jij hebt um door kippiejquote:
Net in je fotoboek gekeken. Ik begrijp je vijandigheid. Maar probeer met je gebreken te leven en val er anderen niet mee lastig.quote:
Ik ben benieuwd of die rode kaarten terecht zijn. Kutscheids. Mijn geld, wat doe jequote:Op woensdag 26 januari 2005 22:19 schreef VoreG het volgende:
Puur genieten dit, zul je zien dat AZ-Feyenoord uitloopt en we eerst nog Hart van Nederland krijgen....
tot nu toe zijn alle 4 rode kaarten deze avond terecht mijns inziensquote:Op woensdag 26 januari 2005 22:24 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of die rode kaarten terecht zijn. Kutscheids. Mijn geld, wat doe je
100 % terrecht.quote:Op woensdag 26 januari 2005 22:24 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of die rode kaarten terecht zijn. Kutscheids. Mijn geld, wat doe je
Een spreekkoor-staking zou SBS wel goed zijn uitgekomen.quote:Op woensdag 26 januari 2005 22:19 schreef VoreG het volgende:
Puur genieten dit, zul je zien dat AZ-Feyenoord uitloopt en we eerst nog Hart van Nederland krijgen....
Hij heeft ruzie met Ruud en zegt nu "Ik wil terplekke doodvallen" dus your dream just might come true!quote:Op woensdag 26 januari 2005 22:17 schreef Spideyman het volgende:
...
En nogmaals: het allerergst is het kapsel, of eigenlijk de hele persoon HansKraaij
Jr.
Prachtig ja.quote:Op donderdag 27 januari 2005 00:04 schreef Yeahinho het volgende:
Twee minuten lang wellus-nietus, wereld-tv!
Alleen maar ego-gelul dus van Hansje, omdat hij dacht dat hij een stoere scoop had. Ik wilde wel eens van Gullit horen wat hij vond van de wedstrijd, maar dat is ons dus door de neus geboord door deze wereld-journalist.quote:Op woensdag 26 januari 2005 23:41 schreef Jeroenus het volgende:
Wat was dat een irritant interview zeg. Amateuristische sportjournalistiek daar bij SBS.
"Ja ik heb het gevraagd"
"Nee je hebt het niet gevraagd"
Gullit isquote:Op donderdag 27 januari 2005 01:00 schreef Katana het volgende:
Gullit is ook niet 1 vd slimste in de voetbalwereld volgens mij.
Zouden ze nu nog op dat veld staan?
En dat niet alleen; vervolgens na uitgelopen Feyenoord eerst heel Hart van Nederland en Shownieuws, vervolgens een samenvatting van de wedstrijd van Feyenoord die net was afgelopen, twee andere samenvattingen waar niemand op zit te wachten en DAN PAS de samenvatting van NAC-FC Utrecht, waarvan niemand de tweede helft nog had gezien. En dan vermeld ik nog niet eens dat ze in het reclameblok voor de uitzending al hadden verklapt dat NAC gewonnen had; en hup, spanning weg. (Oh, nu heb ik het toch vermeld, ach ja....)quote:Op woensdag 26 januari 2005 22:03 schreef tong80 het volgende:
Ik zal met één ergernis beginnen de rest mag door de andere users worden aangevuld.
NAC-FC Utrecht in de 37ste minuut onderbreken voor reclame om niet meer terug te keren.
Nu jullie.
Nee hoor.quote:Op woensdag 26 januari 2005 22:12 schreef SCH het volgende:
Utrecht wint altijd bij sbs6
quote:Op donderdag 27 januari 2005 11:34 schreef keijz het volgende:
arrgghhh SBS6 is echt veruit de slechtste zender. Dat commentaar, vreselijk
Niemand moet maar SBS 6 kijken !quote:Op donderdag 27 januari 2005 10:46 schreef Cheiron het volgende:
- SBS heeft in geen enkele manier respect voor hun kijkers. Niet voor filmkijkers (HVN) en niet voor voetbalkijkers (reclame.. midden in een wedstrijd). Hoe verzin je het?!
- Cuilemborg (whatever) donderen ze ook maar in elk programma neer wat ze kunnen vinden
- En dan nog die vreselijke rat van een Kraaij. Zelden zo een zelfingenomen totale nitwit gezien.
Ofwel, SBS is een enorme kutzender
Ach dat kan ook wel zo zijn voordelen hebben: het avondje NAC duurde na afloop van de wedstrijd deste langer (en met al die gewonnen wedstrijden was dat zo slecht nog niet) en bovendien waren toen nog gewoon alle thuiswedstrijden op zaterdag.quote:Op donderdag 27 januari 2005 13:04 schreef Henk_Telefoon het volgende:
Ik als NAC supporter ben sowieso tegen SBS .. NAC degradeerde, dit betekende dus dat NAC zijn live wedstrijden kreeg bij SBS. Dit betekende dus ook dat NAC om 19.00 uur zou moeten beginnen, vanwege de commerciële doeleinden van deze zender. Een beetje voetbal supporter weet dat wij een "avondje NAC" kennen, en die behoort zoals in de ere-divisie om 19.30 uur te beginnen. Na een paar maal om 19.00 te zijn begonnen zijn we fel actie gaan voeren, wat er toe leidde dat we uiteindelijk toch vrijwel om 19.30 uur begonnen te spelen. Je moet gewoon laten zien dat jij als club onmisbaar bent voor de zender, en dat de zender niet onmisbaar is voor de club.
Hehehe dat was precies wat ik dacht gisteren. Van de ene kant wel leuk maar van de andere kant bagger...quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:30 schreef Katana het volgende:
Dat is de manager wedstrijdzaken van de KNVB.
Of bedoelde je die oude man?!
Dat is onze held van vroeger , Jan van Beveren
Maar Jan van Beveren trok er weer een leuke pot uit voor m'n cluppie.
Top oss thuis , altijd lastig.
Had liever Ajax gehad en die naar huis gestuurd in de kwartfinale.
Zitten we tegen top weer in een half vol stadion
Maarja , we zitten iig al in de halve finale
En dat terwijl van Beveren iemand is waar een heel interessant verhaal aan vast zit. Hij was de meest getalenteerde keeper van zijn generatie, maar het mocht allemaal toch niet zo zijn voor hem. Tang op een varken om die man bij Ajax-Heerenveen neer te zetten. SBS6 doet zijn uiterste best ons iedere keer opnieuw van haar onkunde te overtuigen.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:04 schreef Yeahinho het volgende:
Van Beveren zat daar ook echt voor Jan Lul.
Het zal ergens voor mijn tijd best een voetbalheld geweest zijn ofzo, maar hij wist gisteravond totaal niets nuttigs te vertellen. Als er werd geopperd "leuke keeper he, die Vandenbussche!", dan was de standaard reactie van Jan daarop: "Ja".
Ik heb SBS 6 maar eens een brief gestuurd met daarin het volgende:quote:Op donderdag 27 januari 2005 11:56 schreef the_legend_killer het volgende:
SBS 6 heeft ook kut commentaar
[inkoppertje]quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:57 schreef jeoren het volgende:
[..]
Het is toch van de gekke dat dit soort fouten nog voorkomt?
O, ook al zo'n succes.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:15 schreef Martuh het volgende:
Alleen NL elftal dacht ik...
Ze zouden hun recht om te zwijgen eens mogen gebruiken.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:07 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Heeft SBS nog rechten verworven voor volgend seizoen, weet iemand dat?
Wel. Vroeger iig elke zondagmiddag samenvattigen van de gespeelde wedstrijden.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:31 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
De NOS heeft nog nooit iets gedaan met de eerste divisie.
Wat is vroeger? Ik ben 24 en ik herinner me hier niets van.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 02:07 schreef pekel het volgende:
[..]
Wel. Vroeger iig elke zondagmiddag samenvattigen van de gespeelde wedstrijden..
Ik herinner me nog samenvattingen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 02:14 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Wat is vroeger? Ik ben 24 en ik herinner me hier niets van.
Voetbal hoort helemaal niet op SBS6quote:Op woensdag 26 januari 2005 22:03 schreef tong80 het volgende:
Ik zal met één ergernis beginnen de rest mag door de andere users worden aangevuld.
NAC-FC Utrecht in de 37ste minuut onderbreken voor reclame om niet meer terug te keren.
Nu jullie.
Well boo hoo hooquote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:01 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Zelfs de schitterende beelden van Maradona hoef ik geen dertig keer te zien. KUT SBS.
ik zit daar ook niet om te springen neequote:Op donderdag 22 september 2005 11:55 schreef Davoice het volgende:
Laten we eerlijk zijn, geen hond wil de Gouden Gids Divisie uitzenden, laat staan dat er mensen zijn die er naar willen kijken.
lees de tt nog eensquote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:09 schreef Oldbie het volgende:
Ik kijk geen Formule 1 meer op SBS. Puur door Olav Mol. Dat ligt niet aan SBS maar aan Olav!!
Als ik nog kijk dan zet ik België aan. Dat zijn ook niet mijn favoriete commentatoren maar alles, maar dan ook werkelijk alles, is beter dan Olav.
Als je je werkelijk zo vreselijk ergert dan moet je gewoon niet kijken. Anders moet je het maar nemen zoals het is.
Keken daar mensen naar dan?quote:Op donderdag 15 december 2005 15:30 schreef pekel het volgende:
Volgend seizoen geen Eerste Divisie meer bij SBS![]()
Wie wil nu oude beelden uitzenden?quote:Op donderdag 15 december 2005 15:31 schreef pekel het volgende:
Amstel Cup trouwens ook niet.
ach, het gaat best. Die commentator vind ik alleen een drolquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:24 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Vanavond is het weer een ramp met dan heen-en-weer gedoe.
quote:Op woensdag 26 januari 2005 22:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net in je fotoboek gekeken. Ik begrijp je vijandigheid. Maar probeer met je gebreken te leven en val er anderen niet mee lastig.
Bij elke wedstrijd zo'n belspelletje:quote:Op zondag 5 maart 2006 17:26 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wat als SBS of Talpa een WK zou uitzenden.. wat een ramp zou dat zijn!
Onderbreek zijn rijtje posts eens nietquote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:21 schreef Katana het volgende:
Leuk he, zo'n monoloog?
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:09 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Onderbreek zijn rijtje posts eens niet.
Kraaijquote:Op donderdag 27 januari 2005 10:46 schreef Cheiron het volgende:
- SBS heeft in geen enkele manier respect voor hun kijkers. Niet voor filmkijkers (HVN) en niet voor voetbalkijkers (reclame.. midden in een wedstrijd). Hoe verzin je het?!
- Cuilemborg (whatever) donderen ze ook maar in elk programma neer wat ze kunnen vinden
- En dan nog die vreselijke rat van een Kraaij. Zelden zo een zelfingenomen totale nitwit gezien.
Ofwel, SBS is een enorme kutzender
Talpa.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:19 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
KNVB Beker, door wie wordt dat uitgezonden dit seizoen?
Voetbalt die ook?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:27 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Neelie Kroes moet maar eens ingrijpen..![]()
gaan je bier drinken?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:14 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
De hoogste tijd om een biertje te gaan drinken?
ja (logo rechts)quote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:14 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ontopic: weet je of SBS6 het Amsterdam Tournament nog wel heeft?
heheh patjakker mooie term...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:34 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Patjakker.. waarom?
Die krullenspits.. speelt hij volgend jaar nog bij jullie?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:35 schreef Gollemrulez het volgende:
?? wie bedoel je? ik snap em niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |