quote:Op donderdag 27 januari 2005 12:13 schreef mr_anonimous het volgende:
American Pie
American Pie 2
Josie and the pussycats
Van Wilder
My Boss' daughter
Cruel Intentions
Steeds meer fansquote:Op donderdag 27 januari 2005 12:04 schreef Dopekoe het volgende:
Ik heb hem gisteren op tv gezien en ik vond hem gewoon echt leuk
Tot gisteren wist ik niet eens dat ze een film haddenquote:
Dit is echt zo'n oja vraag, een speelgoed treintje?quote:Op donderdag 27 januari 2005 12:21 schreef mr_anonimous het volgende:
Nee, geen geld. Iets waar Patterson erg aan gehecht is.
Inderdaad een custom made replica van de moneytrain.quote:Op donderdag 27 januari 2005 12:21 schreef Chielus het volgende:
[..]
Dit is echt zo'n oja vraag, een speelgoed treintje?
Krijg zelfs punten zonder dat ik goed antwoord, gaat wel lekker zo danquote:Op donderdag 27 januari 2005 12:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Inderdaad een custom made replica van de moneytrain.
Dopekoe +1
Sorry was een mistake.quote:Op donderdag 27 januari 2005 12:24 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Krijg zelfs punten zonder dat ik goed antwoord, gaat wel lekker zo dan
Nou ja... Dit topic [Speciaal voor dwerg] Josie and the Pussycats ook nog nooit gezien? (dat van Dwerg is inmiddels wat achterhaald geloof ik trouwens).quote:Op donderdag 27 januari 2005 12:17 schreef Dopekoe het volgende:
Tot gisteren wist ik niet eens dat ze een film hadden
De tekenfilm kende ik al wel
Leuke muziek ook in de film
Maakt nie uit,quote:Op donderdag 27 januari 2005 12:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Inderdaad een custom made replica van de moneytrain.
Chielus+1
verkeerd gelezen dacht dat dopekoe het was. Mijn welgemeende excuses
Ik had hem niet gelezen idd nog.....quote:Op donderdag 27 januari 2005 12:25 schreef ranja het volgende:
[..]
Nou ja... Dit topic [Speciaal voor dwerg] Josie and the Pussycats ook nog nooit gezien? (dat van Dwerg is inmiddels wat achterhaald geloof ik trouwens).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |