Well boo hoo hooquote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:01 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Zelfs de schitterende beelden van Maradona hoef ik geen dertig keer te zien. KUT SBS.
ik zit daar ook niet om te springen neequote:Op donderdag 22 september 2005 11:55 schreef Davoice het volgende:
Laten we eerlijk zijn, geen hond wil de Gouden Gids Divisie uitzenden, laat staan dat er mensen zijn die er naar willen kijken.
lees de tt nog eensquote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:09 schreef Oldbie het volgende:
Ik kijk geen Formule 1 meer op SBS. Puur door Olav Mol. Dat ligt niet aan SBS maar aan Olav!!
Als ik nog kijk dan zet ik België aan. Dat zijn ook niet mijn favoriete commentatoren maar alles, maar dan ook werkelijk alles, is beter dan Olav.
Als je je werkelijk zo vreselijk ergert dan moet je gewoon niet kijken. Anders moet je het maar nemen zoals het is.
Keken daar mensen naar dan?quote:Op donderdag 15 december 2005 15:30 schreef pekel het volgende:
Volgend seizoen geen Eerste Divisie meer bij SBS![]()
Wie wil nu oude beelden uitzenden?quote:Op donderdag 15 december 2005 15:31 schreef pekel het volgende:
Amstel Cup trouwens ook niet.
ach, het gaat best. Die commentator vind ik alleen een drolquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:24 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Vanavond is het weer een ramp met dan heen-en-weer gedoe.
quote:Op woensdag 26 januari 2005 22:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net in je fotoboek gekeken. Ik begrijp je vijandigheid. Maar probeer met je gebreken te leven en val er anderen niet mee lastig.
Bij elke wedstrijd zo'n belspelletje:quote:Op zondag 5 maart 2006 17:26 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wat als SBS of Talpa een WK zou uitzenden.. wat een ramp zou dat zijn!
Onderbreek zijn rijtje posts eens nietquote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:21 schreef Katana het volgende:
Leuk he, zo'n monoloog?
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:09 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Onderbreek zijn rijtje posts eens niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |