Je nick is ook kut.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:03 schreef 4n0n13mpj3 het volgende:
voorspel is soms kut
uuh. wat is er aan een turkse traumaquote:
en aan een trauma uit marokko?quote:En met een Marrokaanse schoonmoeder was dat niet gebeurd?
je weet hoe neuqen begint... eerst tongen, dan langzaam je laten uitkleden, en dan pas voorspel...quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:05 schreef Swetsenegger het volgende:
Helemaal naakt en dan NOG niet neuken
Fag.
Nou nee...quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:09 schreef 4n0n13mpj3 het volgende:
[..]
je weet hoe neuqen begint... eerst tongen, dan langzaam je laten uitkleden, en dan pas voorspel...
Gewoon droog 'em die grot in janken. Je bent toch geen homo?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:09 schreef 4n0n13mpj3 het volgende:
[..]
je weet hoe neuqen begint... eerst tongen, dan langzaam je laten uitkleden, en dan pas voorspel...
waarom zou ik anders het risico op een trauma hebben genomen?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:09 schreef Zapper het volgende:
Lekker wijf trouwens?
Psies, ff een vette rochel van achter uit je strot op die schuurspons en rammen met de blanke lansquote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:11 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Gewoon droog d'r in die grot janken. Je bent toch geen homo?.
uuh, die zoen was niet bedoeld om op neuqen uit te komen totdat ze dr broek uitdeed...quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou nee...
Broek uit en neuken.
Maar ik ben dan ook van een andere generatie.
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:11 schreef Swetsenegger het volgende:
Psies, ff een vette rochel van achter uit je strot op die schuurspons en rammen met de blanke lans
nee, mevrouw wil voorspel(en ze slikt!)quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:11 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Gewoon droog 'em die grot in janken. Je bent toch geen homo?.
Kijk. Goede ouderweste neukmethodes. Niet van dat liefkozen, dat moet je bewaren voor als je iets goed te maken hebt.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Psies, ff een vette rochel van achter uit je strot op die schuurspons en rammen met de blanke lans
jezus christus, je gaat met een wijf mee, welke alleen thuis is en je gaat een beetje met d'r op de bank... KNUFFELEN... zonder de intentie haar te neuken?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:13 schreef 4n0n13mpj3 het volgende:
[..]
uuh, die zoen was niet bedoeld om op neuqen uit te komen totdat ze dr broek uitdeed...
En zelfs dan nog mondjesmaat... voel je 'm... mondjesmaat...quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:15 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Kijk. Goede ouderweste neukmethodes. Niet van dat liefkozen, dat moet je bewaren voor als je iets goed te maken hebt.
Wat wil ze nog meer? Het moet niet veel gekker worden, je smeert haar toch niet door voor geld of wel?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:14 schreef 4n0n13mpj3 het volgende:
[..]
nee, mevrouw wil voorspel(en ze slikt!)
"Jaaa, maar ze " !! Let op! : "ze slikt"quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En zelfs dan nog mondjesmaat... voel je 'm... mondjesmaat...
Niks 'de liefde bedrijven' gewoon het levende daglicht uit d'r ogen neuken.
Precies, het is godverdomme geen accuzuur.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:18 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
"Jaaa, maar ze " !! Let op! : "ze slikt"!
Jippie, alsof je er vanuit moet gaan dat ze het op je buik weer uitrochelt..
Ze zou het eens niet moeten doen, dan zwaait er wat.
Net zo lang doorgaan totdat het wél goed gaat.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Precies, het is godverdomme geen accuzuur.
Alles wat ik je te slikken geef slik je bitch
Je laat je MacShake toch ook niet 'perongeluk' je muil uitlopen trut...quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:22 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Net zo lang doorgaan totdat het wél goed gaat.
[sarcasme] Ja, waarom moet er nou weer 'Hollandse' bijstaan, had toch net zo goed iemand met een andere afkomst kunnen zijn?!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:06 schreef Zwansen het volgende:
En met een Marrokaanse schoonmoeder was dat niet gebeurd?
wat zou jij doen als je naakt aan het rommelen bent met je vriendin en dr ma komt binnen...quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:25 schreef -=Bioslock=- het volgende:
En sinds wanneer is het voor lul als iemand je nakend ziet.
Ik vermoed dat de TS zich schaamt voor zijn mannelijkheid.
Haar een goede dag wensen, en vragen of ze me even een pilsje wil komen brengen.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:29 schreef 4n0n13mpj3 het volgende:
[..]
wat zou jij doen als je naakt aan het rommelen bent met je vriendin en dr ma komt binnen...
Duh... die neuk je ook.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:29 schreef 4n0n13mpj3 het volgende:
[..]
wat zou jij doen als je naakt aan het rommelen bent met je vriendin en dr ma komt binnen...
Voorspelquote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:09 schreef 4n0n13mpj3 het volgende:
[..]
Ja, maar jij niet... ze moet godverdomme zelf d'r broek uit trekken omdat jij alleen wil kroelenquote:
Dat gebeurt toch?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:34 schreef 4n0n13mpj3 het volgende:
KAN ER NIEMAND SERIEUS REAGEREN PLZ...
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:34 schreef 4n0n13mpj3 het volgende:
KAN ER NIEMAND SERIEUS REAGEREN PLZ...
nee,ik had al een blowjob gehad en wou slapen....(heb gewerkt)quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, maar jij niet... ze moet godverdomme zelf d'r broek uit trekken omdat jij alleen wil kroelen.
heb je ooit een wijf met 30cm aan de voorkant gezien???quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:35 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Verdomme, ben je nou een vent of niet?
En haar dan gaan vingeren!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, maar jij niet... ze moet godverdomme zelf d'r broek uit trekken omdat jij alleen wil kroelen.
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:11 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Gewoon droog 'em die grot in janken. Je bent toch geen homo?.
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:11 schreef Swetsenegger het volgende:
Dude, ja. En die link mag ik hier niet posten.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:38 schreef 4n0n13mpj3 het volgende:
[..]
heb je ooit een wijf met 30cm aan de voorkant gezien???
GVDquote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:39 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Dude, ja. En die link mag ik hier niet posten.
zij wou niks...quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:44 schreef Swetsenegger het volgende:
"Ooow... neuk me"
"kunnen we niet kusje-kroel doen?"
Je moet haar neuken. NEUKEN. NEU-KEN.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:45 schreef 4n0n13mpj3 het volgende:
uuh ik begon met zoenen... zij was aangekleed en ik graaide in dr broekie(is dat niet geil) en zoende
quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:13 schreef 4n0n13mpj3 het volgende:
[..]
uuh, die zoen was niet bedoeld om op neuqen uit te komen totdat ze dr broek uitdeed...
neequote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:45 schreef 4n0n13mpj3 het volgende:
(is dat niet geil)
En toen werd je wakker met een natte onderbroek??quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:03 schreef 4n0n13mpj3 het volgende:
zit ik net mn vriendin te vingeren komt dr ma binnenstappen... voorspel is soms kut... we waren allebei naakt trouwens
we kwamen net uit de douche, ze had alleen dr broek&string aan totdat we gingen "rommelen"
Nee moeders kwam binnen met een enorme voorbind dildo.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:24 schreef keijz het volgende:
en toen heb je die moeder anaal vernederd?
Ach donder toch een eind op... Voorspellen.. dat is pas kutquote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:03 schreef 4n0n13mpj3 het volgende:
voorspel is soms kut...
Jezus, jij wordt zeker ook geil als je naar Lingo kijkt en ze naar de ballen graaien...quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:45 schreef 4n0n13mpj3 het volgende:
en ik graaide in dr broekie(is dat niet geil)
Bioslock, wil je met me trouwen?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:47 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Je moet haar neuken. NEUKEN. NEU-KEN.
Sjezus..
Autochtonenbash denk ik dan.quote:
Zoals het een echte breezer betaamt krijgt hij hem alleen omhoog als 'ie zit te cybersexen, of zij wulps met haar nog niet volgroeide kontje op de webcam draait.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 11:58 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Autochtonenbash denk ik dan.
Maar de vraag blijft:
Heeft breezerslet 4n0n13mpj3 (ofzoiets) zijn wijf nog geneukt nadat moeders het pand verlaten had, of is ie bij de pakken neer gaan zitten????
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 14:56 schreef Sabbath het volgende:
Ik heb het even voor je uitgetekend![]()
[afbeelding]
quote:we waren allebei naakt trouwens
Wat is het nou?quote:we kwamen net uit de douche, ze had alleen dr broek&string aan totdat we gingen "rommelen"
Jij hebt vast veel vrouwelijke aandacht...quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:41 schreef -=Bioslock=- het volgende:!
! Voorspel / Vingeren.
!
!
!
!
Oh mijn god. Ik zou me doodschamen.
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 14:56 schreef Sabbath het volgende:
Ik heb het even voor je uitgetekend![]()
[afbeelding]
Gecondoleerd.. Weet je al hoe laat ze overleden is?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:52 schreef 4n0n13mpj3 het volgende:
ik drink geen breezer en ik heb dr vanochtend eens flink geneukt! anaal, titfuck, deepthroat, alles alles en alles!!
wat doe je dan in de klaagbaak, huilie...quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:34 schreef 4n0n13mpj3 het volgende:
KAN ER NIEMAND SERIEUS REAGEREN PLZ... ALLEEN SERIEUZE REACTIES
Die schoonmoeder?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:52 schreef 4n0n13mpj3 het volgende:
ik drink geen breezer en ik heb dr vanochtend eens flink geneukt! anaal, titfuck, deepthroat, alles alles en alles!!
ik noem jou huilie, ben je blind?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:06 schreef 4n0n13mpj3 het volgende:
wie noem jij huilie! jij durft vast niemand anaal te nemen........(of genomen te worden als je een vrouw bent)
geen breezer?! wat doe je dan met zo'n nick en een prada-usericon? man, man, manquote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:52 schreef 4n0n13mpj3 het volgende:
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:11 schreef Muck het volgende:
[..]
ik noem jou huilie, ben je blind?
en kijk eens naar het lettertype en vooral de kleur van mijn user-icon, dan weet je vast mijn geslacht wel.
En niet annaal genomen durven worden![]()
licht eraan hoe de moeder eruit zietquote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:29 schreef 4n0n13mpj3 het volgende:
[..]
Laat er eens wat ligt op schijnen.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:27 schreef Dutching het volgende:
[..]
lichter aan hoe de moeder eruit ziet![]()
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:33 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Laat er eens wat ligt op schijnen.
![]()
![]()
![]()
breezers kunnen niet neuken met andere mensen(wel met een fles breezer)quote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:12 schreef Muck het volgende:
[..]
geen breezer?! wat doe je dan met zo'n nick en een prada-usericon? man, man, man![]()
Ik neem aan dat je vingers nog zo nat zijn dat ze afglijden op de goede letters van het toetsenbord en het je belemmert om leestekens te gebruiken?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:39 schreef 4n0n13mpj3 het volgende:
[..]
breezers kunnen niet neuken met andere mensen(wel net een flas breezer)
Ik heb zelden zo een triest figuur meegemaakt.........quote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:39 schreef 4n0n13mpj3 het volgende:
[..]
Tenzij hij gaat scheiden, dan is het z'n trouw ma niet meer...quote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:05 schreef Cosworth het volgende:
Eigenlijk zegt de topictitel al genoeg:
[..]
Dat is toch allesomvattend?
[breezer-pretend mode] *daar* [/breezer-pretend mode]quote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:54 schreef Sabbath het volgende:
Wil jij op dit plaatje even aangeven waar de geslachtsdelen bij breezer flesjes zitten?
[afbeelding]
Of als z'n moeder vreemd gaat, dan is z'n ma niet meer trouwquote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:17 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Tenzij hij gaat scheiden, dan is het z'n trouw ma niet meer...
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:17 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Tenzij hij gaat scheiden, dan is het z'n trouw ma niet meer...
ladiiiiieeeees and gentlemaaaan! we have a winner! Een breezer die niet weet wat een breezer is!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:39 schreef 4n0n13mpj3 het volgende:
[..]
hij is geen breezer, hij is een bacoboy..quote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:37 schreef Muck het volgende:
[..]
ladiiiiieeeees and gentlemaaaan! we have a winner! Een breezer die niet weet wat een breezer is!
wat schattig...![]()
En nee 4n0n13mpj3, we hebben het in dit geval NIET over een mierzoet drankje
hehehequote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:41 schreef boskov het volgende:
[..]
hij is geen breezer, hij is een bacoboy..![]()
nee, maar ik ken wel de reclame van katja en birgit met een varkenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:01 schreef Muck het volgende:
ik zocht eigenlijk dat plaatje met die 2 tegen elkaar schreeuwende meiden met een breezer er tussen weet je wel?
en die ken ik weer niet....quote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:02 schreef boskov het volgende:
[..]
nee, maar ik ken wel de reclame van katja en birgit met een varken
ja leukquote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:01 schreef Muck het volgende:
ik zocht eigenlijk dat plaatje met die 2 tegen elkaar schreeuwende meiden met een breezer er tussen weet je wel?
en jou avaters is echt te hip!quote:
jep, de mijne kwam me net een geschilde appel brengenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:06 schreef Jett het volgende:
[..]
ontopic; wat heeft de nationaliteit ermee te maken, is elke schoonmoeder niet traumatiserend?
Poepsexquote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:52 schreef 4n0n13mpj3 het volgende:
Hey, je windt me op.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:11 schreef Muck het volgende:
[..]
ik noem jou huilie, ben je blind?
en kijk eens naar het lettertype en vooral de kleur van mijn user-icon, dan weet je vast mijn geslacht wel.
En niet annaal genomen durven worden![]()
Je bent zeker zo'n q-dance hardstyle mannetje die het ook nog eens extra stoer vindt om alle k's door q's te vervangenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:09 schreef 4n0n13mpj3 het volgende:
[..]
nee mèn. das fok!'squote:Op zondag 30 januari 2005 13:07 schreef frenkck het volgende:
[..]
Je bent zeker zo'n q-dance hardstyle mannetje die het ook nog eens extra stoer vindt om alle k's door q's te vervangen.
Misschien zit daar je probleem wel....quote:Op dinsdag 1 februari 2005 11:29 schreef Dalamar het volgende:
Voorspel
Niks rampetampen en klaar binnen 5 minuten....
Elkaar helemaal gek maken en je orgasme dusdanig opbouwen totdat je werkelijk Peter North achtige taferelen krijgt
Wanneer mag jij weer?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:16 schreef Swetsenegger het volgende:
En zelfs dan nog mondjesmaat... voel je 'm... mondjesmaat...
Niks 'de liefde bedrijven' gewoon het levende daglicht uit d'r ogen neuken.
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:01 schreef Muck het volgende:
Wat wil je horen dan? Als je zo´n topic start...wat voor serieuze reactie verwacht je dan...quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:34 schreef 4n0n13mpj3 het volgende:
KAN ER NIEMAND SERIEUS REAGEREN PLZ... ALLEEN SERIEUZE REACTIES
als je schoonmoeder binnenkomt,quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:31 schreef 4n0n13mpj3 het volgende:
[..]
en je hebt een stijve van 30cm...
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |