. En dan zeggen dat je prima voor jezelf kunt zorgen terwijl je zelf nog niet eens de guts hebt om te beslissen of je naar de afkickkliniek wilt. Als ik die vader was had ik hem meteen op straat geschopt dus ik kan alleen maar respect hebben voor de manier waarop hij zich vastklampt aan het laatste beetje liefde dat hij nog voelt voor zijn zoon.
Bovendien is psychiatrische hulp voor dit soort mensen de enige oplossing aangezien er van toerekeningsvatbaarheid geen sprake is. Je kunt wel geweld gebruiken, praten, afwachten etc etc maar reken er maar wel op dat je als vader dan binnen de kortste keren op de begrafenis van je zoon staat (letterlijk door iemand uit het publiek met een soortgelijke ervaring gezegd)
Als wat hierboven geschreven is geen hout snijdt dan ligt dat aan jezelf
  maandag 16 augustus 2004 @ 19:40:28 #22
95788 Electrical-Storm
Ondertitels zijn voor mietjes
pi_21329283
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 18:55 schreef Hare het volgende:
Hij was de enige die normaal kon denken en hij wist helemaal niet dat die cam daar hing, hij wist iig niet dat ie hiervoor gebruikt zou worden.
Hmm als jij dat 'normaal denken' noemt stop ik bij deze ook maar met discussieren met jou. Tegen dat soort mensen kun je lullen wat je wilt, ze geloven alleen maar in hun eigen gelijk dus tegen een gemiddeld varken praten is zinvoller

Edit: O mijn God, ik zie nu ook nog eens dat je psychologie studeert. Meer colleges gaan volgen knul!

[ Bericht 9% gewijzigd door Electrical-Storm op 16-08-2004 19:49:09 ]
Als wat hierboven geschreven is geen hout snijdt dan ligt dat aan jezelf
pi_21329414
Dr. Bill

Maarja, die gast kan toch ook weggaan als ie et echt niet vet vind. Hij is niet verplicht daar te zijn. Jammer dat ik het gemist heb
  maandag 16 augustus 2004 @ 19:47:38 #24
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_21329467
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 19:07 schreef Multiply het volgende:
Waarom moest die met zijn kop op TV dan?
Omdat Dr. Phill dat als eis stelt. Het is slikken of stikken.
  maandag 16 augustus 2004 @ 19:48:47 #25
11948 Xortes
Divide and Conquer
pi_21329494
Sorry hoor, maar als die gast echt niet op TV had gewild dan hadden ze het niet uitgezonden... Anders wordt Dr. Phil straks weer voor duizenden dollars aangeklaagd.
Iedereen is slechts een verzinsel van degene die hij ontmoet - Marten Toonder
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')