Laffe shit is dat auto tune.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:09 schreef Tijn het volgende:
Ik ken Cher eigenlijk alleen van auto-tune
Als twaalfjarige denk je daar anders over.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:20 schreef Erick1985 het volgende:
Maar dat vind ik niet het belangrijkste dat ze ooit gedaan heeft. Ze heeft zoveel meer.
Dat wist ik niet, maar m.i. is het terecht.quote:Wist je trouwens dat die clip pas na negen uur 's-avonds uitgezonden mocht worden?
Heb je gelijk in! In Silkwood was ze fantastisch, ze had er ook een Oscar nominatie voor gekregen. Won hem helaas niet, maar wel voor Moonstruck in 1987. Mask, is ook een prachtige film.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:19 schreef Litpho het volgende:
Cher was uitstekend in Silkwood, maar haar meest recente muzikale heropleving had me bespaard mogen blijven. Daarvoor zijn er wel wat leuke nummers de revue gepasseerd.
Zou je je niet eens voorstellen?quote:Op zondag 30 januari 2005 02:10 schreef nipeng het volgende:
Dat klopt helaas. Nu weer ontopic over: Cher.
Wissel dus elkaars msn adres uit en gooi dit topic snel dichtquote:Het lijkt erop dat wij de enige fans hier op FOK zijn... ach ja...
Nou, dan ben je ook nooit een fan geweest.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:05 schreef rekenwonder het volgende:
In mijn jonge jaren was ik fan van haar. Dat fanschap was echter enkel en alleen gebaseerd op de videoclip van de verder waardeloze song If I Could Turn Back Time.
Als dit topic je niet aanstaat blijf dan weg.quote:Op donderdag 24 februari 2005 22:45 schreef Jackal_Omega het volgende:
[..]
Wissel dus elkaars msn adres uit en gooi dit topic snel dicht
jaren 30/40 muziek...daarbij denk ik aan trompetten...trombones, eventueel piano...komt dat ongeveer overeen met dat album?quote:Op donderdag 24 februari 2005 22:56 schreef Erick1985 het volgende:
Dat is inderdaad een geweldige 3-cd set. Op cd twee staat het hele album "Bittersweet White Light" uit 1973. Fantastisch album is dat. Ik vind nog steeds dat haar stem op dat album echt in de beste conditie is. Het klinkt geweldig. Op dit album staan allemaal klassiekers uit de jaren 30 en 40. Dit is de originele track-list van dat album:
<knip>
Klopt het dat er 2 versies zijn van Not commercial? Ik zie een 9 track versie en een 10 track versie.quote:Op donderdag 24 februari 2005 22:56 schreef Erick1985 het volgende:
"Not Commercial" kan ik je óók zeer sterk aanraden. Alleen dit album wordt alleen op internet verkocht, vandaar de titel. Hij is uit 2000, en dit album is op 2 nummers na helemaal door Cher zelf geschreven. Erg persoonlijk album dus. Staan wederom prachtige nummers op. Moet je ook zeker hebben haha. Hij staat bijna non-stop op Ebay.com. Ik weet niet of je dat kent.
...
Heb je trouwens ook de CD van de Farewell Tour? Ben echt verslaafd aan "Still Haven't Found What I'm Looking For". Echt geweldige versie!
Inderdaad wel het eerste waar ik aan dachtquote:Op donderdag 24 februari 2005 15:30 schreef Jackal_Omega het volgende:
Jack van Will & Grace is ook fan
Da's een geinige versie, die heb ik op single. Altijd als ik nu het origineel hoor, blijf ik ook nog Beavis en Butt-head erdoor heen horen blèrren.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 03:08 schreef Mark het volgende:
[..]
Inderdaad wel het eerste waar ik aan dacht
En natuurlijk van de Beavis & Butthead CD, waar ze samen "I've got you babe" zingen![]()
ik snap je vraag niet er zit namelijk een tegenstelling in.quote:Op woensdag 2 maart 2005 22:46 schreef Aventura het volgende:
Hoe kom je er eigenlijk bij om fan van haar te zijn, als je zelf uit 1985 komt? Just curious
Is een grappig verhaal. Toen ik 10 jaar oud was, liep ik door een cd zaak opzoek naar een leuke cd, omdat ik nog wat verjaardagsgeld overhad. En ineens zag ik deze twee cd's staan;quote:Op woensdag 2 maart 2005 22:46 schreef Aventura het volgende:
Hoe kom je er eigenlijk bij om fan van haar te zijn, als je zelf uit 1985 komt? Just curious
Wat doe je dan hier?quote:Op woensdag 2 maart 2005 22:39 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik begrijp mensen die van ( -de muziek van- ) Cher houden niet.
Ik kan ze niet begrijpen.
En ik wil ze ook niet begrijpen.
En als dat andersom ook zo geldt, dan is dat prima.
mooie uitleg dat fan zijn niet geboortedatum gebonden is.quote:Op donderdag 3 maart 2005 00:25 schreef Erick1985 het volgende:
[..]
Is een grappig verhaal. Toen ik 10 jaar oud was, liep ik door een cd zaak opzoek naar een leuke cd, omdat ik nog wat verjaardagsgeld overhad. En ineens zag ik deze twee cd's staan;
[afbeelding]
[afbeelding]
En ik was meteen totaal verkocht. De covers spraken me zo gigantisch aan, en ik was er zo erg van onder de indruk. De meeste mensen vinden dat heel raar, maar dat kan me lekker niks schelen![]()
Dat is nooit leeftijd gebonden. Cher heeft fans in alle leeftijds categorieën.quote:Op donderdag 3 maart 2005 00:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
mooie uitleg dat fan zijn niet geboortedatum gebonden is.
elke artiest krijgt dagelijks een fan erbij.quote:Op donderdag 3 maart 2005 00:36 schreef Erick1985 het volgende:
[..]
Dat is nooit leeftijd gebonden. Cher heeft fans in alle leeftijds categorieën.
ook gelezen?quote:Op donderdag 3 maart 2005 00:38 schreef Tokay het volgende:
Ik zag haar toevallig gisteren weer in een film, Stuck On You, met Matt Damon en Greg Kinnear.
Daarin speelde ze lekker over the top zichzelf!
In Silkwood vond ik haar echt heel goed, en Moonstruck was natuurlijk ook een prachtige film.
Ik vind haar een leuk mens. Ze maakt leuke popliedjes en ze is een goede actrice.
Heb zelfs een biografie van haar in de kast staan, ooit eens gekocht in Amerika.
Nee, ik ken geen Engels.quote:Op donderdag 3 maart 2005 00:43 schreef zoalshetis het volgende:
ook gelezen?
ik had verwacht dat je "ja" had gezegd. en dan had ik gevraagd "wat vond je ervan?". gewoon zoals het hoort dus....quote:
Ja, duh.quote:Op donderdag 3 maart 2005 00:45 schreef zoalshetis het volgende:
ik had verwacht dat je "ja" had gezegd. en dan had ik gevraagd "wat vond je ervan?". gewoon zoals het hoort dus....
Precies! Daarom zouden al die critici zich eens moeten verdiepen in Cher. En niet alleen over haar uiterlijk lullen.quote:Op donderdag 3 maart 2005 00:52 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ik kreeg iig wel een ander beeld van haar dan de media altijd schetsen.
je hebt mijn vraag mooi beantwoord. zo heb ik het ook ervaren.quote:Op donderdag 3 maart 2005 00:52 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ja, duh.
Het boek was wel okee. Ze is vrij open, bijvoorbeeld over de teleurstelling en boosheid die ze voelde toen haar dochter Chastity vertelde dat ze lesbisch was.
En over haar enorme verdriet door de dood van haar ex Sonny.
Ze is altijd van hem blijven houden, zo bleek dus wel.
Ik kreeg iig wel een ander beeld van haar dan de media altijd schetsen.
Die heb ik ook gezien, uiteraard.quote:Op donderdag 3 maart 2005 00:59 schreef Erick1985 het volgende:
Serieus??? Welke biografie heb je?
Ja Silkwood, Stuck On You en Moonstruck zijn prachtig. "Mask" is echt de allermooiste, die MOET je echt gezien hebben.
Graag gedaan, zoalshetis.quote:Op donderdag 3 maart 2005 01:03 schreef zoalshetis het volgende:
je hebt mijn vraag mooi beantwoord. zo heb ik het ook ervaren.
ja maar wat nou juist zo leuk is van cher is dat ze wereldwijd een hitje maakt als ze een plaatje uitbrengt. "do u belive" had bijvoorbeeld een hele mooie distortion die vaker gebruikt is daarna.quote:Op donderdag 3 maart 2005 01:04 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het ging mij overigens louter om de muziek van Cher, he.
Dat daar geen vervelende misverstanden over bestaan.
( Ik vraag me af of Cher haar eigen muziek wel zo goed vindt, eigenlijk. )
Ik neem aan dat je dat effect op haar stem bedoelt?quote:Op donderdag 3 maart 2005 01:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
"do u belive" had bijvoorbeeld een hele mooie distortion die vaker gebruikt is daarna.
Suspect ken ik volgens mij ook. Is dat geen rechtbankfilm?quote:Op donderdag 3 maart 2005 01:07 schreef Erick1985 het volgende:
O ja The First Time, ja die is echt heel mooi. Je krijgt haar in principe echt te kennen zeg maar. Heel mooi boek.
"Suspect" is ook een hele goeie thriller met Cher. Welke cd's heb je Tokay?
ik ben die mierenneuker. sorry dat ik voor jou niet het juiste woord uit de kast trok. geez, je snapt me toch wel?quote:Op donderdag 3 maart 2005 01:11 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dat effect op haar stem bedoelt?
Dàt is dus Auto Tune, geen distortion
[edit] Hoewel een echte mierenneuker misschien elk effect een vervorming van het originele signaal, en daarmee dus een distortion, zou kunnen noemen
Ik bedoel, het is opvallend dat iemand van 19,20 fan is van Cher aangezien het leeuwedeel van haar carriere zich voor zijn geboortedatum heeft afgespeeld. De meeste mensen worden fan van artiesten die bekend en populair zijn terwijl zij zelf opgroeien.quote:Op donderdag 3 maart 2005 00:14 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik snap je vraag niet er zit namelijk een tegenstelling in.
Nee, ik snapte je niet, daarom vroeg ik het.quote:Op donderdag 3 maart 2005 01:26 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik ben die mierenneuker. sorry dat ik voor jou niet het juiste woord uit de kast trok. geez, je snapt me toch wel?
Klopt ja, is een rechtbank thriller. En die film waarin ze de moeder van Wynona Ryder speelt heet "Mermaids".quote:Op donderdag 3 maart 2005 01:12 schreef Tokay het volgende:
[..]
Suspect ken ik volgens mij ook. Is dat geen rechtbankfilm?
En die film waarin ze de moeder speelt van Christina Ricci, die vond ik ook leuk, die heb ik nog op video.
Uhm, welke cd's? In ieder geval die cd met Believe, ik weet niet hoe die heet.
En dan ook nog een greatest hits geloof ik, met o.a. The Shoop Shoop Song, en If I could turn back time.
Zoals Cher dus. Die is nu nog steeds bekend en razendpopulair. En ja, Cher heeft eens gezegt dat ze haar hele leven al bezig is met opgroeien (figuurlijk dan), dus dat zit ook wel goed. Er komen trouwens steeds meer nieuwe fans bij, zelfs mij verbaasd het. Maar is alleen maar een goed teken; al die nieuwe jonge fans.quote:Op donderdag 3 maart 2005 10:30 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik bedoel, het is opvallend dat iemand van 19,20 fan is van Cher aangezien het leeuwedeel van haar carriere zich voor zijn geboortedatum heeft afgespeeld. De meeste mensen worden fan van artiesten die bekend en populair zijn terwijl zij zelf opgroeien.
Omg, nu ben je echt gestoord in mijn ogen. Eerst je topic over 50 Cent. En nu ben je een van de 15 fans van Cherquote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:40 schreef Erick1985 het volgende:
Kijk, dát hoor ik graag! Ze is zelfs zó tof, dat ik 'r mocht ontmoeten!)))
[afbeelding]
Hahaha liever op dit gebied gestoord dan een liefhebber van de "muziek" van 50 Cent.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 11:38 schreef kokos het volgende:
[..]
Omg, nu ben je echt gestoord in mijn ogen. Eerst je topic over 50 Cent. En nu ben je een van de 15 fans van Cher
Nou ja bagger, vroger heeft ze volgens mij wel aardige dingen gedaan. Wij kennen enkel haar recente werk en dat is inderdaad "niet echt sterk" naar mijn mening.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 11:39 schreef Salvad0R het volgende:
LoL Cher
!!!!!!!!! ROFLLLLLLL
Omg, Ernstig.
Wat een baggerartiest is dat!
Bahahahaha
*erick1985 hard uitlacht
Even denken... baggerartiest zeg je... Laten we voor de goeie orde even wat feitjes op een rijtje zetten.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 11:39 schreef Salvad0R het volgende:
LoL Cher
!!!!!!!!! ROFLLLLLLL
Omg, Ernstig.
Wat een baggerartiest is dat!
Bahahahaha
*erick1985 hard uitlacht
Hahaha je kunt waarschijnlijk geen argument bedenken op mijn uitleg wat betreft jouw uitdrukking "baggerartiest".quote:Op maandag 21 maart 2005 18:50 schreef Salvad0R het volgende:
-edit- opbokken -edit-
Dat is Nancy Sinatra.quote:Heerlijk onheilspellend: (op dit nummer wordt Uma Thurman neergeknalt in Kill Bill)![]()
Bang Bang (1966)
"Bang bang, I hit the ground
Bang bang, that awful sound
Bang bang, my baby shot me down."
Blijft een uitgewoonde barbie met een vervelende stemquote:
Nee, dat is Cher's nummer. In Kill Bill hoor je het in de versie van Nancy Sinatra, maar het blijft Cher's nummer.quote:
Zijn inderdaad twee fantastische nummers. Vooral The Beat Goes On. Fantastisch ritme, en de muziek is net als je zegt fantastisch!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 02:25 schreef Lucyfurr het volgende:
Nou ja, geen fan..maar ben wel bijzonder gecharmeerd van 2 (oude) nummers van haar.
Lekker jazzy met big band: (hoor je vaak langs komen op Arrow 90.7 FM)![]()
The beat goes on (1967)
"Drums keep pounding a rhythm to the brain.
La de da de de, la de da de da.."
Heerlijk onheilspellend: (op dit nummer wordt Uma Thurman neergeknalt in Kill Bill)![]()
Bang Bang (1966)
"Bang bang, I hit the ground
Bang bang, that awful sound
Bang bang, my baby shot me down."
Nee hoor, origineel geschreven door Sonny Bono voor CHER (was getrouwd met Cher tot en met 1974, en scoorden samen grote hits als Sonny & Cher). Nancy Sinatra heeft een slappe cover gemaakt van dit nummer.quote:
Ja dat was een leuke aflevering. Haar eigen shows uit de jaren 70 die 5 jaar lang iedere week te zien was waren ook hartstikke leuk. "The Sonny & Cher Comedy Hours" (1971-1974), "The Cher Show" (1975), "The Sonny & Cher Show" (comeback seizoen 1976-1977). Belandde allemaal in de top-10 van best bekeken wekelijkse shows. Ruim 20 miljoen kijkers per aflevering. Laatst zijn er twee dvd-boxen verschenen met de beste afleveringen, echt top!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 07:41 schreef Varr het volgende:
Mooi shirt zeg..![]()
Ze speelde laatst wel even leuk in will&grace, waarin ze wel voor travestiet uitwerkt gemaakt though, ach ja TE voor de hand liggende grap.
Dat denk ik ook wel. Het verbaasd me nog steeds hoeveel nieuwe fans er iedere keer bij komen van Cher. Maarja hoe kan het ook anders: 37 albums; met daarin heel veel verschillende muziekstijlen. Dus het is echt voor ieder wat wils. En dat merk ik heel vaak. Mensen die zeggen van bijvoorbeeld "Ik hou alleen van de Sonny & Cher periode", of de "Gregg Allman & Cher periode". Ze heeft van alles gedaan. Van prachtige ballads, tot hard-rock, van disco, tot country, noem maar op. Dus haar muziek valt in principe bij iedereen wel in de smaak. Alleen jammer dat zoveel mensen zichzelf niet de kans gunnen om met al haar stijlen kennis te maken. Bijna iedereen (non-fans) ordelen alleen maar op Believe en nog es Believe. Ofterwijl; dance music. Er is zooo veel meer dan alleen maar die dance. Heb het net al opgenoemt. Ik kwam ooit op een platenbeurs een echte hardrock liefhebber tegen, beetje gothic enzo; zwarte lange haren, zwarte lange regenjas, van die zwarte geschminkte driehoeken onder de ogen, je kent dat wel. Kortom; die gozer zag er nog al hevig uit. Maar wat bleek nu; hij had eerder die dag op de beurs het hardrock album "Black Rose" gescoord van Cher. Dus ja; heel mooi voorbeeld is dat.quote:Op donderdag 3 maart 2005 00:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
elke artiest krijgt dagelijks een fan erbij.
quote:Op maandag 9 mei 2005 22:51 schreef Erick1985 het volgende:
Afgelopen weekend in LA bij de laatste twee concerten van Cher was geweldig!!! Ze heeft me zelfs herkent vanuit Nederland. En ze heeft m'n dingen gesigneerd. Ik had een grote poster gemaakt met onze foto erop, met daarbij de tekst "Remember me from Holland?" en heeft dat vanuit haar bus waar ze in zat gezien, en haar assistent op me af gestuurd om alles aan te nemen om het te laten signeren!!! Echt geweldig gewoon! Vind het echt AWESOME dat ze me herkent heeft en weet wie ik ben! Check de foto's hieronder. Ik heb verder ook nog wat mensen van haar band ontmoet en ook haar dochter Chastity. En uiteraard waren de concerten fantastisch!
Mijn favoriete album:
[afbeelding]
Een foto:
[afbeelding]
De poster:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:40 schreef Erick1985 het volgende:
Hahaha groot gelijk. Wat is je favoriete cd?
Dat vond Lenin ookquote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:00 schreef kokos het volgende:
Cher is echt lekker
heb je misschien nog meer foto's om te laten zien?quote:
Omdat jouw grapjes storender waren.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:22 schreef WorkingClassHero_9 het volgende:
Hey waarom zijn mijn "grapjes" wel verwijderd en die van Beathoven niet?
ze heeft dus geen echte eigen stijl?quote:Op zondag 17 april 2005 23:35 schreef Erick1985 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel. Het verbaasd me nog steeds hoeveel nieuwe fans er iedere keer bij komen van Cher. Maarja hoe kan het ook anders: 37 albums; met daarin heel veel verschillende muziekstijlen. Dus het is echt voor ieder wat wils. En dat merk ik heel vaak. Mensen die zeggen van bijvoorbeeld "Ik hou alleen van de Sonny & Cher periode", of de "Gregg Allman & Cher periode". Ze heeft van alles gedaan. Van prachtige ballads, tot hard-rock, van disco, tot country, noem maar op. Dus haar muziek valt in principe bij iedereen wel in de smaak. Alleen jammer dat zoveel mensen zichzelf niet de kans gunnen om met al haar stijlen kennis te maken. Bijna iedereen (non-fans) ordelen alleen maar op Believe en nog es Believe. Ofterwijl; dance music. Er is zooo veel meer dan alleen maar die dance. Heb het net al opgenoemt. Ik kwam ooit op een platenbeurs een echte hardrock liefhebber tegen, beetje gothic enzo; zwarte lange haren, zwarte lange regenjas, van die zwarte geschminkte driehoeken onder de ogen, je kent dat wel. Kortom; die gozer zag er nog al hevig uit. Maar wat bleek nu; hij had eerder die dag op de beurs het hardrock album "Black Rose" gescoord van Cher. Dus ja; heel mooi voorbeeld is dat.
[afbeelding]
ook dat is een eigen stijl.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:38 schreef Crack_david het volgende:
[..]
ze heeft dus geen echte eigen stijl?
Foto's van wat?quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:17 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
heb je misschien nog meer foto's om te laten zien?
Inderdaad, dat is juist het toffe van Cher vind ik.quote:
Ze heeft een dochter genaamd Chastity, en die is 35 jaar oud. Ze heeft ook nog een zoon van 29 genaamd Elijah. Dit is een foto van mij met haar dochter:quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:54 schreef zoalshetis het volgende:
wie zijn eigenlijk de kinderen van cher? ik weet namelijk niks van haar privé leven. zijn er ook foto's van dochters ofzo?
ik vind het retecool dat je als fan zo close bent met je idool! en cher is een hele mooie keuze moet ik zeggenquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:50 schreef Erick1985 het volgende:
[..]
Ze heeft een dochter genaamd Chastity, en die is 35 jaar oud. Ze heeft ook nog een zoon van 29 genaamd Elijah. Dit is een foto van mij met haar dochter:
[afbeelding]
beeldschoon duoquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:14 schreef Kuukske het volgende:
De zoon van Cher, Elijah, heeft zn eigen band: Deadsy. In mijn ogen een retehip bandje, maar niet/nauwelijks bekend in Europa.
[afbeelding]
woon je in amerika? of zijn alle foto's ergens anders genomen?quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:03 schreef Erick1985 het volgende:
Haar dochter is een echte schat, net als haar moeder. Ja, het is zeker heel erg leuk om zo close te zijn met haar als fan zijnde. Je moet er wel wat moeite voor doen om bij haar op te vallen, maar gelukkig is me dat geluktZe is gewoon fantastisch, en als mens zelf ook echt een geweldig persoon.
hij is inderdaad erg mooi. maar de combi maakt het af! cher is, vind ik, een van de mooiste vrouwen die ik ken.quote:
De foto's zijn dit weekend twee weken geleden gemaakt in Hollywood - Los Angeles. Daar gaf ze in de Hollywood Bowl haar laatste twee concerten. En daar ben ik dus naartoe geweest.quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
woon je in amerika? of zijn alle foto's ergens anders genomen?
goed hoor! heb je cher ook gezoend, en hoeveel kussen?quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:18 schreef Erick1985 het volgende:
[..]
De foto's zijn dit weekend twee weken geleden gemaakt in Hollywood - Los Angeles. Daar gaf ze in de Hollywood Bowl haar laatste twee concerten. En daar ben ik dus naartoe geweest.
Hahaha nee dat helaas net niet. Maar wel hartelijk begroet natuurlijk. En het is geweldig om te weten dat ze me herkende van de ontmoeting in Nederlandquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
goed hoor! heb je cher ook gezoend, en hoeveel kussen?
ik had haar wel een handkus gegevenquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:25 schreef Erick1985 het volgende:
[..]
Hahaha nee dat helaas net niet. Maar wel hartelijk begroet natuurlijk. En het is geweldig om te weten dat ze me herkende van de ontmoeting in Nederland
ik vind een handkus gepaster voor een vrouw als cher. als ze dat leuk vindt mag je misschien nog altijd een keer aan haar ribben voelen, of het wel écht waar is.quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:26 schreef Varr het volgende:
Gewoon op de bek pakken, kom je ook nog eens in de krant.
Ik heb de krant al twee keer gehaald met Cher.quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:26 schreef Varr het volgende:
Gewoon op de bek pakken, kom je ook nog eens in de krant.
yes!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 02:46 schreef Erick1985 het volgende:
Hoewel ze die rol perfect had kunnen doen
truequote:Op vrijdag 13 mei 2005 02:46 schreef Erick1985 het volgende:
[..]
Ik heb de krant al twee keer gehaald met Cher.
En over deze laatste foto; Dat is Cher niet. Hoewel ze die rol perfect had kunnen doen; lang zwart haar![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |