ik was mijn handen na het handenschudden met talentloze grappenmakers.quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:07 schreef Nickthedick het volgende:
Was jij je handen na het plassen?
Bill Hicksquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:48 schreef SaferSephy het volgende:
Ga kijken/luisteren naar:
George Carlin
Richard Pryer
Omid Djalili![]()
Jerry Seinfeld
meesters in het standup vak en daadwerkelijk grappig.
Ha, Nickthedick, je bent nog grappig ook!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:36 schreef Nickthedick het volgende:
Ik denk dat ik een nieuw onderdeel in dit topic ga introduceren; het "Wilco terwijn is zooo slecht" - onderdeel.
Wilco terwijn is zooo slecht dat:
er momenteel wordt onderzocht wat effectiever is; Wilco of de drion-pil.
mensen die zijn show bezoeken wordt verzocht alle scherpe objecten en veters bij de ingang in te leveren.
ze hem in Frankrijk geweldig vinden.
hij de Jostiband had geregeld voor de muziek op z'n nieuwste CD, maar hebben afgezegd omdat ze:'ook hun trots hebben.'
z'n moeder zich heeft bekeerd tot de Islam, zodat niemand haar meer kan herkennen in haar Bhurka.
de V.S. hem naar Noord-Korea wil sturen om een oorlog uit te lokken.
hij is ingehuurd door Coca-Cola om reclame te maken voor Pepsi.
er bij zijn optredens meer mensen in een rolstoel zijn opgestaan en weggelopen dan bij Jomanda.
zijn nieuwste DVD met gratis kotszakje wordt verkocht.
Kamerlid Nawijn z'n naam heeft laten veranderen, omdat hij vond dat de overeenkomsten tussen hun namen zijn imago wel eens zou kunnen beschadigen.
Seinfeld.. moet je van houden denk ik.quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:48 schreef SaferSephy het volgende:
Ga kijken/luisteren naar:
George Carlin
Richard Pryer
Omid Djalili
Jerry Seinfeld
meesters in het standup vak en daadwerkelijk grappig.
Wat stanley zegtquote:Op maandag 19 september 2005 10:56 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Seinfeld.. moet je van houden denk ik.
Maar houd het even Nederlands anders. Dat lijkt me relevanter hier.
Helemaal gemist. Is dat nog steeds zo?quote:Op vrijdag 30 september 2005 08:04 schreef BdR het volgende:
*topic kick*
voor wie het nog aan durft te horen, hij is straks rond 8:30 of 8:45 weer op de radio bij Yorin FM...![]()
![]()
quote:hij de Jostiband had geregeld voor de muziek op z'n nieuwste CD, maar hebben afgezegd omdat ze:'ook hun trots hebben.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |