abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 februari 2005 @ 21:44:12 #101
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_24943761
Die lappen tekst stoor ik mij niet aan. Discussies kunnen ook lange antwoorden opleveren. Maar je hoeft niet elke dag dit topic een kick te geven. Als iemand eens wat heeft dan komt dit topic vanzelf wel weer eens bovendrijven.

En die ADHD figuren kun je inderdaad weinig mee, 'vreemde' gevallen heb je altijd en overal.
That's all folks!
  Trouwste user 2022 zaterdag 5 februari 2005 @ 22:08:43 #103
7889 tong80
Spleenheup
pi_24943928
Is inderdaad een leuk topic.Zo zouden er meer moeten zijn.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_24947074
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 21:44 schreef pfaf het volgende:
Aah leuk, had dit topic compleet gemist.
pi_24947207
* Yeahinho is 2,5 jaar terug begonnen als jeugdtrainer/-leider bij de plaatselijke E11... dat was op zich best leuk, maar helaas vaak meer creche-leider spelen dan jeugdtrainer .

Het jaar daarna 'transfereerde' ik naar de D3, en werd daar assistent-trainer. Was eigenlijk de E1/E2, die op een groot veld tegen vergelijkbare teams van clubs als PSV, RKC, Willem II en FC Den Bosch speelden.

Ondanks dat we eigenlijk alles verloren toch een heel erg leuk seizoen gehad, want deze mannekes wilden (en konden) dus allemaal wél voetballen! Zeg ik nu althans... ik heb me vorig jaar echter vaak genoeg druk staan maken op het veld wanneer die mannen weer eens niet luisterden, zoals PAA hier eerder vertelde .

Helaas stopte de trainer er aan het eind van het seizoen mee, want het plan was eigenlijk dat we dit seizoen samen de D1 zouden gaan doen. Toen ben ik tijdens de zomerstop door alles en iedereen vergeten, waardoor ik pas een week (!) voor het begin van de nieuwe competitie werd gevraagd voor opnieuw de D3... daar heb ik toen dus vriendelijk voor bedankt; graag of niet!

Nu train ik op verzoek van een kennis sinds oktober toch weer wekelijks een team samen met hem, en wel de D5. Tis de E11 in een pre-puberende uitvoering. Complete drama dus!
pi_24955762
Tsja, het is natuurlijk leuker om met hele goede spelertjes te werken, draait alles wat makkelijker....en dus minder stressvol.
En Vaduz, dat had ik me gisteravond ook al bedacht, dat ik het meer een topic zou laten waarbij zo nu en dan eens een leuke discussie wordt gevoerd. En wat jij zegt over 'vreemde' figuren, dat is waar. En deze maken het leiden van het team juist zo lastig, verstoren de boel constant. Zeker als je er meerdere hebt, is het in je 1tje soms een ramp.....morgenavond weer
  † In Memoriam † zondag 6 februari 2005 @ 17:34:38 #107
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_24956102
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 15:43 schreef PAA-053 het volgende:

[..]

Normaal doe ik het met mijn buurman, een volwassene. Maar die was er niet, dus bij uitzondering deed ik het alleen. Waarom vind je dat trouwens raar?
Ik vind het vreemd dat de club jou daar dan alleen opzet, hebben ze geprobeerd om een vervanger voor je buurman te zoeken? Je zit ook met een stuk verantwoording naar de ouders toe.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_24956593
De ouders hebben vertrouwen in me, en ik enk dat ik dat vertrouwen niet heb beschaamd. De training verliep voor mijn gevoel niet goed, maar de spelertjes hebben gewoon een leuke en goede training gehad. Ruzie maken ze ook als er een oudere bij is!
De club had wel een vervanger voor hem gezocht als ik aan had gegeven dat dat nodig zou zijn geweest, dit heb ik echter niet gedaan. Mss niet slim, maar op maandag was ik ook alleen, en heb ik al met een andere groep meegedaan. Ik wil het ook wel eens alleen doen, moet ik ook leren. Van je fouten leer je immers!
pi_24956805
quote:
Op zondag 6 februari 2005 17:34 schreef just me het volgende:

[..]

Ik vind het vreemd dat de club jou daar dan alleen opzet, hebben ze geprobeerd om een vervanger voor je buurman te zoeken? Je zit ook met een stuk verantwoording naar de ouders toe.
Ik weet niet hoe het bij jouw club geregeld is, maar in het algemeen zijn amateurclubs al lang blij dat er twee vrijwilligers gevonden kunnen worden als begeleiding van een (laag) jeugdteam..

Als dan een keer één van de twee verhinderd is, moet de ander het voor een keer alleen zien op te vangen. Lijkt me nogal logisch, toch? Die onzin over 'verantwoording naar de ouders' slaat mijns inziens nergens op. Als je je kinderen onder deskundige begeleiding wilt laten sporten breng je ze maar lekker naar een kostschool ofzo .
pi_24956825
Bij ons is er altijd animo zat, voor wat voor een team dan ook.
That's all folks!
pi_24956909
Yeahinho heeft gelijk hierin....je verkeert als ouders en als club nou eenmaal niet in de luxepositie dat de trainers voor het oprapen liggen, er zijn ook zat ouders die een team trainen, daarmee krijgen we de teams bezet. Het komt heus wel goed met een kind, hij wordt niet verwaarloosd in een uurtje ofzo, al is de trainer niet zo geweldig.
  Trouwste user 2022 zondag 6 februari 2005 @ 18:41:44 #112
7889 tong80
Spleenheup
pi_24957261
Idd schandalig dat je niet eens een pedagogische opleiding hebt. Je hebt waarschijnlijk ook geen EHBO diploma, om over reddend zwemmen maar te zwijgen mocht het hard regenen. Je moet toch minimaal een cursus assertiviteit en een cursus manuele expressie hebben gevolgd om een F-1 team te mogen coachen. Ik vind het echt onverantwoord.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_24957349
quote:
Op zondag 6 februari 2005 18:41 schreef tong80 het volgende:

..om over reddend zwemmen maar te zwijgen mocht het hard regenen.
  † In Memoriam † zondag 6 februari 2005 @ 19:47:01 #114
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_24958403
quote:
Idd schandalig dat je niet eens een pedagogische opleiding hebt. Je hebt waarschijnlijk ook geen EHBO diploma, om over reddend zwemmen maar te zwijgen mocht het hard regenen. Je moet toch minimaal een cursus assertiviteit en een cursus manuele expressie hebben gevolgd om een F-1 team te mogen coachen. Ik vind het echt onverantwoord.

maak me maar belachelijk tong80

ik geef gewoon mijn mening en zie hoe het bij ons er aan toe gaat. Als er bij ons een trainer uitvalt wordt ervoor gezorgd dat iemand anders bijspringt. Misschien een luxe-positie hoor.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_24958426
quote:

Daarom, ze mogen blij zijn dat er een trainer beschikbaar is, meestal gaat het toch wel goed!
  Trouwste user 2022 zondag 6 februari 2005 @ 19:52:01 #116
7889 tong80
Spleenheup
pi_24958468
quote:
Op zondag 6 februari 2005 19:47 schreef just me het volgende:

[..]

Je kan wel tegen een stootje

pi_24958566
quote:
Op zondag 6 februari 2005 19:47 schreef just me het volgende:

[..]

ik geef gewoon mijn mening en zie hoe het bij ons er aan toe gaat. Als er bij ons een trainer uitvalt wordt ervoor gezorgd dat iemand anders bijspringt. Misschien een luxe-positie hoor.
Zeker een luxe-positie ja! Bij ons, als er iemand niet kan, kan er echt niet zomaar een trainer invallen hoor! Iedereen moet toch ook afstemmen met zijn werk, shool in mijn geval dan! 2 keer in de week is al lastig zat...ik zou er trouwens wel blij mee zijn, maar helaas gaat het er bij ons niet zo aan toe. Al is het ook goed dat ik ook eens een training alleen doe, en ik denk dat dat voor meer jonge trainers geldt.
  dinsdag 15 februari 2005 @ 13:06:21 #118
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_25099249
Zaterdag ben ik gevraag om volgend jaar trainer/coach bij de D1 te worden. Dat ga ik waarschijnlijk wel doen, want die jongens zijn allemaal gemotiveerd en spelen erg goed. Het is meer de vraag of ik ze nog wat kan leren.

De keeper van m'n huidige elftal is er opeens mee opgehouden. Had er geen zin meer in. Moeten maar weer zien hoe we dat oplossen.
  dinsdag 15 februari 2005 @ 14:11:59 #119
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_25100209
Tuurlijk kun jij ze wat leren....als je maar je best doet om er meer van te maken dan het ouderwetse HZB-en (houd ze bezig).

Met enthousiasme kun je in ieder geval spelvreugde bijbrengen en wellicht een beetje discipline !
laat je de oefeningen een beetje vlot achter elkaar doorlopen (ipv 1 speler die een oefening doet) komt het conditionele aspect ook aan bod !
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
  Trouwste user 2022 dinsdag 15 februari 2005 @ 22:17:37 #120
7889 tong80
Spleenheup
pi_25103035
Bij welke club Stanley ?

dinsdag 15 februari 2005 @ 22:32:29 #121
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_25103127
Lycurgus in Groningen.

Je moet wel begrijpen dat ik liever een bepaalde anonimiteit behoud hier, maar goed.
  dinsdag 15 februari 2005 @ 22:33:21 #122
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
  Trouwste user 2022 dinsdag 15 februari 2005 @ 22:39:39 #123
7889 tong80
Spleenheup
pi_25103236
Klinkt als een studentenclub. Spelen jullie ook tegen de VERA ?

dinsdag 15 februari 2005 @ 22:41:06 #124
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_25103259
Lycurgus is geen studentenclub. Vera is geen voetbalclub (die ik ken althans).

In Groningen zijn maar 2 studentenclubs: Forward en Knickerbockers, waar ik zelf speel.
  Trouwste user 2022 dinsdag 15 februari 2005 @ 22:44:50 #125
7889 tong80
Spleenheup
pi_25103327
Bij de VERA stikt het van de studenten en hebben een eigen elftal op zondag. Vandaar

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')