abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 januari 2005 @ 08:55:01 #1
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_24792524
De zegeningen van polygamie
- door Bansheeboy -

Wat is polygamie?

Als we de Dikke van Dale gebruiken als naslagwerk voor het zoeken van de betekenis van deze voorbeeldige term zien we dat het onderstaande betekent:

po·ly·ga·mie (de ~ (v.))
1 samenleving van een mens of dier met meer dan één partner

Hoewel de uitleg van de Dikke van Dale anders doet vermoeden betekent polygamie vandaag de dag dat een man of vrouw (wat vanuit dit geslacht uit den boze is) er meerdere partners/relaties op nahoudt.

Ok, best duidelijk allemaal. Maar wat zijn dan de voor en nadelen?

In principe kent deze hoedanigheid enkel voordelen indien ze volgens de juiste wetten worden uitgevoerd, uiteraard trek ik hier de link met de Islam. De voordelen categoriseer ik als volgt:

- De eerste vrouw gaat meer van de man houden als hij er 1,2 of 3 vrouwen bijneemt. (Uiteraard middels het huwelijk omdat overspel uit den boze is)
- Een vermogend man kan meerdere vrouwen onderhouden. Dit is dus een voordeel voor arme vrouwen of vrouwen die het niet in het leven hebben getroffen, bv. weeskinderen, bedelaars e.d.
- Etc.
- De mannen met een hoog libido kunnen toch op een wettige manier aan hun hitsigheid voldoen en hoeven hun lusten dus niet te botvieren op diversen middels overspelige praktijken.
- Omdat de wereldbevolking toch meer vrouwen behuist dan mannen hebben veel vrouwen toch een kans te huwen. Het is dus oneerlijk en on-etisch om dit soort vrouwen uit te sluiten van het huwelijk door bv. polygamie te verbieden.
- Omdat de man in kwestie er meerdere partneressen op nahoudt zijn er vaak meer kinderen in het spel. Deze kinderen kunnen weer mooi gebruikt worden om stages te lopen en mazen in de arbeidsmarkt op te vullen.
- Hogere omzetten voor speelgoedzaken en pretparken omdat het de natuur is van ouders om deze (vele) kinderen te plezieren

In hoeverre is polygamie in te passen in de Westerse samenleving?

In principe zijn er al zedeloze zielen die ook wel met de term "zieke geesten" kunnen worden aangesproken die middels overspel, de verkeerde manier dus, polygamie in de praktijk brengen. Ik pleit er voor om dit geheel te legaliseren en dit dus nog enkel te accepteren indien de partneressen daadwerkelijk worden gehuwd aan de man in kwestie. Zo houd je het onder controle en verdwijnt het uit de illegaliteit waar toch veel wietplantages e.a. zaken die het daglicht niet kunnen verdragen worden gevonden.

Slotconlusie

Het polygamistische huwelijk, mits deze op correcte en degelijke gronden plaatvindt, en waarbij de vrouwen op welke grond dan ook gelijk behandelt worden is m.i. zeer prijzenswaardig te noemen en een zegening voor zowel de man als de vrouw(en).

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_24792564
Ben in Egypte geweest, maar zo'n man moet álle vrouwen die die heeft gelijk behandelen, dus als hij de één een kameel geeft, moet ie de andere vrouwen dr ook één geven. Het is dus alleen weg gelegd voor rijke mannen. Meestal kennen de vrouwen elkaar alleen van naam en weten ze van het bestaan van de relaties die 'hun' man heeft wel af.
  † In Memoriam † vrijdag 28 januari 2005 @ 09:32:30 #3
43556 miss_dynastie
pi_24792948
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 08:55 schreef BansheeBoy het volgende:
- Een vermogend man kan meerdere vrouwen onderhouden. Dit is dus een voordeel voor arme vrouwen of vrouwen die het niet in het leven hebben getroffen, bv. weeskinderen, bedelaars e.d.
- Etc.
Om dit even door te trekken naar de westerse samenleving: een vrouw kan toch zelf gaan werken, of een uitkering aanvragen? Ik denk dat de gemiddelde vrouw geen man nodig heeft om in haar eerste levensbehoeften te voorzien.
pi_24793057
De wereldbevolking is grofweg 50/50 verdeeld. Stel dat elke man twee vrouwen heeft, wat gebeurt er dan met de overgebleven mannen? Blazen die zich op in een volle bus ofzo?
pi_24793122

kut nou eens op met die teringsmileys van je klootviool

etc
  vrijdag 28 januari 2005 @ 09:51:28 #6
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_24793214
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 09:45 schreef pikwik het volgende:

etc
Ook goedmorgen
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  † In Memoriam † vrijdag 28 januari 2005 @ 09:53:09 #7
43556 miss_dynastie
pi_24793234
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 09:41 schreef Toeps het volgende:
De wereldbevolking is grofweg 50/50 verdeeld. Stel dat elke man twee vrouwen heeft, wat gebeurt er dan met de overgebleven mannen? Blazen die zich op in een volle bus ofzo?
In westerse landen kunnen vrouwen dan weer meerdere mannen nemen en onderhouden, of zo. Maar persoonlijk zou ik echt niet weten wat ik met een harem moet, dus tja.
pi_24793327
mooie essay
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  vrijdag 28 januari 2005 @ 10:01:20 #9
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_24793355
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 09:59 schreef Meki het volgende:
mooie essay
ik moet eerlijk bekennen dat ik het ook wel aardig vind....
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  vrijdag 28 januari 2005 @ 10:22:22 #10
13462 BansheeBoy
pi_24793663
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 09:45 schreef pikwik het volgende:

etc
Wat is er met jou aan de hand ????

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  vrijdag 28 januari 2005 @ 10:36:53 #11
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24793961
quote:

en waarbij de vrouwen op welke grond dan ook gelijk behandelt worden
Dus een vermogende vrouw mag er ook meerdere mannen op nahouden? (Het zal wel niet zijn toegestaan om zowel meerdere mannen als vrouwen er op na te houden ).
  vrijdag 28 januari 2005 @ 10:38:58 #12
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_24794000
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 10:36 schreef Alicey het volgende:

[..]

Dus een vermogende vrouw mag er ook meerdere mannen op nahouden? (Het zal wel niet zijn toegestaan om zowel meerdere mannen als vrouwen er op na te houden ).
Dat lijkt me dan weer wel wat... Nu alleen nog werken aan dat 'vermogend' gedeelte...
pi_24794359
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 10:01 schreef buzzer het volgende:
ik moet eerlijk bekennen dat ik het ook wel aardig vind....
Sorry?!? Okee, er staan niet zoveel schrijffouten in als sommige users plegen te maken maar het argumentatieniveau is bedroevend laag. Misschien komt dat omdat het wel héél sterk door een eigen mening getint is, in plaats dat het gestoeld is op feiten. Het creatief taalgebruik zoals "partneres" als aanduiding van "vrouwelijke partner" is dan wel weer grappig.

Wat absoluut irritant is, is een zinloze "etc." in een opsommingslijstje en die smileys zorgen er ook niet voor dat mensen hier nog trachten serieus op in te gaan. Als de laatste alinea een slotconclusie is, dan is de daarbovenstaande tekst neem ik aan ook al een conclusie? Goedbekeken lijkt het niet het schrijfsel van iemand die nog makkelijk van zijn mening ontdaan kan worden...

Tot zover de serieuze reactie want ik kan moeilijk geloven dat de topicstarter z'n eigen argumenten serieus neemt. Gezien z'n vorige topics is hij waarschijnlijk iemand die elke keer weer dubbel ligt van het lachen als mensen wèl serieus op z'n geintje ingaan. De volharding in z'n rol is in ieder geval bewonderenswaardig.

[ Bericht 10% gewijzigd door Rimmer_de_Bruin op 28-01-2005 11:42:45 ]
Gaat tot het gaatje.
  vrijdag 28 januari 2005 @ 12:01:23 #14
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_24795513
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 10:59 schreef Rimmer_de_Bruin het volgende:

[..]

Sorry?!? Okee, er staan niet zoveel schrijffouten in als sommige users plegen te maken maar het argumentatieniveau is bedroevend laag. Misschien komt dat omdat het wel héél sterk door een eigen mening getint is, in plaats dat het gestoeld is op feiten. Het creatief taalgebruik zoals "partneres" als aanduiding van "vrouwelijke partner" is dan wel weer grappig.

Wat absoluut irritant is, is een zinloze "etc." in een opsommingslijstje en die smileys zorgen er ook niet voor dat mensen hier nog trachten serieus op in te gaan. Als de laatste alinea een slotconclusie is, dan is de daarbovenstaande tekst neem ik aan ook al een conclusie? Goedbekeken lijkt het niet het schrijfsel van iemand die nog makkelijk van zijn mening ontdaan kan worden...

Tot zover de serieuze reactie want ik kan moeilijk geloven dat de topicstarter z'n eigen argumenten serieus neemt. Gezien z'n vorige topics is hij waarschijnlijk iemand die elke keer weer dubbel ligt van het lachen als mensen wèl serieus op z'n geintje ingaan. De volharding in z'n rol is in ieder geval bewonderenswaardig.
de andere schrijfsels van TS in ogenschouw genomen, is dit een aardig stukje....
  † In Memoriam † vrijdag 28 januari 2005 @ 12:10:31 #15
21636 Feestkabouter
pi_24795742
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 08:58 schreef dvdmaster het volgende:
Ben in Egypte geweest, maar zo'n man moet álle vrouwen die die heeft gelijk behandelen, dus als hij de één een kameel geeft, moet ie de andere vrouwen dr ook één geven. Het is dus alleen weg gelegd voor rijke mannen. Meestal kennen de vrouwen elkaar alleen van naam en weten ze van het bestaan van de relaties die 'hun' man heeft wel af.
Los je dat niet heel simpel op door gewoon geen enkele vrouw een kameel te geven?
pi_24795938
quote:
Die worden gewoon homo.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
  vrijdag 28 januari 2005 @ 12:20:30 #17
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_24795953
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 12:01 schreef buzzer het volgende:

[..]

de andere schrijfsels van TS in ogenschouw genomen, is dit een aardig stukje....
Idd.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_24795988
Heb je ook maar enigszins arrgumentatie voor je beweringen ("een vrouw gaat meer van een manhouden als hij andere vrouwen heeft", WTF!?! )

Of lul je, zoals gewoon, weer helemaal uit je nek?
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_24796070
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 12:19 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Die worden gewoon homo.
  vrijdag 28 januari 2005 @ 12:29:51 #20
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_24796144
Het is simpel; BSB is vreemgegaan en probeert nu dat te verbloemen met een essay om het voor zichzelf goed te praten
Live life to the Ender :D
pi_24796194
Whehehe. BSB wil gewoon opgenomen worden in 1 of andere harem ja.
Methylfenidaathydrochloride
Laptop kopen?
KnuttiewuttieBaggersluttie O+
pi_24797163
quote:

-Verhaal-

Ik ga toch meer voor de monogamie..
Zou me echt nooit als één of ander seksslaafje laten behandelen door zo'n vent
  vrijdag 28 januari 2005 @ 13:32:56 #23
13462 BansheeBoy
pi_24797303
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 13:24 schreef Lidia het volgende:

[..]

Ik ga toch meer voor de monogamie..
Zou me echt nooit als één of ander seksslaafje laten behandelen door zo'n vent
Dat is ook niet de bedoeling. Je bent een volwaardige vrouw. Mits goed uitgevoerd is het enige wat er veranderd het feit dat je je man dan deelt met andere vrouwen.

vrijdag 28 januari 2005 @ 13:36:50 #24
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_24797371
quote:
voor een synagoge
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_24797372
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 13:32 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat is ook niet de bedoeling. Je bent een volwaardige vrouw. Mits goed uitgevoerd is het enige wat er veranderd het feit dat je je man dan deelt met andere vrouwen.

Dat zeg ik.. ik ben niet één of ander seksslaafje..
  vrijdag 28 januari 2005 @ 15:20:08 #26
18917 Kiki
Honni soit qui mal y pense..
pi_24799111
quote:

[b]Slotconlusie

Het polygamistische huwelijk, mits deze op correcte en degelijke gronden plaatvindt, en waarbij de vrouwen op welke grond dan ook gelijk behandelt worden is m.i. zeer prijzenswaardig te noemen en een zegening voor zowel de man als de vrouw(en).
Cool. Ik wil wel met meerdere mannen trouwen.
Money talks, Bullshit walks!
pi_24799987
geinig, toevallig deze week gaf mijn vriendin me een stukje over polygamie te lezen waarin juist het tegenovergesteld werd beweerd. Ze komt zelf uit een regio waarin polygamie is toegestaan, dus ze weet waar ze het over heeft. In de meeste polygame huwelijken is één van de vrouwen (daar gaat het in dit geval over) zielsongelukkig. De vrouwen moeten vaak strijden om de gunst van de man. Ook blijken de sexuele vermogens van de man vaak niet voldoende om beide vrouwen te behagen.

Mijn persoonlijke mening: ik ben niet tegen polygamie, maar vindt wel dat dergelijke huwelijken nooit moeten worden toegestaan. Indien iemand wil samenwonen met meerdere partners prima.

Enne bansheeboy: een homosexueel supertrio zou supergaaf zijn natuurlijk
  woensdag 13 juli 2005 @ 14:31:15 #28
13462 BansheeBoy
pi_28769397
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 13:36 schreef Lidia het volgende:

[..]

Dat zeg ik.. ik ben niet één of ander seksslaafje..
Dit antwoord snap ik even niet. Ik heb je toch uitgelegd dat het niet zo in elkaar steekt?

²
  woensdag 13 juli 2005 @ 14:32:25 #29
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_28769427
Kun je mijn vraag nog even beantwoorden BSB?
  woensdag 13 juli 2005 @ 14:36:46 #30
13462 BansheeBoy
pi_28769559
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 10:36 schreef Alicey het volgende:

[..]

Nee, dat is Islamitisch gezien niet toegestaan. De man is fysiek, taalkundig en emotioneel gezien gewoon niet in staat om meerdere mannen te behagen en te onderhouden

²
  woensdag 13 juli 2005 @ 14:38:28 #31
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_28769618
Ook bekend als veelwijverij. Niks voor mij, ik geloof in het soulmate gebeuren en dat kan er maar 1 zijn.
Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
pi_28769635
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 14:36 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Nee, dat is Islamitisch gezien niet toegestaan. De man is fysiek, taalkundig en emotioneel gezien gewoon niet in staat om meerdere mannen te behagen en te onderhouden

²
Taalkundig?

Mannen en vrouwen zijn bij jou dus gelijk, maar de man veel meer dan de vrouw.
"Make money. Make more money. Make other people produce so as to make more money."
Hubbard Communications Office Policy Letter (9 March 1972)
pi_28769712
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 16:14 schreef buachaille het volgende:
[txt}
Enne bansheeboy: een homosexueel supertrio zou supergaaf zijn natuurlijk
inderdaad
Many that live deserve death and many that died deserved life. Can you give it to them? Then do not be to quick to deal out death in judgement for, even the very wise cannot see all ends."
  woensdag 13 juli 2005 @ 14:54:03 #34
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_28770194
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 14:36 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
Maar dat moet je dan ook andersom zien. Ik heb meerdere mannen die mij behagen en onderhouden.
  woensdag 13 juli 2005 @ 15:07:13 #35
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_28770680
Kijk, het is gewoon een feit dat de verhouding mannen/vrouwen wereldwijd rond de 50/50 ligt. Okay, in het ene land is het wel eens 49/51, en ergens anders misschien 52/48, maar over het algemeen zijn er toch echt evenveel mannetjes als vrouwtjes.

Hoe valt dit te combineren met polygamie? Niet. Want voor elke man die meerdere vrouwen heeft, blijven er enkele mannen over die onvermijdelijk geen enkele vrouw hebben, wat tot onlusten, haantjesgedrag en wellicht zelfs homoïsme leidt. Niet goed

In dit topic is het reeds enkele malen voorgesteld om de vrouw dan maar het recht te geven om er meerdere mannen op na te houden. Dit is echter geen werkbare oplossing, want het mag niet van de islam.

Wat nu? We moeten ergens een groep celibataire mannen vandaan zien te toveren: mannen die vrijwillig afzien van het bezit van een vrouw, waardoor andere mannen zonder problemen meer dan één vrouw kunnen nemen. Maar waar halen we celibataire mannen vandaan? Bij het christendom natuurlijk! Wil polygamie een kans van slagen hebben, dan moeten zoveel mogelijk mannen katholiek priester of monnik worden! Wie had kunnen denken dat het zó simpel zou zijn!

Zo zie je maar weer dat het christendom en de islam elkaar nodig hebben
  woensdag 13 juli 2005 @ 15:23:55 #36
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_28771274
Deksels, als BSB zo doorgaat met zijn hoogwaardige wetenschappelijke artikelen is ie binnen no-time de opvolger van Shouf Shouf Habibi of hoe heet die knakker ook al weer, die hoogleraar interculturele studies, minderheden en integratie aan de Universiteit van Leiden.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  woensdag 13 juli 2005 @ 15:37:03 #37
120675 Ronno
Core enzo
pi_28771656
ik mag toch hopen dat die essay niet serieus is bedoeld he?

die 'argumenten'
Why don't ya shut your goddamn mouth and play some music.
  woensdag 13 juli 2005 @ 19:57:31 #38
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_28778946
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 12:01 schreef buzzer het volgende:

[..]

Als in; het ene stuk stront stinkt gelukkig minder dan het andere stuk stront

Okee, late reactie.
  donderdag 14 juli 2005 @ 10:07:29 #39
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_28792692
Elektronische Van Dale, 1.4:
quote:
Essay
es-say
het; -s

1. niet te korte, voor een ruim publiek bestemde, subjectief gekleurde verhandeling over een wetenschappelijk of letterkundig onderwerp, gekenmerkt door goede, persoonlijke stijl
Kortom: ze moeten langer, BSB!
  donderdag 14 juli 2005 @ 11:56:35 #40
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_28795903
Vraagje BSB : Wat zie je eigenlijk als verschil tussen overspel en de "sighe" = een tijdelijk huwelijk.
In sommige landen is de sighe niets meer of minder dan geaccepteerde prostitutie middels een mondelinge overeenkomst voor de tijdelijke opvang van de vrouw in des huizes.

In Iran (=extreem voorbeeld) kunnen meisjes van 9 al uitgehuwelijkt worden middels een tijdelijke "sighe".
quote:
Bron : regime change iran

Iran temporary marriages on rise
The Islamic practice of "sighe" or temporary marriages - widely condemned by reformists and women's rights activists - is on the rise in Iran where the number of such unions increased by nine percent over the previous year. The custom allows men to establish the duration of the period - from two hours to 99 years - they want to remain "married" to a woman, and frees them from all obligation towards the women once it expires. Former Iranian president, Hojatolislam Ali Akbar Hashemi Rafsanjani, who is considered the favourite for elections later this year, has come out in favour of sighe marriages.

"It [a sighe] marriage, is an efficient answer [to the problem] of pre-marital sex," Rafsanjani has said. Sex outside marriage is prohibited under Iran's strict Islamist laws. Women and men who are found guilty of adultery face death by stoning - although this punishment has been applied less frequently in recent years.
Nee het westerse alternatief van een huwelijk "tot de dood ons scheidt", is toch een stuk humaner voor de vrouw (en haar ondersteuning in haar levensbehoefte). Hoewel de praktijk uitvoering van deze gedachte ook veel te wensen overlaat.

[PS] : De volgende keer iets meer laxerende humor in je Essay verwerken.

[ Bericht 2% gewijzigd door Drugshond op 14-07-2005 12:02:29 ]
  donderdag 14 juli 2005 @ 11:58:37 #41
29223 giMoz
M-Power empowered
pi_28795969
Er staat een hele grote straf op polygamie: Meerdere schoonmoeders
Het probleem van virussen spy- en adware is niet de browser maar bevind zich tussen toetsenbord en rugleuning.....
www.zoekopdekaart.nl
pi_28796031
ik mis nog de nadelen in je essay...
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_28796183
sterf toch met die kutessays van je.
underground forever baby
  donderdag 14 juli 2005 @ 12:07:03 #44
13462 BansheeBoy
pi_28796207
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 11:56 schreef Drugshond het volgende:
Vraagje BSB : Wat zie je eigenlijk als verschil tussen overspel en de "sighe" = een tijdelijk huwelijk.
Het zgn. genotshuwelijk (Mut3a) is in de Soennietische stroming van de Islam verboden. Bij de Sji-ieten komt dit wel nog veel voor inderdaad. Het is eigenlijk een manier om via een truukje alsnog "overspel" te kunnen plegen, door van te voren een contract op te stellen. Deze contracten zijn altijd van tijdelijke aard en is vanuit het oogpunt van lusten botvieren opgezet...

²
pi_28796290
quote:
- De eerste vrouw gaat meer van de man houden als hij er 1,2 of 3 vrouwen bijneemt. (Uiteraard middels het huwelijk omdat overspel uit den boze is)
Bewijs dat eens.
quote:
Klinkt prachtig, maar we leven hier niet in een ontwikkelingsland. Niemand hoeft hier te bedelen. Degenen die het wel doen kiezen er vaak zelf voor.

quote:
De mannen met een hoog libido kunnen toch op een wettige manier aan hun hitsigheid voldoen en hoeven hun lusten dus niet te botvieren op diversen middels overspelige praktijken
En na een tijdje raken deze mannen ook uitgekeken op hun zeven vrouwen en gaan ze alsnog vraamd met éen waar ze niet mee trouwen.
quote:
- Omdat de wereldbevolking toch meer vrouwen behuist dan mannen hebben veel vrouwen toch een kans te huwen. Het is dus oneerlijk en on-etisch om dit soort vrouwen uit te sluiten van het huwelijk door bv. polygamie te verbieden.
Dit komt doordat vrouwen ouder worden. Verder worden ongeveer even veel jongens als meisjes geboren. Ja, of je moet zeven verlepte 80 plussers willen huwen, dan gaat je theorie wel op.
quote:
Omdat de man in kwestie er meerdere partneressen op nahoudt zijn er vaak meer kinderen in het spel. Deze kinderen kunnen weer mooi gebruikt worden om stages te lopen en mazen in de arbeidsmarkt op te vullen.
En als deze vrouwen gewoon elk man met 1 man trouwen (dus man-vrouw relatie's) krijgen alle vrouwen net zo goed minstens een kind.
quote:
Hogere omzetten voor speelgoedzaken en pretparken omdat het de natuur is van ouders om deze (vele) kinderen te plezieren
Zoals ik al zei worden dus niet meer kinderen geboren uit een polygaam huwelijk.
  donderdag 14 juli 2005 @ 12:13:33 #46
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_28796373
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 12:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Het zgn. genotshuwelijk (Mut3a) is in de Soennietische stroming van de Islam verboden. Bij de Sji-ieten komt dit wel nog veel voor inderdaad. Het is eigenlijk een manier om via een truukje alsnog "overspel" te kunnen plegen, door van te voren een contract op te stellen. Deze contracten zijn altijd van tijdelijke aard en is vanuit het oogpunt van lusten botvieren opgezet...

²
Dat was ook een beetje mijn gedachtengang toen ik dit topic las. Maar ik wist niet dat er verschil zat in de Soennietische of Sjietische stroming met betrekking tot dit onderwerp.
Weer iets geleerd dus......
  donderdag 14 juli 2005 @ 15:40:55 #47
13462 BansheeBoy
pi_28803582
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 12:05 schreef Laton het volgende:
sterf toch met die kutessays van je.
Doe eens rustig ?

²
pi_28803730
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 15:40 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Doe eens rustig ?

²
Sorry, ik ventileerde.

underground forever baby
  donderdag 14 juli 2005 @ 16:01:01 #49
13462 BansheeBoy
pi_28804332
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 15:45 schreef Laton het volgende:

[..]

Sorry, ik ventileerde.

Kijk eens aan, dit doet me zeker deugd. Je kunt wel aardig zijn voor Moslims, als ik je maar op slinkse wijze overhaal

²
pi_28804434
een mooi stukje voor het ronde archief
  donderdag 14 juli 2005 @ 16:05:16 #51
13462 BansheeBoy
pi_28804481
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 16:03 schreef KermitKrul het volgende:
een mooi stukje voor het ronde archief
Dat vind ik dus ook. Ik heb er mijn best op gedaan, bedankt voor je waardering

²
pi_28804612

Raakt al aardig vol, je archief
pi_28804691
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 16:01 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Kijk eens aan, dit doet me zeker deugd. Je kunt wel aardig zijn voor Moslims, als ik je maar op slinkse wijze overhaal

²
Ik ben altijd aardig voor moslims anders kreeg ik hier op de hoek geen lamachun meer. Bovendien schopte de plaatselijke jeugd me dan tot moes.
underground forever baby
  donderdag 14 juli 2005 @ 16:17:15 #54
13462 BansheeBoy
pi_28804913
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 16:11 schreef Laton het volgende:

[..]

Ik ben altijd aardig voor moslims anders kreeg ik hier op de hoek geen lamachun meer. Bovendien schopte de plaatselijke jeugd me dan tot moes.
Zeg eerlijk, die Lahmacun mag er wezen

²
pi_28804964
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 16:17 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Zeg eerlijk, die Lahmacun mag er wezen

²
Hey liefde gaat door de maag.
underground forever baby
  donderdag 14 juli 2005 @ 16:21:28 #56
13462 BansheeBoy
pi_28805060
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 16:18 schreef Laton het volgende:

[..]

Hey liefde gaat door de maag.
Heerlijk zo'n lahmacun met sambal en komkommer/sla/tomaat Voor maar 1,50 !!!!

²
pi_28805104
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 16:21 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Heerlijk zo'n lahmacun met sambal en komkommer/sla/tomaat Voor maar 1,50 !!!!

²
Hoe is het mogelijk..zijn we het toch nog ergens over eens.
underground forever baby
  donderdag 14 juli 2005 @ 16:36:07 #58
13462 BansheeBoy
pi_28805530
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 16:22 schreef Laton het volgende:

[..]

Hoe is het mogelijk..zijn we het toch nog ergens over eens.
Niets menselijks is ons vreemd

²
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')