quote:Op zaterdag 5 februari 2005 21:44 schreef pfaf het volgende:
Aah leuk, had dit topic compleet gemist.
Ik vind het vreemd dat de club jou daar dan alleen opzet, hebben ze geprobeerd om een vervanger voor je buurman te zoeken? Je zit ook met een stuk verantwoording naar de ouders toe.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 15:43 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Normaal doe ik het met mijn buurman, een volwassene. Maar die was er niet, dus bij uitzondering deed ik het alleen. Waarom vind je dat trouwens raar?
Ik weet niet hoe het bij jouw club geregeld is, maar in het algemeen zijn amateurclubs al lang blij dat er twee vrijwilligers gevonden kunnen worden als begeleiding van een (laag) jeugdteam..quote:Op zondag 6 februari 2005 17:34 schreef just me het volgende:
[..]
Ik vind het vreemd dat de club jou daar dan alleen opzet, hebben ze geprobeerd om een vervanger voor je buurman te zoeken? Je zit ook met een stuk verantwoording naar de ouders toe.
quote:Op zondag 6 februari 2005 18:41 schreef tong80 het volgende:
..om over reddend zwemmen maar te zwijgen mocht het hard regenen.
maak me maar belachelijk tong80quote:Op zondag 6 februari 2005 18:41 schreef tong80 het volgende:
Idd schandalig dat je niet eens een pedagogische opleiding hebt. Je hebt waarschijnlijk ook geen EHBO diploma, om over reddend zwemmen maar te zwijgen mocht het hard regenen. Je moet toch minimaal een cursus assertiviteit en een cursus manuele expressie hebben gevolgd om een F-1 team te mogen coachen. Ik vind het echt onverantwoord.
quote:Op zondag 6 februari 2005 18:41 schreef tong80 het volgende:
Idd schandalig dat je niet eens een pedagogische opleiding hebt. Je hebt waarschijnlijk ook geen EHBO diploma, om over reddend zwemmen maar te zwijgen mocht het hard regenen. Je moet toch minimaal een cursus assertiviteit en een cursus manuele expressie hebben gevolgd om een F-1 team te mogen coachen. Ik vind het echt onverantwoord.
Je kan wel tegen een stootjequote:
Zeker een luxe-positie ja! Bij ons, als er iemand niet kan, kan er echt niet zomaar een trainer invallen hoor! Iedereen moet toch ook afstemmen met zijn werk, shool in mijn geval dan! 2 keer in de week is al lastig zat...ik zou er trouwens wel blij mee zijn, maar helaas gaat het er bij ons niet zo aan toe. Al is het ook goed dat ik ook eens een training alleen doe, en ik denk dat dat voor meer jonge trainers geldt.quote:Op zondag 6 februari 2005 19:47 schreef just me het volgende:
[..]
maak me maar belachelijk tong80![]()
ik geef gewoon mijn mening en zie hoe het bij ons er aan toe gaat. Als er bij ons een trainer uitvalt wordt ervoor gezorgd dat iemand anders bijspringt. Misschien een luxe-positie hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |