abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24771004
Met maatschappelijke organisaties, variërend van vakbonden tot KNVB en van de Johan Cruyff Foundation tot de stichting tegen Zinloos geweld, kwam het kabinet tot een aantal concrete afspraken. Zo komt er binnenkort behalve een organisatie van ouders van allochtone leerlingen ook een vereniging van leraren van islamitische scholen.

DEN HAAG - Bevrijdingsdag (5 mei) moet voortaan ook een 'dag van de democratie en van de binding' zijn. Dat hebben het kabinet en tal van maatschappelijke organisaties woensdag in de Ridderzaal afgesproken op een door het kabinet belegde conferentie over maatschappelijke binding in Nederland.

Volgens minister Verdonk (Vreemdelingenzaken en Integratie) moet 5 mei een dag worden om het belang van de democratische rechtsstaat te benadrukken. Ook zei ze dat het een dag zou kunnen zijn dat nieuwe Nederlanders het Nederlanderschap kunnen verkrijgen.

Wat nou dag van de binding'.........

Op 5 Mei herdenken wij al 60 jaar dat wij Nederlanders BEVRIJD zijn en dat heeft geen flikker met multiculti BINDING te maken !!

Dit kabinet weet van gekkigheid niet meer wat ze moeten doen en bezwijken onder de islam druk.
Hoogste tijd voor de grote schoonmaak
pi_24771023
Nou, Koos Voos, het is ongelooflijk maar waar, ik ben het met je eens... Gedeeltelijk.
pi_24771116
quote:
DEN HAAG - Bevrijdingsdag (5 mei) moet voortaan ook een 'dag van de democratie en van de binding' zijn. Dat hebben het kabinet en tal van maatschappelijke organisaties woensdag in de Ridderzaal afgesproken op een door het kabinet belegde conferentie over maatschappelijke binding in Nederland.
PvdA en CDA luisteren in de 1e plaats naar de NGOs
quote:
PvdA en CDA laten in de 1e plaats hun oren hangen naar allerlei NGOs zoals vluchtelingen werk, de vakbeweging of de raad van kerken in plaats van naar de kiezers te luisteren. De NGOs hebben zo een onrechtvaardige invloed op het bestuur van het land en de verwevenheid met de partijen staat de oplossing van maatschappelijke vraagstukken in de weg. Het ondermijnt de democratie en discirmineert burgers die niet aangesloten zijn bij een NGO.
pi_24771478
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 00:21 schreef Koos Voos het volgende:

Bel even met Volkert of Mohammed, die weten hoe je dat aanpakt.
pi_24771506
quote:
Met maatschappelijke organisaties, variërend van vakbonden tot KNVB en van de Johan Cruyff Foundation tot de stichting tegen Zinloos geweld, kwam het kabinet tot een aantal concrete afspraken. Zo komt er binnenkort behalve een organisatie van ouders van allochtone leerlingen ook een vereniging van leraren van islamitische scholen.

Volgens minister Verdonk (Vreemdelingenzaken en Integratie) moet 5 mei een dag worden om het belang van de democratische rechtsstaat te benadrukken. Ook zei ze dat het een dag zou kunnen zijn dat nieuwe Nederlanders het Nederlanderschap kunnen verkrijgen.

Op 5 Mei herdenken wij al 60 jaar dat wij Nederlanders BEVRIJD zijn en dat heeft geen flikker met multiculti BINDING te maken !!

Dit kabinet weet van gekkigheid niet meer wat ze moeten doen en bezwijken onder de islam druk.
BEVRIJD van de overheersing door een ideologie die ook duidelijk niet in multikul geloofde en alvast aan die grote schoonmaak was begonnen waarover je het hebt... Toch???
I´m back.
pi_24771565
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 01:00 schreef Ryan3 het volgende:

BEVRIJD van de overheersing van een ideologie die ook duidelijk niet in multikul geloofde en alvast aan die grote schoonmaak was begonnen waarover je hebt... Toch???

Overigens stelde Verdonk het zo:
quote:
Dat is toch echt toegeven aan moslim-druk, he?
pi_24771827
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 01:00 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

BEVRIJD van de overheersing door een ideologie die ook duidelijk niet in multikul geloofde en alvast aan die grote schoonmaak was begonnen waarover je het hebt... Toch???
De naam doet af aan de werkelijke betekenis van vijf mei.

Sowieso is 'dag van de binding', of iets in die richting, een ontzettende geitenwollensokkenterm. Hij had zomaar van Donner kunnen komen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_24771854
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 01:28 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Sowieso is 'dag van de binding', of iets in die richting, een ontzettende geitenwollensokkenterm. Hij had zomaar van Donner kunnen komen.
En dus dacht je dan brei ik ook maar eens een sok???
I´m back.
pi_24771870
Waarom niet 6 mei daarvoor kiezen?
pi_24771873
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 01:31 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

En dus dacht je dan brei ik ook maar eens een sok???
Lul niet zo slap, Ryan. Waar doel je op?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_24771899
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 01:28 schreef heiden6 het volgende:

Een betekenis die voor de meesten onbekend is in de zin dat zij ooit iets anders als vrijheid hebben gekend, er wordt al jaren een discussie gevoerd en stappen gezet over verandering van de 5 mei viering.

Ik vind de naam zelf ook wat vaag aandoen ja maar ik onderschrijf wel de achterliggende gedachte.
pi_24771901
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 01:33 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Lul niet zo slap, Ryan. Waar doel je op?
Zie mijn eerdere post aan de geachte medeFok!ker K. Voos. Volgens mij sluit bevrijdingsdag (60 jaar geleden bevrijd van overheersing door een regime dat ook niet in multikul geloofde en alvast aan K. Voos' grote schoonmaak begonnen was) uitstekend aan bij het doel waarvoor dit kabinet 5 mei wil gebruiken.
I´m back.
pi_24772004
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 00:22 schreef Monidique het volgende:
Nou, Koos Voos, het is ongelooflijk maar waar, ik ben het met je eens... Gedeeltelijk.
Onzuiver noemde jij dat toch... Ehm nu ja gedeeltelijk Onzuiver dus.
I´m back.
pi_24772195
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 01:37 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Zie mijn eerdere post aan de geachte medeFok!ker K. Voos. Volgens mij sluit bevrijdingsdag (60 jaar geleden bevrijd van overheersing door een regime dat ook niet in multikul geloofde en alvast aan K. Voos' grote schoonmaak begonnen was) uitstekend aan bij het doel waarvoor dit kabinet 5 mei wil gebruiken.
Nee , het is voor veel oudere Nederlanders een hele bijzondere en emotionele dag.

Natuurlijk sluit bevrijdingsdag in het geheel niet aan bij het doel waarvoor dit kabinet 5 Mei wil gebruiken, er kan eerder gesteld worden dat er sprake is van misbruiken.

RESPECTLOOS !

( En dat de bezem door dit kabinet moet zal een Bos adept toch moeten beamen.. )
pi_24772226
Als je hier gaat pleiten voor een schoonmaak ben je net zo fout bezig als de Duitse bezetter, die tijdens WO II ook een "schoonmaak" hield.

Om met Balkenende te spreken: Van Bevrijdingsdag blijf je af.
Er zijn genoeg mogelijkheden om DAARNAAST iets met democratie en maatschappelijke binding te doen, maar niet op 5 mei. We hebben in verhouding met omliggende landen vrij weinig officiële feestdagen, dus daar kan op zich best een dag bij.
pi_24772234

en hoe ik over zo'n oranje polsbandje denk moge duidelijk zijn ..
  donderdag 27 januari 2005 @ 08:34:09 #17
3542 Gia
User under construction
pi_24773060
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 02:23 schreef dVTB het volgende:
Als je hier gaat pleiten voor een schoonmaak ben je net zo fout bezig als de Duitse bezetter, die tijdens WO II ook een "schoonmaak" hield.
Lijkt me duidelijk dat Koos doelt op schoonmaak in de regering en niet het opruimen van buitenlanders.
De link naar nazi-Duitsland slaat derhalve helemaal nergens op.

Ben het verder meestal met Verdonk eens, maar in deze niet. Er zijn nog veel te veel mensen die de oorlog hebben meegemaakt en voor wie bevrijdingsdag een heel emotionele dag is. Ik vind niet dat we daar nu al een andere betekenis aan mogen geven.

Vind dit dus echt ronduit schandalig en zal er zeker niet aan meedoen.

Ik denk, net als jij: Van bevrijdingsdag blijf je af.
Er zijn toch nog dagen zat! Doe het dan op suikerfeest, dan mogen ze fijn op die dag naturaliseren en hebben ze dubbel feest.

[ Bericht 22% gewijzigd door Gia op 27-01-2005 08:44:15 ]
pi_24773103
Te belachelijk voor woorden dit. Van bevrijdingsdag naar knuffeldag.

Ze weten ook niet meer wat ze moeten bedenken in hun streven om "de boel bij elkaar te houden".

En dat schijnt een rechtse regering te zijn.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  donderdag 27 januari 2005 @ 08:52:53 #19
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_24773222
quote:
quote:
De PvdA zit ineens in het Kabinet of zo?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_24773364
Het is helemaal niet toegeven aan moslims - het is juist weer zo'n staaltje stompzinnig geouwehoer van Verdonk.

"We zorgen voor een dag waarop we zeggen dat jullie er bij horen, paspoort ophalen en zeik dan gvd achteraf niet dat we niks voor jullie doen. Jullie horen er bij hoor, je dat. Omdat ik het zeg. Niet omdat ik het graag wil of omdat de Nederlanders dat willen of dat jullie dat willen maar omdat het wel handig is om dat te formaliseren. Dan hebben we dat maar geregeld. Verder niet meer mekkeren. We misbruiken de 5e mei daar dan maar even voor. :
pi_24773632
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 08:34 schreef Gia het volgende:
Lijkt me duidelijk dat Koos doelt op schoonmaak in de regering en niet het opruimen van buitenlanders. De link naar nazi-Duitsland slaat derhalve helemaal nergens op.
Klopt, ik heb inderdaad iets te vluchtig gelezen. Sorry, KoosVoos.
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 08:34 schreef Gia het volgende:
Ik denk, net als jij: Van bevrijdingsdag blijf je af. Er zijn toch nog dagen zat! Doe het dan op suikerfeest, dan mogen ze fijn op die dag naturaliseren en hebben ze dubbel feest.
Er kan best nog een nationale feestdag bij ! Ik vind 6 mei er op zich wel een goede dag voor. Dan herdenk je dus op 4 mei je doden, vier je op 5 mei dat je in vrijheid leeft en op 6 mei (DE dag bij uitstek) staat dan de democratie centraal. Een mooie drie-eenheid.

Als je kijkt naar het aantal vrije dagen cq. feestdagen in Nederland ten opzichte van alle andere landen in Europa, komen wij er bijzonder karig van af. De meeste landen hebben gemiddeld 3 a 4 feestdagen meer dan wij. Nederland staat helemaal onderaan de lijst. Een dag voor democratie vind ik op zich geen slecht idee, maar absoluut niet in plaats van één van de schaarse nationale feestdagen die we hebben.
pi_24773637
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 09:09 schreef SCH het volgende:
Het is helemaal niet toegeven aan moslims - het is juist weer zo'n staaltje stompzinnig geouwehoer van Verdonk.

"We zorgen voor een dag waarop we zeggen dat jullie er bij horen, paspoort ophalen en zeik dan gvd achteraf niet dat we niks voor jullie doen. Jullie horen er bij hoor, je dat. Omdat ik het zeg. Niet omdat ik het graag wil of omdat de Nederlanders dat willen of dat jullie dat willen maar omdat het wel handig is om dat te formaliseren. Dan hebben we dat maar geregeld. Verder niet meer mekkeren. We misbruiken de 5e mei daar dan maar even voor. :

( Alle mogelijke onzinnige ' moslim feelgood ' truuks worden uit de kast gehaald .. dat dit meestal ten koste van de autochtone bevolking gaat vergeet men voor het gemak.
Zo wordt de kloof.. oeps dat woord is in de ban, de binding, steeds kleiner)

Zoals GIA al hierboven aangaf .. ''waarom niet gelijk met het suikerfeest ? kan ik geen bezwaar tegen maken.. maak er maar gelijk een nationale feestdag van hebben we dat gezeur ook gehad.
pi_24773670
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 09:29 schreef dVTB het volgende:

[..]

Klopt, ik heb inderdaad iets te vluchtig gelezen. Sorry, KoosVoos.
[..]

Er kan best nog een nationale feestdag bij ! Ik vind 6 mei er op zich wel een goede dag voor. Dan herdenk je dus op 4 mei je doden, vier je op 5 mei dat je in vrijheid leeft en op 6 mei (DE dag bij uitstek) staat dan de democratie centraal. Een mooie drie-eenheid.

Als je kijkt naar het aantal vrije dagen cq. feestdagen in Nederland ten opzichte van alle andere landen in Europa, komen wij er bijzonder karig van af. De meeste landen hebben gemiddeld 3 a 4 feestdagen meer dan wij. Nederland staat helemaal onderaan de lijst. Een dag voor democratie vind ik op zich geen slecht idee, maar absoluut niet in plaats van één van de schaarse nationale feestdagen die we hebben.
Sowieso is het zo dat bevrijdingsdag maar eens in de 5 jaar. (Dit jaar het eerst) een vrije dag is. Maar ik ben het met je eens dat 6 mei hiervoor beter geschikt is. Van bevrijdingsdag heb je af te blijven.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  donderdag 27 januari 2005 @ 09:34:49 #24
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_24773689
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 09:30 schreef Koos Voos het volgende:

[..]

( Alle mogelijke onzinnige ' moslim feelgood ' truuks worden uit de kast gehaald .. dat dit meestal ten koste van de autochtone bevolking gaat vergeet men voor het gemak.
Zo wordt de kloof.. oeps dat woord is in de ban, de binding, steeds kleiner)
Wanneer Verdonk de democratische rechtstaat probeert te benadrukken, lijkt me dat toch nauwelijks een argument om te gaan roepen dat het een 'moslim feelgood' truuk is als we jou moeten geloven. Typerend is dat toch weer...

Overigens vind ik het plan nergens op slaan, maar dan gebaseerd op andere argumenten. Bevrijdingsdag herinnert ons aan hetgeen in 1945 is gebeurd. Het is helemaal niet verkeerd om dat historische besef in stand te houden.
pi_24773705
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 09:33 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Sowieso is het zo dat bevrijdingsdag maar eens in de 5 jaar. (Dit jaar het eerst) een vrije dag is. Maar ik ben het met je eens dat 6 mei hiervoor beter geschikt is. Van bevrijdingsdag heb je af te blijven.
Bevrijdingsdag valt dit jaar op Hemelvaartsdag. Niks 'vrij' dus. (Althans, niet extra...)
pi_24773725
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 09:36 schreef Julius_Vanderdecker het volgende:

[..]

Bevrijdingsdag valt dit jaar op Hemelvaartsdag. Niks 'vrij' dus. (Althans, niet extra...)
Je le sais, je le sais. Het is alleen zo dat dit jaar de 5-jarige cyclus start, zeg maar. Dat Hemelvaartsdag op dezelfde dag valt is puur toeval. (Al verdenk ik Kok c.s., die dit hebben ingevoerd, om het expres te hebben gedaan, over het algemeen zijn de dagen die van de maan afhankelijk zijn toch redelijk ver van tevoren bekend.)
Some say in ice
pi_24773808
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 09:34 schreef Maerycke het volgende:

[..]

Wanneer Verdonk de democratische rechtstaat probeert te benadrukken, lijkt me dat toch nauwelijks een argument om te gaan roepen dat het een 'moslim feelgood' truuk is als we jou moeten geloven. Typerend is dat toch weer...

Overigens vind ik het plan nergens op slaan, maar dan gebaseerd op andere argumenten. Bevrijdingsdag herinnert ons aan hetgeen in 1945 is gebeurd. Het is helemaal niet verkeerd om dat historische besef in stand te houden.
Dat is mijn persoonlijke interpretatie van een aantal door dit kabinet aangekondige maatregelen waar 'de dag van de binding''er 1 van is.

( Op lokaal niveau wordt er ook aan gewerkt.. kijk bvnaar Breda waar de burgemeester er voor gaat zorgen dar groepen raddraaiers weer gewoon moeten worden toegelaten in de Horeca.
Dat zijn bepaald geen maatregelen waarmee je de meerderheid van de autochtonen een 'feelgood 'gevoel geeft, integendeel ).
pi_24773850
Schandalig dit! Van bevrijdingsdag blijf je af!!!! Moet dit nu ook al opgegeven worden multicul gelul!!!
Achterlijk knuffelbeleid.. blaa blaaa bindings dag blaa blaa pleur toch een eind op er was geen bindings dag nodig geweest als er niet zo achterlijke cultuur in ons land aanwezig was geweest. Voor chinezen surinamers ed is er echt geen bindingsdag nodig .

Wij moeten weer water bij de wijn doen. Stront ziek word ik ervan.

Slogan in Den Haag:
"Eigen volk laatst"
  donderdag 27 januari 2005 @ 09:59:39 #29
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_24773988
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 09:44 schreef Koos Voos het volgende:

[..]

Dat is mijn persoonlijke interpretatie van een aantal door dit kabinet aangekondige maatregelen waar 'de dag van de binding''er 1 van is.

( Op lokaal niveau wordt er ook aan gewerkt.. kijk bvnaar Breda waar de burgemeester er voor gaat zorgen dar groepen raddraaiers weer gewoon moeten worden toegelaten in de Horeca.
Dat zijn bepaald geen maatregelen waarmee je de meerderheid van de autochtonen een 'feelgood 'gevoel geeft, integendeel ).
Nu hoeft jouw persoonlijke interpretatie natuurlijk nog niet persé de absolute waarheid te zijn Ik bespeur in de woorden van Verdonk maar weinig 'allochtonenknuffeligs'.

Ik betwijfel overigens of dit plan het gaat halen. Het zal wel weer een LPF-geinspireerd proefballonnetje zijn
pi_24774020
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 09:59 schreef Maerycke het volgende:

[..]

Nu hoeft jouw persoonlijke interpretatie natuurlijk nog niet persé de absolute waarheid te zijn Ik bespeur in de woorden van Verdonk maar weinig 'allochtonenknuffeligs'.

Ik betwijfel overigens of dit plan het gaat halen. Het zal wel weer een LPF-geinspireerd proefballonnetje zijn
Het scheelde weinig of ze knuffelde Blatima live in de uitzending..
pi_24774091
Laat bevrijdingsdag gewoon bevrijdingsdag blijven. Als er een dag van de binding moet komen, kies er dan een andere dag voor.
Dit idee is net zo belachelijk als de suggestie van Balkenende onlangs om "werkloos" voortaan maar "tussen twee banen" te noemen. Alsof er dan wat verandert.
pi_24774362
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 01:33 schreef Vitalogy het volgende:
Waarom niet 6 mei daarvoor kiezen?
nee want dat is de dag dat de ontbinding van een verstorende factor begon.
pi_24775465
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 09:33 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

Hoezo 6 mei, waarom geen datum in september of oktober plukken, dan hebben we helemaal geen feestdagen ed.
  donderdag 27 januari 2005 @ 11:37:51 #34
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_24775724
Zoiets zou ondenkbaar zijn in omringende landen die de 2e Wereld Oorlog hebben meegemaakt, de veteranen zouden zich omkeren in het graf.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
  donderdag 27 januari 2005 @ 11:43:18 #35
3542 Gia
User under construction
pi_24775858
Was het nog maar een idee? Ik was toch echt onder de indruk dat dit al ingevoerd was.

Dus, ze kan nog bij zinnen komen?

Lijkt me in elk geval hier wel duidelijk dat zowel links als rechts Nederland tegen dit plan is.
Voor het eerst zijn we het ergens over eens. (Of eigenlijk over oneens )
pi_24776880
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 11:43 schreef Gia het volgende:
Was het nog maar een idee? Ik was toch echt onder de indruk dat dit al ingevoerd was.

Dus, ze kan nog bij zinnen komen?

Lijkt me in elk geval hier wel duidelijk dat zowel links als rechts Nederland tegen dit plan is.
Voor het eerst zijn we het ergens over eens. (Of eigenlijk over oneens )
Verdonk sprak namens het kabinet.
pi_24776958
Dit gaat komende 5 mei al van start idd.
pi_24776966
Hoewel het, na zestig jaar, niet verkeerd is om na te denken over de bedoeling en betekenis van "5 Mei", natuurlijk.
pi_24777101
Suikerfeest is een slechte suggestie, alsof dit iets met de islam te maken heeft.
  donderdag 27 januari 2005 @ 12:42:04 #40
3542 Gia
User under construction
pi_24777192
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 12:37 schreef SCH het volgende:
Suikerfeest is een slechte suggestie, alsof dit iets met de islam te maken heeft.
Nee, maar dan wordt het meteen een nationale feestdag en is iedereen die dag vrij.
5 mei is al een nationale feestdag, hoewel je dan maar 1 keer in de 5 jaar vrij bent.

Vind 5 mei ook een slechte suggestie, alsof dit iets met bevrijding te maken heeft.
pi_24777243
Is het niet veel leuker om een grote de-naturalisatiedag te houden?
Leuk zo zwaaien naar de vliegtuigen op Schiphol of de boten vanuit de R'damse haven.
"Ik zweer hierbij plechtig de basisbeginselen en vrijheden van de Westerse cultuur tegen elke prijs te verdedigen en alle vijanden die deze beginselen en vrijheden bedreigen tot aan de laatste man aan toe uit te roeien."
pi_24777264
Altijd van die duffe woorden.

Wat bedoelen ze met binding? En waarom kunnen ze niet normaal doen? Achterlijke klootzak schijtziek word ik ervan.
feest
pi_24777271
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 12:42 schreef Gia het volgende:

[..]

Nee, maar dan wordt het meteen een nationale feestdag en is iedereen die dag vrij.
5 mei is al een nationale feestdag, hoewel je dan maar 1 keer in de 5 jaar vrij bent.

Vind 5 mei ook een slechte suggestie, alsof dit iets met bevrijding te maken heeft.
Exact, maar dan is het raar om het aan iets anders te verbieden waar het net zo goed niets mee te maken heeft.
  donderdag 27 januari 2005 @ 12:47:08 #44
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_24777318
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 12:44 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Altijd van die duffe woorden.

Wat bedoelen ze met binding? En waarom kunnen ze niet normaal doen? Achterlijke klootzak schijtziek word ik ervan.
Kijk maar uit, straks wordt je nog beschuldigd van bindingsangst
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
  donderdag 27 januari 2005 @ 12:48:25 #45
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_24777347
We smijten het multikulgeloof door de voordeur van de democratie naar buiten en krijgen het door de achterdeur van elitair gebabbel met allerlei wereldvreemde zakkenvullers in de Ridderzaal weer terug. Wanneer zien ze in Den Haag nou eens in dat we juist deze vorm van "boel bij elkaar houden" spuug- en spuugzat zijn?

Zijn daden te veel gevraagd soms, dat de politiek het maar bij loze woorden houdt?
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_24777387
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 12:48 schreef PJORourke het volgende:
We smijten het multikulgeloof door de voordeur van de democratie naar buiten en krijgen het door de achterdeur van elitair gebabbel met allerlei wereldvreemde zakkenvullers in de Ridderzaal weer terug. Wanneer zien ze in Den Haag nou eens in dat we juist deze vorm van "boel bij elkaar houden" spuug- en spuugzat zijn?

Zijn daden te veel gevraagd soms, dat de politiek het maar bij loze woorden houdt?
Spreek voor jezelf met dit soort wereldvreemde tekstjes, wil je
  donderdag 27 januari 2005 @ 12:52:40 #47
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_24777447
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 12:49 schreef SCH het volgende:
Dat jij dit durft te zeggen, dat noem ik pas lef.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  donderdag 27 januari 2005 @ 12:53:13 #48
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_24777456
quote:

Inderdaad, al die kloterige rechtse allochtonenknuffelaars moeten eruit. Nieuwe verkiezingen en wel direct zodat we eindelijk een links no-nonsense kabinet kunnen krijgen!
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_24777474
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 12:49 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee hoor, ook voor mij.
"Ik zweer hierbij plechtig de basisbeginselen en vrijheden van de Westerse cultuur tegen elke prijs te verdedigen en alle vijanden die deze beginselen en vrijheden bedreigen tot aan de laatste man aan toe uit te roeien."
pi_24777565
quote:
Wanneer zien ze in Den Haag nou eens in dat we juist deze vorm van "boel bij elkaar houden" spuug- en spuugzat zijn?
'we' ?

Kom je weleens buiten?
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
  donderdag 27 januari 2005 @ 13:00:20 #51
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_24777568
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 09:09 schreef SCH het volgende:

Je zelfverloochening is weer indrukwekkend.

Als je de OP had gelezen, had je gelezen dat het een boel maatschappelijke organisaties zijn en Verdonk die hier mee komen.

Maar volgens jou heeft Verdonk het weer gedaan, is het niet, SCH?

Je haat die mevrouw die niet aardig is voor al die lieve bruine mensen wel heel erg, is het niet, SCH?
pi_24777738
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 13:00 schreef ExTec het volgende:

[..]

Je zelfverloochening is weer indrukwekkend.

Als je de OP had gelezen, had je gelezen dat het een boel maatschappelijke organisaties zijn en Verdonk die hier mee komen.

Maar volgens jou heeft Verdonk het weer gedaan, is het niet, SCH?

Je haat die mevrouw die niet aardig is voor al die lieve bruine mensen wel heel erg, is het niet, SCH?
Het plan komt van Verdonk!!!
  donderdag 27 januari 2005 @ 13:22:14 #53
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_24777959
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 13:00 schreef ExTec het volgende:

Gelukkig hebben maatschappelijke organisaties niet de macht om dit in te voeren, dus als het kabinet dit doorvoert, ja, dan is dat vanwege het kabinet.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_24782202
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 11:26 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Hoezo 6 mei, waarom geen datum in september of oktober plukken, dan hebben we helemaal geen feestdagen ed.
Ja, maar gebeurt er veel in september/oktober?

6 mei heeft wel iets te doen met ene P.F., weet eigenlijk niet meer wie het is, maar dat terzijde.
Some say in ice
pi_24782315
bindingsdag?! wtf flikker op man, die dag is belangrijk in de geschiedenis van nederland, en dan gaan ze het weer verneuken door het te kopelen aan de fijne mislukte integratie van sommige allochtonen in dit land
  donderdag 27 januari 2005 @ 18:40:29 #56
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_24782522
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 13:10 schreef SCH het volgende:

[..]

Het plan komt van Verdonk!!!
Uh huh,

En al die maatschappelijke organisaties, waar je gezien je politieke voorkeur kind aan huis bij bent,

Die treffen geen blaam, is het niet, SCH?

Je moet nu eenmaal wat krom is recht kunnen praten, teneinde zo'n verwrongen wereldbeeld in stand te houden.
pi_24782672
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 01:37 schreef Ryan3 het volgende:

Volgens mij sluit bevrijdingsdag uitstekend aan bij het doel waarvoor dit kabinet 5 mei wil gebruiken.
Laat ons opgetogen zijn over het breed gedragen initiatief '5 Mei Dag van de Binding', waarvoor gisteren in de Ridderzaal het startschot is gegeven. Het toont aan dat wij echt met beide benen in de realiteit van elke dag staan. Wat ik zelf erg verheugend vind, is het groeiend besef van de brugfunctie die de religie binnen het nieuwe integratiebeleid inneemt. De gemeenschappelijkheid van geloof gebruiken om de kloof tussen allochtoon en autochtoon te dichten lijkt mij een voortreffelijk plan.

Het is hartverwarmend uit de mond van de premier te horen dat hij wel begrip en aandacht heeft voor de moeilijke positie van de allochtone medemensen in onze samenleving. En dat hij met een groot christelijk hart erkent dat 'isolement de wortel van kwaad is'. Dat we daarom moeten zorgen dat mensen zich niet buitengesloten voelen in werk, uitgaansleven of op straat. De warme woorden van onze premier sluiten zo mooi aan bij mijn eigen gedachten hierover. En met zijn oproep aan het Nederlandse volk tot multiculturele verbroedering, steekt Balkenende en zijn kabinet alle goedbedoelende burgers een stevig hart onder de riem.

Het geeft de burger moed dat de realiteitszin de overhand neemt, en mensen steeds meer het bestaan van een multireligieuze samenleving van verschillende culturen onder ogen durven te zien. Het is ook bemoedigend voor al die mensen ‘zwart en wit’ die volharden in hun geloof dat een samenleving waar mensen vreedzaam met elkaar leven mogelijk is. Dat we over onze verschillen heen kunnen stappen door elkaar de hand te reiken. Elk mens is van origine goed en het maakt niet uit of hij allochtoon of autochtoon is. De samenleving moet af van de wij-zij tegenstellingen. Een goed voorstel zou zijn de begrippen allochtoon en autochtoon af te schaffen. Want zover ik weet zijn wij het enige land dat in dit soort van achterhaalde en vanuit menselijk oogpunt zelfs discriminerende termen denkt.

Er zouden nog meer mensen moeten opstaan die zich openlijk uit durven te spreken over de zegeningen van een multireligieuze samenleving. De Self-fulfilling Prophecy van het cultuurnegativisme moet worden doorbroken. Tegenstellingen tussen verschillende culturen zijn juist een extra uitdaging. Niet alleen om ze te overbruggen, maar ook omdat het ons scherp houdt. Het voorkomt dat we onszelf te makkelijk als het enige zaligmakende beschouwen. Als iets zwaar is om te dragen en te verdragen dan moeten we er juist nog meer gezamenlijk de schouders onder zetten. We kennen niet zomaar het spreekwoord dat zegt: 'vele handen maken zwaar werk licht'. Een positieve grondhouding t.a.v. de allochtone medemensen maakt ook nog iets anders licht en wel het hoofd. Want laten we eerlijk zijn, elke dag maar weer die negatieve beelden en geluiden daar worden de mensen ook niet vrolijker van. En ze gaan er zeker niet genuanceerder door denken.
Buon di, povero, caro!
pi_24783074
-edit-
Flame

[ Bericht 92% gewijzigd door Sidekick op 27-01-2005 21:00:21 ]
pi_24783540
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 18:50 schreef Nathalitia het volgende:

[..]

Laat ons opgetogen zijn over het breed gedragen initiatief '5 Mei Dag van de Binding', waarvoor gisteren in de Ridderzaal het startschot is gegeven. Het toont aan dat wij echt met beide benen in de realiteit van elke dag staan. Wat ik zelf erg verheugend vind, is het groeiend besef van de brugfunctie die de religie binnen het nieuwe integratiebeleid inneemt. De gemeenschappelijkheid van geloof gebruiken om de kloof tussen allochtoon en autochtoon te dichten lijkt mij een voortreffelijk plan.

Het is hartverwarmend uit de mond van de premier te horen dat hij wel begrip en aandacht heeft voor de moeilijke positie van de allochtone medemensen in onze samenleving. En dat hij met een groot christelijk hart erkent dat 'isolement de wortel van kwaad is'. Dat we daarom moeten zorgen dat mensen zich niet buitengesloten voelen in werk, uitgaansleven of op straat. De warme woorden van onze premier sluiten zo mooi aan bij mijn eigen gedachten hierover. En met zijn oproep aan het Nederlandse volk tot multiculturele verbroedering, steekt Balkenende en zijn kabinet alle goedbedoelende burgers een stevig hart onder de riem.

Het geeft de burger moed dat de realiteitszin de overhand neemt, en mensen steeds meer het bestaan van een multireligieuze samenleving van verschillende culturen onder ogen durven te zien. Het is ook bemoedigend voor al die mensen ‘zwart en wit’ die volharden in hun geloof dat een samenleving waar mensen vreedzaam met elkaar leven mogelijk is. Dat we over onze verschillen heen kunnen stappen door elkaar de hand te reiken. Elk mens is van origine goed en het maakt niet uit of hij allochtoon of autochtoon is. De samenleving moet af van de wij-zij tegenstellingen. Een goed voorstel zou zijn de begrippen allochtoon en autochtoon af te schaffen. Want zover ik weet zijn wij het enige land dat in dit soort van achterhaalde en vanuit menselijk oogpunt zelfs discriminerende termen denkt.

Er zouden nog meer mensen moeten opstaan die zich openlijk uit durven te spreken over de zegeningen van een multireligieuze samenleving. De Self-fulfilling Prophecy van het cultuurnegativisme moet worden doorbroken. Tegenstellingen tussen verschillende culturen zijn juist een extra uitdaging. Niet alleen om ze te overbruggen, maar ook omdat het ons scherp houdt. Het voorkomt dat we onszelf te makkelijk als het enige zaligmakende beschouwen. Als iets zwaar is om te dragen en te verdragen dan moeten we er juist nog meer gezamenlijk de schouders onder zetten. We kennen niet zomaar het spreekwoord dat zegt: 'vele handen maken zwaar werk licht'. Een positieve grondhouding t.a.v. de allochtone medemensen maakt ook nog iets anders licht en wel het hoofd. Want laten we eerlijk zijn, elke dag maar weer die negatieve beelden en geluiden daar worden de mensen ook niet vrolijker van. En ze gaan er zeker niet genuanceerder door denken.
O ja, en daarom moet er dus weer een belangrijke dag in de Nederlandse geschiedenis verneukt worden? En kom op he, zo moeilijk hebben de allochtonen het niet, dat sommige bevolkingsgroepen het zichzelf moeilijk maken is niet de schuld van de Nederlanders..
  donderdag 27 januari 2005 @ 21:48:43 #60
99593 aryan8
gnani mahdi kalki
pi_24786153
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 18:50 schreef Nathalitia het volgende:

[..]

Het lijkt me inderdaad niet slecht als de goedgelovigheid gebruikt kan worden om de culturele kloof tussen diverse segmenten van de nederlandse bevolking te slechten.
quote:
Wat moet er echter worden van de zusters als er slechts plek is voor verbroedering? Hoe verscheiden blijft een zaak als samensmelting min of meer moreel verplicht wordt nagestreefd. Waarom mogen er niet gewoon verschillen zijn die als zodanig geaccentueerd kunnen worden om mensen de gelegenheid te bieden zich middels hun eigenheid te onderscheiden van anderen?
quote:
Het geeft de burger moed dat de realiteitszin de overhand neemt, en mensen steeds meer het bestaan van een multireligieuze samenleving van verschillende culturen onder ogen durven te zien.
Ik kan me helemaal vinden in je multireligieuze belijdenis. Zo is er ruimte voor de absolute religies van voorgangers Marijnissen, en Halsema, de wat meer fletse religies van voorgangers Bos en het glijmiddel van D66, de dagelijks beproefde religie van voorgangers Balkenende en Rouvoet, en de marktreligie van voorganger Zalm en aanvoerder van Aartsen. Er is zelfs ruimte voor de totemreligie van sjamane Thieme. Aan goede bedoelingen is er waarlijk geen gebrek.
quote:
Het is ook bemoedigend voor al die mensen ‘zwart en wit’ die volharden in hun geloof dat een samenleving waar mensen vreedzaam met elkaar leven mogelijk is. Dat we over onze verschillen heen kunnen stappen door elkaar de hand te reiken. Elk mens is van origine goed en het maakt niet uit of hij allochtoon of autochtoon is. De samenleving moet af van de wij-zij tegenstellingen. Een goed voorstel zou zijn de begrippen allochtoon en autochtoon af te schaffen. Want zover ik weet zijn wij het enige land dat in dit soort van achterhaalde en vanuit menselijk oogpunt zelfs discriminerende termen denkt.
U weet de toon behoorlijk te raken Nathalitia,.. ik denk dat er een belijdenis van buiten moet komen die ons allemaal verenigt. Iets als ... en Allah weet het beter...
quote:
Er zouden nog meer mensen moeten opstaan die zich openlijk uit durven te spreken over de zegeningen van een multireligieuze samenleving. De Self-fulfilling Prophecy van het cultuurnegativisme moet worden doorbroken. Tegenstellingen tussen verschillende culturen zijn juist een extra uitdaging. Niet alleen om ze te overbruggen, maar ook omdat het ons scherp houdt.
Een lofzang op de scherpte ontbreekt ons echer. Waarom zouden mensen moeten onderdrukken wat hen na op het hart ligt. Waarom zou het hart niet gewoon op de tong gedragen kunnen worden?
quote:
Het voorkomt dat we onszelf te makkelijk als het enige zaligmakende beschouwen. Als iets zwaar is om te dragen en te verdragen dan moeten we er juist nog meer gezamenlijk de schouders onder zetten. We kennen niet zomaar het spreekwoord dat zegt: 'vele handen maken zwaar werk licht'.
zoals vele vrijwillige bijdragen een behoorlijk geldbedrag bijeenbrengen bedoel je?
quote:
Een positieve grondhouding t.a.v. de allochtone medemensen maakt ook nog iets anders licht en wel het hoofd. Want laten we eerlijk zijn, elke dag maar weer die negatieve beelden en geluiden daar worden de mensen ook niet vrolijker van. En ze gaan er zeker niet genuanceerder door denken.
Dat is waar er wordt zeker nog iets anders licht en wel de portemonnaie. Zo bannen we dan de Mammon uit. Het goede doel van die ene belijdenis die ons allen verenigt maakt ons tribale juk zacht en kneedbaar het verlicht onze sentimentele lasten, je weet tog....
pi_24812115
pi_25710257
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 21:48 schreef aryan8 het volgende:

Het lijkt me inderdaad niet slecht als de goedgelovigheid gebruikt kan worden om de culturele kloof tussen diverse segmenten van de nederlandse bevolking te slechten.
Dat is nou precies wat ik bedoel. Het CDA als stabiele middenpartij de bindende factor tussen politiek links en rechts. Ook een stevige moslimpartij geënt op de koran en islam zou onze parlementaire democratie wat meer aanzien kunnen verschaffen.

Tenslotte leven moslims ook in Nederland en maken zich op tal van terreinen zeer verdienstelijk. Een politieke moslimpartij naast een sterke christelijke partij en je hebt de socialisten en liberalen helemaal niet meer nodig om een stevig meerderheidskabinet te vormen.

Wel zou ik nog even wat terughoudend betrachten om ook maar meteen een moslim als MP van zo'n kabinet aan te stellen. Maar op termijn moet dat gewoon tot de normaalste zaak van de wereld behoren. Niet zozeer een volkspartij maar een partij van de verbroedering, van en door mensen ongeacht geloof, geaardheid of afkomst. Idealen zijn er om te worden verwezenlijkt Aryan8.

[ Bericht 0% gewijzigd door Nathalitia op 24-03-2005 17:04:44 ]
Buon di, povero, caro!
pi_25710466
Welke zwakzinnige heeft dit idee bedacht?

Wat valt er te binden als er niets te binden valt. Walgelijk dat onze Bevrijdingsdag zomaar wordt ingeruild voor een of andere multiculturele utopie. Ze blijven bezig om een mislukt project opnieuw leven in te blazen.

Ik ben benieuwd wanneer de volgende dag wordt ingeruild voor een of andere "de boel bij elkaar houden" dag
  donderdag 24 maart 2005 @ 17:04:41 #64
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_25710592
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 17:00 schreef MrX1982 het volgende:

Wat valt er te binden als er niets te binden valt.
Volgens mij valt er behoorlijk wat te binden als je de kloof tussen verschillende bevolkingsgroepen ziet.
pi_25710708
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 17:04 schreef Sidekick het volgende:
Volgens mij valt er behoorlijk wat te binden als je de kloof tussen verschillende bevolkingsgroepen ziet.
Ik zit persoonlijk niet op een binding te wachten. Waarom zou ik moeten gaan binden? Ik heb niet gekozen voor een mislukt project van de overheid. Maar het wordt wel door mijn strot geduwd.

Maar ja dit is weer bedacht door mensen die met hun hoofd in een illusionaire wereld leven. Jammer dat zulk soort incapabele mensen de leiding hebben over dit land. Lafheid en consensus speelt bij dit idee weer de hoofdrol. We leren het nooit in dit land.
pi_25711035
Ze steken die hele feestdag en die binding maar in hun hol.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  donderdag 24 maart 2005 @ 17:29:03 #67
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_25711237
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 17:08 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ik zit persoonlijk niet op een binding te wachten.
Jij voelt je dus geen Nederlander?
pi_25711431
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 17:29 schreef Sidekick het volgende:
Jij voelt je dus geen Nederlander?
Ik voel me nog wel enigszins een Nederlander hoewel ik dit land wel zie veranderen in een land waar ik niets mee te maken wil hebben. Maar ik zie niet in wat een bindingsdag te maken heeft met Nederlander zijn of niet.

Als Nederlander zijn het geloof in een multiculturele illusie is ben ik geen Nederlander.
  donderdag 24 maart 2005 @ 17:36:33 #69
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_25711441
quote:

Juist.
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
  donderdag 24 maart 2005 @ 17:49:22 #70
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_25711797
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 17:36 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ik voel me nog wel enigszins een Nederlander hoewel ik dit land wel zie veranderen in een land waar ik niets mee te maken wil hebben. Maar ik zie niet in wat een bindingsdag te maken heeft met Nederlander zijn of niet.
De binding waar het hier om gaat is binding met Nederland.
  donderdag 24 maart 2005 @ 17:52:53 #71
17550 machteld
Arafat should have dyed
pi_25711900
quote:

Juist
Koranfascisme bedankt Islam
  donderdag 24 maart 2005 @ 17:56:23 #72
17550 machteld
Arafat should have dyed
pi_25711985
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 17:49 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Je hebt of voelt een binding of niet.

Rotten jullie lekker allemaal op met die dag van de binding.
Die kan Verdonk in haar doos steken.
Koranfascisme bedankt Islam
pi_25712193
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 17:49 schreef Sidekick het volgende:
Maar wel vanuit het multiculturele perspectief. Net zoals Cohen zegt de boel bij elkaar houden.

Het past in hetzelfde illusionaire rijtje. Er is geen boel bij elkaar te houden want de boel is nooit bij elkaar geweest. Er valt niets te binden want elke binding is een verloochening van de Nederlandse cultuur. Maar aangezien we in dit land waarde hechten aan de Nederlandse cultuur bijna gelijk staat aan vloeken in de kerk past dit idee perfect in het rijtje politieke lafheid.

Integratie moet van één kant komen en dat is de kant van de mensen die hier te gast zijn. Waarom zou ik mijn afkomst moeten verloochenen omdat er mensen zijn die zich niet thuis voelen in dit land? Het probleem ligt dan niet bij mij maar bij hen.
  donderdag 24 maart 2005 @ 18:39:37 #74
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_25712998
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 17:56 schreef machteld het volgende:

[..]

Je hebt of voelt een binding of niet.
Dat kan worden gestimuleerd hoor. Ik zie overigens ook weinig heil in dit punt.
pi_25713180
quote:

Bevrijdings dag is (nogsteeds) een belangrijke dag in de Nederlandse geschiedenis. Veel mensen hebben nog steeds veel gevoelens bij deze dag. Deze dag moet ook speciaal blijven, een grote feest dag voor alle Nederlanders, net als 4 juli voor de Amerikanen.

Als er zonodig een dag voor de democratie moet komen, vind ik het prima, maar niet op 5 mei.
6 mei is er inderdaad een mooie dag voor, ivm de moord op Fortuyn. Dag van de binding vind ik echter geen goeie naam, want er zullen een hoop mensen zijn in Nederland, waaronder ik, die nooit een binding zullen voelen met de allochtone medemens in Nederland. En eerlijk gezegt heb ik daar ook helemaal geen behoefte aan! Voormij zal het echter dan ook geen feestdag worden, zeker niet als ze op die dag ook nog Nederlandse paspoorten gaan uitdelen!
Save a mouse, eat a pussy.
pi_25714770
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 18:47 schreef -calimero- het volgende:

[..]

Bevrijdings dag is (nogsteeds) een belangrijke dag in de Nederlandse geschiedenis. Veel mensen hebben nog steeds veel gevoelens bij deze dag. Deze dag moet ook speciaal blijven, een grote feest dag voor alle Nederlanders, net als 4 juli voor de Amerikanen.

Als er zonodig een dag voor de democratie moet komen, vind ik het prima, maar niet op 5 mei.
6 mei is er inderdaad een mooie dag voor, ivm de moord op Fortuyn. Dag van de binding vind ik echter geen goeie naam, want er zullen een hoop mensen zijn in Nederland, waaronder ik, die nooit een binding zullen voelen met de allochtone medemens in Nederland. En eerlijk gezegt heb ik daar ook helemaal geen behoefte aan! Voormij zal het echter dan ook geen feestdag worden, zeker niet als ze op die dag ook nog Nederlandse paspoorten gaan uitdelen!
Eens
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')