Ach dat kan ook wel zo zijn voordelen hebben: het avondje NAC duurde na afloop van de wedstrijd deste langer (en met al die gewonnen wedstrijden was dat zo slecht nog niet) en bovendien waren toen nog gewoon alle thuiswedstrijden op zaterdag.quote:Op donderdag 27 januari 2005 13:04 schreef Henk_Telefoon het volgende:
Ik als NAC supporter ben sowieso tegen SBS .. NAC degradeerde, dit betekende dus dat NAC zijn live wedstrijden kreeg bij SBS. Dit betekende dus ook dat NAC om 19.00 uur zou moeten beginnen, vanwege de commerciële doeleinden van deze zender. Een beetje voetbal supporter weet dat wij een "avondje NAC" kennen, en die behoort zoals in de ere-divisie om 19.30 uur te beginnen. Na een paar maal om 19.00 te zijn begonnen zijn we fel actie gaan voeren, wat er toe leidde dat we uiteindelijk toch vrijwel om 19.30 uur begonnen te spelen. Je moet gewoon laten zien dat jij als club onmisbaar bent voor de zender, en dat de zender niet onmisbaar is voor de club.
Hehehe dat was precies wat ik dacht gisteren. Van de ene kant wel leuk maar van de andere kant bagger...quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:30 schreef Katana het volgende:
Dat is de manager wedstrijdzaken van de KNVB.
Of bedoelde je die oude man?!
Dat is onze held van vroeger , Jan van Beveren
Maar Jan van Beveren trok er weer een leuke pot uit voor m'n cluppie.
Top oss thuis , altijd lastig.
Had liever Ajax gehad en die naar huis gestuurd in de kwartfinale.
Zitten we tegen top weer in een half vol stadion
Maarja , we zitten iig al in de halve finale
En dat terwijl van Beveren iemand is waar een heel interessant verhaal aan vast zit. Hij was de meest getalenteerde keeper van zijn generatie, maar het mocht allemaal toch niet zo zijn voor hem. Tang op een varken om die man bij Ajax-Heerenveen neer te zetten. SBS6 doet zijn uiterste best ons iedere keer opnieuw van haar onkunde te overtuigen.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:04 schreef Yeahinho het volgende:
Van Beveren zat daar ook echt voor Jan Lul.
Het zal ergens voor mijn tijd best een voetbalheld geweest zijn ofzo, maar hij wist gisteravond totaal niets nuttigs te vertellen. Als er werd geopperd "leuke keeper he, die Vandenbussche!", dan was de standaard reactie van Jan daarop: "Ja".
Ik heb SBS 6 maar eens een brief gestuurd met daarin het volgende:quote:Op donderdag 27 januari 2005 11:56 schreef the_legend_killer het volgende:
SBS 6 heeft ook kut commentaar
[inkoppertje]quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:57 schreef jeoren het volgende:
[..]
Het is toch van de gekke dat dit soort fouten nog voorkomt?
O, ook al zo'n succes.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:15 schreef Martuh het volgende:
Alleen NL elftal dacht ik...
Ze zouden hun recht om te zwijgen eens mogen gebruiken.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:07 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Heeft SBS nog rechten verworven voor volgend seizoen, weet iemand dat?
Wel. Vroeger iig elke zondagmiddag samenvattigen van de gespeelde wedstrijden.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:31 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
De NOS heeft nog nooit iets gedaan met de eerste divisie.
Wat is vroeger? Ik ben 24 en ik herinner me hier niets van.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 02:07 schreef pekel het volgende:
[..]
Wel. Vroeger iig elke zondagmiddag samenvattigen van de gespeelde wedstrijden..
Ik herinner me nog samenvattingen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 02:14 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Wat is vroeger? Ik ben 24 en ik herinner me hier niets van.
Voetbal hoort helemaal niet op SBS6quote:Op woensdag 26 januari 2005 22:03 schreef tong80 het volgende:
Ik zal met één ergernis beginnen de rest mag door de andere users worden aangevuld.
NAC-FC Utrecht in de 37ste minuut onderbreken voor reclame om niet meer terug te keren.
Nu jullie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |