Ze krijgen toch wel Carnibest he?quote:Op donderdag 27 januari 2005 15:33 schreef XemmyX het volgende:
Hebben jullie nog tips voor mij, voor de verzorging etc, dan hoor ik ze graag
Sorry, my bad.quote:Op donderdag 27 januari 2005 15:49 schreef XemmyX het volgende:
Redux, nee hoor die weet niet eens dat een vis ook eten nodig heeft! En weet de naam van zijn vis niet eens! Hij weet wel dat het geen goudvis is.
Eigenlijk best een belediging, om te vragen of ik een kloon van REDUX ben, lees dat topic nog eens door
Vind het wel stoere namen! Zijn ook beste stoeren vissen om te zien! Het zijn dan wellicht een kruising met een gewone goudvis, maar vooral die zwarte is best heel erg gaaf! Zwemmen ook wel leuk, dan weer achteruit, dan op de kop haha.quote:
Misschien kun je dan beter van dat grind nemen? Ik had nl ook dat probleem; ik had van die kleine rotsjes en al t eten viel daartussen op de bodem waar hij niet bij kon. Nu kan hij zelf een beetje graven en zoeken ernaar.quote:Op donderdag 27 januari 2005 17:20 schreef XemmyX het volgende:
[..]
Vind het wel stoere namen! Zijn ook beste stoeren vissen om te zien! Het zijn dan wellicht een kruising met een gewone goudvis, maar vooral die zwarte is best heel erg gaaf! Zwemmen ook wel leuk, dan weer achteruit, dan op de kop haha.
Alleen nu heb ik keien onderin liggen, en moet ik voer geven wat op de grond valt.
ik heb trouwens het volgende voer voor ze: TetraAniMin GOLD, Speciaal voor sluierstaarten en leeuwenkoppen.
Omdat ze hun voedsel op de bodem moeten opnemen, anders krijgen ze teveel lucht binnen.
Maar kunnen ze er dan wel bij, met die keien enzo..
Sluierstaarten eten hun voedsel van de bodem. Omdat ze anders teveel lucht binnen krijgen en ze daardoor gaan drijven boven in, maar kunnen ze bij hun eten, als het op de bodem tussen de keien (tjes) ligt?quote:
Dit wordt het tweede goudvissenmishandelingstopic van vandaag.quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:12 schreef Klonk het volgende:
ik heb 1 tip:
10 liter, grotere bak svp, is pure dierenkwellerij ze in zo'n klein bakkie uit te zetten.
die vissen-topics zijn wel in he!!!quote:Op donderdag 27 januari 2005 15:33 schreef XemmyX het volgende:
Ik heb net 2 sluierstaarten gekocht!
En zwarte en een oranje/goud, met iets zwart in de staart!
Heb ze in een bak zitten met 10 liter water, een grote zuurstof plant, en 2 beelden.
En speciaal voer voor ze, omdat ze geen drijvend voer mogen, omdat ze dan teveel lucht binnen krijgen! Dus dit zijn korrels die naar de grond zakken.
Ze zijn echt heel mooi, heb helaas geen digitale camera dus kan hier helaas geen foto plaatsen!
Hebben jullie nog tips voor mij, voor de verzorging etc, dan hoor ik ze graag
tjah weer eens wat nieuws op de markt sluier-taartenquote:Op donderdag 27 januari 2005 17:28 schreef SuperJERK het volgende:
Zeker dom van mij om te denken dat Sluierstaarten taarten waren (in de vorm van een sluier :|)
Oo daar kunnen ze wel tegen hoor alle koudwatervissen trouwens,de meeste koivijvers hebben echter wel verwarming.Ik vind dit niet nodig ik voer wel gewoon een paar maandjes niet,want zou ik ze nu voeren kan ik ze overmorgen allemaal uit de vijver scheppen.quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:09 schreef moussy het volgende:
Ik wist niet dat die dikke droppies tegen de winterkou konden![]()
Ik gok 10 liter! Maar het is echt een grote bak! Ze hebben genoeg ruimte om te zwemmen! Dat doen ze dan ook! hij is ook heel hoog.quote:Op donderdag 27 januari 2005 17:33 schreef JeanClaude_Ballzack het volgende:
10 liter? Da's alsof je je leven moet slijten op 4 vierkante meters???
Meer water graag,..
blub
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |