Haha, ja zulke dingenquote:Op donderdag 27 januari 2005 22:15 schreef Klonk het volgende:
ik was laatst in de supermarkt, jong stelletje (begin 20) was samen boodschappen aan het doen, zij laat een pot jam flikkeren en hij reageert met: m'n jam wat doe je.
dan is het duidelijk
quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:15 schreef Klonk het volgende:
ik was laatst in de supermarkt, jong stelletje (begin 20) was samen boodschappen aan het doen, zij laat een pot jam flikkeren en hij reageert met: m'n jam wat doe je.
dan is het duidelijk
Je kunt niet alles hebben.quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:43 schreef Skv het volgende:
Ik ken echt tyfus veel mensen irl die ook op fok zitten.
Ofquote:Op donderdag 27 januari 2005 23:28 schreef Janetje het volgende:
Bij de dokter: "Dokter, ik heb zo'n pijn in mn rug, ik kan me bijna niet bewegen, en ik slaap ook zo weinig..."
Dokter: "Open er een topic over"
"Ik laat Dirkh er wel een slotje op zettenquote:Op donderdag 27 januari 2005 23:33 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Of
Dokter: "Kuthuilie"
Dokter: "Klagen kan in FB"
je avaterquote:Op donderdag 27 januari 2005 23:35 schreef Janetje het volgende:
[..]
"Ik laat Dirkh er wel een slotje op zetten"
Dat wou ik nou net zeggen.quote:Op donderdag 27 januari 2005 23:42 schreef DeLeider het volgende:
mijn klasgenoten weten nog net hoe een pc eruit ziet, typen met de snelheid van dikke strond door een trechter en kijken mij altijd vreemd aan als ik zeg dat k de cup a soup automaat ga checken
My avater credits go to Yeahinhoquote:Op donderdag 27 januari 2005 23:39 schreef DeLeider het volgende:
[..]
je avater![]()
Maar ik probeer er wel eens een paar te spotten, ik ben niet echt ver gekomen.![]()
ik zit wel eens bij een drukke McDonalds en denk dan "zou zij nou dat meisje zijn die het geil vindt als haar vriend in d'r kont klaarkomt?"quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:44 schreef Lucille het volgende:
Ik loop wel eens door een drukke winkelstraat en denk dan "wie kent mij hier"
quote:Op donderdag 27 januari 2005 23:52 schreef Herald het volgende:
[..]
ik zit wel eens bij een drukke McDonalds en denk dan "zou zij nou dat meisje zijn die het geil vindt als haar vriend in d'r kont klaarkomt?"
ps. daarna met een stijve piemel een McFlurry bestellen is best genant
Stel je voor, je beland na een wilde avond in een discotheek, vraag niet hoe fokkers daar komen, en je ligt daar dus met zo'n meisje, en je zegt, meisje mag ik je anusneuken, zei zo van keihard terug POEPAARSAKTIE! dan weet je dat je met een fokker foktquote:Op vrijdag 28 januari 2005 00:17 schreef Fujifilm het volgende:
Je moet met heel FOK afspreken.. dat iemand keihard anusneuken roept in een drukke winkel straat..
dat mensen die ook FOK bezoeken.. dan keihard POEPAARSAKTIE roepen
dus je loopt bijvoorbeeld in kalverstraat, en je hoort in de verte.. ANUSNEUKEN
dan schreeuw jij dus POEPAARSAKTIE..
wie dat dan nog meer doet is een foker![]()
![]()
![]()
hehe, ik ookquote:Op vrijdag 28 januari 2005 00:54 schreef Allan24 het volgende:
En inderdaad -- "Mijn [...] wat doe je?!" gebruik ik zelf ook vaak
Kasta, de BF'erquote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:28 schreef kastanova het volgende:
2 bekenden die me op fok herkenden en 1,5 jaar geleden 2 mensen die dolenthousiast in een discotheek op me afkwamen "Ben jij KastaNova?!?! Echt? De KastaNova van fok?!?!"
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:49 schreef Tokay het volgende:
In de buurt van bushokjes ben ik altijd zeer op mijn hoede.
Ook durf ik geen bifiworstjes meer te kopen bij Albert Heijn.
Je vergeet 'grote' en 'met decolleté'!!!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:22 schreef Bupatih het volgende:!!
Ik ben bang geworden voor blonde vrouwen met lippenstift
Terecht, wat een creep.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:59 schreef Logician het volgende:
ik kreeg laatst een mailtje: hallo je achterbuurman hier, wat leuk dat jij ook op fok zit, en wat een klein wereldje is het toch, ik herkende je fotoo en dacht ik mail je even ..ik had hem toevallig een paar keer in een uitgaansgelegenheid gezien, en gelukkig was het geen engerd maar juist een hele aardige jongen, maar ik schrok toch wel even!
...ben duidelijk geen hardcore fokker, want ik snap 'm niet..quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:15 schreef Klonk het volgende:
dan is het duidelijk
ik vond hem qua persoon absoluut geen creep, alleen het idee dat een buurman jou herkent en wie weet wat voor'n dingen over jou leest vond ik wel erg naarquote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:28 schreef Tokay het volgende:
[..]
Terecht, wat een creep.
Dan spreek je iemand toch even aan, ipv mailen?
mijn fok! wat doe je?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:29 schreef lucienne2 het volgende:
...ben duidelijk geen hardcore fokker, want ik snap 'm niet..
en dat na precies een jaar... snik
Tsja, voor hetzelfde geld was het dus wél een engerd.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:35 schreef Logician het volgende:
[..]
ik vond hem qua persoon absoluut geen creep, alleen het idee dat een buurman jou herkent en wie weet wat voor'n dingen over jou leest vond ik wel erg naarwas even een reality shock, dat fok helemaal niet zo anoniem is als ik altijd dacht.
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:27 schreef Tokay het volgende:
[..]
Je vergeet 'grote' en 'met decolleté'!!!
idd, maar ach, ik ben er gelukkig niet para oid van geworden en zal dat ook niet worden.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:41 schreef Tokay het volgende:
Tsja, voor hetzelfde geld was het dus wél een engerd.
Onprettig idee hč?
Ik hou je hand wel vast. Zeg het maar...quote:
Ze zijn een eigen leven gaan leiden, Buup.quote:
komt uit een andere fok klassieker, de matige grap op de rommelmarktquote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:29 schreef lucienne2 het volgende:
[..]
...ben duidelijk geen hardcore fokker, want ik snap 'm niet..
en dat na precies een jaar... snik
Link?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:21 schreef Klonk het volgende:
[..]
komt uit een andere fok klassieker, de matige grap op de rommelmarkt
leuke matige grapquote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:28 schreef Harmen1984 het volgende:
Heb ik gebruikt, niks gevonden....
Ik welk forum stond-ie?
Idd...quote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:35 schreef Klonk het volgende:
En volgens mij de oorsprong van de matige grap (met nadruk op volgens mij, was namelijk ook voor mijn tijd:
leuke (matige) grap op een rommelmarkt
dan is het duidelijk
Lol is niet perse aan Fok gerelateerd vind ik, meer over het gehele Internet...quote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:10 schreef Timmey het volgende:
Soms hoor je ook wel eens iemand "lol " roepen... dan weet je ook wel weer genoeg
Volgens mij heb je dat vandaag zelf ook nog gezegd.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:42 schreef EvilThijn het volgende:
"pff voel me kut zeg" "straks maar even de sneltrein koppen"![]()
Haha ow damn je hebt gelijkquote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:45 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Volgens mij heb je dat vandaag zelf ook nog gezegd.
Ik moet bekennen dat die er bij mij ook wel eens uit schiet, maar leuke bijkomstigheid is dan dat als ze gewoon normaal reageren, dan weet je dat ze op Fok! zitten, en de uitdrukking kennen. Maar ik ken nu ook een tweakertquote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:25 schreef heiden6 het volgende:
Ik zei laatst ook een paar keer 'mijn ..., wat doe je?'. Dat zal vast wel opvallen.
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:28 schreef kastanova het volgende:
Vreemdgenoeg ben ik in de afgelopen 5 jaar nauwelijks mensen van fok tegengekomen en dat terwijl ik me toch regelmatig begeef in "nerd-vriendelijke" kringen.
2 bekenden die me op fok herkenden en 1,5 jaar geleden 2 mensen die dolenthousiast in een discotheek op me afkwamen "Ben jij KastaNova?!?! Echt? De KastaNova van fok?!?!"
Maar that's it, geen mensen die ik vanwege uitspraken "herkende" ofzo...
moet je ook maar niet met nerds praten dan vraag je er ook om.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:15 schreef Angst het volgende:
och niet echt bewust, maar jah toen mijn opleiding op de hogeschool begon, kletste ik wat met de enige computernerd uit mijn klas.
Jah toen riep ik zowat over een fok-poll op mijn cu2 site (ik ontken alles).
Hij zo zit je op fok?
nah sindsdien neuken we regelmatig
Ik ook alquote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:25 schreef heiden6 het volgende:
Ik zei laatst ook een paar keer 'mijn ..., wat doe je?'. Dat zal vast wel opvallen.
Nee, kater enzoquote:Op zondag 30 januari 2005 11:39 schreef Klonk het volgende:
kon je het prijs stickertje niet zien ?
quote:Op zondag 30 januari 2005 11:13 schreef lurf_doctor het volgende:
Ik zag gister wel een man met een hamer, maar of dat nou Conflict was?
Ja he dat telt niet. Zo ben ik wel een stuk of 5-6 fokkers tegengekomenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:28 schreef Muck het volgende:
oh ja, er kwma er van de week ook een iets van een computer ophalen bij mijn broer. hadden ze via v&a gereged.
Ben alleen zijn gebruikersnaam vergeten
maar toch, ik heb er eentje in het wild gezien!
van waar ben je? als je niet te ver woont kom ik je spottenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:22 schreef Quannum het volgende:
Ik betrap me er soms toch ook op, dat ik mogelijke Fok!kers loop te checken. Elke keer dat ik een Nederlander (ik ben Belg) tegenkom denk ik: "Zou die ook op Fok! zitten?".
En ook al heb ik me nog maar net geregistreerd, ik kom hier toch al een tijdje. Soms gebruik ik dan ook uitdrukkingen zoals "Mijn ***, wat doe je?" of "koekje erbij?". En dan die dwaze blikken van mijn vrienden, die je ziet denken: "Wat zegt ie?"![]()
Er is dan ook niemand in mijn omgeving die Fok! kent .![]()
Dan voel je je wel betrapt of niet?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:23 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ik heb alleen gehad dat ik een KLB topic opende en dat er toen dus opeens een reactie kwam van:
Koen, ga terug aan je werk, luie donder!
En toen van hey, jou ken ik, *checkt fotoboek
Hé, jij op fok ?
Ja idd, dan denk je meteen, O o wat heb ik ook allemaal weer lopen blčren hierquote:Op zondag 30 januari 2005 23:14 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dan voel je je wel betrapt of niet?
Je patst hier op fok met foto's, wat wil je dan?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:59 schreef Logician het volgende:
ik kreeg laatst een mailtje: hallo je achterbuurman hier, wat leuk dat jij ook op fok zit, en wat een klein wereldje is het toch, ik herkende je fotoo en dacht ik mail je even ..ik had hem toevallig een paar keer in een uitgaansgelegenheid gezien, en gelukkig was het geen engerd maar juist een hele aardige jongen, maar ik schrok toch wel even!
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:05 schreef Geqxon het volgende:
WTF Droxz van e-programmeur.nl ?
Waar? Wanneer? En hoe wist je dat ik het was?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:16 schreef lurf_doctor het volgende:
Ik ken weinig fokkers irl, ik heb alleen vorig jaar zomer QyRoz in Enschede op een terrasje zien zitten![]()
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:28 schreef kastanova het volgende:
Vreemdgenoeg ben ik in de afgelopen 5 jaar nauwelijks mensen van fok tegengekomen en dat terwijl ik me toch regelmatig begeef in "nerd-vriendelijke" kringen.
quote:Op maandag 31 januari 2005 13:42 schreef Litso het volgende:
Omdat ik het fok logo op mn tas heb getekend
Nueck je je nieuwe vriendin, opeens uit het niets, MEN MAAGDENVLIES wat doe je!quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:15 schreef Klonk het volgende:
dan is het duidelijk
Ik ben ook een paar keer 'ontdekt' op straat en ik schrok welquote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:11 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ik ben één keer "ontdekt", maar dat boeit me totaal niet
Moet je nagaan als je in B&H-topics zou posten.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 20:58 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik ben ook een paar keer 'ontdekt' op straat en ik schrok wel![]()
Inderdaad, ik moet er niet aan denkenquote:Op zondag 6 februari 2005 22:22 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Moet je nagaan als je in B&H-topics zou posten.
Dat hoor ik idd wél regelmatigquote:Op woensdag 2 februari 2005 01:34 schreef PapaFokker het volgende:
[..]
Hebben ze jou weer losgelate?
![]()
Wat een achterlijke topickickquote:Op maandag 13 februari 2006 02:51 schreef lesley het volgende:
alleen een oud klasgenote, onder de naam jory, maar die post hier nie meer geloof ik
Bij jou is het ook niet zo moeilijk. Je bent gewoon standaard te herkennen aan je muts.quote:
Gaaf zit jij naast me?quote:Op maandag 13 februari 2006 10:24 schreef Pizzahut het volgende:
Geqxon ofzo zit bij mij in de klas, echt een nerd 1e klas. Hele dag lang niks anders dan filmpjes kijken en reageren met "wow das pauper"
en v00rn was een collega van me op mijn stage bedrijf.
heb k zelf nou nooit last van.quote:Op maandag 13 februari 2006 10:52 schreef lienelien het volgende:
zaterdagnacht werd ik zelf nog gespot: 'jij bent Lienelien! jij bent Lienelien! jij bent Lienelien!' ....
![]()
En toen kwamen jullie allemaal schreeuwend klaar?quote:Op maandag 13 februari 2006 10:52 schreef lienelien het volgende:
zaterdagnacht werd ik zelf nog gespot: 'jij bent Lienelien! jij bent Lienelien! jij bent Lienelien!' ....
![]()
en ik sta altijd langs het spoor te zwaaienquote:Op maandag 13 februari 2006 11:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nog nooit gespot
Wel een keer een aantal fok!kers tegengekomen tijdens de pottenkijkersaffaire, maar toen herkende ik ze als zijnde fok!kers en niet persoonlijk ofzo.
quote:Op maandag 13 februari 2006 11:21 schreef Klonk het volgende:
[..]
en ik sta altijd langs het spoor te zwaaien![]()
Maar die trein rijdt zo hardquote:
Ik zal 't onthoudenquote:Op maandag 13 februari 2006 11:27 schreef Klonk het volgende:
gewoon die dikke vent langs het spoor, dat ben ik
Hoe zouden die jou nou toch kunnen herkennen?quote:Op donderdag 27 januari 2005 23:37 schreef ijsmeis het volgende:
Sommige mensen op school die ik niet ken roepen wel eens ijsmeis naar me.
Dus er zitten vast wat fok!kers op school die ik niet ken.
neuh, niet echt.quote:Op maandag 13 februari 2006 11:17 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
En toen kwamen jullie allemaal schreeuwend klaar?![]()
Tsja misschien zou ik daar ook blij mee zijn.. Foto's?quote:Op maandag 13 februari 2006 13:52 schreef lienelien het volgende:
[..]
neuh, niet echt.
Hij bleek gewoon erg blij te zijn met z'n ontdekking, ofzo.
quote:Op maandag 13 februari 2006 13:56 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Tsja misschien zou ik daar ook blij mee zijn.. Foto's?
Ik heb jou gezien freund.quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:36 schreef Falco het volgende:
Ja, ik beschouw het als mijn levenstaak. Ik probeer ook allemaal mensen te spotten op Fok! die ik dan ken, en dan zorg ik ervoor dat zij niet door hebben dat ik het ben. Ik zit nu op een stuk of 5 geloof ik.
Helaas heb ik ook het idee dat iemand weet wie ik ben op Fok!, maar hij heeft dat irl nog niet gezegd tegen mij en ik heb ook niet door wie hij dan zou zijn op Fok! Zeer irritant dus.
Komen er ook Fok!kers in Zwolle?quote:Op maandag 13 februari 2006 14:24 schreef cerror het volgende:
Als ik door Zwolle centrum loop heb ik wel eens de neiging om te kijken of er nog fokkers rondlopen.
Zo gaat het bij ons ook de hele dag door jaquote:Op donderdag 27 januari 2005 22:15 schreef Klonk het volgende:
dan is het duidelijk
Soms rij je naar Belgiė, en dan zie je ze zomaarquote:Op maandag 13 februari 2006 18:26 schreef PeRi het volgende:
Ik heb er een dagtaak aan, inmiddels.
Of ze zien jou en roepen het dan om via de radio. Da's nog erger.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:27 schreef Nolius het volgende:
[..]
Soms rij je naar Belgiė, en dan zie je ze zomaar [afbeelding]
Best gźnant als je dan in een winkelstraat loopt en keihard "anusneuken" roept, en dat dan niemand iets terugzegt, maar dat mensen je alleen maar vreemd aankijken.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 00:25 schreef Fujifilm het volgende:
Maar dat is dus deal..
je hoort ANUSNEUKEN
En je reageert gelijk POEPAARSACTIE
goed plan ?![]()
Kom je nog wel eens bij de Bristol?quote:Op maandag 13 februari 2006 18:26 schreef PeRi het volgende:
Ik heb er een dagtaak aan, inmiddels.
Of als je roept "ANUSNUEKEN!", en er komt een of andere vieze man naar je toe die zegt: "Ja is goed".quote:Op maandag 13 februari 2006 18:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
Best gźnant als je dan in een winkelstraat loopt en keihard "anusneuken" roept, en dat dan niemand iets terugzegt, maar dat mensen je alleen maar vreemd aankijken.
"M'n kringspier, wat doe je?"quote:Op maandag 13 februari 2006 19:20 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Of als je roept "ANUSNUEKEN!", en er komt een of andere vieze man naar je toe die zegt: "Ja is goed".
Ik was een jaartje geleden in Utrecht bij een of andere schoenen winkel en toen dacht ik jou te zien, maar ik wist het niet helemaal zeker en ik had geen zin om een flater te slaanquote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:28 schreef kastanova het volgende:
Nee. Hou ik me niet mee bezig.quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:13 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Proberen jullie er ook wel eens achter te komen of een persoon die je kent op Fok! zit? Soms dan ben ik aan het praten, en dan ineens valt mij wat op. Zo noemde iemand een mop laatst, een leuke matige grap!Toen stonden mijn oren op scherp, ik heb al zo'n mijn vermoeden wie het kan zijn. Misschien ben jij het wel! En ik ben nog iemand op het spoor, diegene heeft namelijk op zijn website een link naar Fok.nl! Natuurlijk zijn er meer hints, maar dan zou ik mij zelf ook weer kunnen verraden door het hier te vertellen.
Van mij weet gelukkig nog niemand wie ik ben (van wat ik weet). Proberen jullie daar ook wel eens achter te komen?![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 13:52 schreef lienelien het volgende:
[..]
neuh, niet echt.
Hij bleek gewoon erg blij te zijn met z'n ontdekking, ofzo.
Voel je vooral niet te populairquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:54 schreef Maikuuul het volgende:
Ik heb dat ook wel eensik loop bijv door de stad, en denk: hmmm zouden er nu Fokkers rondlopen en mij gespot hebben alleen ze durven niks te zeggen maar openen later op Fok! een topic ?
Je zit bij BHFH op school?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:14 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Voel je vooral niet te populair![]()
Ik zag iemand fok!ken op school laatst, maar ik dacht zo van dat mn sociale reputatie wel eens verwoest zou kunnen worden als ik zulks persoon aanspreek, dus ik houd me![]()
Wie?quote:
quote:
Wie?quote:Mode zit bij mij in![]()
Ja hallo, met afkortingen moet je bij mij aankomen kloppen, kwam er na 2 jaar pas achter dat klb zo een klaagbaak wasquote:
quote:Wie?
BHFH is een user, afkorting voor BloodHoundFromHell, een - op z'n zachtst gezegd - eigenzinnig figuurquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:24 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Ja hallo, met afkortingen moet je bij mij aankomen kloppen, kwam er na 2 jaar pas achter dat klb zo een klaagbaak was![]()
Wees blij dat ze er niet "punt zip" achteraan zeggen.quote:Op donderdag 27 januari 2005 23:37 schreef ijsmeis het volgende:
dan is het duidelijk
Mijn moeder praat ook nog wel zo, die heeft nog nooit van Fok gehoord...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:35 schreef electricity het volgende:
[..]dat lijkt me nou echt leuk om te zien
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:31 schreef MrBean het volgende:
[..]
Wees blij dat ze er niet "punt zip" achteraan zeggen.
goh, vanwaar dat dan?quote:Op donderdag 27 januari 2005 23:37 schreef ijsmeis het volgende:
ja, duidelijkquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:26 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Misschien had het te maken met overmatige bierconsumptie..
![]()
Nee! Vertelquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:13 schreef Geqxon het volgende:
Ik ben vandaag door een fokker ontdekt.
Dat was toch drokzquote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:05 schreef Geqxon het volgende:
WTF Droxz van e-programmeur.nl ?
Die dwaze jos die met een klein mannetje paddos gingen eten tijdens het kijken van winamp equalizers toch?quote:
Weet ik niet meer, het is al 3 jaar terug dat ik op e-programmeur zat.... en ook toen behoorde ik niet tot de harde kern....quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:28 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Die dwaze jos die met een klein mannetje paddos gingen eten tijdens het kijken van winamp equalizers toch?
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:15 schreef Angst het volgende:
och niet echt bewust, maar jah toen mijn opleiding op de hogeschool begon, kletste ik wat met de enige computernerd uit mijn klas.
Jah toen riep ik zowat over een fok-poll op mijn cu2 site (ik ontken alles).
Hij zo zit je op fok?
nah sindsdien neuken we regelmatig
ennuh een vriend van me, die hoorde twee studiemaatjes van hem, kletsen over fok. Die vroeg zo aan ze, he kennen jullie Angst dat is een vriendin van mij!
Najah, maar dat is zeg maar wat hij spotte en niet wat ik spote.
en verder zijn 10 van me vriendin tijdelijk op fok gegaan, toen ze d'r achter kwamen dat ik er opzat gelukkig zijn de meeste inmiddels opgetieveerd
dat was ik heul niet!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:36 schreef Everett het volgende:
Laatst bestelde iemand bij de Mac een menu:
Klant: "Ik wil graag één Big Mac menu"
MacD: "Wat wilt u daarbij drinken?"
Klant: "Bier!"
MacD: "Dat verkopen wij niet"
Klant: "In het buitenland wel"
Ik: "Pssst, BrauN????"
Klant: ""
Dan weet je dat het geen Fok!er is.
En je lijkt op Jamaiquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:34 schreef RaymanNL het volgende:
Ik ben makkelijk te ontdekken
Ik zeg de laatste tijd autmatisch 14.gif![]()
HoT ShiT man!quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:10 schreef Tiemie het volgende:
Ik kwam laatst een kennis van me tegen met een Fok-shirt aan.
Bedankt! Weet ik tenminste dat ik daar weg moet blijvenquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:03 schreef Maikuuul het volgende:
Voor de spotters, ik ben vanavond aant werken in de C1000 Brusselse poort in Maastricht, uiteraard groentens aant bijvullen
Dat vermoeden had ik al.quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:51 schreef kastanova het volgende:
[..]
Het is een heel schattig meisje in real life.
Ja, zeg dat wel!quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:02 schreef kastanova het volgende:
Jaja, one big happy Fok family op het werk.
kwamen ze bij jou een pistool ophalenquote:Op zondag 30 januari 2005 16:06 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ja he dat telt niet. Zo ben ik wel een stuk of 5-6 fokkers tegengekomen
Krijg je ineens een vuist op je porem!quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:44 schreef Lucille het volgende:
Ik loop wel eens door een drukke winkelstraat en denk dan "wie kent mij hier"
Tommyquote:Op vrijdag 28 april 2006 22:37 schreef stribe het volgende:
Ging laatst naar 'n cafe met 'n vriend van me kom ik daar zo'n gast tegen, die super veel op de broer van die vriend van me lijkt. Ik had veel gezopen en die broer al lang niet meer gezien, dus ik zo: heeeeeey Tommy hoe gaat ie (zo heet die broer van die vriend van me)
hij zo:![]()
nee ik ben die broer niet, ik heet jp, zus en zo, dit en dat
Anyway na 'n tijdje praten bleek hij ook 'n fokker, hoe het kwam dat we het over fok hadden weet ik niet meer, iig het is jpg97. was 4 weken geleden ofzo, dus ook nog niet eens zo lang![]()
en me broertje natuurlijk...
Wie heeft de dikste tieten van FOK!?quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:13 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Proberen jullie er ook wel eens achter te komen of een persoon die je kent op Fok! zit?
Gewoon:quote:Op zondag 30 april 2006 21:06 schreef Jett het volgende:
Ik vraag me dat altijd af in de bus/trein. En dan snel naar huis gaan kijken wie een topic heeft ge-opend over een vervelende breezerslet met der doeloze verhalen aan de telefoon, muziek die te hard staat etc.
![]()
helaas nog niet gebeurden ik doe nog wel zo hard me best
Toevallig zat ik gister in de bus, komt er zo'n hoer langslopen met d'r mobieltje in d'r jaszak maar wel de hele tijd die kutmuziek afspelen van Sean Paul en dan zo dat iedereen in de bus het kon horen. kutwijven.quote:Op zondag 30 april 2006 21:13 schreef Nosh het volgende:
[..]
Gewoon:
'GOH IK HOOP DAT NIEMAND VAN FOK HIER ZICH ERGERT ALS IK SEAN PAUL OP MIJN MOBIELE TELEFOON GA LUISTEREN!' roepen. Vanzelf ķemand die wel reageert.
dat was ikquote:Op donderdag 9 maart 2006 00:04 schreef MutZ het volgende:
ik heb wel eens een berichtje in m'n fotoboek gehad van 'ik heb 8 jaar bij jou in de klas gezeten'... bleek het iemand van de basisschool te zijn
overigens heb ik pas een oud-klasgenoot hier op FOK! ontdekt...
quote:Op zondag 30 april 2006 21:15 schreef ehqo het volgende:
Ik zal voortaan met mijn penis uit mijn gulp lopen. Als je mij herkent is het geheime teken, om aan te geven dat jij ook een Fok!er bent, een snelle kriebel rondom de eikelrand afrondend met een korte tik op het toompje. Afgesproken?
Dat is wel heel treurig!quote:Op maandag 1 mei 2006 18:10 schreef Forcefuzz het volgende:
toen pas zag ik iemand lopen met een rood shirt van Fok!
http://frontpage.fok.nl/page/merchandisequote:Op maandag 1 mei 2006 18:17 schreef Forcefuzz het volgende:
Ik wist trouwens niet dat die bestonden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |