Zo heb ik het ook begrepen. Wij zijn eerst maar eens met die rust begonnen. En inderdaad zeg! Het werkte! We hadden ineens een baby die veel rustiger was en lekker uitgeslapen was en dus ook vrolijker. Het inbakeren is hier niet eens aan de orde geweest omdat het niet nodig was.quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:01 schreef melonovy het volgende:
Het is ook wel logisch dat Ria Blom zo idolaat is over het inbakeren, ze promoot het goed en er zijn wel degelijk onderzoeken naar gedaan, maar er staat ook in dat het niet voor ieder kind uitkomst biedt, het is niet de oplossing voor ieder kind met een slaapprobleem.
We zijn nu al weer een klein weekje verder en hier is het net zo als Snoopy beschrijft.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:13 schreef snoopy het volgende:
[..]
Zo heb ik het ook begrepen. Wij zijn eerst maar eens met die rust begonnen. En inderdaad zeg! Het werkte! We hadden ineens een baby die veel rustiger was en lekker uitgeslapen was en dus ook vrolijker. Het inbakeren is hier niet eens aan de orde geweest omdat het niet nodig was.
Geen enkel boek is denk ik 'HET BOEK'. Als je zo'n boek leest en het spreekt je niet aan dan leg je het toch weer weg?
Fijn Stiekemurd. Zo heb ik het boek ook gebruikt en ik ben er ook nog steeds blij meequote:Op maandag 7 februari 2005 11:58 schreef Stiekemurd het volgende:
Haar huilen was niet "ik wil getroost worden", maar "ik wil slapen".
Deze moeder is zo ontzettend opgelucht dat het werkt!
Juistquote:Op zaterdag 28 mei 2005 22:22 schreef gelly het volgende:
bakerpraatjes.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |