Net zo lang doorgaan totdat het wél goed gaat.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Precies, het is godverdomme geen accuzuur.
Alles wat ik je te slikken geef slik je bitch
Je laat je MacShake toch ook niet 'perongeluk' je muil uitlopen trut...quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:22 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Net zo lang doorgaan totdat het wél goed gaat.
[sarcasme] Ja, waarom moet er nou weer 'Hollandse' bijstaan, had toch net zo goed iemand met een andere afkomst kunnen zijn?!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:06 schreef Zwansen het volgende:
En met een Marrokaanse schoonmoeder was dat niet gebeurd?
wat zou jij doen als je naakt aan het rommelen bent met je vriendin en dr ma komt binnen...quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:25 schreef -=Bioslock=- het volgende:
En sinds wanneer is het voor lul als iemand je nakend ziet.
Ik vermoed dat de TS zich schaamt voor zijn mannelijkheid.
Haar een goede dag wensen, en vragen of ze me even een pilsje wil komen brengen.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:29 schreef 4n0n13mpj3 het volgende:
[..]
wat zou jij doen als je naakt aan het rommelen bent met je vriendin en dr ma komt binnen...
Duh... die neuk je ook.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:29 schreef 4n0n13mpj3 het volgende:
[..]
wat zou jij doen als je naakt aan het rommelen bent met je vriendin en dr ma komt binnen...
Voorspelquote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:09 schreef 4n0n13mpj3 het volgende:
[..]
je weet hoe neuqen begint... eerst tongen, dan langzaam je laten uitkleden, en dan pas voorspel...
Ja, maar jij niet... ze moet godverdomme zelf d'r broek uit trekken omdat jij alleen wil kroelenquote:
Dat gebeurt toch?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:34 schreef 4n0n13mpj3 het volgende:
KAN ER NIEMAND SERIEUS REAGEREN PLZ...
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:34 schreef 4n0n13mpj3 het volgende:
KAN ER NIEMAND SERIEUS REAGEREN PLZ...
nee,ik had al een blowjob gehad en wou slapen....(heb gewerkt)quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, maar jij niet... ze moet godverdomme zelf d'r broek uit trekken omdat jij alleen wil kroelen.
heb je ooit een wijf met 30cm aan de voorkant gezien???quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:35 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Verdomme, ben je nou een vent of niet?
En haar dan gaan vingeren!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, maar jij niet... ze moet godverdomme zelf d'r broek uit trekken omdat jij alleen wil kroelen.
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:11 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Gewoon droog 'em die grot in janken. Je bent toch geen homo?.
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:11 schreef Swetsenegger het volgende:
Psies, ff een vette rochel van achter uit je strot op die schuurspons en rammen met de blanke lans
Dude, ja. En die link mag ik hier niet posten.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:38 schreef 4n0n13mpj3 het volgende:
[..]
heb je ooit een wijf met 30cm aan de voorkant gezien???
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |