Schaaf is een grotere strafquote:Op zondag 13 maart 2005 00:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Of Addo, de klasbak die ooit bij Brugge is weggekaapt.
Roda is een van de drie.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:30 schreef methodmich het volgende:
Feyenoord heeft met 3 clubs geboden op Benji De Ceulaer en wel 200000 euro.
Zo goed is hij toch ook weer niet. Hem een geweldenaar noemen vind ik wel overdreven.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:46 schreef gras het volgende:
Daniel Cruz, echt een geweldenaar. Belachelijk hoe makkelijk hij toen is laten gaan. Beetje zelfde verhaal als van Cedric van der Gun.
Nouja, een rasvoetballertje. Multifunctioneel met een uitstekende techniek. Nog altijd jammer dat hij net geblesseerd raakte toen Koeman bij Ajax kwam.quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:48 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zo goed is hij toch ook weer niet. Hem een geweldenaar noemen vind ik wel overdreven.
Drukke boelquote:Op donderdag 17 maart 2005 10:12 schreef kezmania het volgende:
Jung Hwan Ahn van Yokohama F-Marinos naar PSV
Interessant.quote:Sibon van PSV naar AZ
Die heeft net een contract getekend bij Werder Bremen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:12 schreef kezmania het volgende:
Mohamed Zidan van AB kopenhagen naar PSV
Hoefkens dan eindelijk? Die linken ze al jaren toch?quote:Op donderdag 17 maart 2005 08:39 schreef Kaalhei het volgende:
Nol zou wel eens flink bij GBA kunnen gaan shoppen: Cadu da Silva, Carl Hoefkens en Pieterjan Monteyne zijn de slachtoffers.
Vandaar dat ie zolang bij het almachtige Atalanta heeft gespeeld.quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:21 schreef cultheld het volgende:
Pinardi naar PSV? Waar komt dat gerucht vandaanDat is een toekomstige wereldspeler, lijkt me sterk eigenlijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |