Die heren waren niet heel lelijk inderdaad,quote:Op donderdag 27 januari 2005 19:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ok, die badscene leek ergens op...
Nope, heb een nieuw (en veeeeeel lekkerderquote:Op donderdag 27 januari 2005 19:30 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Zow da's lang geleden..
Nog steeds met Rosnesda?
En ik maar denken dat Clark en Pasolini de enige viespeuken waren.quote:Op donderdag 27 januari 2005 19:23 schreef Ang3l het volgende:
Je zou de rest moeten zien van z'n repertoire
Brotherhood 1 gaat nog wel, 2 wordt al minder, 3 is nog ERGER dan voodoo academy
Alhoewel het uitgansgpunt van 't verhaal wel ok is... maar ja, geef het aan de coteau en het wordt gayish B camp
Olaquote:Op donderdag 27 januari 2005 19:37 schreef Vlarp het volgende:
SAJ...
Je zou foto's van je haar plaatsen
Goeie avond trouwens![]()
Ah mooizoquote:Op donderdag 27 januari 2005 19:32 schreef Camoth het volgende:
[..]
Nope, heb een nieuw (en veeeeeel lekkerder) slachtoffer, een fokker! die non-actief doet zoals ik een tijdje heb gedaan; Derq
en das weer ooit een vriend van Draztic (exje) haha, lekker ingecomplewikkeld weer allemaal; however, dit is een blijvertje, voor nog heeeeel lang
Sorry m'n camera heeft geen zin vandaag.quote:Op donderdag 27 januari 2005 19:37 schreef Vlarp het volgende:
SAJ...
Je zou foto's van je haar plaatsen
Goeie avond trouwens![]()
Leuke foto trouwens!quote:
relatie: Only when I fuckquote:Op donderdag 27 januari 2005 19:32 schreef Camoth het volgende:
[..]
-knip- Derqen das weer ooit een vriend van Draztic (exje) haha, lekker ingecomplewikkeld weer allemaal; however, dit is een blijvertje, voor nog heeeeel lang
Thanksquote:Op donderdag 27 januari 2005 19:42 schreef Camoth het volgende:
[..]
Leuke foto trouwens!![]()
Pff... ik probeer me een weg door dertig pagina's kunstgeschiedenis van de middeleeuwen te worstelen, morgen examen van, schiet niet echt op helaas, dat christelijke geouwehoer![]()
Schat, check de laatste update, we zijn samen sinds november, daar heb je het alquote:Op donderdag 27 januari 2005 19:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
relatie: Only when I fuck
Het was weer prettig hoorquote:Op donderdag 27 januari 2005 19:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Sorry m'n camera heeft geen zin vandaag.
Ha die Vlarp! Hoe was het in rugridderkerk?
Om negen uur kap ik ermee, met mijn blijde werkstukjes en verslagen redt ik het ook wel. En ik ben dat geleer nu echt meer dan zat na twee wekenquote:Op donderdag 27 januari 2005 19:43 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Thanks
Ik kan een [vul maar in]-geschiedenis niet meer aanzien. Het is voornamelijk feiten stampen..
Dan is het goed.quote:Op donderdag 27 januari 2005 19:46 schreef Camoth het volgende:
[..]
Schat, check de laatste update, we zijn samen sinds november, daar heb je het alnon-actief
![]()
Ik moch weer geld uitgeven aan een man (met een schaar) dus goed.quote:Op donderdag 27 januari 2005 19:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het was weer prettig hoor
En hoe is het met SAJ?
Ik zal er wel overheen kijkenquote:Op donderdag 27 januari 2005 19:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik moch weer geld uitgeven aan een man (met een schaar) dus goed.
En die foto staat er allang, alhoewel het kapsel niet echt duidelijk naar voren komt.
fotoooooooooooooo!quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:12 schreef Blubberzwijn het volgende:
gebroken en verslagen door de duivelse bankdrukmachine
mijn webcam vind me niet meer liefquote:
Aah, wat een nare webcam.quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:22 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
mijn webcam vind me niet meer liefdoet alleen maar rare strepen enzo
Vreemd, mijn webcam doet gewoon een rare portugeesquote:Op donderdag 27 januari 2005 20:22 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
mijn webcam vind me niet meer liefdoet alleen maar rare strepen enzo
Geen idee, deleten die hapquote:Op donderdag 27 januari 2005 20:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Wie is Nana Mouskouri en wat doet ze in m'n Winamp playlist?
bespeur ik enig sarcasme?quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Aah, wat een nare webcam.Iedereen vindt blubber toch lief?
quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Wie is Nana Mouskouri en wat doet ze in m'n Winamp playlist?
quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat aan mij?
De bril was haar handelsmerk ,.... en kabaal? Hmmz.... beetje chansonnerig.quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:29 schreef Camoth het volgende:
[..]
Jammer van de bril, wat voor soort kabaal stoot het uit? Isset dansbaar?
Aha, dus ze is dood, en Frans, en jengeld met en grote birl als handelsmerk... nou begin ik me ook af te vragen wat het in je lijst doet....quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De bril was haar handelsmerk ,.... en kabaal? Hmmz.... beetje chansonnerig.
Ze is Grieks.quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:33 schreef Camoth het volgende:
[..]
Aha, dus ze is dood, en Frans, en jengeld met en grote birl als handelsmerk... nou begin ik me ook af te vragen wat het in je lijst doet....![]()
Daarbij zingt ze ook nog vaak in het Duits.quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:35 schreef Camoth het volgende:
[..]
Waarom schrijft ze dan Frans? Man, complecated women![]()
Maar klinkt het dan nog ergens naar of is het echt hopeloos gejengel over verloren liefdesquote:Op donderdag 27 januari 2005 20:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Daarbij zingt ze ook nog vaak in het Duits.
Verwarrend hé?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |