Ik neem aan dat je vingers nog zo nat zijn dat ze afglijden op de goede letters van het toetsenbord en het je belemmert om leestekens te gebruiken?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:39 schreef 4n0n13mpj3 het volgende:
[..]
breezers kunnen niet neuken met andere mensen(wel net een flas breezer)
Ik heb zelden zo een triest figuur meegemaakt.........quote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:39 schreef 4n0n13mpj3 het volgende:
[..]
Tenzij hij gaat scheiden, dan is het z'n trouw ma niet meer...quote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:05 schreef Cosworth het volgende:
Eigenlijk zegt de topictitel al genoeg:
[..]
Dat is toch allesomvattend?
[breezer-pretend mode] *daar* [/breezer-pretend mode]quote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:54 schreef Sabbath het volgende:
Wil jij op dit plaatje even aangeven waar de geslachtsdelen bij breezer flesjes zitten?
[afbeelding]
Of als z'n moeder vreemd gaat, dan is z'n ma niet meer trouwquote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:17 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Tenzij hij gaat scheiden, dan is het z'n trouw ma niet meer...
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:17 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Tenzij hij gaat scheiden, dan is het z'n trouw ma niet meer...
ladiiiiieeeees and gentlemaaaan! we have a winner! Een breezer die niet weet wat een breezer is!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:39 schreef 4n0n13mpj3 het volgende:
[..]
hij is geen breezer, hij is een bacoboy..quote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:37 schreef Muck het volgende:
[..]
ladiiiiieeeees and gentlemaaaan! we have a winner! Een breezer die niet weet wat een breezer is!
wat schattig...![]()
En nee 4n0n13mpj3, we hebben het in dit geval NIET over een mierzoet drankje
hehehequote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:41 schreef boskov het volgende:
[..]
hij is geen breezer, hij is een bacoboy..![]()
nee, maar ik ken wel de reclame van katja en birgit met een varkenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:01 schreef Muck het volgende:
ik zocht eigenlijk dat plaatje met die 2 tegen elkaar schreeuwende meiden met een breezer er tussen weet je wel?
en die ken ik weer niet....quote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:02 schreef boskov het volgende:
[..]
nee, maar ik ken wel de reclame van katja en birgit met een varken
ja leukquote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:01 schreef Muck het volgende:
ik zocht eigenlijk dat plaatje met die 2 tegen elkaar schreeuwende meiden met een breezer er tussen weet je wel?
en jou avaters is echt te hip!quote:
jep, de mijne kwam me net een geschilde appel brengenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:06 schreef Jett het volgende:
[..]
ontopic; wat heeft de nationaliteit ermee te maken, is elke schoonmoeder niet traumatiserend?
Poepsexquote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:52 schreef 4n0n13mpj3 het volgende:
ik drink geen breezer en ik heb dr vanochtend eens flink geneukt! anaal, titfuck, deepthroat, alles alles en alles!!
Hey, je windt me op.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:11 schreef Muck het volgende:
[..]
ik noem jou huilie, ben je blind?
en kijk eens naar het lettertype en vooral de kleur van mijn user-icon, dan weet je vast mijn geslacht wel.
En niet annaal genomen durven worden![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |