ze heeft dus geen echte eigen stijl?quote:Op zondag 17 april 2005 23:35 schreef Erick1985 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel. Het verbaasd me nog steeds hoeveel nieuwe fans er iedere keer bij komen van Cher. Maarja hoe kan het ook anders: 37 albums; met daarin heel veel verschillende muziekstijlen. Dus het is echt voor ieder wat wils. En dat merk ik heel vaak. Mensen die zeggen van bijvoorbeeld "Ik hou alleen van de Sonny & Cher periode", of de "Gregg Allman & Cher periode". Ze heeft van alles gedaan. Van prachtige ballads, tot hard-rock, van disco, tot country, noem maar op. Dus haar muziek valt in principe bij iedereen wel in de smaak. Alleen jammer dat zoveel mensen zichzelf niet de kans gunnen om met al haar stijlen kennis te maken. Bijna iedereen (non-fans) ordelen alleen maar op Believe en nog es Believe. Ofterwijl; dance music. Er is zooo veel meer dan alleen maar die dance. Heb het net al opgenoemt. Ik kwam ooit op een platenbeurs een echte hardrock liefhebber tegen, beetje gothic enzo; zwarte lange haren, zwarte lange regenjas, van die zwarte geschminkte driehoeken onder de ogen, je kent dat wel. Kortom; die gozer zag er nog al hevig uit. Maar wat bleek nu; hij had eerder die dag op de beurs het hardrock album "Black Rose" gescoord van Cher. Dus ja; heel mooi voorbeeld is dat.
[afbeelding]
ook dat is een eigen stijl.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:38 schreef Crack_david het volgende:
[..]
ze heeft dus geen echte eigen stijl?
Foto's van wat?quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:17 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
heb je misschien nog meer foto's om te laten zien?
Inderdaad, dat is juist het toffe van Cher vind ik.quote:
Ze heeft een dochter genaamd Chastity, en die is 35 jaar oud. Ze heeft ook nog een zoon van 29 genaamd Elijah. Dit is een foto van mij met haar dochter:quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:54 schreef zoalshetis het volgende:
wie zijn eigenlijk de kinderen van cher? ik weet namelijk niks van haar privé leven. zijn er ook foto's van dochters ofzo?
ik vind het retecool dat je als fan zo close bent met je idool! en cher is een hele mooie keuze moet ik zeggenquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:50 schreef Erick1985 het volgende:
[..]
Ze heeft een dochter genaamd Chastity, en die is 35 jaar oud. Ze heeft ook nog een zoon van 29 genaamd Elijah. Dit is een foto van mij met haar dochter:
[afbeelding]
beeldschoon duoquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:14 schreef Kuukske het volgende:
De zoon van Cher, Elijah, heeft zn eigen band: Deadsy. In mijn ogen een retehip bandje, maar niet/nauwelijks bekend in Europa.
[afbeelding]
woon je in amerika? of zijn alle foto's ergens anders genomen?quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:03 schreef Erick1985 het volgende:
Haar dochter is een echte schat, net als haar moeder. Ja, het is zeker heel erg leuk om zo close te zijn met haar als fan zijnde. Je moet er wel wat moeite voor doen om bij haar op te vallen, maar gelukkig is me dat geluktZe is gewoon fantastisch, en als mens zelf ook echt een geweldig persoon.
hij is inderdaad erg mooi. maar de combi maakt het af! cher is, vind ik, een van de mooiste vrouwen die ik ken.quote:
De foto's zijn dit weekend twee weken geleden gemaakt in Hollywood - Los Angeles. Daar gaf ze in de Hollywood Bowl haar laatste twee concerten. En daar ben ik dus naartoe geweest.quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
woon je in amerika? of zijn alle foto's ergens anders genomen?
goed hoor! heb je cher ook gezoend, en hoeveel kussen?quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:18 schreef Erick1985 het volgende:
[..]
De foto's zijn dit weekend twee weken geleden gemaakt in Hollywood - Los Angeles. Daar gaf ze in de Hollywood Bowl haar laatste twee concerten. En daar ben ik dus naartoe geweest.
Hahaha nee dat helaas net niet. Maar wel hartelijk begroet natuurlijk. En het is geweldig om te weten dat ze me herkende van de ontmoeting in Nederlandquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
goed hoor! heb je cher ook gezoend, en hoeveel kussen?
ik had haar wel een handkus gegevenquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:25 schreef Erick1985 het volgende:
[..]
Hahaha nee dat helaas net niet. Maar wel hartelijk begroet natuurlijk. En het is geweldig om te weten dat ze me herkende van de ontmoeting in Nederland
ik vind een handkus gepaster voor een vrouw als cher. als ze dat leuk vindt mag je misschien nog altijd een keer aan haar ribben voelen, of het wel écht waar is.quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:26 schreef Varr het volgende:
Gewoon op de bek pakken, kom je ook nog eens in de krant.
Ik heb de krant al twee keer gehaald met Cher.quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:26 schreef Varr het volgende:
Gewoon op de bek pakken, kom je ook nog eens in de krant.
yes!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 02:46 schreef Erick1985 het volgende:
Hoewel ze die rol perfect had kunnen doen
truequote:Op vrijdag 13 mei 2005 02:46 schreef Erick1985 het volgende:
[..]
Ik heb de krant al twee keer gehaald met Cher.
En over deze laatste foto; Dat is Cher niet. Hoewel ze die rol perfect had kunnen doen; lang zwart haar![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |