Weet iemand maybe waar je die het goedkoopst kan halen?quote:
Come againquote:Op maandag 14 februari 2005 11:46 schreef Chillmeister het volgende:
[afbeelding]
lekkere geur dit niet veel mensen hebben
ik zou zeggen probeer de kruidvat eensquote:Op zaterdag 12 februari 2005 11:17 schreef Telmen het volgende:
[..]
Weet iemand maybe waar je die het goedkoopst kan halen?
Ik had 'm tijdens kerst in de bijenkorf gehaald, maar kwam er later achter dat ze die bij douglas voor een stuk minder kon halen![]()
hij vervliegt helemaal niet snel hoor, spuit gewoon wat meer opquote:Op maandag 14 februari 2005 08:01 schreef Fastcruiser het volgende:
FCUK Homme
Gratis gekregen bij abonnement (van te voren ff "getest" natuurlijk)
Algemeen luchie en snel vervliegend. Maar met 100 ml kan je ff vooruit.
Sculpture,quote:
Gewoon bij Douglas, en hij is niet meer zo duur. Ga wel voor de 100 ml want dat is altijd voordeliger. de prijs ligt ron de 30 tot 50 euro.quote:Op maandag 14 februari 2005 20:40 schreef Rest het volgende:
[..]
Sculpture,
waar haal je die? en hoe duur?
Heb die wel eens gekregen lang geleden, wil ik wel weer eens proberen.
Eerder 50 euro of duurder denk ik voo 100 ml, zag pas dat 30 ml 25 euro was. Wel erg lekker geurtjequote:Op dinsdag 15 februari 2005 13:06 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Gewoon bij Douglas, en hij is niet meer zo duur. Ga wel voor de 100 ml want dat is altijd voordeliger. de prijs ligt ron de 30 tot 50 euro.
thnx!! Doe t niet dagelijks.. hehe Ik was r eindelijk uit, maar toen was tie al gewijzigdquote:Op donderdag 17 februari 2005 21:14 schreef vrouwtjetrouw het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
en dan zonder spaties
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |