quote:
Op zondag 29 mei 2005 14:11 schreef nipeng het volgende:[..]
Om nog even terug te komen op het punt. Ik zie weinig nut in dit soort posts behalve dan dat het wel leuk is om aan te geven waar je naar luistert. Helaas zijn er wat mensen die dit wat overmatig doen.
Nou ja, het gare is dus eigenlijk dat in al die fora het steeds dezelfde mensen zijn die die stomme postkriktopics volspammen (zeg maar de harde kern van het onzin-forum). Vandaar ook mijn gevoel dat het helemaal geen kwaad kan voor de sfeer in het muziekforum als we die reeksen gewoon weren en dumpen in één grote composthoop, zodat de postkrikkers in hun eigen achtertuin hun postaantallen kunnen liefkozen.
quote:
Op zondag 29 mei 2005 14:09 schreef Zanderrr het volgende:Ik heb bij andere fora wel gemerkt dat het de sfeer over het algemeen niet ten goede komt als mods vreselijk streng gaan modereren, en ik denk dat de meeste mensen hier af en toe weleens een 'nutteloze' of flauwe post plaatsen (ik wel in ieder geval..
![]()
). Als we elke post op een gouden schaaltje gaan wegen en op inhoud gaan beoordelen, dan zou het hier een stuk rustiger en (imo) minder gezellig worden.
Wat dat betreft denk ik dat het voor het muziekforum eigenlijk weinig uit zal maken. Veel van de 'kern'posters zullen het domme gekrik missen als kiespijn, en ik denk ook niet dat strenger modereren persé nodig zal zijn als je gewoon bepaalde, structurele postkrik-ideëen ontmoedigt. Die 'wat is je favoriete nummer van dit moment' achtige posts hebben over het algemeen ook weinig zin, maar die worden tenminste niet door een groepje van 10 mensen over tientallen delen per week volgespamd met dingen die niemand naderhand zal na willen lezen.
Maar goed, het zal waarschijnlijk toch niet gebeuren, en zo belangrijk is het allemaal nou ook weer niet.