ik was mijn handen na het handenschudden met talentloze grappenmakers.quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:07 schreef Nickthedick het volgende:
Was jij je handen na het plassen?
Bill Hicksquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:48 schreef SaferSephy het volgende:
Ga kijken/luisteren naar:
George Carlin
Richard Pryer
Omid Djalili![]()
Jerry Seinfeld
meesters in het standup vak en daadwerkelijk grappig.
Ha, Nickthedick, je bent nog grappig ook!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:36 schreef Nickthedick het volgende:
Ik denk dat ik een nieuw onderdeel in dit topic ga introduceren; het "Wilco terwijn is zooo slecht" - onderdeel.
Wilco terwijn is zooo slecht dat:
er momenteel wordt onderzocht wat effectiever is; Wilco of de drion-pil.
mensen die zijn show bezoeken wordt verzocht alle scherpe objecten en veters bij de ingang in te leveren.
ze hem in Frankrijk geweldig vinden.
hij de Jostiband had geregeld voor de muziek op z'n nieuwste CD, maar hebben afgezegd omdat ze:'ook hun trots hebben.'
z'n moeder zich heeft bekeerd tot de Islam, zodat niemand haar meer kan herkennen in haar Bhurka.
de V.S. hem naar Noord-Korea wil sturen om een oorlog uit te lokken.
hij is ingehuurd door Coca-Cola om reclame te maken voor Pepsi.
er bij zijn optredens meer mensen in een rolstoel zijn opgestaan en weggelopen dan bij Jomanda.
zijn nieuwste DVD met gratis kotszakje wordt verkocht.
Kamerlid Nawijn z'n naam heeft laten veranderen, omdat hij vond dat de overeenkomsten tussen hun namen zijn imago wel eens zou kunnen beschadigen.
Seinfeld.. moet je van houden denk ik.quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:48 schreef SaferSephy het volgende:
Ga kijken/luisteren naar:
George Carlin
Richard Pryer
Omid Djalili
Jerry Seinfeld
meesters in het standup vak en daadwerkelijk grappig.
Wat stanley zegtquote:Op maandag 19 september 2005 10:56 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Seinfeld.. moet je van houden denk ik.
Maar houd het even Nederlands anders. Dat lijkt me relevanter hier.
Helemaal gemist. Is dat nog steeds zo?quote:Op vrijdag 30 september 2005 08:04 schreef BdR het volgende:
*topic kick*
voor wie het nog aan durft te horen, hij is straks rond 8:30 of 8:45 weer op de radio bij Yorin FM...![]()
![]()
quote:hij de Jostiband had geregeld voor de muziek op z'n nieuwste CD, maar hebben afgezegd omdat ze:'ook hun trots hebben.'
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:36 schreef Nickthedick het volgende:
Ik denk dat ik een nieuw onderdeel in dit topic ga introduceren; het "Wilco terwijn is zooo slecht" - onderdeel.
Wilco terwijn is zooo slecht dat:
er momenteel wordt onderzocht wat effectiever is; Wilco of de drion-pil.
mensen die zijn show bezoeken wordt verzocht alle scherpe objecten en veters bij de ingang in te leveren.
ze hem in Frankrijk geweldig vinden.
hij de Jostiband had geregeld voor de muziek op z'n nieuwste CD, maar hebben afgezegd omdat ze:'ook hun trots hebben.'
z'n moeder zich heeft bekeerd tot de Islam, zodat niemand haar meer kan herkennen in haar Bhurka.
de V.S. hem naar Noord-Korea wil sturen om een oorlog uit te lokken.
hij is ingehuurd door Coca-Cola om reclame te maken voor Pepsi.
er bij zijn optredens meer mensen in een rolstoel zijn opgestaan en weggelopen dan bij Jomanda.
zijn nieuwste DVD met gratis kotszakje wordt verkocht.
Kamerlid Nawijn z'n naam heeft laten veranderen, omdat hij vond dat de overeenkomsten tussen hun namen zijn imago wel eens zou kunnen beschadigen.
deze meneer:quote:Op donderdag 15 december 2005 01:28 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hahaha.. wie bedoel jij dan?
Er zijn toch wel vaak goede artiesten bij Raymann.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:46 schreef Thrilled het volgende:
die vind ik juist wel weer leuk, of de standup comedians bij rayman is laat...
en klaas van den eerden is ook vet
Meestal vind ik de amerikaanse dan wel weer leuk.quote:Op donderdag 15 december 2005 11:20 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Haha nee man.. bij Raymann is laat erger ik me altijd blauw. Of nou ja.. ik lach niet.. wat een geforceerde rommel zeg.
Hij heeft wel gelijk althansquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:12 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Stel je niet aan.
Je gaf het antwoord zelf al: je wacht nog op een goede grapquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:54 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik weet niet of dat een kwestie van gelijk hebben is. Waarom gooi je 'm dan niet dicht?
Ik zag een moddervet wijf. Wat deed Wilko?quote:Op woensdag 21 december 2005 21:12 schreef SigmundFreud het volgende:
Nu bij de Gouden Loeki. Nog steeds leuk om het niet-leuke.
Niet-leuk zijn. Zoals altijd.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:19 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik zag een moddervet wijf. Wat deed Wilko?
boh, check die datum gek.. dit topic leeft nog steeds...quote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:33 schreef Thrilled het volgende:
foto's? movies?
Iets over schimpie de teennagelschimmel en bij een droogisterij komen en daar handschoenen krijgen. Ik volgde het niet helemaal (want ik weet dat hij saai is) maar toen hij klaar was met dat stuk was hij even een seconde stil en het publiek nog veel stiller, dat was het enige moment waarop ik moest glimlachenquote:Op woensdag 21 december 2005 23:04 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Welke grap maakte hij MrBG?
Zijn er nog kaartjes te bemachtigenquote:Op woensdag 21 december 2005 23:15 schreef ElmarO het volgende:
En op 29 december gaat deze briljante grappenmaker weer een poging wagen om een oudejaarsconference te houden. Ik kan niet wachten.
Ja dat was afgelopen jaar toen ook met zijn ouderjaars show, zo niet grappig dat het erg grappig werd.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:02 schreef MrBadGuy het volgende:
Die stilte die in het begin viel was eingelijk best wel grappig(niemand moest lachen om zijn 'grap' toen)
Ik zou er maar niet vanuit gaan. Iedereen wil deze briljante komiek zien.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:20 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Zijn er nog kaartjes te bemachtigen![]()
Eerst helft van zijn show steeds keihard lachen en in de tweede helft muisstil zijnquote:Op woensdag 21 december 2005 23:33 schreef Pracissor het volgende:
Het zou eigenlijk wel leuk zijn om met zijn allen naar z'n show te gaan en dan keihard te gaan lachen bij elke debiele grap die hij maakt.
quote:Op woensdag 21 december 2005 23:42 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Eerst helft van zijn show steeds keihard lachen en in de tweede helft muisstil zijn![]()
De tsunami, die was er dit jaar nie.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:15 schreef ElmarO het volgende:
En op 29 december gaat deze briljante grappenmaker weer een poging wagen om een oudejaarsconference te houden. Ik kan niet wachten.
Alleen weet ik nooit wanneer hij nu wel of geen grap maaktquote:Op donderdag 22 december 2005 00:02 schreef Pracissor het volgende:
[..]
![]()
Of wanneer hij geen grap maakt opeens heel hard gaan lachen met z'n allen, dan weer stil zijn wanneer hij een 'grap' maakt.
Ow, dacht dat ik de man niet kende, maar die Gouden Loeki show heb ik wel gezien, gedeeltelijk althans, want toen die voetschimmel rommel begon heb ik weggezapt. Man, TS had wel gelijk, teenkrommend slecht.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:10 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Iets over schimpie de teennagelschimmel en bij een droogisterij komen en daar handschoenen krijgen. Ik volgde het niet helemaal (want ik weet dat hij saai is) maar toen hij klaar was met dat stuk was hij even een seconde stil en het publiek nog veel stiller, dat was het enige moment waarop ik moest glimlachen![]()
Morgen komt het vast wel op uitzendinggemist![]()
Whehequote:Op woensdag 21 december 2005 23:33 schreef Pracissor het volgende:
Het zou eigenlijk wel leuk zijn om met zijn allen naar z'n show te gaan en dan keihard te gaan lachen bij elke debiele grap die hij maakt.
Ben ik sowieso voor!!quote:Op woensdag 21 december 2005 23:33 schreef Pracissor het volgende:
Treffende anekdote! Dat is onzequote:Op donderdag 22 december 2005 11:14 schreef Intxaurraga het volgende:
Soms, wanneer ik incidenteel yorin fm luister, zit er ook zo'n grappenmaker. Grappen in de trant van "O ja, dan hadden we ook nog de mus (Slaafse dj schiet al in de lach). Bij Sbs zijn ze opvliegend (DJ schiet in een panische lachstuip). Misschien dat Balkende ook zo'n mus kan gebruiken, om op het imperiaal van zijn auto te zetten (DJ snapt hem niet, maar lacht toch)."
Een standvastige 7 op de schaal van 1 tot Wilco!quote:Op donderdag 22 december 2005 11:58 schreef IntroV het volgende:
Ik vind stand-up comedy nooit leuk.
Laat ze lekker gaan zitten.
![]()
hey wilco zit dus ook op het forumquote:Op donderdag 22 december 2005 11:58 schreef IntroV het volgende:
Ik vind stand-up comedy nooit leuk.
Laat ze lekker gaan zitten.
![]()
http://frontpage.fok.nl/prijsvraag.fok/329quote:Op maandag 7 februari 2005 02:48 schreef Nickthedick het volgende:
Er is maar 1 goeie standup, en dat was Bill Hicks.
Ik denk dat je dat laatste "bla bla bla" gedeelte niet direct moet onderschatten. Wilco wil je aan het denken zetten. Op deze manier maakt hij een statement tegen subjectieve media vol censuur. Hij wil ons behoeden voor de steeds meer beklemmende regels die Westerse regeringen ons in deze tijd van angst opleggen.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:24 schreef steenz het volgende:
[..]
Er hangt al een tijdje een poster van Wilco op het metrostation Weesperplein, waar ik regelmatig tegenaan sta te kijken. Zo'n screenshot van CNN (zogenaamd) maar dan WTV (de woordgrap!), met zijn rotkop erop met een glas champagne in z'n hand... Zoiets van 'kijk ook naar de conference'. Daar onder heb je dan de bekende CNN-tracker met het laatste nieuws; geweldige kans voor een goeie grap! En wat staat er? "Bla bla bla bla bla bla bla bla bla"....
Niet lachen om "humor" is leuk. Met m'n broertje doe ik wel eens "wie het langst naar Tineke Schouten kan kijken zonder te lachen".quote:Op donderdag 22 december 2005 13:39 schreef Jape het volgende:
Toch fijn om te lezen dat er nog meer mensen zijn die Wilko ook niet leuk vinden
Vorig jaar kon ik er echt niet om lachen, dus ik was redelijk verbaasd dat hij dit jaar WEER op TV komt met een "conference".. vraag me af wie dat pusht. Nederland zit vol leuke cabaretiers, en dan krijg je deze gare stand-up comedy...
Dat zou je dan op 28 december in Werktheater in Amsterdam moeten doen. Dan worden namelijk de opnames gemaakt. Althans dat las ik de Uit-bijlage van het AD.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:33 schreef Pracissor het volgende:
Had hij toen zijn gezicht zwart geschminkt?quote:Op donderdag 22 december 2005 15:07 schreef Doderok het volgende:
Over slechte stand-up en plaatsvervangende schaamte gesproken, heeft er niemand een video of mp3 van Ted Danson's legendarische optreden in de Friars Club? Al vermoed ik dat eventuele opnamen dezelfde avond nog vernietigd zijn. Anders had de KKK ze wel verspreid.![]()
Yep, toen speelde hij zwarte pietquote:Op donderdag 22 december 2005 15:46 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Had hij toen zijn gezicht zwart geschminkt?
Schrijnend...quote:Op donderdag 22 december 2005 16:35 schreef Bupatih het volgende:
http://www.rtl.nl/shows/wilkoterwijn/
Kun je fragmenten terugzien.
quote:Op donderdag 22 december 2005 16:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Het komt de 29e op TV? Gaaf! Ik ga zeker kijken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |