Dank U, dank U.quote:
Alleen als je doof bent...quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:37 schreef Camoth het volgende:
[..]
Maar klinkt het dan nog ergens naar of is het echt hopeloos gejengel over verloren liefdes
We zouden 2 jaar geleden bij het COC op het terras gaan bieren... ofzo...quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dank U, dank U.
We moeten nog steeds een keer zuipen.
En dat staat nog altijd je winamp lijst te bevuilen? Slechte zaakquote:Op donderdag 27 januari 2005 20:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Alleen als je doof bent...
of stom....
of wanhopig...
2 jaar alweer?quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
We zouden 2 jaar geleden bij het COC op het terras gaan bieren... ofzo...
Man, toen was ik nog orienterend bi.quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:39 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Het blonde van de pics lang geleden was beter..
Nouja, lang... enkele maanden geleden dus.quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Man, toen was ik nog orienterend bi.
Geheel blond heb ik voor het laatst 2 jaar geleden gehad.quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:44 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nouja, lang... enkele maanden geleden dus.
De pics die je postte om te bewijzen dat de stekels overleden waren.
't Was niet geheel, 't zat vrij plat en lang.quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Geheel blond heb ik voor het laatst 2 jaar geleden gehad.
Die foto is idd van vorig jaa. Toen heb ik er weer puntjes in laten zetten.quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:48 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
't Was niet geheel, 't zat vrij plat en lang.
Aaaanyways...
Jesus, wat vliegt de tijd.quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het was niet afgelopen zomer in ieder geval...
Blonde puntjes is zooooooo 2003quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Die foto is idd van vorig jaa. Toen heb ik er weer puntjes in laten zetten.
Goed opgelet.
Ja ja.. maar anders doen we dat binnenkort eensquote:Op donderdag 27 januari 2005 20:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jesus, wat vliegt de tijd.
Als jij geld en ik tijd heb?quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:56 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja ja.. maar anders doen we dat binnenkort eens
Op die pic zag 't er okayer uit dan in je verborgen link.quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Die foto is idd van vorig jaa. Toen heb ik er weer puntjes in laten zetten.
Goed opgelet.
Ik heb geld.. nu jij nog tijd ..quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Als jij geld en ik tijd heb?
Dank de regen.quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:59 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Op die pic zag 't er okayer uit dan in je verborgen link..
Tijd heb ik tegenwoordig in overvloed.quote:Op donderdag 27 januari 2005 21:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb geld.. nu jij nog tijd ..
Al heb ik ook maar weinig (vrije) tijd
Silly rabbit. Dan kun je beter gaan douchen.quote:Op donderdag 27 januari 2005 21:04 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Die volg ik niet.
Maar over regen gesproken, ik ga mezelf eens laten beregenen in bad..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |