Die is er al voor zover ik begrijp. Daar ga ik ook op spelen (iemand anders die ik ken zat in de andere beta's en speelt ook op die server).quote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:17 schreef -Muse- het volgende:
Ik wordt een Dwarf hunter op de PVP server 10 (als er een server 10 komt, maar neem aan van wel)
Hoe doe je dat; Vertel!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:31 schreef OreO het volgende:
die config file ge edit en nu doet die us client het wel dus hoef em niet te downloaden
Bedankt mijn jongquote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:45 schreef Max_Dark het volgende:Heb je 'm in de post WC-eend? Wist niet wat je voor accountnaam wilde hebben dus maar warrior eend van gemaakt
Ik heb 5 en 10 nu voorbij zien komen.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:01 schreef Da_Koen het volgende:
Maar op welke server gaan de fokkers spelen? Server 10?
Als je nou de American Beta bewaard had...quote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:15 schreef mvt het volgende:
Ik zag de titel van het topic en ik moest gewoon even kijken. Meteen een accountje gemaakt, nu alleen weer downloaden
NE heeft geen mage.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:58 schreef Max_Dark het volgende:
Eerst maar eens kijken wat de servers doen als ze weer up zijn. Ik zit sowieso als Night Elf Mage op een PvE server.
Ik heb priest gespeeld in de Amerikaanse beta, hoewel ik weinig (geen) vergelijkingsmateriaal heb, vind ik 't vooral een beetje een saaie class om mee te soloen. Dat was te voorspellen natuurlijk, maar ik wilde 't toch proberen.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:04 schreef Max_Dark het volgende:
Ja kan ik tenminste ook eens op 1 van die plaatjes van jou staan gvd.
Edit: Crap; geen Mage. Dan maar priesten alsnog. Is denk ik alleen zwaarder in de eerdere levels...
Ik neem even aan dat je de opbouw van de wereld kent. Een aantal gebieden zijn Alliance of Horde territory. Dit zijn voornamelijk de gebieden waarin men begint als speler, zodat je niet constant hoeft op te letten of er (in mijn geval) Horde in de buurt lopen die je wel eens kunnen afslachten. Binnen deze gebieden ben je volledig veilig, je kan niet aangevallen worden tenzij je zelf eerst de tegenstander aanvalt. Buiten deze gebieden om is alles Contested Territory. Het verschil tussen PvE en PvP ligt hier. Bij PvE kan je een ander niet aanvallen. Bij PvP kan je de ander op Contested Territory gewoon op z'n bek hoeken.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:16 schreef Sirr het volgende:
Hoe moet ik me dat PVP eigenlijk voorstellen?
Lijkt me wel dat je eerst aardig mag levelen voordat je met een groepje een ander groepje gaat neerslaan....of is het gelijk hakken op elkaar en daardoor krijg je alleen maar exp?
met print-screen hoef je geen alt-tab te doen en in paint te plakken. WoW slaat hem automatisch op in de folder "Screenshots"quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:38 schreef WoWFanboy het volgende:
Dus er zit niks anders op dan zo'n proggie te dloaden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |