mwaw, zo goedkoop is between the sheets niet, ruik je ook veel hoorquote:Van Gils, between the sheets. Beetje goedkoop, maar ruikt top en is toch iets origineler dan de gemiddelde RL of HB. Niks daartegen ofzo, maar die geurtjes kent iedereen nu wel.
Die heb ik ook nogquote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:59 schreef Zusjesmeisje het volgende:
Oiliy!
quote:Op maandag 31 januari 2005 23:54 schreef Schum1 het volgende:
Aqua di gio
quote:Op donderdag 3 februari 2005 11:45 schreef Lievelientje het volgende:
Vandaag:
Gloria Vanderbilt - reverie
Heerlijk zoet geurtje wat heel goed blijft hangenHerken um echt als iemand hem op heeft
[afbeelding]
Ah, ik de zwartequote:Op maandag 7 februari 2005 11:16 schreef Avani het volgende:
Emporio Night van Armani.
[afbeelding]
Het rode flesje![]()
Ja erg he?! Ze hebben um uit de handel gehaald, vraag me niet waaromquote:Op vrijdag 4 februari 2005 09:44 schreef PeRi het volgende:
[..]![]()
![]()
Waar koop jij die nog!? Dat is echt mn allerlievelingsluchtje! Maar die verkopen ze nergens meer!!!!!!
Ze verkochten ze eerst nog bij de Kruidvats hier in de buurt, alleen die 10 ml. Maar sinds een half jaar ook al niet meer ofzo.
Ik ook maar weer eens.quote:Op maandag 7 februari 2005 01:38 schreef ArmaniMania het volgende:
[afbeelding]
Beetje cliche geurtje geworden![]()
Maar wel lekker
Weet iemand maybe waar je die het goedkoopst kan halen?quote:
Come againquote:Op maandag 14 februari 2005 11:46 schreef Chillmeister het volgende:
[afbeelding]
lekkere geur dit niet veel mensen hebben
ik zou zeggen probeer de kruidvat eensquote:Op zaterdag 12 februari 2005 11:17 schreef Telmen het volgende:
[..]
Weet iemand maybe waar je die het goedkoopst kan halen?
Ik had 'm tijdens kerst in de bijenkorf gehaald, maar kwam er later achter dat ze die bij douglas voor een stuk minder kon halen![]()
hij vervliegt helemaal niet snel hoor, spuit gewoon wat meer opquote:Op maandag 14 februari 2005 08:01 schreef Fastcruiser het volgende:
FCUK Homme
Gratis gekregen bij abonnement (van te voren ff "getest" natuurlijk)
Algemeen luchie en snel vervliegend. Maar met 100 ml kan je ff vooruit.
Sculpture,quote:
Gewoon bij Douglas, en hij is niet meer zo duur. Ga wel voor de 100 ml want dat is altijd voordeliger. de prijs ligt ron de 30 tot 50 euro.quote:Op maandag 14 februari 2005 20:40 schreef Rest het volgende:
[..]
Sculpture,
waar haal je die? en hoe duur?
Heb die wel eens gekregen lang geleden, wil ik wel weer eens proberen.
Eerder 50 euro of duurder denk ik voo 100 ml, zag pas dat 30 ml 25 euro was. Wel erg lekker geurtjequote:Op dinsdag 15 februari 2005 13:06 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Gewoon bij Douglas, en hij is niet meer zo duur. Ga wel voor de 100 ml want dat is altijd voordeliger. de prijs ligt ron de 30 tot 50 euro.
thnx!! Doe t niet dagelijks.. hehe Ik was r eindelijk uit, maar toen was tie al gewijzigdquote:Op donderdag 17 februari 2005 21:14 schreef vrouwtjetrouw het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
en dan zonder spaties
Die bestaat nog? Het is een kwestie van smaak natuurlijk, maar die vind ik zo vies.quote:
kijk op douglas.nlquote:Op zondag 6 maart 2005 16:36 schreef lightjah het volgende:
wat zijn nou echt populaire luchtjes? heb je ergens zon top5 ofzo ?ben op zoek naar nieuw luchtje
Dat lijkt me ook wel wat.quote:
erg lekker heb hem zelf ook, heb nu Creed Himalaya op.quote:Op zondag 6 maart 2005 20:22 schreef W1ZZ het volgende:
Acqua di Parma - Colonia Assoluta
[afbeelding]
Normaal vind ik 'm erg lekker maar vandaag word ik er een beetje onpasselijk van... Zal wel te maken hebben met dat ik ziek ben en 'm eigenlijk gewoon niet op had moeten spuiten!
JP Gaultier heeft ook nog wel andere zoals deze:quote:Op woensdag 9 maart 2005 13:21 schreef JeroenV het volgende:
Vandaag weer de standaard JP Gaultier. Heeft die eigenlijk nog meer luchtjes of alleen die ene bekende?
En ik hoorde dat Boss ook een nieuwe had, kloptdat? En is die te doen?
Hm? Ik heb Hugo Boss Women op:quote:Op zondag 13 maart 2005 13:22 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Dan heb ik het verkeerde plaatje gevonden, effe rechtzetten![]()
Waarom stalk je mijn topics?quote:Op zondag 13 maart 2005 13:29 schreef MarliesN het volgende:
[..]
Hm? Ik heb Hugo Boss Women op:
http://www.perfume-4sale.com/images/products/1640.jpg
Dat bedoel ik![]()
Mexx is echt lekkerquote:Op donderdag 17 februari 2005 21:14 schreef vrouwtjetrouw het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
en dan zonder spaties
Die ruikt erg lekker jaquote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:41 schreef Fratz het volgende:
ik heb Ralph op van Ralph Lauren.
blijft een van mijn favorieten!
[afbeelding]
En ook vandaag weer.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:57 schreef Little_Angel het volgende:
Cacharel - Noa.
Jawel, dan zijn ze ineens allemaal tegelijk op!quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:38 schreef Avani het volgende:
Ik zie hier sommigen wel vaak andere luchtjes postenDie flesjes komen dan toch nooit op, of zie ik dat verkeerd
Ja, maar er is toch een houdbaarheid van anderlhalf jaar ofzoquote:Op woensdag 23 maart 2005 16:43 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Jawel, dan zijn ze ineens allemaal tegelijk op!.
Moet je weer een hele zooi nieuwe aanschaffen.
Werkt eigenlijk net zo als bij m'n flessen whisky....
ik heb er nu een stuk of 5 staan en wissel die geregeld af...quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:38 schreef Avani het volgende:
Ik zie hier sommigen wel vaak andere luchtjes postenDie flesjes komen dan toch nooit op, of zie ik dat verkeerd
Jah voor mij is mijn collectie ook een soort van hobby. Ik koop elke week weer een nieuw geurtje en altijd 100ml dat is het voordeligste. Maar als ik dan een geur koop, dan ga ik uitzoeken wat er allemaal van stoffen in zit, zoals japans gras of bamboo of patchoulie.quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:38 schreef Avani het volgende:
Elke week?quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:58 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Jah voor mij is mijn collectie ook een soort van hobby. Ik koop elke week weer een nieuw geurtje en altijd 100ml dat is het voordeligste. Maar als ik dan een geur koop, dan ga ik uitzoeken wat er allemaal van stoffen in zit, zoals japans gras of bamboo of patchoulie.
Zo`n kleine 250 flesjes van 100ml. Tuurlijk krijg ik die wel op, kun je heel lang bewaren hoor, als het maar een goed geventileerde ruimte is.quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:40 schreef k_man het volgende:
[..]
Elke week?Hoeveel flesjes heb je staan dan? Vijftig?
Die krijg je nooit op voor de geur begint te vervliegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |