abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24792491
Een oude vrouw krijgt een boete voor een sticker vanwege "opruiend gedrag".

Waarom krijgt jabbar dan geen boete? Waarom word hij dan niet aangepakt?

Weet je waar ik nog het meest bang van word? Mensen die je niets kunt vertellen. Als jij een klein kind een ander kind ziet slaan, kun je hem uitleggen dat dat fout is. Zo'n kind leert daarvan als hij groter word. Als je je zoon of zus boos ziet worden omdat ze niet met de magnetron om kan gaan, dan leer je haar dat, en dat onthoudt ze.

Wanneer je echter iemand voor je hebt die uit een bepaalde overtuiging meent dat hij mag moorden en roven, zoals de besproken persoon, dan kun je praten als brugman, hij zal niet overtuigd zijn, want hij gelooft dat het zijn recht is. Er is geen woord in de wereld dat deze man zal overtuigen van het feit dat hij als inwoner van nederland dezelfde rechten heeft als elke andere nederlander, of inwoner van.

Er zijn legio landen in de wereld, en voor ieder is er een keuze. Wil je een relaxed leven zonder stress, ga naar de Antillen. Wil je je geld goed wegzetten en in luxe leven, ga naar Zwitserland. En wil je een avontuurlijk leven, verhuis naar de bergen van canada, of het oerwoud van zuid amerika.
Iedereen heeft die keuze. Zo ook de keuze voor het bewind. Als je onder een streng islamitisch bewind wil leven, zijn er ook legio landen die dat aanhangen. Je gaat toch niet als groepering een land laten doen wat jij wilt? Hoe egoistisch is dat?

Nederland is een land van gemengde culturen en rassen, en daar is niks mis mee. Racisme zoals we dat kenden in het verleden is al stukker verminderd. Dat beetje dat blijft, zul je altijd blijven houden zolang een van de partijen dat weer aanwakkert. De nederlandse overheid steekt sinds jaar en dag tijd, geld en moeite in het leefbaar maken van nederland.

En dan komt er zo'n stelletje ongeregeld met plannen om ze allemaal maar dood te schieten, want dat is makkelijker. Alsof dat helpt. Dan zetten ze zeker hun eigen mensen op de troon neer? En laten ze die het land leiden? Zodat ze het bewind hebben dat ze zo graag willen? FLIKKER TOCH OP! Je hebt het RECHT niet. En zelf een islamiet met een Jihad in zijn hoofd of WAT VOOR REDEN DAN OOK mag het RECHT niet hebben om zomaar iemand te vermoorden of laten vermoorden.

Ik hoop dat JABBAR dit leest. WAAROM? De enigen die er beter van worden zijn de aanhangers van jullie overtuiging. En dat zijn er veel, veel minder dat de mensen die jou niet aanhangen. Omdat het meerendeel van die potientiele aanhang hier niet woont.

Je moet geen land aanpassen naar jouw wensen en grillen. De wereld is groot, en vrij. Als je ergens wil wonen, dan doe je dat. Maar je bent en blijft een inwoner c.q. gast in een land waar je je aan regels hebt te houden. En als je je eigen staat wil spelen, dan pomp je een hoop zand omhoog in de atlantische oceaan en dan maak je daar je eigen deelstaat van. Kun je ook eigen rechter spelen.
Methylfenidaathydrochloride
Laptop kopen?
KnuttiewuttieBaggersluttie O+
pi_24792517
Vanmorgen op de radio was een stukkie van een interview met van der Ven waarin hij verklaarde de man niet te kennen en zich niet verantwoordelijk te voelen. -zou ik ook zeggen-
Oppakken die gast. 2 keer op zo'n manier in het nieuws komen en er MOET wel iets aan de hand zijn rondom dit personage. Oppakken, land uitzetten etc etc.
pi_24792534
quote:
Oppakken, land uitzetten etc etc
Deze man kun je helemaal het land niet uitzetten

Maar terecht dat Imam van de Ven alles mag doen en laten, hij doet het immers vanuit zijn geloof
pi_24792542
En terecht natuurlijk dat die gehandicapte vrouw met een sticker op haar bumper een boete kreeg, ze is een direct bedreiging voor heel Nederland

Misschien kan Jason W. zijn handgranaat nog wel vergoed krijgen

*draag mij maar weg*
pi_24792583
Dan hadden ze een aantal jaren geleden ook mensen moeten beboeten met de sticker: "Ik rem niet voor Martin Gaus" en dergelijke.
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
pi_24792601
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 08:55 schreef detulp050 het volgende:
Deze man kun je helemaal het land niet uitzetten
Nee, kon dat maar.
pi_24792672
Vd Ven naar een:

"Ik zweer hierbij plechtig de basisbeginselen en vrijheden van de Westerse cultuur tegen elke prijs te verdedigen en alle vijanden die deze beginselen en vrijheden bedreigen tot aan de laatste man aan toe uit te roeien."
pi_24792685
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 09:09 schreef Luger het volgende:
Vd Ven naar een:

[afbeelding]
Een Engels kamp ?
pi_24792691
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 09:10 schreef detulp050 het volgende:

[..]

Een Engels kamp ?
Liever een Amerikaanse, op een bepaald stukje niemandsland bij Varkensbaai
"Ik zweer hierbij plechtig de basisbeginselen en vrijheden van de Westerse cultuur tegen elke prijs te verdedigen en alle vijanden die deze beginselen en vrijheden bedreigen tot aan de laatste man aan toe uit te roeien."
pi_24792694

De beste man...
pi_24792707
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 09:11 schreef Redux het volgende:
[afbeelding]
De beste man...
...is een landverrader. Een overloper.
pi_24792709
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 09:11 schreef Redux het volgende:
[afbeelding]
De beste man...
Het is notabene niet eens een moslim van oorsprong. Als iets zijn twisted mind kon overtuigen van het goede in het islamitische geloof, dat moet er toch ook iets zijn wat hem kan overtuigen dat waar hij nu mee bezig is écht niet kan
Laptop kopen?
pi_24792768
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 09:12 schreef HTT-Thalan het volgende:

[..]

Het is notabene niet eens een moslim van oorsprong. Als iets zijn twisted mind kon overtuigen van het goede in het islamitische geloof, dat moet er toch ook iets zijn wat hem kan overtuigen dat waar hij nu mee bezig is écht niet kan
quote:
Voor 'Jilles', zoals hij vroeger heette, was de Golfoorlog aanleiding om op zijn veertiende verjaardag in Veghel een Turkse moskee binnen te gaan. Van de Ven zegt in een interview dat zijn gevoel van onbehagen al in de hoogste klassen van zijn katholieke basisschool was begonnen. Hij onderbrak zijn vwo om een jaar te studeren in Medina, Saudi-Arabië, het Hollywood van de islam. Later zegt hij over dat land dat het te slordig omgaat met de islam. " Al voer je 90 procent van de sharia (islamitische wetgeving) uit en 10 procent niet, dan ben je nog een ongelovige."
http://www.telegraaf.nl
  vrijdag 28 januari 2005 @ 09:20:19 #14
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_24792789
Hij moet maar dood zwaar ziek worden.
Wel op natuurlijke wijze of course
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_24792814
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 09:12 schreef Luger het volgende:

[..]

...is een landverrader. Een overloper.
Een collaborateur noemen we dat.
pi_24792841
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 09:22 schreef OutKast het volgende:

[..]

Een collaborateur noemen we dat.
Spreek voor jezelf, ik noem het gewoon een losgeslagen idioot
Laptop kopen?
pi_24792869

iemand die aanslagen voorschrijft mag van Nederland doorlopen
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_24793002
Dit soort gasten zijn het ergste uitschot van allemaal. Ze hebben waarschijnlijk het gevoel dat ze achterlopen op hun (allochtone) islamitische broeders, en slaan helemaal door in hun fanatisme. Deze pannenlap is helemaal erg, want hij stookt en hij laat mensen het 'vuile werk' voor hem doen. Nog een laffe hond ook, kun je dus concluderen.

Waarom moeten dit soort mensen zichzelf altijd extra bewijzen, en slaan ze door naar extremen? En dan rijst er voor mij nog een hele interessante vraag; moslims slaan vaak helemaal door als je aan het Heilige Schrift komt, want dat is DE waarheid. Blijkbaar dus niet, want er zijn nogal wat mensen die De Waarheid anders interpreteren.

Trekt de Islam een stel geesteszieken aan, die toch al geflipt waren en dit als een prachtig excuus zien, of is er echt een stroming die er zo over denkt; die als doel heeft om een Islamitische wereld te creeeren, en dus niks beter is dan een Adolf Hitler?
Een kleine maar gevaarlijke groep, maar mijns inziens kan er niet hard genoeg tegen worden opgetreden. Niet alleen vanwege hun verwrongen ideeën en onacceptabele wereldbeeld, maar ook vanwege de polarisatie die dit soort mensen veroorzaken...
Chuck Norris doesn't need a CTRL key on his keyboard.
Chuck Norris is always in control
pi_24793041
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 09:24 schreef HTT-Thalan het volgende:

[..]

Spreek voor jezelf, ik noem het gewoon een losgeslagen idioot [afbeelding]
Ik niet, dat is juist het gevaarlijke. Door het af te doen als een idioot lijkt het alsof je er geen aandacht aan hoeft/moet besteden. "Oh, hij is toch niet goed. Laat maar lullen" Zo wordt het voor mensen als hem wel erg makkelijk. Hitler was ook een idioot, maar de ellende die hij aanbracht wordt er niet minder om.

Wat ik ook vreemd vindt is dat ik exact hetzelfde zeg op de FP als dat hij op TV zei, maar mijn bericht wordt verwijderd. Terwijl hij zelfs door de rechter wordt ontzien van enige verantwoordelijkheid en niet wordt vervolgd. Ietwat vreemd vindt ik dat. Maar goed, laten we vooral allemaal zo doorgaan dan kunnen we lekker over een aantal jaar naar elkaars kont kijken in de moskee.
pi_24793052
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 09:36 schreef Snatched het volgende:
Dit soort gasten zijn het ergste uitschot van allemaal. Ze hebben waarschijnlijk het gevoel dat ze achterlopen op hun allochtone islamitische broeders,
Als je leest dat hij op z'n 14 nar aanleiding van de golfoorlog voor het eerst een turkse moskee binnenstapte, ik denk dat dit individu gewoon totaal niet mee kon komen in de klas oid, geen vrienden, geen sociaal leven, had niet het gevoel dat hij ergens bij hoorde, maar zette zich in z'n hoofd af tegen iedereen die hem uitlachte. Stapt die gek een keer een moskee binnen, voelt zich daar welkom en voelt zich eindelijk ergens bij. Inderdaad zijn dat zulk typen het linkst. Elke nederlander staat voor diegenen die hem vroeger heeft gepest. Ik kijk niet raar op als mijn amateur-psychologie niet ver van de waarheid af ligt.
pi_24793159
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 09:40 schreef Redux het volgende:

[..]

Als je leest dat hij op z'n 14 nar aanleiding van de golfoorlog voor het eerst een turkse moskee binnenstapte, ik denk dat dit individu gewoon totaal niet mee kon komen in de klas oid, geen vrienden, geen sociaal leven, had niet het gevoel dat hij ergens bij hoorde, maar zette zich in z'n hoofd af tegen iedereen die hem uitlachte. Stapt die gek een keer een moskee binnen, voelt zich daar welkom en voelt zich eindelijk ergens bij. Inderdaad zijn dat zulk typen het linkst. Elke nederlander staat voor diegenen die hem vroeger heeft gepest. Ik kijk niet raar op als mijn amateur-psychologie niet ver van de waarheid af ligt.
Hoogstwaarschijnlijk schurkt jouw amateur-psychologie opwindend dicht tegen de waarheid aan

Als je naar die foto kijkt, dan zie je inderdaad dat het toch wel een soort retard is. Echt snugger komt hij niet over, maar het lijkt me inderdaad iemand die je ontzettend makkelijkt kunt indoctrineren/hersenspoelen (als je interviews met die man ook ziet ...)
pi_24793199
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 09:40 schreef Redux het volgende:

[..]

En tevens @ Outkast:

Waarom mag hij niet weten dat wij dit zien als het gedrag van een idioot? Moeten wij bang voor hem zijn?

Laten we er even vanuit gaan dat hij tot op een bepaald punt in staat is om rationeel te denken.

Dan moet hij zich dus beseffen dat ook wij normale mensen met normale gedachten zijn. Als wij (en met ons vele andere mensen) zijn gedrag als idioot bestempelen, dan moet hij wel weten dat hij tegen onze normen en waarden indruist. En normen en waarden zijn juist zo belangrijk voor een moslim.

Ten 2e, als hij zo doorgaat met bedreigen en mogelijk moorden, dan moet zelfs hij inzien dat hij zelf ook in een gevaarlijke positie terechtkomt. Hij zal snappen dat elk mens een breekpunt heeft, en als hij dat bereikt, is de kans groot dat een van zijn "niet"-aanhangers hem opzoekt en een stuk lood door zijn voorhoofd jaagt.
Laptop kopen?
pi_24793274
Juist Thalan.

Eigenlijk vind ik de Van der Ven-types nog erger dan de Samir As en Mohammed Bs. Van der Ven is namelijk een overloper, een verrader en daarom iemand die als 1e opgepakt zou moeten worden, juist daarom.
  vrijdag 28 januari 2005 @ 09:57:00 #24
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_24793289
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 08:54 schreef Redux het volgende:
Vanmorgen op de radio was een stukkie van een interview met van der Ven waarin hij verklaarde de man niet te kennen en zich niet verantwoordelijk te voelen. -zou ik ook zeggen-
Oppakken die gast. 2 keer op zo'n manier in het nieuws komen en er MOET wel iets aan de hand zijn rondom dit personage. Oppakken, land uitzetten etc etc.
Die man waar jij het over hebt, de respectabele van der Ven die ik zelf ook ken en waar ik zelf ook lezingen van heb bijgewoond is gewoon een nobele Nederlandse Moslimman. Ik kan je verzekeren, en ik kan het weten, dat deze persoon nooit dit soort haatmeningen predikt.

Mocht blijken dat ik toch ongelijk heb (wat me zo goed als onmogelijk lijkt) moet er uiteraard eerst een onderzoek komen alvorens we overgaan tot de acties die jij in gedachte hebt.

Uiteraard spreekt het tevens in je nadeel dat je bij voorbaat al suggereert dan de nobele v/d Ven aan het liegen is

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_24793301
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 09:55 schreef Luger het volgende:
Juist Thalan.

Eigenlijk vind ik de Van der Ven-types nog erger dan de Samir As en Mohammed Bs. Van der Ven is namelijk een overloper, een verrader en daarom iemand die als 1e opgepakt zou moeten worden, juist daarom.
Ergens heeft het wel wat om hem masaal te lynchen, en dat dan internationaal uitzenden, als signaal naar alle militante moslims die tot dan toe nog plannen met nederland hadden.
Laptop kopen?
pi_24793323
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 09:57 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Die man waar jij het over hebt, de respectabele van der Ven die ik zelf ook ken en waar ik zelf ook lezingen van heb bijgewoond is gewoon een nobele Nederlandse Moslimman. Ik kan je verzekeren, en ik kan het weten, dat deze persoon nooit dit soort haatmeningen predikt.
quote:
Hij noemt Nederland 'de kanker', vond het Afghanistan van de Taliban het enige echte islamitische land ter wereld en roept openlijk op tot de jihad. 'Internetimam' Abdul-Jabbar van de Ven bekeerde zich op zijn veertiende verjaardag tot de islam en heeft veel aanhang, vooral onder jongeren.
Sorry?
Ik ga even zoeken naar zijn preken op al-islaam.com. Kijken wat daar allemaal instaat.

pi_24793332
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 09:57 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
de nobele v/d Ven
50 jaar geleden zou je hiervoor publiekelijk aan het spit geregen worden op het dorpsplein, besef je dat?
Laptop kopen?
pi_24793346
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 09:59 schreef Redux het volgende:

[..]

[..]

Sorry?
Ik ga even zoeken naar zijn preken op al-islaam.com. Kijken wat daar allemaal instaat.

Als afghanistan het enige échte islamistische land is, dan gaat hij toch lekker daar wonen?
Laptop kopen?
pi_24793352
quote:
Laten we er even vanuit gaan dat hij tot op een bepaald punt in staat is om rationeel te denken.

Dan moet hij zich dus beseffen dat ook wij normale mensen met normale gedachten zijn. Als wij (en met ons vele andere mensen) zijn gedrag als idioot bestempelen, dan moet hij wel weten dat hij tegen onze normen en waarden indruist. En normen en waarden zijn juist zo belangrijk voor een moslim.
Wij zijn degenen die rationeel kunnen denken. Als je zijn uitspraken leest of hoort, dan heb ik sterk het idee dat hij alleen nog maar tunnelvisie heeft en het vermogen tot rationeel denken en enige vorm van empathie wel kwijt is. Weinig kans dus dat een Nederlander hem een kogel tussen zijn ogen jaagt, alhoewel ik dit soort types weinig beter gun (en me daarmee ook nog eens tot hun niveau verlaag, verdomme )

Deze moslim, onze eigenste Appie van Der Ven ziet alleen maar wat hij wil zien, en is volgens mij totaal blind voor de realiteit. Zoals ik al eerder poste, hebben dit soort types verdraaid Hitler-achtige trekjes, alleen krijgen ze de grote massa niet mee.
  vrijdag 28 januari 2005 @ 10:02:21 #30
13462 BansheeBoy
pi_24793364
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 09:59 schreef Redux het volgende:

[..]

[..]

Sorry?

Check hier maar: Lezingen van de nobele v/d Ven

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_24793373
Oja, bericht aan die baarddragende predikant:

Als wij (christenen, katholieken, welk geloof je hiervoor ook aanhing) jou de vrijheid gaven te bekeren naar het moslimgeloof, waarom geef jij ons dan niet de vrijheid ons eigen geloof aan te hangen? Waarom moeten wij nu ineens allemaal volgen naar jouw geloof? Wij gaven jou die vrijheid, laat jij ons die ook houden.
Laptop kopen?
pi_24793394
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 10:02 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Jij vindt openlijk oproepen tot een jihad geen 'haatmening'?
pi_24793401
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 10:02 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

He, BSB, op die link van jou staat een hééle mooie quote van Hadith die wel van toepassing is.
quote:
De Profeet (vzmh) zei: "Een onderdeel van het zijn van een goede Moslim is dat hij datgeen met rust laten wat hem niet aangaat." (Tiermidie)
Zou jabbar daar niet wat aan hebben?
Laptop kopen?
pi_24793411
LOL, moet je kijken wat hij zelf op die site laat quoten:
quote:
De Profeet (vzmh) zei: "Een onderdeel van het zijn van een goede Moslim is dat hij datgeen met rust laten wat hem niet aangaat." (Tiermidie)
  vrijdag 28 januari 2005 @ 10:14:48 #35
13462 BansheeBoy
pi_24793533
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 10:04 schreef Redux het volgende:

[..]

Jij vindt openlijk oproepen tot een jihad geen 'haatmening'?
Hoewel ik van mening ben dat Abdul Jabbar v/d Ven niet tactisch handelt vind ik het oproepen voor de Jihad op zich niet oproepen tot haat. Je moet dan wel begrijpen wat ik bedoel met Jihad. Jihad is niet het afslachten van onschuldige burgers, zoals bv. is gebeurt met ex-zeug wijlen Theo van G. Jihad is in eerste instantie de strijd met je eigen ziel om geen zondes te verrichten, ten 2de is het een "heilige oorlog" waarin je jezelf (of je geloof) verdedigen het uitgangspunt is en waarbij er geen onschuldigen mogen worden aangetast op welke manier dan ook. Ik ben dus wel degelijk voorstander van de Jihad in Palestina en in Tjetjenië. Maar uiteraard onder strikte voorwaarden

pi_24793556
Jezus, wat een stormfront reacties hier zeg
pi_24793574
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 10:14 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Hoewel ik van mening ben dat Abdul Jabbar v/d Ven niet tactisch handelt vind ik het oproepen voor de Jihad op zich niet oproepen tot haat. Je moet dan wel begrijpen wat ik bedoel met Jihad. Jihad is niet het afslachten van onschuldige burgers, zoals bv. is gebeurt met ex-zeug wijlen Theo van G. Jihad is in eerste instantie de strijd met je eigen ziel om geen zondes te verrichten, ten 2de is het een "heilige oorlog" waarin je jezelf (of je geloof) verdedigen het uitgangspunt is en waarbij er geen onschuldigen mogen worden aangetast op welke manier dan ook. Ik ben dus wel degelijk voorstander van de Jihad in Palestina en in Tjetjenië. Maar uiteraard onder strikte voorwaarden

En weet de rest dat ook, want blijkbaar heeft Appie van der Ven wel degelijk een draagvlak, en om de een of andere reden voel ik aan mijn eksterogen dat hij een andere interpretatie heeft van de Jihad dan jij
pi_24793594
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 09:50 schreef HTT-Thalan het volgende:

[..]

En tevens @ Outkast:

Waarom mag hij niet weten dat wij dit zien als het gedrag van een idioot? Moeten wij bang voor hem zijn?

Ten 2e, als hij zo doorgaat met bedreigen en mogelijk moorden, dan moet zelfs hij inzien dat hij zelf ook in een gevaarlijke positie terechtkomt. Hij zal snappen dat elk mens een breekpunt heeft, en als hij dat bereikt, is de kans groot dat een van zijn "niet"-aanhangers hem opzoekt en een stuk lood door zijn voorhoofd jaagt.
Ik ben het helemaal niet met je eens. Ik bedoel er niet mee dat we hem niet als idioot moeten bestempelen, omdat we bang voor hem zijn. Ik vindt dat je je vijanden niet moet onderschatten. Ook al is hij een idioot hij kan gevaarlijk zijn. Ben ik er bang voor? Nee.

Maar je moet het niet onderschatten. Hoe meer mensen hem als idioot bestempelen hoe meer je hem voed. Zijn normen en waarden past hij aan naar wat hem uitkomt. Ik neem hem wel serieus en ik schat hem in als iemand met een goed stel hersens, dat hij ze verkeerd gebruikt is een ander verhaal. Ik denk dat hij dondersgoed beseft dat hij ook een kogel kan krijgen, maar dat maakt hem niet uit. Hij is geenidioot, hij is a man on a mission. En die zijn het gevaarlijkst. En nogmaals, ik ben alles behalve bang.
  vrijdag 28 januari 2005 @ 10:21:00 #39
13462 BansheeBoy
pi_24793644
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 10:16 schreef SCH het volgende:
Dat moet inmiddels toch wel bekend zijn bij je

pi_24793661
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 10:14 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Mwa, als ik van der Ven in het elfde uur zie verkondigen dat hij het niet erg zou vinden als wilders dood gaat, een paar maanden later de naam van der Ven hoor vallen bij een bericht waarin wordt verteld dat er een dodenlijst is opgesteld, dan kan ik me niet voorstellen dat de jihad die van der Ven oproept vredelievend is.

Als de golfoorlog voor hem aanleiding is, en hij een onbehagen gevoel heeft wat is ontstaan in de hoogste klassen van de katholieke bassischool, ga je mij niet wijs maken dat van der Ven een vredelievend jochie is.
pi_24793664
Helaas kost deze ellende NL ook nog klauwen met geld, waar wij voor kunnen dokken. (uiteindelijk)
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_24793687
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 10:21 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

BSB, zou je even inhoudelijk willen reageren op de quote van de profeet die wij jou net onder de aandacht brachten?
Laptop kopen?
pi_24793709
quote:
Hoe zou jij graag willen dat hier gereageerd wordt dan?
pi_24793730
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 10:21 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik doel ook op jou hoor.
pi_24793738
quote:
Inderdaad, we zouden deze opruiende landverrader moeten knuffelen. Misschien heeft hij een slechte jeugd gehad
pi_24793747
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 10:18 schreef OutKast het volgende:

[..]
Maar je moet het niet onderschatten. Hoe meer mensen hem als idioot bestempelen hoe meer je hem voed. Zijn normen en waarden past hij aan naar wat hem uitkomt. Ik neem hem wel serieus en ik schat hem in als iemand met een goed stel hersens, dat hij ze verkeerd gebruikt is een ander verhaal. Ik denk dat hij dondersgoed beseft dat hij ook een kogel kan krijgen, maar dat maakt hem niet uit. Hij is geenidioot, hij is a man on a mission. En die zijn het gevaarlijkst. En nogmaals, ik ben alles behalve bang.
De grote vraag voor ons is nu, welke oplossing willen wij aandragen. Onze oplossing heeft als eis dat er liefst niemand bij sneuvelt, dat alle partijen duidelijk word dat deze "oorlog" geen zin heeft, en dat nederland gewoon nederland blijft, zonder dat 1 of andere beweging zijn geloof en of zin doordrijft een de nederlandse samenleving, want daar zit nederland niet op te wachten.

Als je zo graag een land wil bekeren, pak dan een land dat verlegen zit om een leider.
Laptop kopen?
  vrijdag 28 januari 2005 @ 10:27:18 #47
13462 BansheeBoy
pi_24793766
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 10:23 schreef HTT-Thalan het volgende:

[..]

BSB, zou je even inhoudelijk willen reageren op de quote van de profeet die wij jou net onder de aandacht brachten?
Ja tuurlijk jongen. Ik ben de beroerdste niet
quote:
Dat is een correcte overlevering en daar sta ik dan ook 110% achter. Alleen moet je wel de context begrijpen van deze overlevering. Het is waarschijnlijk een overlevering die specifiek gericht is op een bepaalde situatie. We moeten dus niet gelijk aan nemen dat dit deze hadith algemeen is. Maar het zou wel kunnen, ik ken de context nl. niet

pi_24793777
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 10:24 schreef Redux het volgende:

[..]

Hoe zou jij graag willen dat hier gereageerd wordt dan?
Wie post dat hij gelynched moet worden, is niet veel beter dan vd Ven.

Ik zou dit topic nooit zo geopend hebben en zie er de meerwaarde niet zo van in.
pi_24793796
nou eh beste Banshee, als ik zo jouw meningen en jouw opvattingen over de gode moslimman vd Ven lees is het maar goed dat we nooit tegen elkaar gaan handje drukken.

...of iets in die strekking.

Swept towards a new domain
Reversed in time, proceed in time
Swallowed by dimensions
Swallowed by the flames
  vrijdag 28 januari 2005 @ 10:28:28 #50
13462 BansheeBoy
pi_24793797
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 10:25 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik doel ook op jou hoor.
Dat meen je niet serieus ? Dat kan gewoon niet. Waar zie je mij in dit topic (of waar dan ook) Stormfront-reacties plaatsen ?

Heb je concrete voorbeelden (quotes o.i.d.) ?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')