Deze man kun je helemaal het land niet uitzettenquote:Oppakken, land uitzetten etc etc
Nee, kon dat maar.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 08:55 schreef detulp050 het volgende:
Deze man kun je helemaal het land niet uitzetten
Liever een Amerikaanse, op een bepaald stukje niemandsland bijquote:
...is een landverrader. Een overloper.quote:
Het is notabene niet eens een moslim van oorsprong. Als iets zijn twisted mind kon overtuigen van het goede in het islamitische geloof, dat moet er toch ook iets zijn wat hem kan overtuigen dat waar hij nu mee bezig is écht niet kanquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:12 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Het is notabene niet eens een moslim van oorsprong. Als iets zijn twisted mind kon overtuigen van het goede in het islamitische geloof, dat moet er toch ook iets zijn wat hem kan overtuigen dat waar hij nu mee bezig is écht niet kan
http://www.telegraaf.nlquote:Voor 'Jilles', zoals hij vroeger heette, was de Golfoorlog aanleiding om op zijn veertiende verjaardag in Veghel een Turkse moskee binnen te gaan. Van de Ven zegt in een interview dat zijn gevoel van onbehagen al in de hoogste klassen van zijn katholieke basisschool was begonnen. Hij onderbrak zijn vwo om een jaar te studeren in Medina, Saudi-Arabië, het Hollywood van de islam. Later zegt hij over dat land dat het te slordig omgaat met de islam. " Al voer je 90 procent van de sharia (islamitische wetgeving) uit en 10 procent niet, dan ben je nog een ongelovige."
Een collaborateur noemen we dat.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:12 schreef Luger het volgende:
[..]
...is een landverrader. Een overloper.
Ik niet, dat is juist het gevaarlijke. Door het af te doen als een idioot lijkt het alsof je er geen aandacht aan hoeft/moet besteden. "Oh, hij is toch niet goed. Laat maar lullen" Zo wordt het voor mensen als hem wel erg makkelijk. Hitler was ook een idioot, maar de ellende die hij aanbracht wordt er niet minder om.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:24 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, ik noem het gewoon een losgeslagen idioot [afbeelding]
Als je leest dat hij op z'n 14 nar aanleiding van de golfoorlog voor het eerst een turkse moskee binnenstapte, ik denk dat dit individu gewoon totaal niet mee kon komen in de klas oid, geen vrienden, geen sociaal leven, had niet het gevoel dat hij ergens bij hoorde, maar zette zich in z'n hoofd af tegen iedereen die hem uitlachte. Stapt die gek een keer een moskee binnen, voelt zich daar welkom en voelt zich eindelijk ergens bij. Inderdaad zijn dat zulk typen het linkst. Elke nederlander staat voor diegenen die hem vroeger heeft gepest. Ik kijk niet raar op als mijn amateur-psychologie niet ver van de waarheid af ligt.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:36 schreef Snatched het volgende:
Dit soort gasten zijn het ergste uitschot van allemaal. Ze hebben waarschijnlijk het gevoel dat ze achterlopen op hun allochtone islamitische broeders,
Hoogstwaarschijnlijk schurkt jouw amateur-psychologie opwindend dicht tegen de waarheid aanquote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:40 schreef Redux het volgende:
[..]
Als je leest dat hij op z'n 14 nar aanleiding van de golfoorlog voor het eerst een turkse moskee binnenstapte, ik denk dat dit individu gewoon totaal niet mee kon komen in de klas oid, geen vrienden, geen sociaal leven, had niet het gevoel dat hij ergens bij hoorde, maar zette zich in z'n hoofd af tegen iedereen die hem uitlachte. Stapt die gek een keer een moskee binnen, voelt zich daar welkom en voelt zich eindelijk ergens bij. Inderdaad zijn dat zulk typen het linkst. Elke nederlander staat voor diegenen die hem vroeger heeft gepest. Ik kijk niet raar op als mijn amateur-psychologie niet ver van de waarheid af ligt.
En tevens @ Outkast:quote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:40 schreef Redux het volgende:
[..]
Als je leest dat hij op z'n 14 nar aanleiding van de golfoorlog voor het eerst een turkse moskee binnenstapte, ik denk dat dit individu gewoon totaal niet mee kon komen in de klas oid, geen vrienden, geen sociaal leven, had niet het gevoel dat hij ergens bij hoorde, maar zette zich in z'n hoofd af tegen iedereen die hem uitlachte. Stapt die gek een keer een moskee binnen, voelt zich daar welkom en voelt zich eindelijk ergens bij. Inderdaad zijn dat zulk typen het linkst. Elke nederlander staat voor diegenen die hem vroeger heeft gepest. Ik kijk niet raar op als mijn amateur-psychologie niet ver van de waarheid af ligt.
Die man waar jij het over hebt, de respectabele van der Ven die ik zelf ook ken en waar ik zelf ook lezingen van heb bijgewoond is gewoon een nobele Nederlandse Moslimman. Ik kan je verzekeren, en ik kan het weten, dat deze persoon nooit dit soort haatmeningen predikt.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 08:54 schreef Redux het volgende:
Vanmorgen op de radio was een stukkie van een interview met van der Ven waarin hij verklaarde de man niet te kennen en zich niet verantwoordelijk te voelen. -zou ik ook zeggen-
Oppakken die gast. 2 keer op zo'n manier in het nieuws komen en er MOET wel iets aan de hand zijn rondom dit personage. Oppakken, land uitzetten etc etc.
Ergens heeft het wel wat om hem masaal te lynchen, en dat dan internationaal uitzenden, als signaal naar alle militante moslims die tot dan toe nog plannen met nederland hadden.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:55 schreef Luger het volgende:
Juist Thalan.
Eigenlijk vind ik de Van der Ven-types nog erger dan de Samir As en Mohammed Bs. Van der Ven is namelijk een overloper, een verrader en daarom iemand die als 1e opgepakt zou moeten worden, juist daarom.
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Die man waar jij het over hebt, de respectabele van der Ven die ik zelf ook ken en waar ik zelf ook lezingen van heb bijgewoond is gewoon een nobele Nederlandse Moslimman. Ik kan je verzekeren, en ik kan het weten, dat deze persoon nooit dit soort haatmeningen predikt.
Sorry?quote:Hij noemt Nederland 'de kanker', vond het Afghanistan van de Taliban het enige echte islamitische land ter wereld en roept openlijk op tot de jihad. 'Internetimam' Abdul-Jabbar van de Ven bekeerde zich op zijn veertiende verjaardag tot de islam en heeft veel aanhang, vooral onder jongeren.
50 jaar geleden zou je hiervoor publiekelijk aan het spit geregen worden op het dorpsplein, besef je dat?quote:
Als afghanistan het enige échte islamistische land is, dan gaat hij toch lekker daar wonen?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:59 schreef Redux het volgende:
[..]
[..]
Sorry?
Ik ga even zoeken naar zijn preken op al-islaam.com. Kijken wat daar allemaal instaat.
Wij zijn degenen die rationeel kunnen denken. Als je zijn uitspraken leest of hoort, dan heb ik sterk het idee dat hij alleen nog maar tunnelvisie heeft en het vermogen tot rationeel denken en enige vorm van empathie wel kwijt is. Weinig kans dus dat een Nederlander hem een kogel tussen zijn ogen jaagt, alhoewel ik dit soort types weinig beter gun (en me daarmee ook nog eens tot hun niveau verlaag, verdommequote:Laten we er even vanuit gaan dat hij tot op een bepaald punt in staat is om rationeel te denken.
Dan moet hij zich dus beseffen dat ook wij normale mensen met normale gedachten zijn. Als wij (en met ons vele andere mensen) zijn gedrag als idioot bestempelen, dan moet hij wel weten dat hij tegen onze normen en waarden indruist. En normen en waarden zijn juist zo belangrijk voor een moslim.
Check hier maar: Lezingen van de nobele v/d Venquote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:59 schreef Redux het volgende:
[..]
[..]
Sorry?
Ik ga even zoeken naar zijn preken op al-islaam.com. Kijken wat daar allemaal instaat.
Jij vindt openlijk oproepen tot een jihad geen 'haatmening'?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Check hier maar: Lezingen van de nobele v/d Ven
He, BSB, op die link van jou staat een hééle mooie quote van Hadith die wel van toepassing is.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Check hier maar: Lezingen van de nobele v/d Ven
Zou jabbar daar niet wat aan hebben?quote:De Profeet (vzmh) zei: "Een onderdeel van het zijn van een goede Moslim is dat hij datgeen met rust laten wat hem niet aangaat." (Tiermidie)
quote:De Profeet (vzmh) zei: "Een onderdeel van het zijn van een goede Moslim is dat hij datgeen met rust laten wat hem niet aangaat." (Tiermidie)
Hoewel ik van mening ben dat Abdul Jabbar v/d Ven niet tactisch handelt vind ik het oproepen voor de Jihad op zich niet oproepen tot haat. Je moet dan wel begrijpen wat ik bedoel met Jihad. Jihad is niet het afslachten van onschuldige burgers, zoals bv. is gebeurt met ex-zeug wijlen Theo van G. Jihad is in eerste instantie de strijd met je eigen ziel om geen zondes te verrichten, ten 2de is het een "heilige oorlog" waarin je jezelf (of je geloof) verdedigen het uitgangspunt is en waarbij er geen onschuldigen mogen worden aangetast op welke manier dan ook. Ik ben dus wel degelijk voorstander van de Jihad in Palestina en in Tjetjenië. Maar uiteraard onder strikte voorwaardenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:04 schreef Redux het volgende:
[..]
Jij vindt openlijk oproepen tot een jihad geen 'haatmening'?
En weet de rest dat ook, want blijkbaar heeft Appie van der Ven wel degelijk een draagvlak, en om de een of andere reden voel ik aan mijn eksterogen dat hij een andere interpretatie heeft van de Jihad dan jijquote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoewel ik van mening ben dat Abdul Jabbar v/d Ven niet tactisch handelt vind ik het oproepen voor de Jihad op zich niet oproepen tot haat. Je moet dan wel begrijpen wat ik bedoel met Jihad. Jihad is niet het afslachten van onschuldige burgers, zoals bv. is gebeurt met ex-zeug wijlen Theo van G. Jihad is in eerste instantie de strijd met je eigen ziel om geen zondes te verrichten, ten 2de is het een "heilige oorlog" waarin je jezelf (of je geloof) verdedigen het uitgangspunt is en waarbij er geen onschuldigen mogen worden aangetast op welke manier dan ook. Ik ben dus wel degelijk voorstander van de Jihad in Palestina en in Tjetjenië. Maar uiteraard onder strikte voorwaarden
Ik ben het helemaal niet met je eens. Ik bedoel er niet mee dat we hem niet als idioot moeten bestempelen, omdat we bang voor hem zijn. Ik vindt dat je je vijanden niet moet onderschatten. Ook al is hij een idioot hij kan gevaarlijk zijn. Ben ik er bang voor? Nee.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:50 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
En tevens @ Outkast:
Waarom mag hij niet weten dat wij dit zien als het gedrag van een idioot? Moeten wij bang voor hem zijn?
Laten we er even vanuit gaan dat hij tot op een bepaald punt in staat is om rationeel te denken.
Dan moet hij zich dus beseffen dat ook wij normale mensen met normale gedachten zijn. Als wij (en met ons vele andere mensen) zijn gedrag als idioot bestempelen, dan moet hij wel weten dat hij tegen onze normen en waarden indruist. En normen en waarden zijn juist zo belangrijk voor een moslim.
Ten 2e, als hij zo doorgaat met bedreigen en mogelijk moorden, dan moet zelfs hij inzien dat hij zelf ook in een gevaarlijke positie terechtkomt. Hij zal snappen dat elk mens een breekpunt heeft, en als hij dat bereikt, is de kans groot dat een van zijn "niet"-aanhangers hem opzoekt en een stuk lood door zijn voorhoofd jaagt.
Dat moet inmiddels toch wel bekend zijn bij jequote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:16 schreef SCH het volgende:
Jezus, wat een stormfront reacties hier zeg
Mwa, als ik van der Ven in het elfde uur zie verkondigen dat hij het niet erg zou vinden als wilders dood gaat, een paar maanden later de naam van der Ven hoor vallen bij een bericht waarin wordt verteld dat er een dodenlijst is opgesteld, dan kan ik me niet voorstellen dat de jihad die van der Ven oproept vredelievend is.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoewel ik van mening ben dat Abdul Jabbar v/d Ven niet tactisch handelt vind ik het oproepen voor de Jihad op zich niet oproepen tot haat. Je moet dan wel begrijpen wat ik bedoel met Jihad. Jihad is niet het afslachten van onschuldige burgers, zoals bv. is gebeurt met ex-zeug wijlen Theo van G. Jihad is in eerste instantie de strijd met je eigen ziel om geen zondes te verrichten, ten 2de is het een "heilige oorlog" waarin je jezelf (of je geloof) verdedigen het uitgangspunt is en waarbij er geen onschuldigen mogen worden aangetast op welke manier dan ook. Ik ben dus wel degelijk voorstander van de Jihad in Palestina en in Tjetjenië. Maar uiteraard onder strikte voorwaarden
BSB, zou je even inhoudelijk willen reageren op de quote van de profeet die wij jou net onder de aandacht brachten?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat moet inmiddels toch wel bekend zijn bij je
Hoe zou jij graag willen dat hier gereageerd wordt dan?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:16 schreef SCH het volgende:
Ik doel ook op jou hoor.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat moet inmiddels toch wel bekend zijn bij je
Inderdaad, we zouden deze opruiende landverrader moeten knuffelen. Misschien heeft hij een slechte jeugd gehadquote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:16 schreef SCH het volgende:
De grote vraag voor ons is nu, welke oplossing willen wij aandragen. Onze oplossing heeft als eis dat er liefst niemand bij sneuvelt, dat alle partijen duidelijk word dat deze "oorlog" geen zin heeft, en dat nederland gewoon nederland blijft, zonder dat 1 of andere beweging zijn geloof en of zin doordrijft een de nederlandse samenleving, want daar zit nederland niet op te wachten.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:18 schreef OutKast het volgende:
[..]
Maar je moet het niet onderschatten. Hoe meer mensen hem als idioot bestempelen hoe meer je hem voed. Zijn normen en waarden past hij aan naar wat hem uitkomt. Ik neem hem wel serieus en ik schat hem in als iemand met een goed stel hersens, dat hij ze verkeerd gebruikt is een ander verhaal. Ik denk dat hij dondersgoed beseft dat hij ook een kogel kan krijgen, maar dat maakt hem niet uit. Hij is geenidioot, hij is a man on a mission. En die zijn het gevaarlijkst. En nogmaals, ik ben alles behalve bang.
Ja tuurlijk jongen. Ik ben de beroerdste nietquote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:23 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
BSB, zou je even inhoudelijk willen reageren op de quote van de profeet die wij jou net onder de aandacht brachten?
Dat is een correcte overlevering en daar sta ik dan ook 110% achter. Alleen moet je wel de context begrijpen van deze overlevering. Het is waarschijnlijk een overlevering die specifiek gericht is op een bepaalde situatie. We moeten dus niet gelijk aan nemen dat dit deze hadith algemeen is. Maar het zou wel kunnen, ik ken de context nl. nietquote:De Profeet (vzmh) zei: "Een onderdeel van het zijn van een goede Moslim is dat hij datgeen met rust laten wat hem niet aangaat." (Tiermidie)
Wie post dat hij gelynched moet worden, is niet veel beter dan vd Ven.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:24 schreef Redux het volgende:
[..]
Hoe zou jij graag willen dat hier gereageerd wordt dan?
Dat meen je niet serieus ? Dat kan gewoon niet. Waar zie je mij in dit topic (of waar dan ook) Stormfront-reacties plaatsen ?quote:
Je zegt 'reacties'. Welke posts hebben het over lynchen?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Wie post dat hij gelynched moet worden, is niet veel beter dan vd Ven.
Ik zou dit topic nooit zo geopend hebben en zie er de meerwaarde niet zo van in.
Je kent de context niet, maar toch sta je er 110% achter?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja tuurlijk jongen. Ik ben de beroerdste niet
[..]
Dat is een correcte overlevering en daar sta ik dan ook 110% achter. Alleen moet je wel de context begrijpen van deze overlevering. Het is waarschijnlijk een overlevering die specifiek gericht is op een bepaalde situatie. We moeten dus niet gelijk aan nemen dat dit deze hadith algemeen is. Maar het zou wel kunnen, ik ken de context nl. niet
De context is de wereldquote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
[..]
Dat is een correcte overlevering en daar sta ik dan ook 110% achter. Alleen moet je wel de context begrijpen van deze overlevering. Het is waarschijnlijk een overlevering die specifiek gericht is op een bepaalde situatie. We moeten dus niet gelijk aan nemen dat dit deze hadith algemeen is. Maar het zou wel kunnen, ik ken de context nl. niet
Oke, dat is leuk in fairy-tale land, zo'n oplossing. Maar is het reeël? In mijn ogen niet. Iemand die zo verblind is door haat, en zo overtuigd is van zijn gelijk kun je volgens mij niet op die manier overtuigen. Je kan Osamam toch ook niet d.m.v. een goed gesprek en de uitleg dat het zo niet zal werken overtuigen dat hij maar moet stoppen. Of de Taliban leg je dat toch ook niet zo uit?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:26 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
De grote vraag voor ons is nu, welke oplossing willen wij aandragen. Onze oplossing heeft als eis dat er liefst niemand bij sneuvelt, dat alle partijen duidelijk word dat deze "oorlog" geen zin heeft, en dat nederland gewoon nederland blijft, zonder dat 1 of andere beweging zijn geloof en of zin doordrijft een de nederlandse samenleving, want daar zit nederland niet op te wachten.
Als je zo graag een land wil bekeren, pak dan een land dat verlegen zit om een leider.
Nee man. Ik ben hardstikke vredelievend. Sinds kort heb ik zelfs een referentie, Drugshond, die komt ook hier op het forum en is een collega van me. Ik doe geen vlieg kwaad hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:28 schreef Dallie_v1.02 het volgende:
nou eh beste Banshee, als ik zo jouw meningen en jouw opvattingen over de gode moslimman vd Ven lees is het maar goed dat we nooit tegen elkaar gaan handje drukken.
...of iets in die strekking.
![]()
![]()
Hij die zonder zonde is werpe de eerste steenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat meen je niet serieus ? Dat kan gewoon niet. Waar zie je mij in dit topic (of waar dan ook) Stormfront-reacties plaatsen ?
Heb je concrete voorbeelden (quotes o.i.d.) ?
Dat is de meest vage verklaring die ik ooit gezien heb. Wat ik ermee probeer te zeggen, is dat het politieke bewind in nederland v/d ven niet meer aangaat dan alle andere nederlanders. Hij heeft stemrecht, net als de rest, en het recht om de politiek in te gaan als hij voelt dat hij wat voor nederland kan beteken. Buiten dan, is het niet zijn pakkie-an. En dus moet hij zich er niet mee bemoeien. Als hij dat wel wil, moet hij dat op de voorgeschreven manier doen.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik sta onvoorwaardelijk achter elke correcte (sahih) overlevering/hadith en elk Koran-vers, ongeacht of ik de betekenis of de context ken. Dit is nl. een plicht voor elke Moslim. Je kunt niet het ene wel nemen en het andere niet.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:29 schreef Redux het volgende:
[..]
Je kent de context niet, maar toch sta je er 110% achter?![]()
Zelfs de Dikke van Dale kent dat woord niet. Wat betekent het ?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:37 schreef Dallie_v1.02 het volgende:
de meeste moslim extremisten zijn vredelievend zolang het niet om de infidels gaat.
Officieel volgens mij "ongelovige", maar in deze context denk ik dat hij diegene bedoelt die het geloof "misbruiken".quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zelfs de Dikke van Dale kent dat woord niet. Wat betekent het ?
Ok al predikt het haat?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik sta onvoorwaardelijk achter elke correcte (sahih) overlevering/hadith en elk Koran-vers, ongeacht of ik de betekenis of de context ken. Dit is nl. een plicht voor elke Moslim. Je kunt niet het ene wel nemen en het andere niet.
Alles wat in de Koran staat of in de Hadith sta ik voor de volle 121% achterquote:
Ja, da's mooi, maar we hebben het hier over van der Ven, die hele andere dingen predikt. Daar sta je ook 121% achter?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Alles wat in de Koran staat of in de Hadith sta ik voor de volle 121% achter
Over wie heb je het? Over v/d Ven ? Welke 15 minuten of fame heeft hij dan ?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:46 schreef OutKast het volgende:
Ik denk trouwens ook dat hij enorm kickt op zijn 15 minutes of fame die hij nu heeft. Dit is voor hem sweet revenge. Iedereen die hij zo haat kan hij nu laten zien dat hij hen haat. Ergo, hij is een attention-whore en daar kun je altijd leuk op inspelen.
Dat komt behoorlijk stupide op mij over eerlijk gezegd. Je denkt dus helemaal niet na of het wel reëel is? Het is gewoon Befehl ist Befehl voor je?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik sta onvoorwaardelijk achter elke correcte (sahih) overlevering/hadith en elk Koran-vers, ongeacht of ik de betekenis of de context ken. Dit is nl. een plicht voor elke Moslim. Je kunt niet het ene wel nemen en het andere niet.
Nee idd en mocht hij nog iets homo-onvriendelijks zeggen dan kan je hem natuurlijk wel opbellen en bedreigen toch?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Wie post dat hij gelynched moet worden, is niet veel beter dan vd Ven.
Ik zou dit topic nooit zo geopend hebben en zie er de meerwaarde niet zo van in.
Ik denk wel na of het reëel is of niet. Maar de uitkomst van dat denken is irrelevant. Ik neem het voor 100% waarheid aanquote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:02 schreef Lod het volgende:
[..]
Dat komt behoorlijk stupide op mij over eerlijk gezegd. Je denkt dus helemaal niet na of het wel reëel is? Het is gewoon Befehl ist Befehl voor je?
Ook alles wat van der Ven predikt of verkondigt?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik denk wel na of het reëel is of niet. Maar de uitkomst van dat denken is irrelevant. Ik neem het voor 100% waarheid aan
Dus denken is overbodig en enige vorm van kritisch analyseren ook?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik denk wel na of het reëel is of niet. Maar de uitkomst van dat denken is irrelevant. Ik neem het voor 100% waarheid aan
Dat wou ik zeggen, want voor leven heb je als je blindelings de orders van iemand moet opvolgen. De hele grondwet hier in nederland is gebaseerd op het feit dat je tot in zekere zin je eigen lot bepaalt. Niet een over andere schapenherder.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:08 schreef Snatched het volgende:
[..]
Dus denken is overbodig en enige vorm van kritisch analyseren ook?
Kortom; gewoon als een stel hersenloze schapen achter de leider aan?
Als je niet mee kan komen wordt je een klas teruggezet. Beter je best doen, BSB! Anders haal je het niet!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Over wie heb je het? Over v/d Ven ? Welke 15 minuten of fame heeft hij dan ?
Verklaar je nader
Im was even eten. Dat moet ook gebeuren hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:22 schreef Redux het volgende:
BSB is hem alweer gepeert, was te verwachten..
Hij kan zich niet in twintig topics tegelijkertijd verdedigen he?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:22 schreef Redux het volgende:
BSB is hem alweer gepeert, was te verwachten..
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:05 schreef JohnDope het volgende:
Ik hoor net op rtlZ dat van der Ven waarschijnlijk toestemming heeft gegeven aan Jason voor aanslagen. Dat hadden ze uit jasons computer gevist.
Ik schrok al, gelukkig maar.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Im was even eten. Dat moet ook gebeuren hoor
Er zijn inderdaad wat mensen van wie ik het niet erg zou vinden als ze aan een natuurlijke dood zouden sterven z.s.m.: o.a. Ariël "ik ben een wezel" Sharon en nog wat anderen. Maar om daar nu een lijstje van te maken vind ik nutteloos en tijdverdrijvend, heeft geen zin dusquote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:20 schreef Dallie_v1.02 het volgende:
ja en BSB is nu een dodenlijstje aan het maken.
Word je niet door Allah gevoed, dan?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Im was even eten. Dat moet ook gebeuren hoor
Ik hoef me nergens voor te verdedigen gelukkig. Maar dat weet je zelf ookquote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:38 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Hij kan zich niet in twintig topics tegelijkertijd verdedigen he?
Geduld is een schone zaak...
quote:
Je spreekt de woorden van Allah, dus die zal wel voor je in de bres springen, niet?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik hoef me nergens voor te verdedigen gelukkig. Maar dat weet je zelf ook
Oh jah: respect !
Leuk dat je een klein bijzaakje uit de OT pakt om op basis daarvan het topic op slot te gooienquote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:07 schreef Chadi het volgende:
matig stuk dat nergens op gebasseerd is. iedereen kan roepen dat ie ene boete heeft gekregen voor een sticker. geloof er geen reet van.
slotje!
Ga nou geen lastige vragen aan hem stellen....quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat meen je niet serieus ? Dat kan gewoon niet. Waar zie je mij in dit topic (of waar dan ook) Stormfront-reacties plaatsen ?
Ga nou geen lastige vragen aan hem stellen....quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als je niets zinvols weet in te brengen post dan niet. Het is stuitend dat jij doelbewust bezig bent zowat elke topic met dezelfde nietszeggende reacties te vernachelen. In het topic 'de ideologische leegte van de sociaal-democratie' deed je precies hetzelfde. Gelukkig heeft de mod dit vroegtijdig opgemerkt en jouw reacties "weggezuiverd".quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik open dit topic omdat ik me erger aan het standpunt van de in het nieuws zijnde moslims. Ik wens daar graag over te discussieren, en dat is wat wij fokkers hier doen.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:31 schreef multatuli het volgende:
Onbegrijpelijk warhoofdig topic. BSB moet single handed 1,2 miljard moslims verdedigen, van der Ven is lang geleden in iemands chatlog terechtgekomen maar wordt nu beschuldig van 15 minutes of fame en er is iets vaags met een sticker. Oh ja, en een paar mensen verkondigen hun blinde haat, maar die storen zich toch al nooit aan het onderwerp.
Misschien kan het topic naar ONZ?
ik dacht dat goede moslims niets slechts over de doden mochten zeggen?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
BSB is zwaar geintegreerdquote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:39 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik dacht dat goede moslims niets slechts over de doden mochten zeggen?![]()
Ik vind v/d V. een oproerkraaier en een stemmingmaker![]()
en kom nu niet weer met dat er gebasht wordt, als je Van G. een ex-zeug noemt, ga je net zo ver als iemand die zegt dat een moslim crimineel is![]()
Hoe ik het breng is gewoon een feitelijke weergave, het is nl. vrij algemeen bekend dat wijlen Theo van G. best "gezet" was, en daarbij is mijn of jouw mening niet eens zo van belangquote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:39 schreef Het_hupt het volgende:
en kom nu niet weer met dat er gebasht wordt, als je Van G. een ex-zeug noemt, ga je net zo ver als iemand die zegt dat een moslim crimineel is![]()
Jij bent ietwat elitair. Misschien is het handig als je iets probeert toe te voegen aan de discussie in plaats van zelf wat wild om je heen mekkeren om zo intelligent over te komen?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:31 schreef multatuli het volgende:
Onbegrijpelijk warhoofdig topic. BSB moet single handed 1,2 miljard moslims verdedigen, van der Ven is lang geleden in iemands chatlog terechtgekomen maar wordt nu beschuldig van 15 minutes of fame en er is iets vaags met een sticker. Oh ja, en een paar mensen verkondigen hun blinde haat, maar die storen zich toch al nooit aan het onderwerp.
Misschien kan het topic naar ONZ?
Inderdaad ja. Al die zwaar irritante mensen die gaan lopen huilen over het topic zelf. Ga dan gewoon weg, reageer niet, ga ping-pong spelen met een banaan of iets anders, maar blijf gewoon weg.quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:11 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
Beste Outkast, alle begrip voor jouw reactie. Negeer Bansheeboy, dat is maar een aandachtsmoslim. Hij is het niet waard.
Negeren!
Dit soort varkens zeugen herbergt dit land nou. Hij vertelt gewoon dat de jihad eigenlijk niks anders is dan een heidebloempje. Er is niks mis met de jihad toch? Ik bedoel hij ziet nog eens niet het kwaad van wat hij zelf (over)typt.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Voordat we in discussie gaan over of de Jihad goed of slecht is wil ik eerst van JOU horen wat jij onder Jihad verstaat. Dit is belangrijk voor de discours anders praten we nl. langs elkaar.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:30 schreef stormW het volgende:
[..]
Hij vertelt gewoon dat de jihad eigenlijk niks anders is dan een heidebloempje. Er is niks mis met de jihad toch?
Het enige juiste woord....quote:
uuuuh bansheeboy................snotneus.......wat weet jij van de islam dan dat je lappen tekst overtypt. .......quote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Voordat we in discussie gaan over of de Jihad goed of slecht is wil ik eerst van JOU horen wat jij onder Jihad verstaat. Dit is belangrijk voor de discours anders praten we nl. langs elkaar.
Iemand die gezet is een zeug noemen is hetzelfde als een negeroïde persoon een roetmop noemen.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoe ik het breng is gewoon een feitelijke weergave, het is nl. vrij algemeen bekend dat wijlen Theo van G. best "gezet" was, en daarbij is mijn of jouw mening niet eens zo van belang
zwaktebod.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Voordat we in discussie gaan over of de Jihad goed of slecht is wil ik eerst van JOU horen wat jij onder Jihad verstaat. Dit is belangrijk voor de discours anders praten we nl. langs elkaar.
Voor zover ik snel kan vinden, betekent Jihad letterlijk 'gewapende strijd'. Nogal in schril contrast met jouw omschrijving, vind je zelf ook niet? Dit is een milde omschrijving:quote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Bronquote:Het woord djihaad is afgeleid van djahd of djuhd, hetgeen betekent: vermogen, inspanning of kracht. Djihaad en mudjahida betekenen: het inspannen van eigen kracht bij het afslaan van de vijand (R.). Dezelfde autoriteit zegt verder: "Er zijn drie soorten djihaad, nl. het voeren van een strijd:
tegen een zichtbare vijand
tegen de duivel, en
tegen zichzelf (nafs)".
Ik ben zelf Moslim. En ik type echt niks over. Het is me een raadsel waarom je dat denktquote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:52 schreef stormW het volgende:
[..]
uuuuh bansheeboy................snotneus.......wat weet jij van de islam dan dat je lappen tekst overtypt. .......
Neen, dat weet ik niet. Ik weet wel dat hij een oprechte en nobele jongen is die wat fouten heeft in zijn geloofsleer. Respect is het uitgangspuntquote:jij weet net als ik dat van de ven een domme ezel is dus houd op met blaten.
Dat zie je verkeerd. Ik wil gerust uitleggen dat ik niet tegen JIhad ben e.d. Maar er is dan een kans aanwezig dat men er hier andere ideeën op nahoudt wat betreffende de betekenis van Jihaad. Dus voordat ik dat zeg moeten we het eerst eens zijn over de terminologiequote:
Hebben ze jou ook weer toegelaten hier?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Die man waar jij het over hebt, de respectabele van der Ven die ik zelf ook ken en waar ik zelf ook lezingen van heb bijgewoond is gewoon een nobele Nederlandse Moslimman. Ik kan je verzekeren, en ik kan het weten, dat deze persoon nooit dit soort haatmeningen predikt.
Mocht blijken dat ik toch ongelijk heb (wat me zo goed als onmogelijk lijkt) moet er uiteraard eerst een onderzoek komen alvorens we overgaan tot de acties die jij in gedachte hebt.
Uiteraard spreekt het tevens in je nadeel dat je bij voorbaat al suggereert dan de nobele v/d Ven aan het liegen is
Eindelijk iemand die het snapt.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:13 schreef stormW het volgende:
Ik ben turk, maar dat zie je aan mijn onderschrift.
Jou pro islam fundamentalisme en anti Nederland mentaliteit is niet representatief voor de merendeel van de Marokkanen. jij bent mede veroorzaker van het beeld van een grote groep mensen.
Uitgerekend jij zou het tegendeel moeten bewijzen. Niemand ontneemt jou je geloof. Maar jij spreekt vol lof over de jihad. Dat moet je veranderen. Wat heb jij te maken uit een citaat die uit de bergen van Afghanistan geroepen worden te maken. wat heb jij met citaten te maken die in Israel geroepen worden te maken omdat de joden daar in conflict zijn met Palestijnen. die onvrede hoef jij hier niet voort te zetten door Nederlanders met de jihad te bestrijken. Gasten als van de ven zijn excessen.
Als de Arabische wereld nu geen problemen hadden gehad met de Amerikanen en het westen dan waren landen als Marokko de pineut geweest omdat deze in de leer van de islam zoals die nu geroepen worden na Turkije de meest ongelovige islamitische landen geweest en waren ze vanuit Libie allang binnen gevallen en opgevreten door dat tuig. En dan vergeet je het soennitisch en sjitisch (grote) probleem.
Is dat alles wat nederland voor je betekent? Rot dan maar gauw weer opquote:Ik verheerlijk Nederland juist vaak, vanwege de financiële voordelen die het biedt.
Ik ben hier geboren en ik heb de Nederlandse nationaliteit, dus waar moet ik dan heen volgens jouquote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:38 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Is dat alles wat nederland voor je betekent? Rot dan maar gauw weer op
Maar serieus, is Nederland voor jou niet meer dan een land waar je toevallig geboren bent en je hier alleen nog vertoeft omdat het hier financieel aantrekkelijk is?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben hier geboren en ik heb de Nederlandse nationaliteit, dus waar moet ik dan heen volgens jou
terugredenerend omgekeerd vingerwijzen. Het is natuurlijk zo dat als vG. iemand een Geitenneuker noemt hij best als ex-zeug door het leven mag gaanquote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:39 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik dacht dat goede moslims niets slechts over de doden mochten zeggen?![]()
Ik vind v/d V. een oproerkraaier en een stemmingmaker![]()
Dus ff de lijn doortrekken........."Rechts-extreme" mensen zijn ook oprecht en nobel, maar hebben wat fouten in hun overtuiging?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:58 schreef BansheeBoy het volgende:
Neen, dat weet ik niet. Ik weet wel dat hij een oprechte en nobele jongen is die wat fouten heeft in zijn geloofsleer. Respect is het uitgangspunt
Hij zou het zelfs aanmoedigen, het uitten van je mening was hem heilig, hoe hard die ook kon zijn.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:23 schreef Re het volgende:
[..]
terugredenerend omgekeerd vingerwijzen. Het is natuurlijk zo dat als vG. iemand een Geitenneuker noemt hij best als ex-zeug door het leven mag gaan, denk niet dat Theo daar enig bezwaar tegen had
Toch niet als overspelige uit de kast van de buurvrouw, wel?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:57 schreef Re het volgende:
vandaag of morgen komt tie uit de kast denk ik
Tijdens de velerei discussies gaf Bansheeboy aan dat zijn Nederlandse paspoort niks meer is dan een bijkomende handigheid. Sneu, ja, heel triest voor onze staat.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:23 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Maar serieus, is Nederland voor jou niet meer dan een land waar je toevallig geboren bent en je hier alleen nog vertoeft omdat het hier financieel aantrekkelijk is?
Het was geen poging om intelligent over te komen, maar een uiting van mijn verbazing over dit topic dat over alles en niets gaat. Ik kon en kan niet vinden waarom dit in NWS staat.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:05 schreef OutKast het volgende:
[..]
Jij bent ietwat elitair. Misschien is het handig als je iets probeert toe te voegen aan de discussie in plaats van zelf wat wild om je heen mekkeren om zo intelligent over te komen?
- Niemand vraagt of BSB alle moslims wil verdedigen
- van der Ven is niet lang geleden in iemands chatlog terechtgekomen, maar heeft een aantal zeer verontrustende uitspraken gedaan
- van der Ven is duidelijk aandachtsgeil en heeft nu zijn 15 minutes of fame en geniet daar duidelijk van, dat is wel duidelijk neem ik aan?
Is het zo moeilijk? Of snap je het wel maar wil je graag intelligent doen en ga je daarom uit de hoogte doen in de hoop dat je ego zich dan boven de rest blijft voelen? Wat is het toch dat mensen als jij beweegt te reageren in een topic als deze?
Als het je niet aanspreekt of niet bevalt of je snapt het niet dan lees je het toch gewoon niet?
yep.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 20:33 schreef Dr_Crouton het volgende:
Ach, ik wens wel vaker mensen dood, V/d Ven doet niks nieuws.
Alleen de politie die die vrouw een boete gaf wegens 'opruiend' gedrag is nogal tekenend.
Ik vrees in dit geval dat zelfs "levensgevaarlijk" een understatement is. "Staatsgevaarlijk" dekt de lading beter.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:50 schreef buzzer het volgende:
[..]
Het enige juiste woord....
Zijn naam duikt steeds vaker p in crimineel verband, het wordt tijd dat er eens een heel diepgravand onderzoek naar deze man komt, volgens mij is hij levensgevaarlijk.
Ja, maar jij bent dan ook gewoon een simpel fok usertje wat niet op het 11de uur komt.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 20:33 schreef Dr_Crouton het volgende:
Ach, ik wens wel vaker mensen dood, V/d Ven doet niks nieuws.
De logs van de chats en de tegenstrijdige verklaringen die Van der Ven zelf heeft gegeven maken hem niet minder verdacht zullen we maar zeggen...quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:56 schreef Razz_Gul het volgende:
Iedereen gaat er nu zonder meer van uit dat de verdachtmakingen richting v.d Ven kloppen en Jason W. zonder meer de waarheid spreekt aangezien een millitante moslim nooit zonder aansporing /opruiing zijn werk verrichtIs het nooit bij jullie opgekomen dat een opgepakte bange crimineel cq. potentiele terrorist de schuld in eerste instantie nooit in zijn schoenen laat schuiven en altijd medeplichtingen bij zal betrekken of desnoods verzinnen zolang het geloofwaardig genoeg is ? v.d Ven is de beruchtste moslim van dit moment met een gezicht (op moh.B na natuurlijk) waar justitie geen vat op kan krijgen , lijkt mij dus 'logisch' dat die verdachten zich proberen te wassen in onschuld door v.d Ven erbij te lappen , hij is ook 'geestelijk werker' dus in die hoedanigheid lijkt hij me perfecte alibi voor die shariafetisjiten. Ja het is ook 'logisch' dat v.d Ven zegt zich niet verantwoordelijk te voelen omdat er een mogelijkheid bestaat dat hij dat ook niet is ? Je gaat ook niet SlaYer achter tralies zetten omdat een zij 'zingen' over moord en verderf en een seriemoordenaar daar toevallig een fan van is ....
slap voorbeeld dat laatste maar t punt lijkt mij duidelijk
Die gast moet echt tegen de muur. Dan maar wat minder democratisch.quote:
Als hij Nederland 'de kanker' vindt, laat hem maar rapido naar z'n beloofde Mekkaquote:Boeken waarin tot het doden van homoseksuelen wordt opgeroepen roemt hij, en Van de Ven noemt Nederland ‘de kanker’.
Da's waar. Op tv is het wel schokkender, vooral als je ook nog eens uiterlijke aankleding er out of place bij zit.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 09:54 schreef Redux het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent dan ook gewoon een simpel fok usertje wat niet op het 11de uur komt.
Heeft hij een mes op je keel gezet ofzo?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:02 schreef HTT-Thalan het volgende:
Oja, bericht aan die baarddragende predikant:
Als wij (christenen, katholieken, welk geloof je hiervoor ook aanhing) jou de vrijheid gaven te bekeren naar het moslimgeloof, waarom geef jij ons dan niet de vrijheid ons eigen geloof aan te hangen? Waarom moeten wij nu ineens allemaal volgen naar jouw geloof? Wij gaven jou die vrijheid, laat jij ons die ook houden.
Jihad heeft niets te maken met het doden van onshuldigen.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:30 schreef stormW het volgende:
[..]
Dit soort varkens zeugen herbergt dit land nou. Hij vertelt gewoon dat de jihad eigenlijk niks anders is dan een heidebloempje. Er is niks mis met de jihad toch? Ik bedoel hij ziet nog eens niet het kwaad van wat hij zelf (over)typt.
Wat is Nederland voor jou dan?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:23 schreef Elgigante het volgende:
Maar serieus, is Nederland voor jou niet meer dan een land waar je toevallig geboren bent en je hier alleen nog vertoeft omdat het hier financieel aantrekkelijk is?
Ja uh ik weet het nietquote:Op vrijdag 28 januari 2005 08:51 schreef HTT-Thalan het volgende:
Een oude vrouw krijgt een boete voor een sticker vanwege "opruiend gedrag".
Waarom krijgt jabbar dan geen boete? Waarom word hij dan niet aangepakt?
Dat geloof ik niet. Íedere gelovige heeft wel een moment in z'n leven waarop zijn geloof wankelt. Als je mens bent, heb je gewoon je twijfels, heb je je gevoelens, heb je je alles wat je mens maakt. Mensen kan je echt wel nieuw gedrag of nieuw denken aanleren, net zoals je jezelf dat kan aanleren. Ieder mens kan zich los maken van zijn oude gewoonten, oude denkpatronen. Ik weet het, ik ben ermee bezig.quote:Weet je waar ik nog het meest bang van word? Mensen die je niets kunt vertellen. Als jij een klein kind een ander kind ziet slaan, kun je hem uitleggen dat dat fout is. Zo'n kind leert daarvan als hij groter word. Als je je zoon of zus boos ziet worden omdat ze niet met de magnetron om kan gaan, dan leer je haar dat, en dat onthoudt ze.
Wanneer je echter iemand voor je hebt die uit een bepaalde overtuiging meent dat hij mag moorden en roven, zoals de besproken persoon, dan kun je praten als brugman, hij zal niet overtuigd zijn, want hij gelooft dat het zijn recht is. Er is geen woord in de wereld dat deze man zal overtuigen van het feit dat hij als inwoner van nederland dezelfde rechten heeft als elke andere nederlander, of inwoner van.
Hoeft helemaal niet minder democratisch te zijn. Het is toch ook democratie wanneer het merendeel van de bevolking deze mening met je deelt?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 12:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Die gast moet echt tegen de muur. Dan maar wat minder democratisch.
WAAR ????????????????????????????????????????????????quote:Op zondag 30 januari 2005 14:22 schreef Meki het volgende:
De ene beschuldiging naar de andere wordt mij om de oren gesmeten, en zo ook
gisteren weer een poging om mij zwart te maken. Een wilde puber roept iets
op het internet, en meteen wordt dat als een feit weergegeven in de media.
Dat is in de Islamitische wetgeving toch wel wat strenger geregeld,
wal-hamdoe lillaah. Hieronder treffen jullie de verklaring aan zoals ik die
gisteren naar NOVA heb gestuurd, om proberen goed te maken wat een stel
malloten proberen stuk te maken. Voor alle duidelijkheid aan eenieder die
lezingen van mij bijwoont of vragen aan mij stelt: ik ben GEEN grote
geleerde of moeftie wiens uitspraken gevolgd moeten worden, al ontken ik
hier dat ik de uitspraak heb gedaan zoals Jason W. dat heeft beweerd. Voor
al jullie actuele en ingewikkelde vragen dienen jullie je te wenden tot de
bekende 'oelemaa van deze oemmah, en niet tot simpele studentjes als ik. En
dan nu mijn verklaring tegenover NOVA:
http://supermeki.blogspot(...)t-nieuwe-feiten.htmlquote:Op zondag 30 januari 2005 16:40 schreef ikkemem het volgende:
[..]
WAAR ????????????????????????????????????????????????![]()
Dat had ik gisteren al gelezen.quote:Op zondag 30 januari 2005 17:17 schreef Meki het volgende:
[..]
http://supermeki.blogspot(...)t-nieuwe-feiten.html
hier
ik ben ook niet domquote:Op zondag 30 januari 2005 17:33 schreef ikkemem het volgende:
[..]
Dat had ik gisteren al gelezen.
Liegen is ook een vak.
Er komen steeds meer feiten dat hij niet helemaal zuiver op de graad is.
En om dat hij jouw een mailtje stuurt is het Waar.
Kom nou zo dom ben ik niet hoor.
Jij misschien wel.![]()
Het moet niet gekker wordenquote:Op zondag 30 januari 2005 01:54 schreef pur33 het volgende:
Volgens mij is die BSB gewoon een kloon van v/d ven.![]()
![]()
http://www.tiscali.nl/content/article/nbinn/121219.htmquote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mocht blijken dat ik toch ongelijk heb (wat me zo goed als onmogelijk lijkt) moet er uiteraard eerst een onderzoek komen alvorens we overgaan tot de acties die jij in gedachte hebt.
Uiteraard spreekt het tevens in je nadeel dat je bij voorbaat al suggereert dan de nobele v/d Ven aan het liegen is
??? Ik mis iets ? Wat hebben de vrienden van een tasjesdief dan met mij gemeen ?quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:36 schreef columnist het volgende:
[..]
http://www.tiscali.nl/content/article/nbinn/121219.htm
Je doet me denken aan de vriendjes van Ali El B! Ik walg van je!
Zullen we hem maar vast heilig verklaren.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:53 schreef Youssef het volgende:
Jammer, dat een vredelievend persoon en een Nederlander met veel kennis over de islam op deze manier en met leugens monddood moet worden gemaakt.
Voor iemand die zulke goede lezingen geeft aan vele jongeren heeft de AIVD het geheel volledig verkeerd aangepakt. Ipv zijn hulp te vragen hebben zij voor de demonisering tactiek gekozenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:56 schreef ikkemem het volgende:
[..]
Zullen we hem maar vast heilig verklaren.
[afbeelding] nu ik er over nadenk toch maar niet.
Hij isik zou me gedragen dus ik zwijg maar.
Dromen jullie maar lekker door.
Youssef - woensdag 2 februari 2005 .Hooiii, daar hebben we onze Fok! Huisslet.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 20:07 schreef Youssef het volgende:
[..]
Voor iemand die zulke goede lezingen geeft aan vele jongeren heeft de AIVD het geheel volledig verkeerd aangepakt. Ipv zijn hulp te vragen hebben zij voor de demonisering tactiek gekozen
Heb je al es de moeite genomen om met de man te praten over de vragen (en vooroordelen) die je hebt? Hij is geen heilige, maar hij is zeker niet de persoon zoals hij wordt afgeschilderd.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:56 schreef ikkemem het volgende:
[..]
Zullen we hem maar vast heilig verklaren.
[afbeelding] nu ik er over nadenk toch maar niet.
Hij isik zou me gedragen dus ik zwijg maar.
Dromen jullie maar lekker door.
Ik denk niet dat gewone burgers als jij en ik kunnen en zouden moeten oordelen over de werkwijze die de AIVD hanteerd.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 20:07 schreef Youssef het volgende:
[..]
Voor iemand die zulke goede lezingen geeft aan vele jongeren heeft de AIVD het geheel volledig verkeerd aangepakt. Ipv zijn hulp te vragen hebben zij voor de demonisering tactiek gekozen
Uitgangspunt van een ware democratie is dat het volk boven de regering staat, niet omgekeerd.quote:Op zondag 6 februari 2005 18:34 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Ik denk niet dat gewone burgers als jij en ik kunnen en zouden moeten oordelen over de werkwijze die de AIVD hanteerd.
In ogenschouw nemend dat de meerderheid van het volk verschrikkelijk dom is, maar af en toe heb ik ook zeker mijn twijfels of de regering wel capabel is.quote:Op zondag 6 februari 2005 18:38 schreef seriewoordenaar het volgende:
[..]
Uitgangspunt van een ware democratie is dat het volk boven de regering staat, niet omgekeerd.
Maar misschien is het volk zo dom omdat dat de hun gegeven rol is. Valt moeilijk te zeggen natuurlijk en het is inderdaad een feit dat beschavingen werden gebouwd op de ideeen van het individu ipv het collectief.quote:Op donderdag 10 februari 2005 14:27 schreef Elgigante het volgende:
[..]
In ogenschouw nemend dat de meerderheid van het volk verschrikkelijk dom is, maar af en toe heb ik ook zeker mijn twijfels of de regering wel capabel is.
Ik dacht dat groupies altijd alles wisten van hun idolen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat is er mewt van de Ven gebeurd? Zit hij vast, is hij onder gedoken? Is er nieuws?²
mein kampf is niet voor niks een best seller in arabische landenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:36 schreef Snatched het volgende:
Dit soort gasten zijn het ergste uitschot van allemaal. Ze hebben waarschijnlijk het gevoel dat ze achterlopen op hun (allochtone) islamitische broeders, en slaan helemaal door in hun fanatisme. Deze pannenlap is helemaal erg, want hij stookt en hij laat mensen het 'vuile werk' voor hem doen. Nog een laffe hond ook, kun je dus concluderen.
Waarom moeten dit soort mensen zichzelf altijd extra bewijzen, en slaan ze door naar extremen? En dan rijst er voor mij nog een hele interessante vraag; moslims slaan vaak helemaal door als je aan het Heilige Schrift komt, want dat is DE waarheid. Blijkbaar dus niet, want er zijn nogal wat mensen die De Waarheid anders interpreteren.
Trekt de Islam een stel geesteszieken aan, die toch al geflipt waren en dit als een prachtig excuus zien, of is er echt een stroming die er zo over denkt; die als doel heeft om een Islamitische wereld te creeeren, en dus niks beter is dan een Adolf Hitler?
Een kleine maar gevaarlijke groep, maar mijns inziens kan er niet hard genoeg tegen worden opgetreden. Niet alleen vanwege hun verwrongen ideeën en onacceptabele wereldbeeld, maar ook vanwege de polarisatie die dit soort mensen veroorzaken...
Hopelijk is hij gevlucht naar een ver land waar ze zijn ideeën delen. Hopelijk kan hij daar de ultieme overgaven aan zijn geloof verwezenlijken zodat hij in de hemel komt met rivieren van wijn en honing, waar de wit gekleede maagden vrolijk in de wijde van fleurige bloemen dartelen en plezier maken. Waar hij beloond wordt voor zijn moed en toewijding om de inhoud van zijn schedel uit te smeren tegen de binnenwanden van een schoolbus met onschuldige kinderen. Alwaar zijn darmen als feestslingers de afgefikte busleuningen versieren en een geur van verschroeid vlees de ongelovige herinnert aan de hel waar ze zullen branden. Het geloof is mooi. Allah is groot.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat is er met van de Ven gebeurd? Zit hij vast, is hij onder gedoken? Is er nieuws?²
dat niet maar wel dezelfde extremistische gedachtes en ideeenquote:Op zondag 30 januari 2005 01:54 schreef pur33 het volgende:
Volgens mij is die BSB gewoon een kloon van v/d ven.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |