schoonmaken van je vissekom is toch ook standaard wanneer je een vis koopt :S enne navulcassette's wil ik best geloven maar ook de pomp moet schoongemaakt worden anders loopt ie vast...duz...quote:Op donderdag 3 februari 2005 18:13 schreef moussy het volgende:
[..]
Dat zit er standaard al inen je vult hem met navulcassette's als ie vies is
pomp? dat ene druppeltje olie in de uchtuch jaar?quote:Op donderdag 3 februari 2005 18:52 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
schoonmaken van je vissekom is toch ook standaard wanneer je een vis koopt :S enne navulcassette's wil ik best geloven maar ook de pomp moet schoongemaakt worden anders loopt ie vast...duz...
Ze zijn duurder geworden, heb vandaag ff gekeken, het startdingetje is 7 euro en de navuldingen ben ik vergeten te sjekkenquote:Op donderdag 3 februari 2005 17:38 schreef CherryLips het volgende:
even de intratuin raiden denk ik als ik terug ben
Dan is de drempel om er eentje te kopen ook wat hoger, lijkt me een goede zaak. Dan zijn er misschien minder mensen die zo'n beessie kopen om hem vervolgens in een bloemenvaas op de salontafel te mikken.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 20:18 schreef CherryLips het volgende:
stelletje leiers.
ik vind het altijd wel mooi dat die kleine prieldingetjes tig keer duurder zijn dan het visje zelf. Dat is toch een levend wezen? Visjes mogen van mij best een tientje per stuk kosten eigenlijk...
Ja, hoe duurder hoe beter want stel je voor:quote:Op zaterdag 5 februari 2005 20:18 schreef CherryLips het volgende:
stelletje leiers.
ik vind het altijd wel mooi dat die kleine prieldingetjes tig keer duurder zijn dan het visje zelf. Dat is toch een levend wezen? Visjes mogen van mij best een tientje per stuk kosten eigenlijk...
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 23:21 schreef Stali. het volgende:
Een ordinair 50ct-goudvisje ineens als een exclusief duur visje in een Art Deco vaasje van Lalique op de salontafel..
Ik zie in hetzelfde vaasje al een beetje brood zwemmen zelfs...quote:Op zaterdag 5 februari 2005 23:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]Nee, daar moet een vis van minstens enkele ruggen in.
Ik geloof dat ik iets mis. Vat 'm niet. Misschien is het te laat. Ik moet naar bed.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 23:39 schreef Stali. het volgende:
Ik zie in hetzelfde vaasje al een beetje brood zwemmen zelfs...
ik zal deze prijsverhoging doorgeven......kijken wat de klanten ervan vinden!quote:Op zaterdag 5 februari 2005 20:18 schreef CherryLips het volgende:
stelletje leiers.
Niet oninteressant, maar het schiet ook niet op om je jaloers te maken met mijn visjes die zonder extra zuurstof dingen, maar met de nodige (al dan niet opvreet)waterplanten niet naar zuurstof happen. Wil je nou echt weten dat ik alleen het water verschoon als ik merk dat er wat aanslag op het glas komt (zo eens in de drie a vier weken dus..........)quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2005 12:54 schreef XemmyX het volgende:
Jaloers
haha, beetje zielig om zulke reacties te posten, vraag gewoon om tips hoor meer niet!
Liever dood dan diep ongelukkig.quote:Op donderdag 24 februari 2005 12:46 schreef Stali. het volgende:
Henk en Herman leven nog.
Als goudvissen wat ouder worden kunnen ze ook erg mooie vinnen krijgen hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2005 08:55 schreef XemmyX het volgende:
Ik koop natuurlijk weer nieuwe! Maar dan gewoon 2 goudvissen, die blijken toch iets sterker te zijn zeggen ze! Die sluiers zijn heel mooi, maar erg zwak, heb ik mij laten vertellen
Laat Herman en Henk naar TS verhuizen!quote:Op donderdag 24 februari 2005 12:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Liever dood dan diep ongelukkig.![]()
![]()
Goed idee!! Ik zou dan alleen dat gekke zuurstofding even achterwege laten. Ik heb het idee dat het even uitvissen (quote:Op vrijdag 25 februari 2005 08:55 schreef XemmyX het volgende:
Ik koop natuurlijk weer nieuwe! Maar dan gewoon 2 goudvissen, die blijken toch iets sterker te zijn zeggen ze! Die sluiers zijn heel mooi, maar erg zwak, heb ik mij laten vertellen
Vlgs mij heb jij van die visjes die op batterijen werkenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:51 schreef Stali. het volgende:
En dan geeft ze Redux in ruil voor de vissen een bosje bloemen. Wel een klein bosje bloemen want anders past het niet in zijn vissenvaasje..
Goed zeg dat Herman en Henk nog leven.....ik had er toch stiekem mun twijfels bij!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:51 schreef Stali. het volgende:
[..]
Laat Herman en Henk naar TS verhuizen!
En dan geeft ze Redux in ruil voor de vissen een bosje bloemen. Wel een klein bosje bloemen want anders past het niet in zijn vissenvaasje..
JA en dat zijn altijd zulke goede vaklui (nee hoor kan best in een kom hij past zich gewoon aan)quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:22 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
die vissen-topics zijn wel in he!!!
maar waarom tips voor de verzorging? meestal als je vissen koopt verteld de verkoper dat erbij......zo niet .... tjah...vrij simpel....kom/aquarium schoon houden...en 1x per dag voeren....zorgen voor voldoende planten en zuurstof...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |