Download HAM en zoek ergens een crack.. Doe ik ook..quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:39 schreef Fugie het volgende:
brrrt wie heeft er een gratis alternatief voor buddy ? mijn proefperiode is afgelopen en no way dat ik ervoor ga betalen.
Waarom nou een crack voor zoiets. Voor Hattrick hoef je al weinig te betalen voor ontzettend veel plezier. Kan die paar euro's er dan niet vanaf om je team goed te kunnen bijhouden?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:32 schreef Uddel het volgende:
[..]
Download HAM en zoek ergens een crack.. Doe ik ook..
Ik was op deze speler aan het bieden, maar Fugie vond het leuk om voor de lol mee te bieden zodat de prijs omhoog ging...quote:Bruce Vargas (20676893)
24 jaar, matig in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: USA
Total Skill Index (TSI): 2 990
Loon: 936 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: VIVA "RO" PALO
Waarschuwingen: 0
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: uitstekend Spelhervatting: zwak
Doelpunten in carrière: 39
Hattricks in carrière: 4
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 3
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:05 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Ik was op deze speler aan het bieden, maar Fugie vond het leuk om voor de lol mee te bieden zodat de prijs omhoog ging...
Die grafslet had wel dus de bieding gewonnen, en ik kon fluiten naar mn 4 sterren spits...
Bedankt voor de naaistreek...
Ik hoop dat ie 1125 weken geblesseerd raakt in je team.
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:32 schreef Uddel het volgende:
[..]
Download HAM en zoek ergens een crack.. Doe ik ook..
Neem dan nu 10 sec de tijd om ff lid te worden van de Waailappen-federatiequote:28-01-2005 Vijf federaties
Het is toegestaan om lid te worden van vijf (zegge: 5) federaties als je Hattrick Supporter bent. Tot heden was dat aantal 3. Vele gebruikers dringen al tijden aan op verhoging van het aantal, zodat het ons zeer pleziert om dat nu mogelijk te maken.
Ik weiger daar lid van te wordenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:20 schreef komrad het volgende:
@JD, mss eens een idee bedenken wat de waailappen federatie gaat doen. is qyn nu eindelijk lid geworden
ik zal er nog eens over nadenken, maar ik heb nog niet echt ideeen.quote:
Nep Federatiequote:
Daar gaat je sterspelerquote:Op zaterdag 29 januari 2005 23:02 schreef DaMadKow het volgende:
Oja.... ik was te laat om nog een jeugdspeler te halen deze week
nee, eigenlijk ben ik ook veels te goed voor zulke federatie. Eigenlijk zijn wij veels goed voor een ieder federatie.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:54 schreef qyn het volgende:
[..]
Nep Federatie
Beetje die Federatie oprichten nog geen uur nadat ik mijn teamnaam wijzig [13.gif]
No comments met wat te veel bier opquote:Op zaterdag 29 januari 2005 23:24 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
Daarom hebben qyn, madkow en ik besloten een federatie op te richten voor mensen van ons niveau. Van onze gading. Mensen, waar we mee kunnen praten, discussieren. Een federatie waar we duidelijk ons ongenoegen kunnen laten blijken over al die 'mindere' ploegen.
daarom zijn wij lid van de 'de omnipotente megalomanen federatie'
vind jezelf ook beter dan de rest maar wel goed voor ons?
solliciteer en wij bepalen of je wordt toegelaten. En schrijf een goede sollicitatie brief. Want ja, we willen geen mensen onder ons niveau in onze federatie.
Je eindelijk beetje rustquote:Op zondag 30 januari 2005 03:13 schreef Johan-Derksen het volgende:
Raffei is now known as Raffie
Hey Raf!!
Gezellig he? Met z'n tweeen online?
Tijdens de laatste week van het seizoen (de week voor de leeftijdupdates) kun je slechts tot vrijdag 18:00 HT-tijd een jeugdspeler promoveren. Die deadline is nu voorbij en promoveren is niet meer mogelijk tot enige tijd na 30-01-2005 om 19:45.quote:Op zondag 30 januari 2005 03:12 schreef -Raffie- het volgende:
GVD wil ik een YP downen is ht down moet ik weer wachten tot 5 uur terwijl ik morgen om 9:00 moet vertrekken om om 10 te voetballen..
![]()
-Raffei-
Onzin? Waarquote:Op zondag 30 januari 2005 03:18 schreef -Raffie- het volgende:
nee gelukkig niet. kom je thuis na dag hard werken kan je eers 6 pagina's volo onzin gaan lezen om een beetje bij te blijven
-Raffei-
wat mij trouwens doet denken aan het volgende:quote:Op zondag 30 januari 2005 03:18 schreef -Raffie- het volgende:
nee gelukkig niet. kom je thuis na dag hard werken kan je eers 6 pagina's volo onzin gaan lezen om een beetje bij te blijven
-Raffei-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |