Hm? Ik heb Hugo Boss Women op:quote:Op zondag 13 maart 2005 13:22 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Dan heb ik het verkeerde plaatje gevonden, effe rechtzetten![]()
Waarom stalk je mijn topics?quote:Op zondag 13 maart 2005 13:29 schreef MarliesN het volgende:
[..]
Hm? Ik heb Hugo Boss Women op:
http://www.perfume-4sale.com/images/products/1640.jpg
Dat bedoel ik![]()
Mexx is echt lekkerquote:Op donderdag 17 februari 2005 21:14 schreef vrouwtjetrouw het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
en dan zonder spaties
Die ruikt erg lekker jaquote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:41 schreef Fratz het volgende:
ik heb Ralph op van Ralph Lauren.
blijft een van mijn favorieten!
[afbeelding]
En ook vandaag weer.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:57 schreef Little_Angel het volgende:
Cacharel - Noa.
Jawel, dan zijn ze ineens allemaal tegelijk op!quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:38 schreef Avani het volgende:
Ik zie hier sommigen wel vaak andere luchtjes postenDie flesjes komen dan toch nooit op, of zie ik dat verkeerd
Ja, maar er is toch een houdbaarheid van anderlhalf jaar ofzoquote:Op woensdag 23 maart 2005 16:43 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Jawel, dan zijn ze ineens allemaal tegelijk op!.
Moet je weer een hele zooi nieuwe aanschaffen.
Werkt eigenlijk net zo als bij m'n flessen whisky....
ik heb er nu een stuk of 5 staan en wissel die geregeld af...quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:38 schreef Avani het volgende:
Ik zie hier sommigen wel vaak andere luchtjes postenDie flesjes komen dan toch nooit op, of zie ik dat verkeerd
Jah voor mij is mijn collectie ook een soort van hobby. Ik koop elke week weer een nieuw geurtje en altijd 100ml dat is het voordeligste. Maar als ik dan een geur koop, dan ga ik uitzoeken wat er allemaal van stoffen in zit, zoals japans gras of bamboo of patchoulie.quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:38 schreef Avani het volgende:
Elke week?quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:58 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Jah voor mij is mijn collectie ook een soort van hobby. Ik koop elke week weer een nieuw geurtje en altijd 100ml dat is het voordeligste. Maar als ik dan een geur koop, dan ga ik uitzoeken wat er allemaal van stoffen in zit, zoals japans gras of bamboo of patchoulie.
Zo`n kleine 250 flesjes van 100ml. Tuurlijk krijg ik die wel op, kun je heel lang bewaren hoor, als het maar een goed geventileerde ruimte is.quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:40 schreef k_man het volgende:
[..]
Elke week?Hoeveel flesjes heb je staan dan? Vijftig?
Die krijg je nooit op voor de geur begint te vervliegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |