Gave video jaquote:Op zondag 4 februari 2007 22:58 schreef Shedfire het volgende:
Ik ken zie via Jhonen's Shut Me Up video. Geniaal video, tjek het op youtube.
http://www.youtube.com/watch?v=qIYhbRiuVK0
Vreemd wel, maar misschien de doorslag om naar Powerfest te gaan.quote:Op maandag 5 februari 2007 04:01 schreef hydraulix het volgende:
Staan ze op Powerfest![]()
Ligt het aan mij of is dit een vreemde combinatie?
Ik las het ook jaquote:Op maandag 5 februari 2007 07:05 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Vreemd wel, maar misschien de doorslag om naar Powerfest te gaan.
Nouja, kijk zelf maarquote:Op maandag 5 februari 2007 20:32 schreef -babydoll- het volgende:
[..]
Ik las het ook jaMaar wat is powerfest voor iets?
![]()
Zo te zien ga ik niet.quote:Jimmy Eat World / Thursday / Sparta / MxPx / Mindless Self Indulgence / Motion City Soundtrack / Senses Fail / All That Remains / Voodoo Glow Skulls / Misery Signals / The Sleeping / Grown At Home / Mewithoutyou
Ff het programma bekeken. Verder niets wat ik echt geweldig leuk vindquote:Op dinsdag 6 februari 2007 02:38 schreef Litso het volgende:
[..]
Nouja, kijk zelf maar
MxPx en Voodoo Glow Skulls komen ook, respectievelijk punkrock en ska-punk als ik me niet vergis (maar pin me niet vast op genres). Punkig dus?
Een van mijn favo schilderijenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:38 schreef -babydoll- het volgende:
[..]
Ff het programma bekeken. Verder niets wat ik echt geweldig leuk vind![]()
(he je icon is MM als oud mannetjeziet ik nu )
Wat kan jou de mensen die daar staan boeien?quote:Op woensdag 7 februari 2007 06:23 schreef OFfSprngr het volgende:
MSI wil ik ook zien, maar om tussen alle "emos", scenekids en Pop-"punkers" te staan heb ik geen zin in voor 30E.
Aansteller, jezusquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:29 schreef OFfSprngr het volgende:
Dan weet je niet hoe kut "emos" en scenekids zijn.
Hij was live ook echt geweldigquote:
Top video!quote:Op zondag 4 februari 2007 22:58 schreef Shedfire het volgende:
Ik ken zie via Jhonen's Shut Me Up video. Geniaal video, tjek het op youtube.
http://www.youtube.com/watch?v=qIYhbRiuVK0
Dat was van Orgy!quote:Op zondag 3 juni 2007 13:12 schreef zwareshag het volgende:
Beetje laat misschien, en ik weet dat hier een apart topic voor is maar in dit topic heb ik meer kans van slagen, weet er iemand welke remix van Blue Monday (origineel van New Order) er gedraaid werd in de pauze in de Effenaar?
¤13,- moet toch geen probleem zijn?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:08 schreef Litso het volgende:
Oeh, als ik geld heb ben ik d'r ook weer
Double that voor het ritje naar Amsterdam, en uiteraard zijn daar nog kosten voor drank en avondeten aan verbonden. En ja, zó krap zit ik echtquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:13 schreef seadarius het volgende:
[..]
¤13,- moet toch geen probleem zijn?
Verdomme, en ik ga net al m;n geld uitgeven aan Marilyn Manson,,quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:32 schreef zwareshag het volgende:
MSI terug naar Nederland!
13 oktober in de Melkweg en de dag erna in de Effenaar.
Krijg je eeuwig spijt van. Gewoon gaan, dan maar liegenquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:08 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik wil eigs ook graag heen, maar tis wel een schooldag, en weet niet zeker of mams daar wel zo positief tegenover staat.![]()
Dit zou anders al de 2e x zijn dat ik ze 'misloop.'![]()
Hoe ga ik die eeuwige reis naar Rotterdam op een doordeweekse dag verklaren?quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:23 schreef Litso het volgende:
[..]
Krijg je eeuwig spijt van. Gewoon gaan, dan maar liegen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |