Grootquote:Op donderdag 3 maart 2005 12:11 schreef Doekes het volgende:
We hadden meestal wel het hele veld tot onze beschikking en trainden vaak met een vrij grote groep, zo'n 16 man, dus ik gebruikte voor de partijen een half veld, of drie kwart van een heel veld. Dan simuleer je toch aardig een echte wedstrijd.
Als je maar een klein trainingsveldje hebt wordt dit inderdaad lastiger.
Ben ik met je eens, alleen vind ik wel dat als de mogelijkheid er is je dan verdedigers zo toegepast mogelijk moet trainen. Heb je de beschikking over meerdere trainers en veel materiaal en ruimte, dan un je hele specifieke oefeningen gaan doen met de verdedigers en aanvallers apart. Even een heel simpel voorbeeld: met de aanvallers trainen op afwerken en met de verdedigers op mandekken. Dit kun je natuurlijk altijd combineren in 1 oefening!quote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:49 schreef Woutertje het volgende:
nee. Ik denk dat verdedigers en aanvallers hetzelfde getraind moeten worden. Uiteindelijk moeten verdedigers mee aanvallen, en moeten aanvallers verdedigen. De echt fijne kneepjes is natuurlijk niet belangrijk, maar een opkomende back (dat doe ik als de kans daar is) moet een bal voor kunnen geven, en desnoods afkappen en zelf binnen werken. Uiteindelijk is de groep een team en moet het ook zo functioneren. Aanvallers dus de eerste tien tot twintig meter mee verdedigen en bijv. een lang bal er uit halen. Verdedigers mee opkomen, een voorzet geven en een schaar kunnen maken.
quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:05 schreef Woutertje het volgende:
naja, een update van mijn kant dan maar.... Ik heb vandaag of morgen een gesprek met onze jeugdcoordinator. Hij was enthousiast over mijn idee, en had ook wel een trainer in zijn hoofd welk het leuk zou vinden als ik zou komen. Naja, ik weet verder nog niet welk team ofzo, ik hoop de D1, maar ik merk het vandaag of morgen... jullie horen het van me ...
Dus je speelt 3e divisie landelijke en hebt een trainer die zelf geen bal goed raakt, lijkt me zeer onhandig. Is dit niet wat slecht geregeld dan van de Jeugd Coördinatie flippo's? Of is deze man Tactisch zeer sterk?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:37 schreef Woutertje het volgende:
Woutertje speelt in de A1 van AFC'34 te alkmaar, Derde divisie landelijk. Ik sta in de verdediging, meestal rechtsback maar ook wel eens in het centrum. Ik ben een speler die van het duel houdt. Kopsterk, sterk lichaam (ook vrij lang dus). Het meest moeite heb ik met kleine spelertjes, vanwege hun kleinere draaicirkel. Verder kom ik goed uit de voeten. Ik ben wel iemand die probeert te voetballen, maar een lange bal zeker niet schuwt.
quote:Op zondag 13 maart 2005 09:25 schreef Woutertje het volgende:
Ik heb trouwens dat gesprek gehad... De trainer van de D1 was zeer enthousiast over het toevoegen van mijn persoon aan de staf, al is het in een opleidende vorm. Ik heb dus nu een constructie liggen die het voor mij toestaat om wat trainingen te missen i.v.m mijn examenjaar volgend jaar. De jeugdcoordinator was erg te spreken dat ik trainer zou worden, en bood me op de lange termijn al vergoedingen en trainerscursusen aan.
lekker !!!quote:Op zondag 13 maart 2005 10:48 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Mooi man!
Ik heb ook de trainer van de E1 gesproken, over onze eventuele samenwerking komend jaar, en hij was ook zeer positief! We gaan nu binnen 2 weken een keer om de tafel zitten om het een en ander te bespreken, over hoe we dat dan zouden gaan doen komend jaar. Het is iig fijn om te weten dat de mogelijkheid nu dus reeel is.![]()
Hierbij hoort trouwens ook een hogere vergoeding![]()
![]()
Overigens ga ik binnenkort de cursus pupillentrainer doen, maar hier heb ik nog weinig meer over gehoord....![]()
Ja, daarom. Ik wacht geduldig af.....quote:Op zondag 13 maart 2005 11:00 schreef Woutertje het volgende:
[..]
lekker !!!
bij zo'n cursus hebben ze ook een aantal deelnemers nodig, dus dat kan miss wat langer duren
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:54 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Eerste wedstrijd in de voorjaarscompetitie met 9-0 gewonnen. We staan keihard bovenaan!
http://www.knvb.nl/comp/wclub.sps?clubid=BBBG09B&clubName=Lycurgus&teamtype1=PUP%2C&teamtype2=VE&teamtype3=1&teamName=0257+D-Pupillen+%28voorjaar%29%2C+D2&teamno=26&aand=0257&klasse=12&klassename=2e+klasse&poule=AQ&dist=Noord&period=0&results=1&cPage=6&wizPath=12345
9.00 uur.....wat je er al wel niet allemaal voor over hebt hequote:Op vrijdag 8 april 2005 10:26 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik krijg trouwens niet de D1 volgend jaar, dat is wel jammer. Een jongen van 18 met een hogere kwalificatie dan ik heb, mag het gaan doen. Kan ik op zich wel inkomen. Jammer is dat de man die had geadviseerd om mij te nemen, zo'n beetje met iedereen in onmin leeft. Ik wil of mee met m'n huidige team of weer de D2 doen volgend jaar.
Zaterdagochtend 9.00u Marum uit.. we gaan weer knallen.. daarna nog zelf voetballen in Winsum.. wordt weer een dagje!
Leuk dat je dit zegt Stanley, dank jequote:Op woensdag 13 april 2005 11:00 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
PAA, houd ons op de hoogte van het hoe of wat en vooral waarom. Het is me allemaal nog niet heel erg duidelijk moet ik zeggen, maar iemand zoals jij die graag wil, kunnen ze toch bij elk team gebruiken lijkt me.
Ik kwam er gisteren achter dat we tegen een ander probleem op gaan lopen. De belangrijkste wedstrijd tegen de enig overgebleven concurrent is op 7 mei en dan is de helft van het team weg vanwege de vakantie. Tegenwoordig moet het blijkbaar zo zijn, dat bij ieder beetje vakantie meteen het hutje op de hei of in Spanje wordt opgezocht met de kinderen. We zullen nu twee wedstrijden moeten verzetten waarschijnlijk.
Bedankt, het was fijn inderdaad.quote:Op zondag 5 juni 2005 20:24 schreef PAA-053 het volgende:
Nou, het zit er eigenlijk allemaal wel op.....jammer man!![]()
De E1 begint al met wedstrijden en trainingen enzo, op een ander veld ook, dus dat is wel mooi. Met mijn eigen team is echter alles af, toch best lastig om afscheid te nemen van die jochies, trek je toch een jaar mee op.
Gisteren de seizoensafsluiting gehad op mijn cluppie, was erg gezellig weer. Lekker de hele dag voetballen enzo (in de stromende regen), heerlijk
Ik spreek je volgend seizoen weer he!
Fijne vakantie nogmaals![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |