fotoooooooooooooo!quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:12 schreef Blubberzwijn het volgende:
gebroken en verslagen door de duivelse bankdrukmachine
mijn webcam vind me niet meer liefquote:
Aah, wat een nare webcam.quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:22 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
mijn webcam vind me niet meer liefdoet alleen maar rare strepen enzo
Vreemd, mijn webcam doet gewoon een rare portugeesquote:Op donderdag 27 januari 2005 20:22 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
mijn webcam vind me niet meer liefdoet alleen maar rare strepen enzo
Geen idee, deleten die hapquote:Op donderdag 27 januari 2005 20:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Wie is Nana Mouskouri en wat doet ze in m'n Winamp playlist?
bespeur ik enig sarcasme?quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Aah, wat een nare webcam.Iedereen vindt blubber toch lief?
quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Wie is Nana Mouskouri en wat doet ze in m'n Winamp playlist?
quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat aan mij?
De bril was haar handelsmerk ,.... en kabaal? Hmmz.... beetje chansonnerig.quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:29 schreef Camoth het volgende:
[..]
Jammer van de bril, wat voor soort kabaal stoot het uit? Isset dansbaar?
Aha, dus ze is dood, en Frans, en jengeld met en grote birl als handelsmerk... nou begin ik me ook af te vragen wat het in je lijst doet....quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De bril was haar handelsmerk ,.... en kabaal? Hmmz.... beetje chansonnerig.
Ze is Grieks.quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:33 schreef Camoth het volgende:
[..]
Aha, dus ze is dood, en Frans, en jengeld met en grote birl als handelsmerk... nou begin ik me ook af te vragen wat het in je lijst doet....![]()
Daarbij zingt ze ook nog vaak in het Duits.quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:35 schreef Camoth het volgende:
[..]
Waarom schrijft ze dan Frans? Man, complecated women![]()
Maar klinkt het dan nog ergens naar of is het echt hopeloos gejengel over verloren liefdesquote:Op donderdag 27 januari 2005 20:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Daarbij zingt ze ook nog vaak in het Duits.
Verwarrend hé?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |