Die is er al voor zover ik begrijp. Daar ga ik ook op spelen (iemand anders die ik ken zat in de andere beta's en speelt ook op die server).quote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:17 schreef -Muse- het volgende:
Ik wordt een Dwarf hunter op de PVP server 10 (als er een server 10 komt, maar neem aan van wel)
Hoe doe je dat; Vertel!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:31 schreef OreO het volgende:
die config file ge edit en nu doet die us client het wel dus hoef em niet te downloaden
Bedankt mijn jongquote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:45 schreef Max_Dark het volgende:Heb je 'm in de post WC-eend? Wist niet wat je voor accountnaam wilde hebben dus maar warrior eend van gemaakt
Ik heb 5 en 10 nu voorbij zien komen.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:01 schreef Da_Koen het volgende:
Maar op welke server gaan de fokkers spelen? Server 10?
Als je nou de American Beta bewaard had...quote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:15 schreef mvt het volgende:
Ik zag de titel van het topic en ik moest gewoon even kijken. Meteen een accountje gemaakt, nu alleen weer downloaden
NE heeft geen mage.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:58 schreef Max_Dark het volgende:
Eerst maar eens kijken wat de servers doen als ze weer up zijn. Ik zit sowieso als Night Elf Mage op een PvE server.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |